-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37623 Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова ( Ангіографічна система)
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями, російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Завершена
35 550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 177 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 177 750.00 UAH
Період оскарження:
19.08.2022 17:57 - 04.11.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
b7178f49fae84ee1ab676c843f1c1cc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-19-008723-a.c6
Назва:
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Щодо технічних, яісних та інших характеристик та вимог тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Брошура_Angio_Philips_додаток_до_скарги_на_русс.pdf 30.09.2022 15:06
- 006_скарга_300922.pdf 30.09.2022 15:06
- рішення від 04.10.2022 № 6108.pdf 04.10.2022 14:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.10.2022 № 6262.pdf 14.10.2022 13:01
- рішення від 13.10.2022 № 6262.pdf 18.10.2022 13:22
- ТЕХНІЧНИЙ ОПИС Ангіографічна система IMAX 1000.pdf 07.10.2022 21:24
- Пояснення_2_Замовника_на_скаргу_UA_2022_08_19_008723_a.doc 07.10.2022 21:24
- Таблиця №1.pdf 07.10.2022 21:24
- Таблиця №1.docx 07.10.2022 21:24
- Пояснення_2_Замовника_на_скаргу_UA_2022_08_19_008723_a.pdf 07.10.2022 21:24
- Artis zee floor спеціфікіція.pdf 07.10.2022 21:24
- Технічний опис Artis zee.pdf 07.10.2022 21:24
- Протокол 13.pdf 21.10.2022 17:17
- Протокол 13.pdf 31.10.2022 17:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.09.2022 15:50
Дата розгляду скарги:
13.10.2022 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.10.2022 14:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.10.2022 13:22
Дата виконання рішення Замовником:
31.10.2022 17:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
До тендерної документації на закупівлю UA-2022-08- 19-008723-a ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37623 Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова ( Ангіографічна система) внесені наступні зміни:
1) в пункті 4.1.1 в розділі ІV. Подання та розкриття тендерної пропозиції, тендерної документації
кінцевий строк подання тендерних пропозицій змінено з 14.10.2022 року на 30.10.2022року.
2) у Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37623 Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова ( Ангіографічна система)
змінено в –
п.2 Характеристики рентгенівського генератора:
даний пункт Діапазон регулювання експозиції, не менше - видалено
п.6. Ангіографічний стіл пацієнта з рентгенпрозорою декою:
Максимально допустима вага пацієнта, не менше 250 кг
змінено на
Максимально допустима вага пацієнта, не менше 200 кг
Скарга
Виконана замовником
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
f96bb914763043b18883495fc3400409
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-19-008723-a.b5
Назва:
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Щодо технічних, яісних та інших характеристик та вимог тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Брошура_Angio_Philips_додаток_до_скарги_на_русс.pdf 09.09.2022 16:00
- 005_скарга_090922.pdf 09.09.2022 16:00
- рішення від 14.09.2022 № 5830.pdf 14.09.2022 12:23
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2022 № 5969.pdf 23.09.2022 11:58
- рішення від 22.09.2022 № 5969.pdf 26.09.2022 15:27
- Таблиця 1.docx 19.09.2022 15:36
- Пояснення_Замовника_на_скаргу_UA_2022_08_19_008723_a.doc 19.09.2022 15:36
- Специфікація_Ангіографічна_система_Artis_zee_floor_.pdf 19.09.2022 15:36
- Технічний_опис_Ангіографічна_система_IMAX_1000.pdf 19.09.2022 15:36
- Технічний_опис_Ангіографічної_системи_Artis_zee_floor.pdf 19.09.2022 15:36
- Додаток до пояснень МТВ Таблиця 1.pdf 19.09.2022 15:36
- Таблиця 1.pdf 19.09.2022 15:36
- Пояснення_Замовника_на_скаргу_UA_2022_08_19_008723_a.pdf 19.09.2022 15:36
- Додаток до пояснень МТВ Таблиця 1.docx 19.09.2022 15:36
- Протокол 11.pdf 29.09.2022 17:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.09.2022 12:38
Дата розгляду скарги:
22.09.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.09.2022 12:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.09.2022 15:28
Дата виконання рішення Замовником:
31.10.2022 17:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальне підприємство “Володимир-Волинське територіальне медичним об'єднанням” повідомляє про усунення порушень, які викладені у рішенні №5969-р/пк-пз від 22.09.2022 а саме внесено зміни до тендерної документації закупівлі за індекатором UA-2022-08- 19-008723-a.за ідентифікатором UA-2022-07-26-008882-а за процедурою закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою за кодом ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37623 Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова ( Ангіографічна система) - 1 комплект.
Вимога
Відхилено
your answer
Номер:
42dddf326fc94f00a9574492bcc0324f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-19-008723-a.b4
Назва:
your answer
Вимога:
Dlia cioho sche z 16 go stolittia isnujutj akreditivi i bankivski garantiji. Praciuete navitj ne jak papuasi, a jak diki amazonski plemena. біда, коли булочник починає шити взуття...
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2022 21:18
Вирішення:
Кожне наступне ваше звернення По тендеру UA-2022-08-19-008723-a відображається як подана вимога", на яку треба реагувати, тому закликаємо вас дотримуватись етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях . Заклад формує умови тендеру виходячи з свого фінансового стану. Ми дуже вдячні Вам за зацікавленість до нашої закупівлі.
Kozhne nastupne vashe zvernennya Po tenderu UA-2022-08-19-008723-a vidobrazhayetʹsya yak podana vymoha", na yaku treba reahuvaty, tomu zaklykayemo vas dotrymuvatysʹ etychnoyi povedinky uchasnykiv/potentsiynykh uchasnykiv pid chas uchasti v publichnykh zakupivlyakh . Zaklad formuye umovy tenderu vykhodyachy z nashoho finansovoho stanu. My duzhe vdyachni Vam za zatsikavlenistʹ do nashoyi zakupivli.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
your answer
Номер:
e6eccc8d7a0a4f118dbc5e962d79f21c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-19-008723-a.b3
Назва:
your answer
Вимога:
ni, ne zacikavitj. nihto ne strahue neplatezhi z ukrajini zaraz. ce ne tomu, scho ukrajina prorosla korrupcijeju (122 misce u sviti z 180 i 2 misce znizu u europi). nihto navitj ne strahue perevozki. schob dostaviti, mi vikoristovuemo vijsjkovu logistiku. zakinchitj mrijati. jak budutj groshi - perevidajte tender i oderzite mashinu.
zaraz usi praciujutj tilki po predoplati.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2022 21:14
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі!
Так як ми державна установа та згідно умов закупівлі замовник здійснюватиме оплату товару після його прийняття на підставі видаткової накладної, акту приймання-передачі, свідоцтва про відповідність(100% післяоплата), оскільки це вибір учасника.
Hello! Thank you for your attention to our purchase!
Since we are a state institution and according to the terms of the purchase, the customer will pay for the goods after accepting them on the basis of an invoice, an act of acceptance and transfer, a certificate of conformity (100% post-payment), since this is the choice of the participant.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
garantii
Номер:
69067b0dec4f424cadb89ba02062ec0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-19-008723-a.b2
Назва:
garantii
Вимога:
Ot zaraz vid derzhavi jakraz i nema nijakoji garantiji. Vid slova ZOVSIM. Bankivski garantiji praciujutj z 16 stolittia. Ta mi i ne prijmemo garantiju vid zhodnogo UA banku zaraz, jakscho vona ne bude avizovana zapadnim bankom. Krasche zrobitj peredplatu proti NASHOJI BG, jak ce robitj MZU.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.08.2022 16:33
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі! Так, це вибір учасника (продавця). Ми надіємося, що наша конкурентна закупівля зацікавить потенційних постачальників.
Hello! Thank you for your attention to our purchase! Yes, it is the choice of the participant (seller). We hope that our competitive procurement will attract the interest of potential suppliers.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
proposal to make terms workable
Номер:
9f94e6bc31604706819dde9b8d37e425
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-19-008723-a.b1
Назва:
proposal to make terms workable
Вимога:
We propose you to provide security of payment using standard banking procedure:
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.08.2022 18:23
Вирішення:
Шановний учаснику!
Ознайомившись із Вашим зверненням повідомляємо, що закупівля ангіографічної системи ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37623 Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова ( Ангіографічна система) здійснюється замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) Так як ми є державна установа та згідно умов закупівлі замовник здійснюватиме оплату товару після його прийняття на підставі видаткової накладної, акту приймання-передачі, свідоцтва про відповідність(100% післяоплата), що в свою чергу гарантує замовнику отримання товару від постачальника незалежно від наявності / відсутності сторонніх забезпечень.
Тому, замовник , на даний час вважає встановлення до учасників вимог про надання забезпечення тендерної пропозиції та/або виконання договору (банківської гарантії) - недоцільним.
Dear participant!
Having read your application, we inform you that the purchase of the angiographic system DK 021:2015: 33110000-4 — Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (NK 024:2019: 37623 X-ray angiographic stationary, digital system (Angiographic system) is carried out by the customer in accordance with of the Law of Ukraine "On Public Procurement" dated 12/25/2015 No. 922-VIII (hereinafter - the Law)
Since we are a state institution and according to the terms of the purchase, the customer will pay for the product after its acceptance on the basis of an invoice, an act of acceptance and transfer, a certificate of conformity (100% post-payment), which in turn guarantees the customer receipt of the product from the supplier regardless of the availability / absence of third-party security.
Therefore, the customer currently considers it impractical to impose requirements on the participants to provide security for the tender offer and/or the performance of the contract (bank guarantee).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.11.2022 00:03