• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«код ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір офісний А4 (уточнюючий код номенклатурної позиції згідно ДК 021: 2015 – 30197630-1 – папір для друку)»

Джерело фінансування – інше - кошти НСЗУ. Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Відповідно до технічного завдання викладеного в Додатку 1 до Оголошення; Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА» - 100%; Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. Мова українська.

Завершена

44 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 440.00 UAH
Період оскарження: 19.08.2022 14:07 - 26.08.2022 17:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: a82cfeb6dcd3484ba53973399ec042ff
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-19-005889-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2022-08-19-005889-a на закупівлю «код ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір офісний А4)» де Замовником виступає Комунальне некомерційне підприємство "Чемеровецька багатопрофільна лікарня" Чемеровецької селищної ради. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-08-19-005889-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: вологість абс., % - 5,0±0,5. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційний параметр і викласти його в наступній редакції: вологість абс., % - 5,0±1 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне. Відповідно пп 3 ч.3 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – в нашому випадку Додаток №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «код ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір офісний А4 (уточнюючий код номенклатурної позиції згідно ДК 021: 2015 – 30197630-1 – папір для друку))» № оголошення UA-2022-08-19-005889-a. Технічні характеристики паперу суттєво впливають на працездатність офісної техніки та якість виготовлених документів та визначаються Замовником враховуючи досвід використання аналогічного товару, тобто зазначені технічні характеристики паперу оптимально відповідають потребам установи. Також повідомляємо, що на ринку України достатня кількість виробників, які пропонують папір офісний формату А4 з відповідними або значно вищими характеристиками, ніж вказані в Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а відсутність товарів з необхідними характеристиками у певних постачальників не є підставою для зміни технічних вимог. Відповідно до ч.4 ст.14 Закону «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.» Отже, відповідно до вимог Закону, зазначення аналогів у спрощеній закупівлі є правом замовника, а не обов’язком. Зазначимо, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема в Додатку №1 відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, що надає достатньо можливості Учасникам підібрати Товар для задоволення вимог Замовника від того чи іншого виробника, але його технічні характеристики повинні відповідати, або бути кращими за технічні характеристики, встановлені Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. З огляду на вищевикладене, вимога про зміну технічних характеристик паперу відхиляється, тому що це може призвести до погіршення технічних характеристик Товару, що є недоцільним, адже такі зміни вплинуть на якість паперу та працездатність офісної техніки.
Статус вимоги: Відхилено