-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів та тракторів).
Код ДК 021:2015: 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів та тракторів) згідно технічного завдання на 12 місяців
Завершена
3 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 34 000.00 UAH
Період оскарження:
19.08.2022 11:48 - 01.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
12a35d2694644cb290f226fe706021a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-19-003543-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
"Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації( Транспортні засоби Замовника розміщуються за адресою: м. Київ, вул. Народного Ополчення, 18А) як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 18-ти кілометрів
Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.08.2022 08:16
Вирішення:
За результатом розгляду вимоги повідомляємо наступне. Головним завданням підприємства є згідно Статуту підприємства пп.2.2.1,2.2.4 а саме
• Утримання житлового і нежитлового фонду ,що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києева та закріплений за Підприємством на праві господарського відання,а також обслуговування житлового та нежитлового фонду, що не належить до комунальної власності міста Києва.
• Надання послуг з аварійного обслуговування внутрішньо будинкових систем багатоквартирного будинку та зовнішніх інженерних мереж,обслуговування ліфтового господарства та систем диспетчеризації,обслуговування димовентиляційних каналів .
Для виконання вищезазначених завдань в умовах воєнного стану з метою підтримання автомобільного транспорту в працездатному стані Замовник закуповує послуги з його технічного обслуговування і ремонту. Враховуючи обмежену кількість автомобільного транспорту для виконання покладених на Замовника завдань час для проведення періодичного технічного обслуговування і ремонту зазначеного транспорту (технологічний простій транспорту) також обмежений. Тому вимоги включають відстань до місцезнаходження станції технічного обслуговування автомобілів Учасника в межах 5 км від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника є достатньо необхідною умовою, яка дозволяє за часом технологічного простою дотримуватися встановлених графіків виконання завдань, враховуючи умови руху транспорту у м. Києві особливо для вантажних автомобілів та спецтехніки (трактори, екскаватори та інше) Замовника. Збільшення відстані до СТО Учасника для надання послуг призведе до збільшення часу технологічного простою транспорту Замовника та додаткових експлуатаційних витрат Замовника, що нівелює можливе зменшення вартості послуги, запропоноване таким Учасником у пропозиції у порівняні з іншими Учасниками закупівлі, що мають СТО в межах відстані, зазначеної у документації. Проведеним моніторингом можна зазначити про наявність більш ніж 15 станцій технічного обслуговування автомобілів, що знаходяться в межах 5 км від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника, які можуть бути потенційними Учасниками закупівлі.
Пропозиція розглянути «варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 18-ти кілометрів» не має під собою ніякого здорового сенсу, тому що перевезення автомобіля виконавцем за свій кошт займе безліч часу на замовлення евакуатора чи інших способів перевезення транспорту Замовнику та додаткове оформлення документів.
В залежності від обсягу та складності робіт з технічного обслуговування та ремонту автомобільного транспорту можливе надання послуг Учасником (Виконавцем) як на СТО так і на території Замовника шляхом формування виїзної бригади. На підставі вищезазначеного вважаємо, що Замовником у документації дотримані принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено