• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі ритуального магазину, віночного цеху, мех. майстерні по вул. Глибоцькій, 128-а в м. Борисполі, Київської обл.

Спрощена закупівля проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України № 169 від 28 лютого 2022 року «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами).

Завершена

910 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 550.00 UAH
Період оскарження: 18.08.2022 20:04 - 24.08.2022 20:09
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 64f1d48883bd4ffeb26d9e80c999cdfa
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-18-010759-a.c2
Назва: Вимога щодо порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович не може погодитись з рішенням Замовника стосовно відхилення нашої пропозиції (ПРОТОКОЛ № 31/08/2022/1 від 31.08.2022р. уповноваженої особи Комунальне підприємство «Виробниче управління комунального господарства» фахівець з публічних закупівель) по закупівлі капітальний ремонт покрівлі ритуального магазину, віночного цеху, мех. майстерні по вул. Глибоцькій (а) , 128-а в м. Борисполі, Київської обл. (ДК 021:2015:45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціальні будівельні роботи) UA-2022-08-18-010759-a ● cfbf6e4ebe2d47d5ba954746042ff5f8 та з визначенням переможцем по закупівлі ПрАТ Агробудмеханізація (ПРОТОКОЛ № 02/09/2022/1 від 02.09.2022р. уповноваженої особи Комунальне підприємство «Виробниче управління комунального господарства» фахівець з публічних закупівель) по закупівлі капітальний ремонт покрівлі ритуального магазину, віночного цеху, мех. майстерні по вул. Глибоцькій (а) , 128-а в м. Борисполі, Київської обл. (ДК 021:2015:45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціальні будівельні роботи) з наступних причин: Відповідно переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям вимагалось: 3.2. Копія аналогічного (аналогічних) договору (договорів) разом з додатками. 3.3. Копії документів, що підтверджують виконання зобов’язань за договором(ами) у п. 3.1. (довідка про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 та акт приймання виконаних робіт за формою КБ-2в). 3.4. Лист(и)-відгук(и), виданий(і) контрагентом(ами), з яким було укладено договори зазначені у п. 3.1. із зазначенням дати, номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, обсягів та строків надання послуг. *Аналогічним буде вважатись виконаний договір на закупівлю послуг, аналогічного предмету закупівлі. ПрАТ Агробудмеханізація надав договір № 53/04-2016 від 20.05.2016р. не аналогічний предмету закупки, а саме на «Будівництво загальноосвітньої школи I-III ступенів по вул. Робоча-Банківська в м. Бориспіль Київської області» Предметом цієї закупки є капітальний ремонт покрівлі ритуального магазину, віночного цеху, мех. майстерні по вул. Глибоцькій (а) , 128-а в м. Борисполі, Київської обл. (ДК 021:2015:45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціальні будівельні роботи). Тобто, Замовник відхилив нашу пропозицію за ненадання документу, який не вимагався умовами Оголошення, а стосовно ПрАТ Агробудмеханізації «закрив очі» на повну невідповідність наданого аналогічного договору. Замовником 22.08.2022 року було внесено зміни до Оголошення, а саме виключення з Оголошення акту обстеження об’єкту. Ми обов’яково перевіримо, чи не пов’язані дії Замовника з тим, що роботи на об’єкті вже виконуються ПрАТ Агробудмеханізацієй. Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович та порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. 2. максимальна економія та ефективність. Вимагаємо відмінити рішення Замовника стосовно відхилення нашої пропозиції (ПРОТОКОЛ № 31/08/2022/1 від 31.08.2022р. уповноваженої особи Комунальне підприємство «Виробниче управління комунального господарства» фахівець з публічних закупівель) по закупівлі капітальний ремонт покрівлі ритуального магазину, віночного цеху, мех. майстерні по вул. Глибоцькій (а) , 128-а в м. Борисполі, Київської обл. (ДК 021:2015:45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціальні будівельні роботи) UA-2022-08-18-010759-a ● cfbf6e4ebe2d47d5ba954746042ff5f8) та з визначенням переможцем по закупівлі ПрАТ Агробудмеханізація (ПРОТОКОЛ № 02/09/2022/1 від 02.09.2022р. уповноваженої особи Комунальне підприємство «Виробниче управління комунального господарства» фахівець з публічних закупівель) по закупівлі капітальний ремонт покрівлі ритуального магазину, віночного цеху, мех. майстерні по вул. Глибоцькій (а) , 128-а в м. Борисполі, Київської обл. (ДК 021:2015:45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціальні будівельні роботи). Шановний Замовник! Згідно ст. 16414 КУПАП оцінка тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої конкурсної пропозиції, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від 25 500 до 51 000 гривень штрафу, від 51 000 до 85 000 гривень — якщо таке порушення уже мало місце цього року. Однією з підстав для накладання штрафує безпідставне відхилення тендерних пропозицій. Своїм рішенням Ви незаконно та безпідставно відхилили нашу тендерну пропозицію. У разі ігнорування нашої вимоги, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо змушені написати негативний відгук про порушення законодавства Замовником у DOZORRO та звернутись до аудиторської служби та до суду.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вимогу від 02.09.2022 р. № 1 Учасника спрощеної закупівлі щодо порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» при відхиленні пропозиції Учасника в закупівлі UA-2022-08-18-010759-a, ДК 021:2015 - 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціальні будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі ритуального магазину, віночного цеху, мех. майстерні по вул. Глибоцька, 128-а в м. Борисполі, Київської обл.) При формуванні пропозицій Учасник керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» вимогами викладеними в Оголошенні та Законами України які регулюють правовідносини саме даного спектру закупівель. В Оголошенні UA-2022-08-18-010759-a, а саме: в Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в п. 3.2. Копія аналогічного (аналогічних) договору (договорів) разом з додатками, в п. 3.3. Копії документів, що підтверджують виконання зобов’язань за договором(ами) у п. 3.1. (довідка про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 та акт приймання виконаних робіт за формою КБ-2в), в п. 3.4. Лист(и)-відгук(и), виданий(і) контрагентом(ами), з яким було укладено договори зазначені у п. 3.1. із зазначенням дати, номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, обсягів та строків надання послуг. *Аналогічним буде вважатись виконаний договір на закупівлю послуг, аналогічного предмету закупівлі. Під аналогічним розуміється договір співставний за складом та характером робіт. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» дає роз’яснення терміну будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Учасник надав копію договору про закупівлю робіт та обладнання по об'єкту «Будівництво загальноосвітньої школи І - III ступенів по вул. Робоча - Банківська у м. Борисполі Київської області» та відповідні підтверджуючі документи до нього. При виконанні даного договору однією із стадій виконання робіт являлось будівництво дахового перекриття даного об’єкта будівництва. Виконання даного договору, підтверджує можливість Учасника виконати поставлені завдання передбачені умовами закупівлі UA-2022-08-18-010759-a. Предметом закупівлі UA-2022-08-18-010759-a є здійснення капітального ремонту, вимагати від учасників надання виключно аналогічного договору із капітального ремонту покрівлі, було б дискримінаційною вимогою для інших Учасників. Після оприлюднення Оголошення в системі закупівель, додатково провівши аналіз витрибовуваних документів, було прийнято рішення про виключення із Оголошення - акт обстеження об’єкта (складається у довільній формі) Учасником за підписом контактної (відповідальної) особи Замовника, оскільки дана умова передбачає зустріч Замовника із Учасником до здійснення аукціону, що Учасниками могло б інтерпретуватись як порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, ще раз зауважуємо, що оцінка наданих Учасниками документів, була здійснена Замовником виключно в межах передбачених Закону України «Про публічні закупівлі» та викладеного оголошення, з дотриманням критерій та методик оцінки найкращих конкурсних пропозицій та забезпеченню об’єктивності і неупередженості в оцінюванні наданих пропозицій. Основними критеріями при винесенні Протоколу 31/08/2022/1 про відхилення Учасника були недоведеність чинності кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника, хоча це була основна вимога до даного документу та недотримання вимог самого Оголошення. Ствердження Учасника що його дискваліфікація здійснена з підстав ненадання документу, який не вимагалося умовами Оголошення є надуманою та безпідставною, що доведено відповіддю на попередню вимогу та доводить вище викладене. Протокол 31/08/2022/1 прийнято правомірно без порушень норм Закону України «Про публічні закупівлі». Наданими у вимогах аргументами, Учасник не довів неправомірності в діях при винесені протоколу відхилення Учасника, тому не вбачаємо підстав для відміни рішення Замовника. Підстави для відхилення Протоколу 02/09/2022/1 щодо визначення переможця ПрАТ «Агробудмеханізація» відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 97945848095746a9b4c34fc46209d528
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-18-010759-a.c1
Назва: Вимога щодо порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович не може погодитись з рішенням Замовника стосовно відхилення нашої пропозиції (ПРОТОКОЛ № 31/08/2022/1 від 31.08.2022р. уповноваженої особи Комунальне підприємство «Виробниче управління комунального господарства» фахівець з публічних закупівель) по закупівлі капітальний ремонт покрівлі ритуального магазину, віночного цеху, мех. майстерні по вул. Глибоцькій (а) , 128-а в м. Борисполі, Київської обл. (ДК 021:2015:45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціальні будівельні роботи) UA-2022-08-18-010759-a ● cfbf6e4ebe2d47d5ba954746042ff5f8 з наступних причин: 1. «Згідно Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі п. 2.4. Копія, чинного на дату подання пропозиції, кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника. що є працівником учасника. Відповідно до статті 17 Закону7 України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифікату для осіб, які не мають перерви у роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше, ніж один раз на п'ять років, не обмежується. Учасник не підтвердив, що копія кваліфікаційного сертифікату інженера проектувальника є чинним на дату подання пропозиції, оскільки згідно наданих документів немає можливості перевірити факт роботи без перерв за фахом понад три роки, документи щодо підвищення кваліфікації також ненадані». Відповідно Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Замовником вимагалось надання: п. 2.4. Копія, чинного на дату подання пропозиції, кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника, що є працівником учасника. Вимоги щодо надання документу про підвищення кваліфікації не було! В складі нашої пропозиції надано сертифікат кошторисника Серія АР № 013862 Савчук Валентини Юріївни, яка працює на нашому підприємстві на підставі цивільно-правового договору №12 (надано у складі пропозиції). Також надані договір та поліс кошторисника. Сертифікат є чинним до 26.12.2022р., а тому отримання свідоцтва про підвищення кваліфікації кошторисник пройде у листопаді 2022р. Чинність сертифікату легко перевіряється на сайті http://asdev.com.ua/itn/list.php. 2. «в Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, документи у складі пропозиції учасника подаються у тій послідовності, в якій вони наведені в Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та мають міститися скановані копії лише тих документів, що зазначено у оголошенні та додатках до нього. Учасником не виконана вимога щодо порядку подачі документів». Це взагалі формальні (несуттєві помилки), які ніяким чином не впливають на зміст пропозиції. Документ z0715-20, чинний, поточна редакція — Прийняття від 15.04.2020 МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ НАКАЗ 15.04.2020 № 710 Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998 Про затвердження Переліку формальних помилок п.12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович та порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. 2. максимальна економія та ефективність. Вимагаємо відмінити рішення Замовника стосовно відхилення нашої пропозиції (ПРОТОКОЛ № 31/08/2022/1 від 31.08.2022р. уповноваженої особи Комунальне підприємство «Виробниче управління комунального господарства» фахівець з публічних закупівель) по закупівлі капітальний ремонт покрівлі ритуального магазину, віночного цеху, мех. майстерні по вул. Глибоцькій (а) , 128-а в м. Борисполі, Київської обл. (ДК 021:2015:45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціальні будівельні роботи) UA-2022-08-18-010759-a ● cfbf6e4ebe2d47d5ba954746042ff5f8). Шановний Замовник! Згідно ст. 16414 КУПАП оцінка тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої конкурсної пропозиції, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від 25 500 до 51 000 гривень штрафу, від 51 000 до 85 000 гривень — якщо таке порушення уже мало місце цього року. Однією з підстав для накладання штрафує безпідставне відхилення тендерних пропозицій. Своїм рішенням Ви незаконно та безпідставно відхилили нашу тендерну пропозицію. У разі ігнорування нашої вимоги, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо змушені написати негативний відгук про порушення законодавства Замовником у DOZORRO та звернутись до аудиторської служби та до суду.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. На Вимогу від 24.06.2022 р. № 1 Учасника спрощеної закупівлі щодо порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» при відхиленні пропозиції Учасника в закупівлі UA-2022-08-18-010759-a, ДК 021:2015 - 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціальні будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі ритуального магазину, віночного цеху, мех. майстерні по вул. Глибоцька, 128-а в м. Борисполі, Київської обл.) При формуванні пропозицій Учасник керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» вимогами викладеними в Оголошенні та Законами України які регулюють правовідносини саме даного спектру закупівель. В Оголошенні UA-2022-08-18-010759-a, а саме: в Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в п. 2.4. зазначено «Копія, чинного на дату подання пропозиції, кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника, що є працівником учасника». Учасник повинний надання чинний кваліфікаційний сертифікат. Чинність наданого сертифікату на Савчук Валентину Юріївну, не була підтверджена оскільки порядок визнання строку дії даного документу регулюється ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність». В протоколі відхилення ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ документи, щодо підвищення кваліфікації, згадуються виключно як цитування ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», а не додаткова Вимога та наголошуємо що в оголошеній закупівлі зазначено «Замовник не заперечує, щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості тощо» і вислів в протоколі «документи щодо підвищення кваліфікації також ненадані» не являється додатковою вимогою, а даним виразом винесено лише заключення, що додаткові документи не надавались. Цивільно-правовий договір з Савчук Валентиною Юріївною № 12 заключений 01.02.2021 року, підтверджує перебування її в трудових відносинах з ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ менше 2 років. Посилання на Реєстр атестованих осіб, є недоцільним оскільки даний реєстр не оновлювався з 10.12.2020 року, інформація є застарілою, а отже неактуальною. Страховий поліс, не є документом який підтверджує роботу за фахом. В Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зазначено, документи у складі пропозиції учасника подаються у тій послідовності, в якій вони наведені в Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та мають міститися скановані копії лише тих документів, що зазначено у оголошенні та додатках до нього. Учасником при публікації документів не було виконано даної вимоги оголошення. Учаснику Вимозі послався на документ z 0715-20 від 15.04.2020, яким дано роз’яснення щодо формальних помилок, що стосується форми документу та інформації викладеної в документі. Замовником, до форм документів наданих Учасником, зауважень не висловлювалось. Тому, вважаємо посилання на документ z 0715-20 від 15.04.2020, некоректним. Оцінка документів, була здійснена Замовником в межах передбачених Закону України «Про публічні закупівлі» та викладеного оголошення, з дотриманням критерій та методик оцінки найкращих конкурсних пропозицій та забезпеченню об’єктивності і неупередженості в оцінюванні наданих пропозицій. Протокол 31/08/2022/1 прийнято правомірно без порушень норм Закону України «Про публічні закупівлі». Наданою вимогою, Учасник не довів неправомірності в діях при винесені протоколу відхилення Учасника, тому не вбачаємо підстав для відміни рішення Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.09.2022 15:32