-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (Машина для газового різання труб)
Торги не відбулися
660 836.70
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 608.37 UAH
мін. крок: 1% або 6 608.37 UAH
Період оскарження:
18.08.2022 17:55 - 15.09.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
601bcf4e6b83437cab34dd6dbb43bf8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-18-010469-a.c2
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
НАДАЄМО ТЕНДЕРНУ ВИМОГУ
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога АТ УКРТРАНСГАЗ.pdf 17.10.2022 13:49
Дата подачі:
17.10.2022 13:49
Вирішення:
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на тривалу агресію російської федерації проти України та приймаючи до уваги вимоги статтей 13 та 13-1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» щодо особливостей фінансово – господарських відносин з юридичними особами, місцезнаходженням яких є тимчасово окупована територія, замовником, з метою додержання вимог чинного законодавства та уникнення можливих ризиків при взаємодії з контрагентами, тендерною документацію вимагається документальне підтвердження про знаходження учасника закупівлі на підконтрольній державним органам влади України території.
Зокрема, п.п. 3.3. п. 3 розділу І додатку ІІ до тендерної документації вищезазначеної публічної закупівлі передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Довідку/інформацію (в довільній формі) (надається лише резидентами) щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України, із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такої довідки/інформації…У випадку, якщо учасником не надано Довідку/інформацію щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження на території України та/або надано не в повному обсязі інформацію щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника та/або учасником, юридичною адресою та/або місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія України, не змінено податкову адресу на іншу територію України, це є підставою для відхилення пропозиції учасника згідно з абзацом третім пунктом 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства)».
Тобто наведеним пунктом тендерної документації вимагається надання учасником у складі тендерної пропозиції окремого документу із зазначенням інформації про його місцезнаходження та підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такого документу.
У складі тендерної пропозиції учасників-скаржників довідка щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України, із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території, відсутня.
Посилання учасника – скаржника на надання інформації про їх юридичну та фактичну адресу у інших документах тендерної пропозиції, а саме опитувальнику контрагенту – юридичної особи та витягу з ЄДР, що надані на виконання п.п. 3.1. та 3.2. п. 3 розділу І додатку ІІ до тендерної документації відповідно, не можуть бути прийняті як належне виконання вимог п.п. 3.3. п. 3 розділу І додатку ІІ до тендерної документації, зважаючи на відсутність у зазначених документах відомостей про підконтрольність відповідної території державним органам влади України або фактичну тимчасову окупацію відповідної території.
Разом з тим, зауважимо, що відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відкритий доступ до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань на час дії воєнного стану обмежено.
Крім того, на даний час відсутні єдині державні реєстри, доступ до яких є вільним, що містять відомості про повний актуальний перелік фактично тимчасово окупованих територій України. Аналогічно, публічна інформація, що є доступною в електронній системі закупівель, не містить відомостей про місцезнаходження учасника закупівлі на території України, підконтрольній державним органам влади України, або на фактично тимчасово окупованій території.
Приймаючи до уваги викладене у своїй сукупності, зважаючи на невиконання учасником – скаржником вимог п.п. 3.3. п. 3 розділу І додатку ІІ до тендерної документації, замовником правомірно та обґрунтовано прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції на зазначених підставах.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога кваліфікувати учасника до участі в тендері
Номер:
93bed965e152447a8d65acaeabdbd655
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-18-010469-a.a1
Назва:
Вимога кваліфікувати учасника до участі в тендері
Вимога:
Вважаємо дискваліфікіцію учасника ТОВ Ревелд неправомірною та вимагаємо допустити пропозицію учасника до участі в тендері(аукціоні). Згідно Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Віповідно до ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритим і загальнодоступними. Тому дискваліфіція за 3.2. пункту 3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації суперечить п.5 статті 17 закону "Публічні закупівлі". Згідно Розділ І. Загальні положення Загальна інструкція учасникам процедури закупівлі: У разі виявлення положень та/або визначень в тендерній документації, які не відповідають Закону, замовник буде керуватися нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», які є визначальними.
3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції не надано довідку/інформацію (в довільній формі), щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження на території України, із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такої довідки/інформації. Інформація щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження на території України міститься в опитувальнику який прикріплений до тендерної документації. Надіюсь підконтрольність м. Києва у замовника не викликає додаткового документального підтвердження.
Пов'язані документи:
Учасник
- 41738945-2822736-4315429-e8bfe96867648bcbba09bee3b01f8889.pdf 14.10.2022 12:05
- Опитувальник.pdf 14.10.2022 12:05
Дата подачі:
14.10.2022 12:05
Вирішення:
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на тривалу агресію російської федерації проти України та приймаючи до уваги вимоги статтей 13 та 13-1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» щодо особливостей фінансово – господарських відносин з юридичними особами, місцезнаходженням яких є тимчасово окупована територія, замовником, з метою додержання вимог чинного законодавства та уникнення можливих ризиків при взаємодії з контрагентами, тендерною документацію вимагається документальне підтвердження про знаходження учасника закупівлі на підконтрольній державним органам влади України території.
Зокрема, п.п. 3.3. п. 3 розділу І додатку ІІ до тендерної документації вищезазначеної публічної закупівлі передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Довідку/інформацію (в довільній формі) (надається лише резидентами) щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України, із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такої довідки/інформації…У випадку, якщо учасником не надано Довідку/інформацію щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження на території України та/або надано не в повному обсязі інформацію щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника та/або учасником, юридичною адресою та/або місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія України, не змінено податкову адресу на іншу територію України, це є підставою для відхилення пропозиції учасника згідно з абзацом третім пунктом 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства)».
Тобто наведеним пунктом тендерної документації вимагається надання учасником у складі тендерної пропозиції окремого документу із зазначенням інформації про його місцезнаходження та підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такого документу.
У складі тендерної пропозиції учасників-скаржників довідка щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України, із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території, відсутня.
Посилання учасника на надання інформації про його юридичну та фактичну адресу у інших документах тендерної пропозиції, а саме опитувальнику контрагенту – юридичної особи та витягу з ЄДР, що надані на виконання п.п. 3.1. та 3.2. п. 3 розділу І додатку ІІ до тендерної документації відповідно, не можуть бути прийняті як належне виконання вимог п.п. 3.3. п. 3 розділу І додатку ІІ до тендерної документації, зважаючи на відсутність у зазначених документах відомостей про підконтрольність відповідної території державним органам влади України або фактичну тимчасову окупацію відповідної території.
Разом з тим, зауважимо, що відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відкритий доступ до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань на час дії воєнного стану обмежено.
Крім того, на даний час відсутні єдині державні реєстри, доступ до яких є вільним, що містять відомості про повний актуальний перелік фактично тимчасово окупованих територій України. Аналогічно, публічна інформація, що є доступною в електронній системі закупівель, не містить відомостей про місцезнаходження учасника закупівлі на території України, підконтрольній державним органам влади України, або на фактично тимчасово окупованій території.
Приймаючи до уваги викладене у своїй сукупності, зважаючи на невиконання учасником вимог п.п. 3.3. п. 3 розділу І додатку ІІ до тендерної документації, замовником правомірно та обґрунтовано прийнято рішення по відхилення тендерної пропозиції на зазначених підставах.
Статус вимоги:
Не задоволено