• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з аварійних, відновних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (відновні роботи по вулицях Одеській, Шовковичній, Леоніда Федорова від вул. Київська до вул. Генерала Івана Турунова міста Первомайськ Первомайської міської територіальної громади)

Завершена

3 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 250.00 UAH
Період оскарження: 18.08.2022 16:45 - 24.08.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінації учасників

Номер: e25792b14d134d9ebe31755eb687ddf1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-18-009864-a.a1
Назва: Щодо дискримінації учасників
Вимога:
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У пункті 3 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога, яка є дискримінаційною до учасників , а саме надання Акту обстеження (огляду) об’єкту, складеного Учасником з представником балансоутримувача, за результатами відвідання та огляду об'єкту, де передбачається виконання робіт/надання послуг відповідно до цього додатку, Акт складається у довільній формі та підписується уповноваженими представниками Сторін із зазначенням їх ПІБ та посад. Якщо Замовник вимагає просто оглянути об’єкт, у цьому немає нічого поганого. Однак, якщо Замовник вимагає надати якийсь документ, що підтверджує цей огляд, і якщо учасник його не надає, його відхиляють — це дискримінація. Щодо цього питання вже є практика АМКУ , наприклад, UA-2021-02-22-003442-a Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021. Отже вимагаємо прибрати пункт 3 з додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, як такий, що порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Cпрощена закупівля регулюється статтею 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»(далі-Закон). Частина 3 якої передбачає, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, тобто та, яку замовник вважає за необхідне включити до нього. Пункт 1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» (далі-Настанова) встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно п. 4.1. Настанови обстеження об’єкта, є одним з елементів нагляду, який визначає технічний стан об’єкта. Пункт 6.4 вищезазначеної Настанови передбачається здійснення підготовки до проведення обстеження як одного із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Таким чином, на підставі зазначеної Настанови та частини 3 статті 14 Закону до пункту 3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником було встановлено умову про надання Учасниками у складі пропозиції: «..Акту обстеження (огляду) об’єкту, складеного Учасником з представником балансоутримувача, за результатами відвідання та огляду об'єкту, де передбачається надання послуг відповідно до Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Акт складається у довільній формі та підписується уповноваженими представниками Сторін із зазначенням їх ПІБ та посад». Окрім того, виконання даної умови дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону. Отже, Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради вважає твердження потенційного Учасника, щодо встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації, в частині надання у складі тендерної пропозиції Акту обстеження (огляду) об’єкту, складеного Учасником з представником балансоутримувача безпідставними.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні