• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»

Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»

Торги не відбулися

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 04.10.2017 09:04 - 22.12.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Необхідно привести у відповідність дати надання послуг

Номер: 5d10dc776d8b417ba19b1c653659199c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-04-000107-b.c4
Назва: Необхідно привести у відповідність дати надання послуг
Скарга:
Добрий день! Приведіть будь-ласка у відповідність до вимог законодавства строки надання послуг, враховуючи наступне: - строк надання послуг наведений в пункті 4 розділу 1 тендерної документації 25.12.2017р., що раніше остаточного строку подання пропозицій; - строк виконання договору відповідно до пункту 10.1 Проекту договору 31.12.2017р.; - відповідно до частини 2 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" строк надання послуг не може бути встановлений до кінця 2017 року
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.12.2017 22:10
Автор: Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій", Панчук Юрій Володимирович yurii@osvita.net http://www.ndipit.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Оскарження змін, внесених до Тендерної документації

Номер: f378064827754d418897637d387b54e0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-04-000107-b.b3
Назва: Оскарження змін, внесених до Тендерної документації
Скарга:
Тендерна документація містить суперечності між зміненими та іншими пунктами тендерної документації, що заважає учасникам об’єктивно оцінити склад послуг та скласти ціну тендерної пропозиції, спланувати строк виконання послуг, містить строки виконання послуг, які неможливо виконати. В електронній системі публічних закупівель PROZORRO Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги за оголошенням UA-2017-10-04-000107-b на закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»), надалі відповідно – «Послуги» та «Торги». 03.11.2017р. Антимонопольним комітетом України було розглянуто скаргу UA-2017-10-04-000107-b.al, за якою винесено рішення №7761-р/пк-пз від 03.11.2017р. Відповідно до зазначеного рішення Замовником 14.11.2017р. були внесені зміни до тендерної документації на Торги. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інфопульс Україна», яке є розробником аналогічного програмного забезпечення, надалі – «Учасник», вивчивши внесені зміни до тендерної документації на Торги, виявило, що ці зміни суперечать іншим пунктам тендерної документації та призводять до дискримінації серед учасників. 1. В пункті 6 розділу 3 тендерної документації на Торги, надалі – «ТД», вимагається наявність в учасника прав на застосування та розповсюдження засобів криптографічного захисту інформації, відповідних вимогам пункт 3.11 Технічних вимог Додатку 4 ТД та Додатку 2 проекту Договору (Додаток 5 до ТД). Відповідно до зазначеного пункту (п. 3.11 технічних вимог) засоби криптографічного захисту інформації повинні функціонувати у якості окремої та незалежної частини у складі модулю реєстру з визначеним переліком функцій. В той же час в пункті 3.5.2 Технічних вимог Додатку 4 ТД та Додатку 2 проекту Договору, система керування базами даних (СКБД) повинна мати вбудовані засоби шифрування. В п. 3.5.2 не зазначено, що засоби шифрування в СКБД повинні мати позитивні експертні висновки, зареєстровані в Держспецзв’язку. Законодавством в галузі захисту інформації вимагається неможливість для користувача-оператора впливати на факт електронно-цифрового підпису та/або шифрування конфіденційної інформації (тобто неможливість користувачем-оператором відмінити цифровий підпис і шифрування в тих випадках, де вони повинні бути згідно з вимогами законодавства). Це вимагає обов’язкового вбудування засобів криптографічного захисту інформації в програмний комплекс. Зазначені пункти 3.11 та 3.5.2 Технічних вимог Додатку 4 ТД суперечать один одному та викликають неоднозначність, яка заважає учасникам об’єктивно оцінити склад послуг та скласти ціну тендерної пропозиції, що, в свою чергу, призводить до дискримінації учасників. 2. Замовник виклавши пункт 3.11 Технічних вимог Додатку 4 ТД та Додатку 2 проекту Договору (Додаток 5 до ТД) точно визначив всі вимоги до засобів криптографічного захисту інформації. Однак це визначення входить в суперечення з абзацом другим пункту 3.4.6 тих самих технічних вимог: «Повний перелік та склад вимог щодо програмного забезпечення ПМ РОО повинен бути уточнений та викладений в Технічному завданні». Це означає, що зазначені технічні характеристики засобів криптографічного захисту інформації можуть бути змінені в процесі створення Технічного завдання і укладені ліцензійні договори з постачальником криптозасобів необхідно буде переукладати. Це призводить до дискримінації учасників і може зробити неможливим надати послуги у заплановані строки, що в свою чергу призведе до втрати коштів учасниками у вигляді штрафних санкцій. 3. Замовник виклав абзац 1 частини 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» в такій редакції – «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 22.11.2017 до 12:00». При цьому пункт 10.1 Проекту договору Додатку 5 до ТД визначає строк дії Договору до 25.12.2017 року. Разом з цим в Календарному плані, наведеному в Додатку 6 до ТД, зазначені такі терміни виконання етапів надання послуг: 15 робочих днів - Формування вимог і розробка технічного завдання, 25 робочих днів - Розробка Платформи першої черги, 15 робочих днів - Розгортання та Приймальні випробування. За умови проведення аукціону наступного дня після розкриття (23.11.2017р.), визначення переможця та опублікування повідомлення про намір укласти договір в той же день, Договір на закупівлю може бути укладений не раніше 04 грудня 2017 року. Проміжок часу від 04.12.2017р. до 25.12.2017р. нараховує 15 (п’ятнадцять робочих днів). Якщо ж скласти всі етапи Календарного плану, нараховується 55 (п’ятдесят п’ять) робочих днів. Зазначені пункти абзац 1 частини 1 розділу 4 ТД, 10.1 Проекту договору Додатку 5 до ТД, Календарний план в Додатку 6 до ТД суперечать один одному та викликають неоднозначність, яка заважає учасникам об’єктивно оцінити строк виконання послуг, що є предметом закупівлі. Вносячи зміни до тендерної документації Замовник мав скоригувати терміни в Календарному плані відповідно до нового строку подання тендерних пропозицій. 4. Замовник вимагає надати послуги в строк щонайбільше від 04.12.2017р. до 25.12.2017р. Зазначений строк є неактуальним (замалим) для надання послуг зі Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва» відповідно до Технічних вимог, наведених в Додатку 4 до ТД та Додатку 2 до проекту Договору (Додаток 5 до ТД). Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 869 від 12.08.2009 року при розробці програмного забезпечення обов’язкові наступні етапи: розроблення техніко-економічного обґрунтування на створення програмного продукту; обґрунтування вибору технічних параметрів та характеристик програмного продукту з урахуванням потреб державного органу, а також покладених на нього функцій, здійснення яких забезпечуватиметься шляхом використання такого продукту; проведення аналізу сумісності вибраних технічних параметрів та характеристик створюваного програмного продукту з відповідними параметрами та характеристиками програмних продуктів, які використовуються державним органом; розроблення у разі потреби навчальної програми з використання (експлуатації, технічної підтримки) програмного продукту; проведення випробувань, приймання та введення в експлуатацію програмного продукту; урахування положень нормативних документів з питань технічного та криптографічного захисту інформації для програмного продукту, що містить механізми захисту інформації. Всі ці дії неможливо здійснити одночасно настільки, щоб виконати послуги в поставлені строки. Поставлені вимоги до строку виконання послуг є дискримінаційними, обмежують конкуренцію серед учасників і можливі для виконання тільки за умови готової платформи «Єдиний освітній простір м. Києва», відповідної зазначеним Технічним вимогам. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування На підставі вищенаведеного просимо зобов’язати Замовника: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» усунути суперечності між зміненими пунктами тендерної документації на послуги та усунути дискримінаційні умови тендерної документації на послуги щодо строку виконання послуг: усунути суперечності пунктів 3.11 та 3.5.2 Технічних вимог Додатку 4 ТД та Додатку 2 проекту Договору (Додаток 5 до ТД); усунути суперечності абзацу 1 частини 1 розділу 4 ТД, пункту 10.1 Проекту договору Додатку 5 до ТД та Календарного плану, наведеного в Додатку 6 до ТД; видалити з ТД абзац другий пункту 3.4.6 Технічних вимог Додатку 4 ТД та Додатку 2 проекту Договору (Додаток 5 до ТД) або додати можливість продовження строку надання послуг; продовжити строк виконання послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»). 3. У разі неможливості виправити допущені у Тендерній документації суперечливості та порушення – зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр») відмінити процедуру закупівлі ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»).
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.12.2017 21:21
Дата виконання рішення Замовником: 18.12.2017 11:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.12.2017 № 8589-р/пк-пз, внесено зміни до тендерної документації щодо процедури відкритих торгів на закупівлю товару: код за ДК 021:2015:72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»)
Автор: ООО "ІНФОПУЛЬС УКРАЇНА", Людмила Свінцова +380675049404 liudmyla.svintsova@infopulse.com https://www.infopulse.com/
Скарга
Виконана замовником

тендерна документація

Номер: 4e4e5a58794e447f8b4ed5e7ffa568c7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-04-000107-b.a1
Назва: тендерна документація
Скарга:
Антимономольний комітет України Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель СКАРГА Найменування, замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр», 02192, м.Київ, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 12-А. Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій», 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 3 (поштова адреса: 03151, м. Київ, вул. Смілянська, 4, тел./факс. 044 246 2783, osvita@osvita.net) Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію серед учасників, не містить вичерпного визначення кількості та обсягу надання послуг, необхідних для розрахунку вартості тендерної пропозиції, містить строки виконання послуг, які неможливо виконати вчасно. В електронній системі публічних закупівель PROZORRO Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги за оголошенням UA-2017-10-04-000107-b на закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»), надалі відповідно – «Програмне забезпечення» та «Торги». Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій», одним з видів діяльності якого є надання послуг з розробки (впровадження, обслуговування тощо) програмного забезпечення, надалі – «Учасник», вивчивши тендерну документацію на Торги, виявило, що Торги проводяться Замовником з порушеннями, дискримінаційними вимогами, нечітким визначенням кількості та обсягу надання послуг та з неможливими для виконання строками. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Учасника: 1. В тендерній документації на Торги ,надалі - «ТД», вимагається (пункт 3.11 Додаток 4 ТД, проект Договору) застосування програмних засобів «Крипто Автограф» (експертний висновок №05-02-02/819 від 29.02.2016 р.) та «Криптософт Storage» (експертний висновок №05-02-02/2246 від 23.06.2014 р.). Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – «Закон», визначає, що технічна специфікація на предмет закупівлі «не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовник не виконав цієї вимоги. Крім того замовником не визначено чіткої кількості зазначених засобів захисту, що робить неможливим визначити вартість тендерної пропозиції для кожного учасника. В той же час вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензійного договору на застосування та розповсюдження наведених криптографічних засобів є дискримінаційною, оскільки розповсюджувачі наведених криптографічних засобів, не погоджуються укладати зазначений договір без точного визначення кількості ліцензій, чим роблять для більшості учасників неможливою перемогу в Торгах. Також дискримінація учасників полягає в тому, що вони примушені використовувати певні засоби захисту і не можуть замінити їх альтернативними з еквівалентними характеристиками. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість розрахувати вартість тендерної пропозиції та взагалі подати тендерну пропозицію, відповідну умовам тендерної документації. 2. В пункті 1.5. Додатку 5 до ТД зазначено «Технічне завдання є невід’ємною частиною даного Договору з моменту його підписання Сторонами», в той час, як в Календарному плані (Додаток 6 до ТД) зазначений строк проведення цієї розробки – 15 робочих днів. Тобто на момент підписання Договору Технічне завдання ще не існуватиме і не може бути невід’ємною частиною Договору з надання послуг. Зазначена неоднозначність вводить учасника в оману щодо обсягу надання послуг і завважає розрахунку вартості тендерної пропозиції. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість визначити обсяг послуг з розробки, розрахувати вартість тендерної пропозиції та прийняти участь в Торгах. 3. Замовник в ТД не наводить (Додатки 4,5 ТД) технічні характеристики апаратних засобів, на яких планується розгортання платформи, чим робить неможливим попереднє планування та розрахунок вартості послуг з розробки програмного забезпечення учасником. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість розрахувати вартість тендерної пропозиції. 4. Замовник не визначив терміни «сучасні технології, вимоги, засоби, стандарти, інтерфейс» (пункти та підпункти 1.3, 3.2.1, 3.2.3, 3.4.2, 3.9.1, 3.14 Додаток 4 ТД, проект Договору), чим вводить учасника в оману і ускладнює розрахунок вартості тендерної пропозиції. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість розрахувати вартість тендерної пропозиції та прийняти участь в Торгах. 5. Замовник не визначив, чи входить до вартості послуг з розробки програмного забезпечення навчання користувачів, чим робить неможливим попереднє планування та розрахунок вартості послуг з розробки програмного забезпечення учасником. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість розрахувати вартість тендерної пропозиції. 6. Замовник наводить в календарному плані (Додаток 6 до ТД) загальний строк надання послуг п’ятдесят п’ять робочих днів, з яких на розробку виділяє лише 25 робочих днів. Цього строку недостатньо для надання послуг, що є предметом закупівлі. Перелік етапів надання послуг з розробки програмного забезпечення згідно Календарного плану не відповідає Загальним вимогам до програмних продуктів, які закуповуються та створюються на замовлення державних органів, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 12.08.2009 року. У зазначеній Постанові № 869 наведений такий перелік дій, обов’язкових при розробці програмного продукту: 1 розроблення техніко-економічного обґрунтування на створення програмного продукту; 2 обґрунтування вибору технічних параметрів та характеристик програмного продукту з урахуванням потреб державного органу, а також покладених на нього функцій, здійснення яких забезпечуватиметься шляхом використання такого продукту; 3 проведення аналізу сумісності вибраних технічних параметрів та характеристик створюваного програмного продукту з відповідними параметрами та характеристиками програмних продуктів, які використовуються державним органом; 4 розроблення у разі потреби навчальної програми з використання (експлуатації, технічної підтримки) програмного продукту; 5 проведення випробувань, приймання та введення в експлуатацію програмного продукту; 6 урахування положень нормативних документів з питань технічного та криптографічного захисту інформації для програмного продукту, що містить механізми захисту інформації. Всі ці дії неможливо виконати в поставлені строки і тому Замовник їх проігнорував. Вважаємо, що зазначені вимоги є дискримінаційними, неможливими для виконання та такими, що обмежують конкуренцію серед учасників. Наведені часові вимоги неможливо обгрунтувати необхідністю Замовника, а їх дотримання взагалі є неможливим з точки зору адекватності. Також такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість надати якісні послуги в обумовлені строки. Порушення Замовника, наведені в другому – п’ятому пунктах є недостатнім наведенням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до статті 22 Закону). Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування На підставі вищенаведеного просимо зобов’язати Замовника: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» усунути дискримінаційні умови та привести Тендерну документацію на Торги у відповідність із вимогами законодавства, а саме: - продовжити до адекватних терміни виконання окремих етапів послуг з розробки програмного забезпечення та в цілому Договору про закупівлю послуг з розробки програмного забезпечення – ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»), або зменшити обсяг послуг з розробки програмного забезпечення в рамках даних Торгів, привести їх у відповідність до Постанови Кабінету Міністрів України № 869 від 12.08.2009 р.; виключити в пункті 3.11 (Додаток 4 ТД, проект Договору) дискримінаційні вимоги щодо застосування певних засобів захисту без альтернативи та виключити з тендерної документації вимоги щодо наявності ліцензійних договорів на зазначені засоби; уточнити в пункті 1.5. Додатку 5 до ТД факт початку розробки технічного завдання тільки після укладання Договору; уточнити в Додатках 4,5 ТД технічні характеристики апаратних засобів, на яких планується розгортання платформи; уточнити терміни «сучасні технології, вимоги, засоби, стандарти, інтерфейс» (пункти1.3, 3.2.1, 3.2.3, 3.4.2, 3.9.1, 3.14 Додаток 4 ТД, проект Договору); уточнити в ТД, чи входить до вартості послуг з розробки програмного забезпечення навчання користувачів 3. У разі неможливості виправити допущені у Тендерній документації порушення – зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр») відмінити процедуру закупівлі ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»). Документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження: 1. Копія тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва») – 15 арк.; 2. Копія додатків 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 до ТД – 34 арк.; 3. Копія проекту договору (Додаток 5 до ТД) – 33 арк.; 4. Копія квитанції про оплату за подання скарги – 1 арк. Директор ПрАТ «Науково-дослідний інститут Єсаулов Ю.В. прикладних інформаційних технологій»
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.11.2017 17:21
Дата виконання рішення Замовником: 14.11.2017 12:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: В тенедрну документацію внесено зміни згідно з рішенням Антимонопольного комітету України від 13.11.2017 № 7761-р/пк-пз
Автор: Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій", Єсаулов Юрій Вячеславович 380442462786 yurii@osvita.net http://www.ndipit.com.ua
Вимога
Відкликано скаржником

тендерна документація

Номер: 863a9e01e1024ef1bb45a670ad3a3ed8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-04-000107-b.a2
Назва: тендерна документація
Вимога:
Антимономольний комітет України Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель СКАРГА Найменування, замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр», 02192, м.Київ, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 12-А. Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій», 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 3 (поштова адреса: 03151, м. Київ, вул. Смілянська, 4, тел./факс. 044 246 2783, osvita@osvita.net) Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію серед учасників, не містить вичерпного визначення кількості та обсягу надання послуг, необхідних для розрахунку вартості тендерної пропозиції, містить строки виконання послуг, які неможливо виконати вчасно. В електронній системі публічних закупівель PROZORRO Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги за оголошенням UA-2017-10-04-000107-b на закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»), надалі відповідно – «Програмне забезпечення» та «Торги». Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій», одним з видів діяльності якого є надання послуг з розробки (впровадження, обслуговування тощо) програмного забезпечення, надалі – «Учасник», вивчивши тендерну документацію на Торги, виявило, що Торги проводяться Замовником з порушеннями, дискримінаційними вимогами, нечітким визначенням кількості та обсягу надання послуг та з неможливими для виконання строками. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Учасника: 1. В тендерній документації на Торги ,надалі - «ТД», вимагається (пункт 3.11 Додаток 4 ТД, проект Договору) застосування програмних засобів «Крипто Автограф» (експертний висновок №05-02-02/819 від 29.02.2016 р.) та «Криптософт Storage» (експертний висновок №05-02-02/2246 від 23.06.2014 р.). Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – «Закон», визначає, що технічна специфікація на предмет закупівлі «не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовник не виконав цієї вимоги. Крім того замовником не визначено чіткої кількості зазначених засобів захисту, що робить неможливим визначити вартість тендерної пропозиції для кожного учасника. В той же час вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензійного договору на застосування та розповсюдження наведених криптографічних засобів є дискримінаційною, оскільки розповсюджувачі наведених криптографічних засобів, не погоджуються укладати зазначений договір без точного визначення кількості ліцензій, чим роблять для більшості учасників неможливою перемогу в Торгах. Також дискримінація учасників полягає в тому, що вони примушені використовувати певні засоби захисту і не можуть замінити їх альтернативними з еквівалентними характеристиками. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість розрахувати вартість тендерної пропозиції та взагалі подати тендерну пропозицію, відповідну умовам тендерної документації. 2. В пункті 1.5. Додатку 5 до ТД зазначено «Технічне завдання є невід’ємною частиною даного Договору з моменту його підписання Сторонами», в той час, як в Календарному плані (Додаток 6 до ТД) зазначений строк проведення цієї розробки – 15 робочих днів. Тобто на момент підписання Договору Технічне завдання ще не існуватиме і не може бути невід’ємною частиною Договору з надання послуг. Зазначена неоднозначність вводить учасника в оману щодо обсягу надання послуг і завважає розрахунку вартості тендерної пропозиції. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість визначити обсяг послуг з розробки, розрахувати вартість тендерної пропозиції та прийняти участь в Торгах. 3. Замовник в ТД не наводить (Додатки 4,5 ТД) технічні характеристики апаратних засобів, на яких планується розгортання платформи, чим робить неможливим попереднє планування та розрахунок вартості послуг з розробки програмного забезпечення учасником. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість розрахувати вартість тендерної пропозиції. 4. Замовник не визначив терміни «сучасні технології, вимоги, засоби, стандарти, інтерфейс» (пункти та підпункти 1.3, 3.2.1, 3.2.3, 3.4.2, 3.9.1, 3.14 Додаток 4 ТД, проект Договору), чим вводить учасника в оману і ускладнює розрахунок вартості тендерної пропозиції. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість розрахувати вартість тендерної пропозиції та прийняти участь в Торгах. 5. Замовник не визначив, чи входить до вартості послуг з розробки програмного забезпечення навчання користувачів, чим робить неможливим попереднє планування та розрахунок вартості послуг з розробки програмного забезпечення учасником. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість розрахувати вартість тендерної пропозиції. 6. Замовник наводить в календарному плані (Додаток 6 до ТД) загальний строк надання послуг п’ятдесят п’ять робочих днів, з яких на розробку виділяє лише 25 робочих днів. Цього строку недостатньо для надання послуг, що є предметом закупівлі. Перелік етапів надання послуг з розробки програмного забезпечення згідно Календарного плану не відповідає Загальним вимогам до програмних продуктів, які закуповуються та створюються на замовлення державних органів, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 12.08.2009 року. У зазначеній Постанові № 869 наведений такий перелік дій, обов’язкових при розробці програмного продукту: 1 розроблення техніко-економічного обґрунтування на створення програмного продукту; 2 обґрунтування вибору технічних параметрів та характеристик програмного продукту з урахуванням потреб державного органу, а також покладених на нього функцій, здійснення яких забезпечуватиметься шляхом використання такого продукту; 3 проведення аналізу сумісності вибраних технічних параметрів та характеристик створюваного програмного продукту з відповідними параметрами та характеристиками програмних продуктів, які використовуються державним органом; 4 розроблення у разі потреби навчальної програми з використання (експлуатації, технічної підтримки) програмного продукту; 5 проведення випробувань, приймання та введення в експлуатацію програмного продукту; 6 урахування положень нормативних документів з питань технічного та криптографічного захисту інформації для програмного продукту, що містить механізми захисту інформації. Всі ці дії неможливо виконати в поставлені строки і тому Замовник їх проігнорував. Вважаємо, що зазначені вимоги є дискримінаційними, неможливими для виконання та такими, що обмежують конкуренцію серед учасників. Наведені часові вимоги неможливо обгрунтувати необхідністю Замовника, а їх дотримання взагалі є неможливим з точки зору адекватності. Також такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість надати якісні послуги в обумовлені строки. Порушення Замовника, наведені в другому – п’ятому пунктах є недостатнім наведенням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до статті 22 Закону). Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування На підставі вищенаведеного просимо зобов’язати Замовника: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» усунути дискримінаційні умови та привести Тендерну документацію на Торги у відповідність із вимогами законодавства, а саме: - продовжити до адекватних терміни виконання окремих етапів послуг з розробки програмного забезпечення та в цілому Договору про закупівлю послуг з розробки програмного забезпечення – ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»), або зменшити обсяг послуг з розробки програмного забезпечення в рамках даних Торгів, привести їх у відповідність до Постанови Кабінету Міністрів України № 869 від 12.08.2009 р.; виключити в пункті 3.11 (Додаток 4 ТД, проект Договору) дискримінаційні вимоги щодо застосування певних засобів захисту без альтернативи та виключити з тендерної документації вимоги щодо наявності ліцензійних договорів на зазначені засоби; уточнити в пункті 1.5. Додатку 5 до ТД факт початку розробки технічного завдання тільки після укладання Договору; уточнити в Додатках 4,5 ТД технічні характеристики апаратних засобів, на яких планується розгортання платформи; уточнити терміни «сучасні технології, вимоги, засоби, стандарти, інтерфейс» (пункти1.3, 3.2.1, 3.2.3, 3.4.2, 3.9.1, 3.14 Додаток 4 ТД, проект Договору); уточнити в ТД, чи входить до вартості послуг з розробки програмного забезпечення навчання користувачів 3. У разі неможливості виправити допущені у Тендерній документації порушення – зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр») відмінити процедуру закупівлі ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»). Документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження: 1. Копія тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва») – 15 арк.; 2. Копія додатків 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 до ТД – 34 арк.; 3. Копія проекту договору (Додаток 5 до ТД) – 33 арк.; 4. Копія квитанції про оплату за подання скарги – 1 арк. Директор ПрАТ «Науково-дослідний інститут Єсаулов Ю.В. прикладних інформаційних технологій»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Дата опублікування: 13.10.2017 20:04
Опис причини скасування: помилка
Дата скасування: 13.10.2017 20:04