• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівель (Адмінбудинок, Блок №4, Контрольно-пропускного пункту, Лабораторія, Вбиральня, Столярна майстерня, Водонапірна башта, КПП-автоналів, Водонасосна станція 2-го підйому з тамбуром) державної організації «Комбінат «Айстра» Державного агентства резерву України за адресою: м. Чернігів, вул. Чудінова б/н код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Інформація, що вимагається частиною 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» і не зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у файлі з оголошенням.

Завершена

465 879.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 329.40 UAH
Період оскарження: 18.08.2022 15:52 - 24.08.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Скарга на рішення (Протокол №ОУ22-30)

Номер: b15094393d7c4cdd840640c5e5532a83
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-18-008847-a.c2
Назва: Скарга на рішення (Протокол №ОУ22-30)
Вимога:
В документах, що подало Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧСЕУ №430": -відсутня довідка про залучення або не залучення субпідрядних організацій; -тако ж, не відомо, яким чином відноситься інженер - проектувальник Maлькова Oлeнa Борисівна до підприємства ТОВ "ЧСЕУ №430", бо в довідці про персонал підприємства вона відсутня, також не має інформації, що вона є субпідрядником , а тако ж не має договору між нею та ТОВ "ЧСЕУ №430" на проектно-кошторисні роботи.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до абзацу другого частини 14 статті 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Зміст вимоги Учасника тим не менш стосується пропозиції переможця. Однак, ураховуючи вимоги абзацу другого частини 14 статті 14 Закону, існує необхідність розглянути вимогу та надати відповідь приватному підприємству "Виробничо-Комерційна Фірма "АЛВИ-МЕТАЛЛ". Стосовно ненадання окремих документів, про які зазначено у вимозі, слід зазначити, що умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-08-18-008847-a (далі – Оголошення) передбачено, що допущення Учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Зокрема до таких помилок відноситься «У складі пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник закупівлі у своїй пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі» та «Не зазначення в документі, що підготовлений учасником, певної інформації, яка міститься в інших документах поданих у складі пропозиції, також може сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка.». У той же час від Учасників не вимагалося надавати підтвердження відносин з інженером – проєктувальником, оголошення містило лише вимогу, що розрахунки договірної ціни мають бути виконані сертифікованим спеціалістом, на підтвердження чого учасник надає у складі пропозиції копію кваліфікаційного сертифікату на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. Окрім того, в інформаційній довідці, що вимагалася від Учасника, потрібно було зазначати саме працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, зазначених в Додатку 3 Оголошення. Оскільки інженер-проєктувальник до виконання робіт не залучається, відповідно його не зазначення у довідці не є невідповідністю умовам, визначеним в Оголошенні.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Скарга на рішення (протокол №ОУ22-28)

Номер: 08588b4d967e432e865d6d4c9b4aaf2c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-18-008847-a.c1
Назва: Скарга на рішення (протокол №ОУ22-28)
Вимога:
Щодо надання дозволів, ліцензій і т.і. Згідно Постанови від 07,06,2017р. №406 «Про затвердження переліку робіт, які не потребують документів, а саме: (ліцензії, дозволу і т.д.) що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об'єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, являється клас наслідків (відповідальності) ПЕРЕЛІК будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію 1. Роботи з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення, а також нежилого будинку, будівлі, споруди, приміщення в них, виконання яких не передбачає втручання в огороджувальні та несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1), з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. {Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 236 від 20.03.2019} 2. Заміна покрівлі будівель і споруд згідно з будівельними нормами без втручання в несучі конструкції. {Пункт 2 в редакції Постанови КМ № 236 від 20.03.2019} 3. Реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення внутрішніх систем: опалення, у тому числі що передбачає встановлення або заміну обладнання індивідуальних теплових пунктів, заміна трубопроводів систем опалення, балансування систем опалення, встановлення балансувальних клапанів та/або витратомірів, зміна типу систем опалення з однотрубної на двотрубну та/або з вертикальної на горизонтальну, встановлення та/або заміна опалювальних приладів, обладнання опалювальних приладів автоматичними регуляторами температури в приміщеннях, встановлення та заміна приладів-розподілювачів та іншого обладнання регулювання і обліку теплової енергії; вентиляції; водопостачання та водовідведення, у тому числі трубопроводів; силових та слабкострумових систем, які забезпечують функціонування будівель і споруд. {Пункт 3 в редакції Постанови КМ № 236 від 20.03.2019} 4. Заміна існуючих заповнень віконних, балконних та дверних прорізів. {Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 236 від 20.03.2019} 5. Приєднання та підключення до інженерних мереж відповідно до технічних умов індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських будівель і споруд, гаражів, розташованих на присадибних, дачних і садових земельних ділянках та земельних ділянках для будівництва індивідуальних гаражів. 6. Зведення на земельній ділянці тимчасових будівель та споруд без влаштування фундаментів, зокрема навісів, альтанок, наметів, накриття, сходів, естакад, літніх душових, теплиць, гаражів, а також свердловин, криниць, люфт-клозетів, вбиралень, вигрібних ям, замощень, парканів, відкритих басейнів та басейнів із накриттям, погребів, входів до погребів, воріт, хвірток, приямків, терас, ґанків - щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків. 7. Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності відповідно до статті 28 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”. 8. Знесення і демонтаж будівель та споруд без подальшого будівництва, які не є підготовчими роботами, та без порушення експлуатаційної придатності інших будівель і споруд. 9. Оснащення будівель і споруд приладами для ведення відокремленого обліку теплової енергії, гарячої і холодної води. {Пункт 9 в редакції Постанови КМ № 236 від 20.03.2019} 10. Роботи з відновлення елементів благоустрою, визначених Законом України “Про благоустрій населених пунктів”, існуючих дитячих та спортивних майданчиків, майданчиків для вигулу домашніх тварин, прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків. {Пункт 10 в редакції Постанови КМ № 236 від 20.03.2019} 11. Улаштування засобів безперешкодного доступу до об’єктів житлово-комунального та громадського призначення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. 12. Монтаж технічних засобів телекомунікацій та антенних споруд зв’язку для кріплення антенно-фідерних пристроїв на будівлях, спорудах, у вбудовано-прибудованих приміщеннях, у/на приміщеннях контейнерного типу, а також на існуючих наземних щоглах з відтяжками та на баштах. Можливість монтажу зазначених технічних засобів телекомунікацій та антенних споруд зв’язку для кріплення антенно-фідерних пристроїв визначається за результатами оцінки технічного стану та відповідно до вимог законодавства з питань охорони культурної спадщини за погодженням з власником будівлі, споруди, іншого об’єкта нерухомості. 13. Відновлення окремих конструкцій будівель та споруд з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (аварій) та відновлення функціонування об’єктів, призначених для забезпечення життєдіяльності населення, без зміни їх геометричних розмірів. 14. Улаштування автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, систем протипожежного захисту та їх складових, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопроводу, систем блискавкозахисту будівель та споруд, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі. {Пункт 14 в редакції Постанови КМ № 236 від 20.03.2019} 15. Розміщення на автомобільних дорогах елементів санітарного облаштування та технічних засобів, визначених Законом України “Про автомобільні дороги”, відповідно до будівельних норм, стандартів та схем організації дорожнього руху. 16. Заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс яких вичерпано, в існуючих цехах, приміщеннях. 17. Будівництво фортифікаційних споруд, інженерно-технічного облаштування з метою зміцнення обороноздатності держави на українсько-російському і українсько-молдовському державному кордоні, територіях, прилеглих до районів проведення антитерористичної операції та Автономної Республіки Крим, в зонах, визначених переліком населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1275 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 98, ст. 3367). {Пункт 17 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1063 від 27.12.2017} 18. Роботи, пов’язані із залізничним транспортом, а саме: реконструкція, технічне переоснащення та капітальний ремонт інженерних споруд, земляного полотна, залізничних колій та переїздів, пасажирських платформ, горловин станцій з укладенням стрілкових переводів, контактної мережі залізниць, повітряних ліній електропостачання 6-35 кВ, розташованих на підтримуючих конструкціях контактної мережі та окремих опорах обводів, повітряних та кабельних ліній, розподільних і живильних пристроїв електропостачання, сигналізації, централізації та блокування, зв’язку, станційних пристроїв зв’язку, пристроїв станційної електричної централізації стрілок і сигналів, гіркової централізації, ключової залежності стрілок і сигналів, автоматичного та напівавтоматичного блокування, диспетчерської централізації та контролю, переїзної автоматики, засобів автоматичного контролю технічного стану рухомого складу під час руху поїздів (технічне переоснащення). 18-1. Роботи, пов’язані з будівництвом гідротехнічних споруд, а саме: акваторії морського порту (портової акваторії), внутрішніх підхідних, судноплавних каналів, операційної акваторії причалу, якірної стоянки, а також інших підводних гідротехнічних споруд штучного та природного походження, зокрема розташованих в межах акваторії морського порту і призначених для забезпечення безпеки мореплавства, маневрування та стоянки суден. {Перелік доповнено пунктом 18-1 згідно з Постановою КМ № 931 від 07.11.2018} 19. Знесення самочинно збудованих об’єктів за рішенням суду. 20. Переобладнання та перепланування будівель та інженерних споруд установ виконання покарань, слідчих ізоляторів та підприємств установ виконання покарань і на прилеглих до них територіях, на яких встановлені режимні вимоги, у тому числі багатофункціональних будинків режимного призначення та для тримання засуджених, зокрема з приміщеннями камерного типу, а також інженерно-технічних засобів охорони. {Перелік доповнено пунктом 20 згідно з Постановою КМ № 236 від 20.03.2019} 21. Нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єктів казармено-житлового фонду військових містечок (крім житлових будинків), військових аеродромів, арсеналів, баз та складів, комунальних споруд, інженерних мереж, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) та середніми (СС2) наслідками і які виконуються безпосередньо на території військових частин (підрозділів), установ та організацій Збройних Сил, Національної гвардії та Служби зовнішньої розвідки під час здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях. {Перелік доповнено пунктом 21 згідно з Постановою КМ № 236 від 20.03.2019} 22. Реконструкція або технічне переоснащення електричних мереж напругою не вище 10 кВ (лінії електричних мереж, трансформаторні підстанції, об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури). {Перелік доповнено пунктом 22 згідно з Постановою КМ № 236 від 20.03.2019} 23. Роботи з теплової ізоляції введених в експлуатацію житлових будинків (стін, даху, горища, технічного, цокольного, підвального поверхів), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) та середніми (СС2) наслідками. Згідно даного переліку вимоги тендеру були взагалі непотрібні, або були спеціально прописані під опонента.
Пов'язані документи: Замовник Учасник
Вирішення: Згідно з частиною другою статті 41 Закону переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до пункту 49 Переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі декларації про провадження господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 жовтня 2012 р. № 973) виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначених у групі А додатка 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, та/або експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, потребують документа дозвільного характеру, який дає право на вчинення певної дії щодо провадження господарської діяльності (виду господарської діяльності), а саме дозволу. Керуючись вимогами Додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77), зокрема пунктів 20 та 23 Групи А «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу» та пунктів 3, 17-19 Групи Б «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці», до оголошення про проведення спрощеної закупівлі і було включено окремі види робіт підвищеної небезпеки, які включені до відомості обсягів робіт і мають бути виконані на об'єкті, та відповідно до вказаних пунктів потребують отримання відповідних дозвільних документів. У той же час постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Установлено, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022. Ця норма діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Таким чином, на сьогодні надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці замість відповідного дозволу цілком відповідає діючому законодавству. Таким чином, для виконання робіт, передбачених оголошенням, від Учасника необхідно вимагати надання копії документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, оскільки у даному разі отримання дозволу на провадження відповідного виду діяльності передбачено законом та про це було зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. У той же час Закон не забороняє вимагати цей документ вже на етапі подання пропозиції, тому відповідно для того, щоб упевнитися, що учасник має вілповідні дозвільні документи, дану вимогу було включено до оголошення. Зважаючи на викладене та враховуючи перелік робіт, які мають бути виконані на об’єкті, включення вимоги щодо надання копії дозволу Державної служби України з питань праці або зареєстрованої в Держпраці декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці до умов оголошення є цілком нормативно обґрунтованим та мало на меті виключно переконатися у спроможності підрядника укласти договір про закупівлю відповідно до діючого законодавства та забезпечити обрання підрядника, кваліфікація якого дозволить якісно виконати роботи відповідно до чинного законодавства, діючих будівельних норм та стандартів. Вимога є суттєвою та впливає на зміст пропозиції. Відповідно до частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Зважаючи на це пропозицію приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» і було відхилено, з детальною вказівкою у протоколі розгляду підстав для відхилення такої пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено