-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Підгузники для дорослих, пелюшки поглинаючі нестерильні
Завершена
114 684.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 146.84 UAH
мін. крок: 1% або 1 146.84 UAH
Період оскарження:
12.12.2017 15:44 - 15.12.2017 16:30
Вимога
Вирішена
Оскарження дискваліфікації
Номер:
432e76fc42d6448bbe9c7f1451dbfc9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-12-002854-c.b1
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Ознайомившись з Протоколом (Рішенням) засідання тендерного комітету Замовника про визначення Переможця №305-ПР від 21.12.2017р., щодо дискваліфікації учасника ТОВ “АСХОР ТРЕЙД” у закупівлі за ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками, згідно оголошення UA-2017-12-12-002854-c, повідомляємо про порушення, які припустив Замовник в ході нашої кваліфікації.
У відповідь на пункт 8 Протоколу засідання тендерного комітету, повідомляємо:
1. Щодо невідповідності Тендерній документації - “Відсутній висновок технічної експертизи уповноважених державних органів, де вказано термін придатності стерильного виробу після стерилізації 5 років”:
У складі нашої пропозиції було надано документальне підтвердження терміну придатності стерильного виробу після випробування стабільності після “прискореного старіння” відповідного 5 (п'яти) рокам зберігання (простерилізований за допомогою етилен оксиду), яке проводила “Біологічна лабораторія відділу дослідження біологічних факторів”. Результат №751-755 про санітарно-мікробіологічне дослідження від 17.10.2017р. був розміщений у складі нашої пропозиції — назва файлу “Дослідження на стерильність 5 років.pdf”.
Чому він не був прийнятий Вами до уваги при розгляді нашої пропозиції?
2. Стосовно наступної невідповідності Тендерній документації - “Невірно наданий витяг з ЄДР, а саме: в документації вимагався витяг ЄДР виданий не раніше дати оголошення”.
На який пункт Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженного наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016р. №35 та на яку статтю Закону України «Про публічні закупівлі» ви посилаєтесь, прописуючи цю вимогу? Вся необхідна інформація про юридичних осіб, знаходиться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та є загальнодоступною інформацією та знаходиться у відкритому доступі на Державному сайті Міністерства юстиції України за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch
Тому Ваша вимога, щодо надання Витягу з ЄДР, виданого не раніше дати оголошення, є неправомірною, та не є причиною для дискваліфікації Учасника.
3 . Стосовно невідповідності Тендерній документації, яку Ви зазначили у Протоколі - “Відсутні документи (копії ТУ) на одяг та комплекти, які підтверджують склад, розмір, матеріали та щільність”
Про який одяг та комплекти йде мова? У Вашому оголошенні викладен предмет закупівлі згідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками, а саме:
1. Підгузники для дорослих, розмір L
2. Підгузники для дорослих, розмір XL
3. Пелюшки поглинаючі нестерильна 90 х 60 см
4. Пелюшка поглинаюча стерильна 90х60 см
- Згідно Висновку Державної санітарно-епідеміологічної екпертизи №05.03.02-03/17729 від 27.04.2015р. Пелюшки та підгузники для дорослих відносяться до “Гігієничних виробів, що використовуються при нетриманні” (Наданий у складі нашої пропозиції).
- Згідно Декларації відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів згідно Постанови КМУ від 02.10.2013р. №753 Пелюшки та підгузники для дорослих відносяться до “Засобів сечопоглинання” (Надана у складі нашої пропозиції).
- Згідно Сертифікату відповідності №UA1.177.0008413-17 від 08.06.2017р. Пелюшки та підгузники для дорослих теж відносяться до “Засобів сечопоглинання” (Наданий у складі нашої пропозиції).
Тому Пелюшки та підгузники для дорослих, які є предметом закупівля цих торгів, не відносяться до “Одягу та комплектів” і Ваша вимога, щодо “надання копій ТУ на одяг та комплекти” ніякого відношення до цієї закупівлі не має.
Враховуючи все вищевказане,
ВИМАГАЄМО:
Скасувати своє рішення про визнання переможцем учасника ТОВ “ТРИФАРМ”;
Повернутися до більш детального розгляду документів, наданих у пропозиції учасника ТОВ “АСХОР ТРЕЙД”.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження дискваліфікації.pdf 22.12.2017 17:22
Дата подачі:
22.12.2017 17:22
Вирішення:
Доводимо до Вашого відома, що ТОВ «ТРИФАРМ» , який був обраний переможцем, надав усі необхідні документи, які вимагалися в тендерній документації.
ТОВ «АСХОРД ТРЕЙД», надано не всі документи, які вимагалися в тендерній документації. Перелік невідповідностей розміщено в протоколі про відхилення учасника.
Документи вимагалися відповідно Наказу № 35 від 13.04.2016 р. відповідно п.6, а саме:
6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
Отже, вимагати від учасника надання певних документів, це наше право, яким ми скористалися під час проведення електронних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні