• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж системи охоронної сигналізації Бородянка

Торги відмінено

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Період оскарження: 18.08.2022 11:27 - 24.08.2022 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації

Номер: 1e235da74d9f46d88f058349165eefea
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-18-003293-a.a4
Назва: Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику тендерної закупівлі. Предметом закупівлі є виконання Електромонтажних робіт, а саме «Монтаж системи охоронної сигналізації смт. Бородянка, вул.Нова 1-А" На вашу думку чи "обов'язково" повинні бути дотримані відповідні кадрові вимоги, для виконання робіт, які є предметом закупівлі: Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем охоронної сигналізації; Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем охоронної сигналізації, повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення даних вимог, як того вимагає чинне законодавство України, щодо порядку виконання робіт охоронного призначення, які є предметом закупівлі. Для виконання робіт наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди) є "обов'язковою" вимогою. Чи судячи з вимог, які зазначені в тендерній документації ви не проти, щоб роботи вам виконував будь-хто, і як вийде, фізична особа чи підприємство, яке немає ні офісу ні відповідних кваліфікованих працівників ні матеріально-технічної бази, як того вимагає чинне законодавство України?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству з питань Охорони праці

Номер: da51e6092ba14395b48f30b5fe0ff0f3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-18-003293-a.a3
Назва: Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству з питань Охорони праці
Вимога:
Шановний Замовнику тендерної закупівлі. Предметом закупівлі є виконання Електромонтажних робіт, а саме «Монтаж охоронної сигналізації смт.Бородянка, вул.Нова 1-А". "Виконавці" робіт "обов'язково" повинні бути дотримані наступні Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер). Окрім того Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами. Виходячи з вищезазначеної інформації наявність матеріально-технічної бази в "Виконавця" робіт з вказаними вище приладами є "обов'язковою" вимогою. Чи судячи з вашої тендерної документації ви не проти, щоб роботи вам виконував будь-хто, і як вийде, фізична особа чи підприємство, яке немає відповідної матеріально-технічної бази, як того вимагає чинне законодавство України? Яким чином цікаво даний "Виконавець" робіт буде здійснювати вимірювання величини опору в шлейфах системи охоронної сигналізації та визначатиме наявність величини струму в електричних колах, наявність напруги чи її відстутність? Напевно буде перевіряти все "на дотик". І яким чином "Виконавець" робіт буде перевіряти цілістність та безперервність шлейфу охоронної сигналізації? Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення даних вимог. В іншому випадку ми зрозуміємо, що вам байдуже, як Замовнику хто буде виконувати дані роботи, аби подешевше і без дотримання вимог чинного законодавства України!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству України

Номер: a9144bcdaca948b09f9c1635137c0a21
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-18-003293-a.b2
Назва: Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику тендерної закупівлі. Предметом закупівлі є виконання Електромонтажних робіт, а саме «Монтаж охоронної сигналізації смт.Бородянка, вул.Нова 1-А". В тендерній документації у вас відсутня будь-яка вимога, щодо наявності досвіду виконання робіт, які є предметом закупівлі. Даний досвід, як правило базується на основі виконання Аналогічного договору згідно предмету закупівлі. Чи вам, як Замовнику байдуже хто буде виконувати роботи, і якої якості будуть дані роботи? І чи має даний "Виконавець" хоч якийсь мінімально-необхідний досвід? Окрім того на вашу думку керівник робіт та виконавці робіт, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду повинні пройти спеціальне навчання і мати відповідні посвідчення та витяги з протоколу, щодо правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, згiдно вимог НПАОП 0.00-1.71-13; правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, згiдно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 (адже роботи виконуються на висоті понад 1,3 м на рівнем землі, чи підлоги); правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), згiдно вимог НПАОП 40.1-1.21-98, група допуску з електробезпеки, не нижче ІV до 1000 В (для керівника робіт) та не нижче ІІІ до 1000 В (для виконавці робіт); Цікаво, яким чином виконавці робіт, не маючи групу допуску з електробезпеки, мають законне право підключати Прилад приймально-контрольний охоронний «ОRІОN NOVA M» електромережу напругою 220В (16А). А якщо їх вб'є електричним струмом, а відповідне посвідчення щодо групи допуску вони не мають, хто цікаво з відповідальних осіб сяде до в'язниці? Або якщо не дай Боженька вони впадуть з висоти понад 1,3 метри або з драбини, хто буде їх лікувати та відповідати за недотримання вимог Привил чинних нормативних актів з Охорони праці та Закону України "Про Охорону праці". Якщо не знаєш Законів, це не звільняє від відповідальності!!! Виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена вимогами чииних нормативних актів з Охорони праці та Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів "наполяємо" на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення даних вимог до Учасників, які повністю відповідають нормам чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 60b15255bf574c98aad7c094781ab789
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-18-003293-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації ви вимагаєте від Учасників надати, згідно додатку №2 до оголошення, п.11 - Скан копію сертифікату на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронного призначення, виданий Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП). Доводимо до Вашого відома, що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) Видаліть дану дискримінаційну вимогу до Учасників, яка взагалі не відповідає чинному законодавству України щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі. Встановлюючи цю незрозумілу та дискримінаційну вимогу ви порушуєте статтю 5 Закону України "Про публічні закупівлі" і навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.