• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт дорожнього покриття, а саме аварійні, відновні роботи автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вулиці. Одеській в с. Віта-Поштова Фастівського району, Київської області , відповідно до переліку, затвердженого Київською обласною військовою адміністрацією Розпорядження № 272 від 26.05.2022 року

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, яка додається до закупівлі

Завершена

63 920.27 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 319.61 UAH
Період оскарження: 17.08.2022 13:17 - 23.08.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Замовником не зазначено обов'якових частин Договору

Номер: 21d1149f9e30469b931959646bddcd89
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-17-004988-a.c6
Назва: Замовником не зазначено обов'якових частин Договору
Вимога:
Проект Договору не відповідає вимогам Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України Відповідно до ст. 844 ЦК України, Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Натомість, Проект Договору, викладений Замовником не містить обов’язкових посилань на те, що кошторис є частиною Договору, а також не вказано перелік документів кошторису. Вимагаємо внести зміни до Проекту договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Проект договору складений у відповідності до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оголошення складене з порушеннями Закону

Номер: 5aa2f6e183a74d87a6824abc2c3be929
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-17-004988-a.c5
Назва: Оголошення складене з порушеннями Закону
Вимога:
Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Пунктом 24 частини 1 вказаної статті Закону встановлено, що пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Таким чином пропозиція це документи в рамках спрощеної закупівлі, а Тендерна пропозиція це документи учасника подані в рамках відкритих торгів, конкурентного діалогу, торгів з обмеженою участю. Розділ ІІІ Оголошення а також все цілком Оголошення в різних його місцях містить вимоги і правила подання Тендерної пропозиції, відміну тендеру, неподання забезпечення тендерної пропозиції, оцінку процедури відкритих торгів, умови відкликання тендерної пропозиції, умови визнання торгів такими що не відбулися, які відносяться до КОНКУРЕНТНИХ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ. У розумінні ст. 13 та ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Спрощена закупівля не є процедурою і на неї не розповсюджуються положення статей, що встановлені для конкурентних процедур (за виключенням окремого згадування у конкретних статтях) Отже, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі складено з порушенням Чинного законодавства і не відповідає вимогам ст. 13, 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зважаючи на дані обставини вимагаємо внести зміни до Оголошення і привести його у відповідність до чинного Законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі складено у відповідності до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Незаконна вимога про Страхову гарантію

Номер: 2b795dde42d946bab60a255d87d28d68
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-17-004988-a.c4
Назва: Незаконна вимога про Страхову гарантію
Вимога:
Учасником торгів під час надання забезпечення тендерної пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель має надати зокрема внутрішні правила (далі — "Правила") надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з "Правил") та відповідну "Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення закупівлі, оголошення про проведення відбору" (далі — "Програма"), складену до "Правил" затверджену Страховиком та зареєстровані (затвердженні) НБУ (як "Правила" так і "Програма"). Дискримінаційною є умова про обов'язкове затвердження (реєстрацію) НБУ "Програми добровільного страхування фінансових ризиків невиконання 7 або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення закупівлі, оголошення про проведення відбору". Відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону України "Про страхування" правила страхування розробляються страховиком для кожного виду страхування окремо і підлягають реєстрації в Уповноваженому органі при видачі ліцензії на право здійснення відповідного виду страхування. ЗАКОН НЕ МІСТИТЬ ВИМОГИ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ В УПОВНОВАЖЕНОМУ ОРГАНІ БУДЬ-ЯКИХ ПРОГРАМ СТРАХУВАННЯ. Закон не містить вимоги про наявність у страховика такого документу, як програма страхування. Згідно із ч. 1 ст. 6 вказаного Закону саме на підставі правил страхування визначаються загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону; конкретні умови страхування визначаються при укладенні договору страхування відповідно до законодавства. У "Положенні про визначення умов провадження діяльності з надання фінансових послуг, здійснення яких потребує відповідної ліцензії (ліцензійних умов)", затвердженого Постановою Правління НБУ №27 від 30.03.2021, відсутня вимога щодо затвердження (реєстрації) в Нацкомфінпослуг /НБУ програм добровільного страхування фінансових ризиків, як і будь-яких інших програм добровільного страхування. Антимонопольний комітет визнав незаконною вказану вимогу в рамках закупівлі UA-2021-09-09-003358-b (рішення № 22302-р/пк-пз від 30.09.2021 додається). Замовник, не зважаючи на незаконність вимоги та наявні рішення АМКУ з цього питання продовжує застосовувати дискримінаційні вимоги щодо надання Правил страхування, зареєстрованих НБУ. У зв’язку з цим,вимагаємо внести зміни до Оголошення і виключити вимогу про надання Правил страхування у складі пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимоги до забезпечення пропозиції є такими чкі повністю відповідають законодавству у сфері страхування.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Код ДК визначений помилково

Номер: 427ce3ee887743ee8f3088bca5a40d78
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-17-004988-a.b3
Назва: Код ДК визначений помилково
Вимога:
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмету закупівлі, затверджено Наказом Мінекономіки 15 квітня 2020 року № 70 Замовником невірно зазначено код ДК, який має бути 45233140-2 Дорожні роботи. Просимо внести виправлення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно прочитайте порядок визначення предмета закупівлію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Незаконність вимог Оголошення

Номер: 44fda2b128db4976a572cbd00e1266bd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-17-004988-a.a2
Назва: Незаконність вимог Оголошення
Вимога:
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Таким чином, враховуючи положення ст. 13 Закону спрощена закупівля не відноситься до процедур закупівель. Згідно з ч.1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників ПРОЦЕДУРИ закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Враховуючи той факт, що СПРОЩЕНА закупівля НЕ ВІДНОСИТЬСЯ до процедур закупівель визначених ч.1 ст. 13 Закону, замовники не можуть застосовувати статтю 16 Закону при проведенні спрощених закупівель. Дане положення також відображене у листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо спрощених закупівель» №3304-04/28729-06 від 05.05.2020, а саме на частину 1 таблиці 2 де зазначено, що оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону. Таким чином просимо виключити з Оголошення позиції що вимагають від учасника підтверджувати кваліфікаційні вимоги за ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Додаток 5 Оголошення)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: відповідь Вам вже надавалася.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

договір

Номер: 026dd0d8cc1149d5a2a636bba489f8f7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-17-004988-a.c1
Назва: договір
Вимога:
Договір про заукпівлю не відповідає чинному законодавству. Розрахунок коштів на покриття ризиків вимагається розраховувати згідно ДСТУ Б Д 1 1 1 2013, який давно не діє. Просимо пояснити яким чином Замовником готувався проект договору і чи перевірявся він на відповідність чинному законодавству? зокрема щодо Заокнодавства в умовах воєнного стану?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: п. 4 розд. І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 708, і досі міститься вимога про визначення предмета закупівлі робіт з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Статус вимоги: Відхилено