-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
пакети медичного програмного забезпечення
Пакети медичного програмного забезпечення ( програмне забезпечення «Медична інформаційна система»)
Завершена
1 237 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 376.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 376.00 UAH
Період оскарження:
19.09.2017 16:38 - 30.09.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження вибору переможця торгів
Номер:
9ca554a10b8b4c4d91a5db7f13e1edf7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-19-000248-b.c1
Назва:
Оскарження вибору переможця торгів
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МД СОФТ» (код ЄДРПОУ 41490758)
Адреса: 03190, м.Київ, вул.Черняховського, буд. 16/30, оф.5
електронна пошта: info@mdsoft.com.ua
телефон +380963373885
Замовник:
Відділ охорони здоров’я виконавчого комітету Мукачівської міської ради
(код ЄДРПОУ 40169379)
Адреса: Україна Закарпатська обл. м. Мукачеве, пл. Духновича, буд. 2. електронна пошта: olja.gudachok@gmail.com
телефон: +380956890796
Інформація про закупівлю
ID: UA-2017-09-19-000248-b
Ідентифікатор закупівлі: 37d8c9cf74ad4f908f43b16ae6c8e1f5
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 17 жовтня 2017 року
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА
на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-09-19-000248-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МД СОФТ» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - код за ДК 021:2015 – 48180000-3 Пакети медичного програмного забезпечення (програмне забезпечення «Медична інформаційна система»), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 224 від 09 жовтня 2017 року).
Підставою для відхилення зазначено наступне –
«За результатами розгляду документації тендерних торгів,доданих учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'МД СОФТ', надана ним інформація не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним замовником - кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про відповідність його таким критеріям, зазначено в тендерній документації. Згідно Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ) Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Кількісні та медико-технічні вимоги» встановлено наступні вимоги: В технічній довідці щодо предмета закупівлі ТОВ «МД СОФТ» в п. 3.2 вказали можливість для пацієнта забронювати час прийому до конкретного лікаря в режимі онлайн, в технічних вимогах, поданих відділом охорони здоров’я виконавчого комітету Мукачівської міської ради, в пункті «10.2.8. Вимоги до підсистеми Веб клієнт для пацієнта» вказані ще два пункти, які має підтримувати «Веб клієнт» а саме: • Перегляд медичних документів, зокрема, результатів обстежень та аналізів. • Перегляд переліку наданих йому послуг, їх вартістю. Вищезгадані пункти в технічній довідці поданій ТОВ «МД СОФТ» не були вказані. В технічних вимогах, поданих відділом охорони здоров’я виконавчого комітету Мукачівської міської ради, в пунктах 6.3 та 8.4 вказано: 6.3 Підсистеми ПЗ повинні застосовувати єдину систему класифікації та кодування. Усі повідомлення користувачам повинні видаватися українською мовою. Допускається після повідомлення українською мовою, видавати повідомлення англійською мовою, яке б уточнювало суть самого повідомлення і призначалося б для використовується технологічним персоналом. Усі поля і відображувані дані в екранних формах повинні бути відображені українською мовою. 8.4. Всі надписи, а також повідомлення користувачеві (окрім системних повідомлень) повинні бути на українській мові. В технічній довідці щодо предмета закупівлі ТОВ «МД СОФТ» не вказана мова на якій побудований інтерфейс МІС «ДОРАДО».
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне. При подачі документів для участі в процедурі закупівлі наше Підприємство в розділі «Технічний опис предмету закупівлі» (на торгівельному майданчику ПриватМаркет) крім файлу з назвою «Технична довідка.PDF 1435849» також завантажило файл «Довідка про відповідність техніч. PDF», в якому зазначені усі вищезгадані пункти відповідності нашої пропозиції технічним вимогам предмету закупівлі, а саме:
• пункти Технічних вимог «10.2.8. Вимоги до підсистеми Веб клієнт для пацієнта» • Перегляд медичних документів, зокрема, результатів обстежень та аналізів. • Перегляд переліку наданих йому послуг, їх вартістю» також вказані в нашій «Довідці про відповідність техніч. PDF» на сторінці 7.
• пункти 6.3 та 8.4: «6.3 Підсистеми ПЗ повинні застосовувати єдину систему класифікації та кодування. Усі повідомлення користувачам повинні видаватися українською мовою. Допускається після повідомлення українською мовою, видавати повідомлення англійською мовою, яке б уточнювало суть самого повідомлення і призначалося б для використовується технологічним персоналом. Усі поля і відображувані дані в екранних формах повинні бути відображені українською мовою. 8.4. Всі надписи, а також повідомлення користувачеві (окрім системних повідомлень) повинні бути на українській мові», вказані в нашій «Довідці про відповідність техніч. PDF» на сторінках 3 та 4 відповідно.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція є найбільш економічно вигідною, та повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «ЕЛЕКС» (код з ЄДРПОУ 13806807).
Також наявні факти, які беззаперечно свідчать про те, що від самого початку було заплановано визнавати переможцем цих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКС». При розміщенні Замовником 19 вересня 2017 року о 16.35.56 год. на порталі Прозоро Документації конкурсних торгів з предметом закупівлі - код за ДК 021:2015 – 48180000-3 Пакети медичного програмного забезпечення (програмне забезпечення «Медична інформаційна система») файл мав назву – ДКТ елекс.docx і тільки згодом, а саме 21 вересня 2017 року о 13:33:59 год. було загружено іншій файл з назвою - ДКТ медична інформаційна система.docx, хоча при зрівнянні обох вкладень до вищезазначених файлів не було знайдено жодних змін в тексті файлів. Це однозначно свідчить про те, що конкурсні вимоги були викладені «під себе» майбутнім переможцем конкурсу, та надіслані Замовнику, які цей файл помилково завантажили на Прозоро не змінивши при цьому його назву.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" від самого початку кваліфікувалось як «технічний кандидат», якій заходив на торги з цим самим програмним забезпеченням «Комп’ютерна програма «Доктор Елекс», що і майбутній переможець торгів з ціновою пропозицією, яка була нижче від цінової пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Елекс», але, після відхилення цінової пропозиції нашого Підприємства, не надало Замовнику оригіналів документів, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону в строк, встановлений законодавством, тому його пропозицію було відхилено. В результаті прогнозовано переможцем торгів було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКС», який на протязі всього аукціону залишався з єдиною ціновою пропозицією в 1199928,00 грн. Цей факт також свідчить про скоєння Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКС» порушень, передбачених пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів про що нами буде подано до Антимонопольного комітету окрему Заяву про притягнення їх до відповідальності.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку Медичних інформаційних систем, що підтверджується доданими до тендерної пропозиції документами.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ЕЛЕКС» зазначене у протоколі № 226 від 17 жовтня 2017 року та відмінити процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 48180000-3 Пакети медичного програмного забезпечення (програмне забезпечення «Медична інформаційна система»), оголошення про проведення якої було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-09-19-000248-b.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Сканкопія файлу «Довідка про відповідність техніч. PDF».
3. Прінтскрін сторінки із закупівлею.
З повагою
Директор ТОВ «МД СОФТ» Є.М. Кальмус
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.PDF 26.10.2017 19:32
- Скарга.PDF 26.10.2017 19:32
- Платіжне доручення 2 сторінка.PDF 26.10.2017 19:32
- Прінтскрін закупівлі.jpg 26.10.2017 19:32
- Довідка про відповідність техніч.PDF 26.10.2017 19:32
- sign.p7s 27.10.2017 10:38
- рішення від 30.10.2017 № 7602 + лист Замовнику.pdf 30.10.2017 19:25
- інформація про резолютивну частину від 13.11.2017 № 7959.pdf 13.11.2017 18:26
- рішення від 13.11.17 №7959.pdf 16.11.2017 18:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.10.2017 19:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.11.2017 18:31
Дата виконання рішення Замовником:
20.11.2017 15:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «МД СОФТ» від 26.10.2017 за № UA-2017-09-19-000248-b.с1 (надалі Скарга)- дата оприлюднення вказаної скарги на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель 16.11.2017 року 18.31, щодо порушення Відділом охорони здоров’я виконавчого комітету Мукачівської міської ради порядку проведення процедури закупівлі – товару код за ДК 021:2015 – 48180000-3 Пакети медичного програмного забезпечення (програмне забезпечення «Медична інформаційна система») (оголошення № UA-2017-09-19-000248-b, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель) було встановлено, що пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МД СОФТ» була відхилена неправомірно. Вказаним Рішенням Колегія постановила зобов’язати Відділ охорони здоров’я виконавчого комітету Мукачівської міської ради скасувати рішення,про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МД СОФТ» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Елекс» переможцем процедури закупівлі- ДК 021:2015 – 48180000-3 Пакети медичного програмного забезпечення (програмне забезпечення «Медична інформаційна система»),оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-09-19-000248-b. Рішення Замовником виконано,результати засідання тендерного комітету відображено у Протоколі за № 244 від 20.11.2017 року.