-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Заміна міжкоридоних дверей
Заміна міжкоридоних дверей
Завершена
47 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження:
24.11.2017 12:35 - 28.11.2017 10:00
Вимога
Вирішена
дискваліфікація з порушенням законодавства
Номер:
2376376a8e0b4527b6f63ae047acf6bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-24-000954-c.c2
Назва:
дискваліфікація з порушенням законодавства
Вимога:
в кументарі замовника вказано
1-не надав цінову пропозицію до терміну прийняття пропозицій, а саме до 01.12.2017 10:00
-в завданні замовника невказано як та на якому бланку повинна бути подана цінова пропозиція вказано лише які документи повинні бути в її складі документи які вказані замовником були подані
2-Учасником процедури закупівлі не надані Замовнику копії кошторисів, актів виконаних робіт та обов’язково сканованих листів - відгуків на фірмовому бланку Замовника, з зазначенням дати, вихідного номера, підпису та печатки
- в завданні замовника небуло вказано подання вказаних в коментарі документів та форма їх подання(надаю викопіювання із тех завдання)
(5.6. Виконавець повинен надати комерційну пропозицію в якій обов‘язково повинні бути копії в форматі PDF, наступних документів: Сертифікати якості профілю , санітарно – гігієнічні висновки на профілі.
5.7. Виконавець повинен включити до ціни закупівлі послуги, щодо доставки до місця встановлення і монтажу предметів закупівлі у тому числі і витратні матеріали ( монтажна піна, анкерні пластини, дюбелі тощо), інші необхідні платежі та збори згідно чинного законодавства України.
5.8. Виконавець повинен надати гарантію на встановлені предмети закупівлі строком не менше 60 місяців з дати підписання акту виконаних робіт.
5.9. Виконавець повинен виготовити та встановити предмети закупівлі протягом 12 робочих днів з дня підписання договору.
5.10. Виконавець при виготовленні та монтажі предметів закупівлі повинен користуватися замірами зробленими представниками Виконавця, розміри приведені в п.п. 4.1., слугують для обрахування вартості предметів закупівлі.)
всі документи які вимагав замовник були подані нами,
3-У ФОП Сухар Н.О. вищенаведені документи вiдсутнi, відсутня кошторисна документація ( зведений кошторисний розрахунок, договірна ціна, відомість матеріалів з посилання на постачальника) . Таким чином відсутня документація яка має бути підтвердженням - розрахункової комерційної пропозицiї.
-кошторисна документація в складі цінової пропозиції невимагалась замовником та була б подана при підписанні договору
4-Також ФОП Сухарь Н.О. не надав гарантійний лист, що роботи будуть виконуватися за власні кошти учасника.
-даний документ невимагався в завданні замовника
5-також зобов’язаний на протязі доби надати оновлену комерційну пропозицію з оновленою кошторисною документацією.
- не на протязі доби а на протязі 1го робочого дня з моменту переходу пропозиції в статус кваліфікації -що і було зроблено на кваліфікацію пропозиція перейшла 8,12,17 в 15,12 (це була пятниця)до 11,12,2017 15,12 термі 1 робочий пропозиція була подана 10,12,17 19,59 термін непорушено
шановний замовнику перечитайте уважно свої вимоги та прийміть рішення яке не буде порушувать чинне законодавство
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2017 15:35
Вирішення:
Співпраця з ФОП Сухарь Н.О. згідно з договором № 2/12/2016 від 02.12.2016 року не задовільняє замовника. Учасником не надано документи, що підтверджують його дії від лиця завода "Стеко", тому Сертифікати якості цього підприємства не можливо вважати такими, що належать учаснику і відповідають умовам закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
12.12.2017 16:36
Підтвердження вирішення:
Співпраця з ФОП Сухарь Н.О. згідно з договором № 2/12/2016 від 02.12.2016 року не задовільняє замовника. Учасником не надано документи, що підтверджують його дії від лиця завода "Стеко", тому Сертифікати якості цього підприємства не можливо вважати такими, що належать учаснику і відповідають умовам закупівлі.
Вимога
Вирішена
дискваліфікація з порушенням законодавства
Номер:
32050c7369b6414f8b78a77206f312d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-24-000954-c.c1
Назва:
дискваліфікація з порушенням законодавства
Вимога:
прошу переглянути рішення про дискваліфікацію
1 в рішенні невірно вказано початкова ціна яку ми подавали 47100-00 а ми подавали39600-00
2 вказано неподання документів згідно статті 17 ЗУ "про публічні закупівлі"
в вашому завданні небуло вказано подання документів відповідно ст 17 а вказано перелік необхідних документів які були нами подані,
3 форма подання документів не була вами вказана тому документи були подані в довільній формі,
4 8,12,2017 в 15,12 наша пропозиція перейшла в статус кваліфікації переможця згідно із зу "про публічні закупівлі" знаходячись в статусі кваліфікації переможця ми як учасник маємо право додати документи що і було зроблено протягом 1 робочого дня( 9,12 ,17 та 10,12,17 вихідні неробочі дні)
5 11,12,17 в 9-47 ви публікуєте рішення про відхилення пропозиції прикріпивши рішення про відхилення за 8,12,2017р, згідно зу "про публічні закупівлі" ви повинні переглянути документи станом на 11,12,17 на 15,12
-просимо привести ваше рішення згідно з чинним законодавством
в разі залишення нашого звернення без розгляду змушені будем звернутись в контролюючі органи,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2017 09:29
Вирішення:
Згідно законодавства України в частині регулювання державних закупівель, Учаснику закупiвлi який в процесi торгiв не надав цінову пропозицію до терміну прийняття пропозицій, а саме до 01.12.2017 10:00, а також зобов’язаний на протязі доби надати оновлену комерційну пропозицію з оновленою кошторисною документацією. Вами цінова пропозиція була додана 10.12.2017 року в 19:59. Ця вимога є обов’язковою. ФОП Сухар Н.О. не виконала дану вимогу законодавства.
Учасником процедури закупівлі не надані Замовнику копії кошторисів, актів виконаних робіт та обов’язково сканованих листів - відгуків на фірмовому бланку Замовника, з зазначенням дати, вихідного номера, підпису та печатки. У ФОП Сухар Н.О. вищенаведені документи вiдсутнi, відсутня кошторисна документація ( зведений кошторисний розрахунок, договірна ціна, відомість матеріалів з посилання на постачальника) . Таким чином відсутня документація яка має бути підтвердженням - розрахункової комерційної пропозицiї. Також ФОП Сухарь Н.О. не надав гарантійний лист, що роботи будуть виконуватися за власні кошти учасника.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
12.12.2017 14:47
Підтвердження вирішення:
Згідно законодавства України в частині регулювання державних закупівель, Учаснику закупiвлi який в процесi торгiв не надав цінову пропозицію до терміну прийняття пропозицій, а саме до 01.12.2017 10:00, а також зобов’язаний на протязі доби надати оновлену комерційну пропозицію з оновленою кошторисною документацією. Вами цінова пропозиція була додана 10.12.2017 року в 19:59. Ця вимога є обов’язковою. ФОП Сухар Н.О. не виконала дану вимогу законодавства.
Учасником процедури закупівлі не надані Замовнику копії кошторисів, актів виконаних робіт та обов’язково сканованих листів - відгуків на фірмовому бланку Замовника, з зазначенням дати, вихідного номера, підпису та печатки. У ФОП Сухар Н.О. вищенаведені документи вiдсутнi, відсутня кошторисна документація ( зведений кошторисний розрахунок, договірна ціна, відомість матеріалів з посилання на постачальника) . Таким чином відсутня документація яка має бути підтвердженням - розрахункової комерційної пропозицiї. Також ФОП Сухарь Н.О. не надав гарантійний лист, що роботи будуть виконуватися за власні кошти учасника.