-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Завершена
1 985 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 850.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2017 11:53 - 03.12.2017 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги до учасників шодо кількості таранспорту та груп ГРШ
Номер:
c7731ab029cb40acb905c60be32515e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-20-000703-b.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги до учасників шодо кількості таранспорту та груп ГРШ
Вимога:
Шановний замовник торгів, згідно вашої відповіді на питання учасника від 24.11.2017 09:39 стосовно нагальної потреби такої кількості автомобілів реагування, ви відповіли загальною відпискою.
«Місто Миколаїв має 5 адміністративних районів і тому для швидкого реагування повинно бути по 1 оперативній групі на кожний район, у тому числі у районі знаходження замовника.
Відповідно, кожна оперативна група має бути забезпечена двома одиницями автотранспорту.»
Хочемо зазначити що умови надання послуг охорони визначені тендерною документацією, а саме:
- Розділ І. Загальні положення пункт 4.3. місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - м. Миколаїв, вул. Громадянська, 40, 1 послуга
Та додатком 1 в якому чітко вказано де і як повинні надаватися послуги охорони, а саме:
Охорона повинна забезпечити:
- цілісність і недоторканність об’єктів та майна управління ПАТ «Миколаїв-обленерго» за адресою: м. Миколаїв, вул. Громадянська 40;
- пост 1 – цілодобова охорона – 1 охоронець (прохідна);
- пост 2 – цілодобова охорона – 1 охоронець (територія Управління)
- щогодинний обхід зовнішнього периметра території, та перевірка цілісності вікон, дверей, тощо.
А тепер поясніть будь ласка, до чого тут Ваша відповідь яка містить детальний опис міста Миколаєва «Місто Миколаїв має 5 адміністративних районів», як що послуги надаються не у всіх 5 районах міста Миколаєва, а на заздалегідь визначеному об’єкту, якій має досить точну адресу, яка визначена як місце надання послуг «м. Миколаїв, вул. Громадянська 40».
Ваша відповідь виглядає досить дивно, тому шо як ви самі зауважили що ваш об’єкт знаходиться лише у одному єдиному районі «у районі знаходження замовника»
Таким чином можна стверджувати, що Замовник свідомо встановив дискримінаційну вимогу щодо наявності у учасника 5-ти груп реагування та наявність 10-ти одиниць транспорту щоб пролобіювати інтереси якогось учасника. До того ж дана вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників, які б могли прийняти участь в даній закупівлі, що призведе до зменшення конкуренції та не призведе до підписання договору за цінами що будуть суттєво завищеними.
Як що ж аналізувати логічно Вашу відповідь, то Вам цілком достатньо наявності у учасника не більше 2 одиниць транспорту та 1 групи реагування у м. Миколаєві.
Але хочемо зазначити, що закупівля здійснюється саме послуг з фізичної охорони об’єкту Замовника та для виконання умов договору будуть потрібні саме охоронці (які будуть безпосередньо будуть здійснювати охорону об’єктів Замовника), а не групи швидкого реагування, на які так вперто наголошує Замовник. І все це зазначено в додатку 1 «- пост 1 – цілодобова охорона – 1 охоронець (прохідна); - пост 2 – цілодобова охорона – 1 охоронець (територія Управління)». В такому випадку групи швидкого реагування можуть бути надані виконавцем, лише як додаткова опція в наданні послуг, яка може бути включена ним при виконанні договору, а не я к зобов’язання обов’язково мати ці групи. Тому що згідно чинного законодавства немає такої вимоги до обов’язкової наявності груп швидкого реагування в охоронній структурі учасника. Також законодавством не забороняється охоронним структурам у своїй діяльності користуватися послугами груп швидкого реагування у сторонніх (приватних) організацій або послугами груп швидкого реагування Державної служби охорони (поліції, воєнізованих підрозділів МВС та інших державних охоронних установ), які мають на це відповідну ліцензію з надання таких послуг, що видається відповідним підрозділом МВС та яка діє по всій території України без виключень.
Таким чином прописуючи дані вимоги Замовник лобіює інтереси заздалегідь визначеного учасника, який повинен за будь яку ціну стати переможцем торгів. При цьому нехтуючи фундаментальними основами ЗУ «Про публічні закупівлі». І ці фактори наводять на думку, що Замовник свідомо йде на порушення діючого законодавства і дуже зацікавлений в перемозі свого учасника, мабудь тому шо хоче отримати від нього якусь винагороду. На даний час можна стверджувати, що йде грубе порушення Замовником ЗУ «Про публічні закупівлі» згідно ст. 17 пункту 1. В якому зазначено «учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;»
Все це випливає з відповіді наданої Замовником торгів 24.11.2017 09:39.
Таким чино ми вимагаємо прибрати з документації торгів дискримінаційні вимоги обов’язкової наявності 5-ти груп реагування та наявність 10-ти одиниць транспорту.
В іншому випадку ми будемо змушені направити відповідні запити у контролюючі органи, для перевірки законності вимог виставлених посадовими особами організатора торгів. Та притягнення до відповідальності тих осіб, що складали дану документацію з порушеннями діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2017 11:56
Вирішення:
Інформуємо Вас про те, що розглядається питання щодо внесення змін до технічних характеристики предмета закупівлі, зазначених в тендерній документації на закупівлю послуг з охорони, а саме розробляються технічні вимоги, з урахуванням об’єктів, які підлягатимуть охороні та відповідно потребуватимуть певної кількості оперативних груп та транспорту.
Статус вимоги:
Задоволено