-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із зовнішньої охорони об’єктів благоустрою (кладовищ м. Чернівці)
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.7% або 16 000.00 UAH
мін. крок: 2.7% або 16 000.00 UAH
Період оскарження:
16.08.2022 18:38 - 22.08.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо огляду
Номер:
e801391e97184ed4b7e15c9cd587da4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-16-009808-a.b2
Назва:
Щодо огляду
Вимога:
Вашою тендерною документацією встановлена наступна вимога: « Обов’язковою умовою до Учасників торгів є ознайомлення з об’єктом проведення робіт та оформленням акту обстеження. Посвідчення працівника чи інший документ, що підтверджує повноваження працівника, що підписував акт, разом з підписаним Замовником та Учасником актом огляду необхідно надати в складі тендерної пропозиції. Акт огляду повинен бути датований не раніше дати оголошення про проведення закупівлі та здійснений та підписаний у період уточнень.». Встановлюючи відповідні вимоги, Ви порушує право на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт про огляд об'єкта охорони за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта про огляд об'єкта охорони є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Щодо цього питання вже є практика на користь учасників. Наприклад, UA-2021-02-22-003442-a Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.08.2022 15:30
Вирішення:
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення учаснками з місцем та об’єктом охорони, розміщенням об’єкту та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час надання послуг, а також для загального розуміння обсягу надання послуг та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів надання послуг.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його розміру, відстані між об’єктами озорони, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного обсягу надання послуг розміщення будівель, загальної площі об'єтку охорони з урахуванням встановлених замовником вимог , та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту охорони законною та обґрунтованою, а Оголошення спрощеної закупівлі послуг складеним у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Слід відмітити, що вимоги частини четвертої статті 22 Закону розповсюджуються на процедуру закупівлі, но ніяк не на спрощену закупівлю, яку проводить Замовник.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єкту.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.08.2022 17:14
Вимога
Відхилено
Договір страхування
Номер:
722fac4ec4154daebde101708242af3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-16-009808-a.c1
Назва:
Договір страхування
Вимога:
Шановний замовнику!
В Додатку 1 до тендерної документації міститься вимога щодо надання копії договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами.
Відповідно до вимог законодавства, така вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже договір є добровільним та НЕ належить до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 р. Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий. Тим паче, враховуючи ситуацію в країні, заключення будь якого договору страхування в даний час є дуже проблематичним.
Також, відповідно до діючого законодавства, у разі спричинення замовнику збитків внаслідок не якісного надання послуг, Учасник несе відповідальність своїм майном та грошовими коштами. Надання фінансової звітності може бути підтвердженням спроможності матеріальної відповідальності. Також як аналог, Замовник може вимагати надання Учасниками листа-гарантії та вписати відповідний пункт про відповідальність за пошкоджене майно у Договір. Замовник не може вказувати, як вести господарську діяльність Учаснику і які договори укладати.
Вимагаємо усунути дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2022 18:25
Вирішення:
Договір страхування відповідальності учасників є об`єктивним відображенням фінансової стабільності та спроможності учасника, тому встановлені кваліфікаційні вимоги щодо надання такого договору не є дискримінаційними, оскільки спрямовані на убезпечення замовника від виникнення можливих несприятливих наслідків, пов`язаних із неможливістю виконання учасником (переможцем торгів) зобов`язань за договором. Крім того, вважаємо, що більше 3-х охоронних компаній України, що містяться у відкритих джерелах, свідчить про можливість мінімум 3 охоронним компаніям України взяти участь у вищевказаній процедурі закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено