• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 16.08.2022 18:08 - 22.08.2022 18:13
Вимога
Вирішена

ISO 9001:2015 сертифікат

Номер: 86512628ad804057a5d43466e199b9c0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-16-009708-a.b5
Назва: ISO 9001:2015 сертифікат
Вимога:
ISO 9001:2015 сертифікат наразі ввтратив чинність. Видаліть дану вимогу або актуалізуйте.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: інформація щодо втрати чинності сертифікату ISO 9001:2015 відсутня. У разі наявності відповідного документу про втрату чинності даного сертифікату просимо його надати.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

учасники надають відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що електрична енергія як товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.

Номер: 453a84a12d1f4804969e708c2cd1849f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-16-009708-a.b4
Назва: учасники надають відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що електрична енергія як товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Вимога:
Відповідно до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 "Про затвердження Кодексу систем розподілу", п. 11.4.1, Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), та інформації, яка розміщена на офіційному веб-сайті НКРЕКП, відповідальним за якість електричної енергії – є Оператор системи розподілу. Враховуючи вищевикладене, в учасника відсутня можливість надати в складі тендерної пропозиції завірені копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на товар тощо) оскільки такі докумети не існують. Просимо внести зміни до документації та видалити зазначену вимогу. окрім того на підставі вище викладеного неможливо надати відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що електрична енергія як товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. дана вимога підлягає вилученню як така що призводить до дискримінації та обмеження конкуренції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: дана вимога не є дискримінаційною та не суперечить законодавству. Наявність чи відсутність сертифікації предмету закупівлі повинен підтвердити відповідний орган, а не Учасник.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Для якісного забезпечення виконання умов договору на постачання електричної енергії Учасник повинен, як мінімум, мати одного працівника з вищою освітою за спеціальністю інженер-електрик та стаж роботи на керівних посадах в енергетичній галузі не менше 10 років

Номер: 6deb1d9275b8445b99dc09194470f4df
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-16-009708-a.b3
Назва: Для якісного забезпечення виконання умов договору на постачання електричної енергії Учасник повинен, як мінімум, мати одного працівника з вищою освітою за спеціальністю інженер-електрик та стаж роботи на керівних посадах в енергетичній галузі не менше 10 років
Вимога:
Для якісного забезпечення виконання умов договору на постачання електричної енергії Учасник повинен, як мінімум, мати одного працівника з вищою освітою за спеціальністю інженер-електрик та стаж роботи на керівних посадах в енергетичній галузі не менше 10 років. Дана вимога абсолютно не стосується господарьської діяльності з постачання електричної ененгії. Вимагаємо дану вимогу вилучити як таку що є відверто дискримінаційною!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пп.7 п.5.2.1. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 постальник має право на безперешкодний доступ (за пред’явленням службового посвідчення) до розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії, що встановлені на об’єктах споживачів, для візуального або автоматизованого зняття показів розрахункових засобів комерційного обліку. Відповідно до п. 6.1. Загальних положень Розділу VI. Перевірка та інспекція вузлів обліку електричної енергії Кодексу комерційного обліку електричної енергії: «Власники вузлів обліку, а також суб’єкти (власники), які контролюють електроустановки, об’єкти або окремі елементи об’єкта, територію (приміщення), де встановлені вузли обліку (будівлі та приміщення, в яких вони встановлені) (зокрема споживачі), зобов’язані забезпечити безперешкодний доступ уповноваженим представникам контролюючих органів, операторів системи, електропостачальників, ППКО, власників відповідного обладнання та інших заінтересованих сторін, які мають на це право (зокрема субспоживачів), для проведення контрольного огляду та/або технічної перевірки вузлів обліку, зчитування показів, а також отримання інформації, що зберігається в первинній базі даних лічильників електричної енергії.» Відповідно до пп. 14 п. 1.2.1. Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 311 вузол обліку електричної енергії (вузол обліку) - сукупність обладнання та засобів вимірювальної техніки, змонтованих та з'єднаних між собою за встановленою схемою для забезпечення вимірювання та обліку електричної енергії в заданій точці вимірювання. До складу вузла обліку можуть входити лічильники електричної енергії, трансформатори струму, трансформатори напруги, устаткування автоматичного відключення чи обмеження потужності, засоби захисту (автоматичні вимикачі або запобіжники), вторинні кола струму і напруги та інші допоміжні засоби (тестові блоки, перетворювачі імпульсів, блоки живлення, обладнання дистанційної передачі даних тощо). Характеристики складових вузла обліку мають бути достатніми для вимірювання електричної енергії із заданою періодичністю та похибкою; Відповідно до абз.7 п.3.1. Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерство палива та енергетики від 25.07.2006 N 258 діюча електроустановка - електроустановка або її ділянка, які перебувають під напругою або на які напруга може бути подана вмиканням комутаційних апаратів, а також повітряна лінія, що розміщена в зоні дії наведеної напруги або має перетинання з діючою повітряною лінією; Електроустановка комплекс взаємопов’язаних машин, ліній, апаратів, допоміжного обладнання (рахуючи будівлі та приміщення, в яких вони встановлені), призначені для виробництва, трансформації, передачі, розподілення електричної енергії і перетворення її в інший вид енергії. Відповідно до п. 2.2.13. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених затверджених наказом Держнаглядохоронпраці України 09.01.98 N 4 (надалі – Правила №4), огляд електроустановок може виконуватись одноосібно: адміністративно-технічним працівником з групою V в електроустановках понад 1000 В і з групою IV -в електроустановках до 1000 В; Виходячи з вищенаведеного враховуючи наявність в Замовника електроустановок понад 1000 В (трансформаторні підстанції) працівник який має доступ до його електроустановок повинен мати групу не нижче V. Відповідно до пп. 3 п. 2.1.3. Правил №4 для присвоєння чергової групи з електробезпеки необхідно мати мінімальний стаж роботи в електроустановках з попередньою групою, зазначеній у додатку 1 цих Правил; Також відповідно до пп.5 п.2.1.3. Правил N 4 для одержання груп IV-V додатково необхідно знати компонування електроустановок і уміти організувати безпечне проведення робіт, уміти навчити працівників інших груп Правилам безпеки і наданню першої допомоги потерпілим від електричного струму; Враховуючи, що додатком 1 Правил №4 визначено мінімальний стаж роботи (тобто стаж може бути визначено і більшим, але не меншим), а пп.5 п.2.1.3. Правил N 4 визначає перелік знань компонування електроустановок, та вмінь організації безпечного проведення робіт та навчання працівників (що передбачає навики роботи в галузі енергетики на керівних посадах) Замовник тендерною документацією з урахування великого обсягу споживання відповідно до п.2 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: для якісного забезпечення виконання умов договору на постачання електричної енергії повинен, як мінімум, мати одного працівника з вищою освітою за спеціальністю інженер-електрик та стаж роботи на керівних посадах в енергетичній галузі не менше 10 років.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога про наявність у структурі учасника (якщо юридична особа) служби з охорони праці або штатного працівника, який виконує функції служби охорони праці.

Номер: 7b6d61c6965d4d64a62771e7c80b84e1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-16-009708-a.b2
Назва: Вимога про наявність у структурі учасника (якщо юридична особа) служби з охорони праці або штатного працівника, який виконує функції служби охорони праці.
Вимога:
Дана вимога дискримінаційна та має на меті обмеження конкуренції оскільки згідно з п. 1.4 Типового положення, якщо на підприємстві працює 50 і більше осіб роботодавець зобов’язаний створити службу охорони праці. Тобто вимог в законодавстві про обовязковість підрозділу чи особи щодо функцій охорони праці на підприємстві де працює менше 50 осіб не потрібно. Вимагаємо внести зміни до ТД та уточнитьи вимогу що вона не стосується підприємств з чисельністю працівників до 50 працівників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: відповідно до ст.13 відповідно ЗУ «Про охорону праці» роботодавець створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання. Відповідно до ч.2 ст.15 ЗУ «Про охорону праці»: На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Тобто дана вимога є правомірною та обов’язковою.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат цифрової грамотності, що виданий директору учасника.

Номер: b46f304caba54315b0cc5a38c824d7ca
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-16-009708-a.b1
Назва: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат цифрової грамотності, що виданий директору учасника.
Вимога:
В технічних вимогах предмету закупівлі зазаначена вимога замовника надати у складі тендерної пропозиції сертифікат цифрової грамотності, що виданий директору учасника. Вбачаємо таку вимогу дискримінаційною та такою що має на меті обмеження конкуренції в даній закупівлі з наступних причин: 1. замовник безпідставно застосував спрощену процедуру закупівлі оскарження результатів якої до АМКУ немає. Такі дії порушують основоположні принципи ЗУ "Про публічні закупівлі"; 2. Керівнику енергопостчальної компанії не обовязково мати сертифікат про цифрову грамотність для здійснення управління компанією, такі вимоги ніде не закріплені законодавчо та не можуть стосуватись керівника. в іншому вападку така вимога ставить під сумнів компетентність працівників енергопостчальних компаній які успішно здійснюють свою діяльність; 3. Чому саме сертифікат? У лобійованого Вами учасника він вже є? риторичне запитання...; 4. якщо в керівника є диплом або вчена ступінь в сфері компюторних технологій то цього не достатньо щоб засвідчити його компюторну грамотність? чому саме сертифікат?; Враховуючи вище викладене Вимагаємо видалити дану приховану вимогу щодо сертифікату про цифрову грамотність з метою уникнення обмеження конкуренції, або ж замінити слово "сертифікат" на "документ що заствідчує компюторну грамотність. У випадку не виконання даної вимоги наша компанія звернеться до компетентних органів щодо проведення моніторинку та належної кваліфікації дій замовника! 5.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: процедуру закупівлі обрано на підставі постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 зі змінами. Сертифікат цифрової грамотності не є дискримінаційними вимогами, а його отримання є абсолютно безкоштовним.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні