• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вироби медичного призначення

Завершена

107 710.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 538.55 UAH
Період оскарження: 22.11.2017 14:53 - 03.12.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Запит на зміни

Номер: 38870fabbd7d48febb4d5ad7061f9dd8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-22-001832-a.a2
Назва: Запит на зміни
Вимога:
Детально у файлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уважно ознайомившись з Вашим зауваженням, викладеними у Вимозі за № UA-2017-11-22-001832-A.A2 до закупівлі 33140000-3 - Медичні матеріали Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (приладдя для венепункції та забору крові) повідомляє Вам про наступне: наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі Порядок від 17.03.2016 № 454), який установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі в рамках ЗУ Про публічні закупівлі № 922-VIII 25 грудня 2015 року (далі Закон № 922-VIII 25 грудня 2015 року) У відповідності до пункту 1 розділу ІІ Порядку від 17.03.2016 № 454 «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом МЕРТУ від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.» Підсумовуючи викладене, Замовник не вбачає розділити предмет закупівлі на лоти, оскільки, предмет закупівлі визначено у відповідності до вимог Порядку від 17.03.2016 № 454, за показником четвертої цифри та з урахуванням норм чинного законодавства та положень Закону № 922-VIII 25 грудня 2015 року. До того, слід зауважити, що посилання у вашій скарзі на рішення №388-Р/ПК-СК від 16.08.2012р є не доречним. Оскільки – Рішення Постійно діючий адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель не стосується закупівлі за кодом 33140000-3 - Медичні матеріали Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Виділення в окремі лоти

Номер: a1494fbcac0a4d218195068e614cfb2a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-22-001832-a.a1
Назва: Виділення в окремі лоти
Вимога:
вих. № _____________ від «___»___________ Одеський національний медичний університет ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1724988, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-22-001832-a) 08.12.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (приладдя для венепункції та забору крові) № Найменування, форма випуску Од-ця виміру Кі-ть, всього в тому числі за адресами лікарень: 65009, м.Одеса, вул. Тіниста, 8 65023, м.Одеса, вул. Пастера, 9 65082, м.Одеса, вул.Ольгіївська, 4 65023, м.Одеса, вул. Пастера, 11 1 Пристрій для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників ПР Штуки 3100 1000 1500 600 2 Пристрій для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів ПК 21-02 штуки 5700 2000 2500 800 400 3 Штатив ШДВ-5Р-К штуки 4 4 Разом 8804 3000 4004 1400 400 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: система ПР-3100шт.,система ПК – 5700 шт., (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1724988, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-22-001832-а шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уважно ознайомившись з Вашим зауваженням, викладеними у Вимозі за № UA-2017-11-22-001832-A.A1 до закупівлі 33140000-3 - Медичні матеріали Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (приладдя для венепункції та забору крові) повідомляє Вам про наступне: наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі Порядок від 17.03.2016 № 454), який установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі в рамках ЗУ Про публічні закупівлі № 922-VIII 25 грудня 2015 року (далі Закон № 922-VIII 25 грудня 2015 року) У відповідності до пункту 1 розділу ІІ Порядку від 17.03.2016 № 454 «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом МЕРТУ від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.» Підсумовуючи викладене, Замовник не вбачає розділити предмет закупівлі на лоти, оскільки, предмет закупівлі визначено у відповідності до вимог Порядку від 17.03.2016 № 454, за показником четвертої цифри та з урахуванням норм чинного законодавства та положень Закону № 922-VIII 25 грудня 2015 року. До того, слід зауважити, що посилання у вашій скарзі на рішення №388-Р/ПК-СК від 26.03.2015р є не доречним. Оскільки – Рішення Постійно діючий адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель не стосується закупівлі за кодом 33140000-3 - Медичні матеріали Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015.
Статус вимоги: Не задоволено