-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Засіб миючий з антимікробною дією
Завершена
199 920.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
12.12.2017 12:06 - 15.12.2017 12:15
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискваліфікації
Номер:
5f06efcd0e2c4dbd9ffb143fe970cc5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-12-001263-c.b3
Назва:
Щодо дискваліфікації
Вимога:
Повідомляємо, що рішення про дискваліфікацію ФОП Нікітіна А.С. у закупівлі UA-2017-12-12-001263-c є безпідставним.
ФОП Нікітін А.С. запропонував еквівалент засобу миючого з антимікробною дією «Чистолайн». Було надана порівняльна таблиця миючого засобу «Чистолайн» та «Бджілка». У якій видно, що всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета відповідають вимогам замовника та на 100% є еквівалентом засобу миючого «Чистолайн». Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» розд. 4 ст.22 п.2 пп. 3 передбачено пропонувати еквівалент учасниками для дотримання основних принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Жоден з перелічених принципів здійснення закупівель не дотриманий замовником. Пропозиція ФОП Нікітіна Андрія Сергійовича є найбільш економічно вигідною та ефективною. Всі документи, які вимагалися замовником були надані в пропозиції учасника та доступні у вільному доступі.
На якій підставі вирішено, що засіб для посуду «Бджілка» не є предметом закупівлі? Оскільки всі технічні, якісні та кількісні характеристики відповідають засобу миючому «Чистолайн». Чому надано перевагу саме засобу «Чистолайн» не зрозуміло. Дивлячись на рішення замовника можна зробити висновок, що даний тендер зроблений під конкретного виробника та для інших учасників, як такий не доступний, що є дискримінацією. Пропозиція наступного учасника є економічно не вигідною та не надано гарантійного листа від виробника. А при відсутності будь-якого не наданого документу замовник мав би дискваліфікувати учасників. Також у інших учасників економія майже відсутня, що може свідчити про домовленість з третіми особами, що мають змогу вплинути на результат проведення аукціону та визначення переможця торгів. Виникає сумнів щодо прозорості проведення даної закупівлі. Замовник не залишив можливості запропонувати товар інших виробників, які за своєю антимікробною дією не гірше, а може навіть і кращі ніж заявлені на торги товари. Та мають конкурентну ціну і вищу якість ніж товар, який Ви маєте закупити.
В пропозиції учасника Музика Михайла Дмитровича вказана ціна з 1 л Засобу миючого Чистолайн 96 грн., що значно відрізняється від ринкової ціни, адже дивлячись на ціни в Інтернеті (наведений нижче малюнок) реальна ціна цього засобу сягає 55 грн., але явно не 96 грн./літр. Тому ціна явно завищена, що суперечить економії та ефективності пропозиції даного учасника.
Вимагаємо переглянути рішення щодо дискваліфікації ФОП Нікітіна А.С. або відмінити закупівлі та в подальшому дотримуватися принципів здійснення закупівель. Також дивно, що всі закупівлі, які оголошені замовником розбиті на декілька допорогових, хоча мали бути проведені відкриті торги. Виходячи з цього просимо діяти неупереджено та згідно законодавства щодо здійснення допорогових закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження (1).pdf 20.12.2017 17:03
Дата подачі:
20.12.2017 17:03
Вимога
Вирішена
Вимога щодо перегляду рішення
Номер:
981ad1b6a566447084b3a8965c59eef6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-12-001263-c.b4
Назва:
Вимога щодо перегляду рішення
Вимога:
Вимагаємо переглянути рішення щодо дискваліфікації ФОП Нікітіна А.С. та рішення щодо визначення переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- Зображення.pdf 21.12.2017 09:27
- Прайс ТОВ МДМ (2).pdf 22.12.2017 21:26
Дата подачі:
21.12.2017 09:27
Вирішення:
1. Щодо твердження учасника: “Було надана порівняльна таблиця миючого засобу «Чистолайн» та «Бджілка». У якій видно, що всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета відповідають вимогам замовника та на 100% є еквівалентом засобу миючого «Чистолайн».”
Відповідно до 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35 вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
У Додатку 1 оголошення про закупівлю, зазначена торговельна марка “Чистолайн – Посуд» без виразу “або еквівалент”. Таким чином, твердження про закупівлю еквівалентів за цією процедурою є помилковим.
2. Щодо твердження учасника: “Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» розд. 4 ст.22 п.2 пп. 3 передбачено пропонувати еквівалент учасниками для дотримання основних принципів здійснення закупівель”.
У відповіді на вимогу UA-2017-12-12-001263-c.a1 нами надано детальне роз'яснення, чому при допорогових закупівлях будь-які посилання на порушення порядку визначення предмета закупівлі, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”, є безпідставними. У цих роз'ясненнях містить посилання на позицію Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з цього питання.
Будь-ласка, перед підготовкою та поданням тендерної пропозиції ознайомлюйтеся з роз'ясненнями на попередні вимоги.
3. Щодо твердження учасника: “Пропозиція ФОП Нікітіна Андрія Сергійовича є найбільш економічно вигідною та ефективною.”
Звертаємо увагу на правову позицію Вищого господарського суду України по справі №908/1973/16. У постанові від 20.06.2017 по цій справі (http://reyestr.court.gov.ua/Review/67283016 ) зазначено таке:
“Доводи касаційної скарги стосовно того, що оспорюване рішення, порушуючи встановлений Порядок суперечить інтересам держави та суспільства, оскільки через неправомірну дискваліфікацію Товариства договір за результатами закупівлі був укладений з учасником, який надав вищу цінову пропозицію, не приймаються Вищим господарським судом України, тому що умовами Положення не передбачено беззаперечного обов'язку замовника (Лікарні) визначати переможцем аукціону саме учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу цінову пропозицію; натомість пунктами 9.1 - 9.3 Положення замовнику надано право: 1) приймати рішення щодо відповідності пропозиції такого учасника вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі; 2) дискваліфікувати такого учасника, якщо його пропозиція не відповідає умовам закупівлі.”
4. Щодо твердження учасника: “В пропозиції учасника Музика Михайла Дмитровича вказана ціна з 1 л Засобу миючого Чистолайн 96 грн., що значно відрізняється від ринкової ціни, адже дивлячись на ціни в Інтернеті (наведений нижче малюнок) реальна ціна цього засобу сягає 55 грн., але явно не 96 грн./літр.”
По-перше, радимо учаснику ознайомитися з наступними публікаціями:
• https://www.volynnews.com/news/extreme/u-lutsku-vykryly-sklad-pidrobok-pralnykh-poroshkiv-vidomykh-brendiv/
“У ході досудового розслідування встановлено, що група осіб на території міста Луцька й Луцького району налагодила виробництво контрафактних пральних порошків та миючих засобів. ... Місяцем раніше працівники кіберполіці та рівненські слідчі "накрили" у Луцьку нелегальний цех з виробництва фальсифікованих пральних порошків та інших миючих засобів, які потім збували через інтернет.”
• http://zakarpattya.net.ua/News/172434-V-Uzhhorodi-nakryly-pidpilni-tsekhy-z-vyrobnytstva-pobutovoi-khimii-vylucheno-produktsii-na-ponad-27-mln-hrn-FOTO-VIDEO
“В Ужгороді "накрили" підпільні цехи з виробництва побутової хімії, вилучено продукції на понад 2,7 млн грн.”
• https://ua.censor.net.ua/video_news/451972/5_jyteliv_lvivschyny_ta_volyni_nalagodyly_vyrobnytstvo_brendovyh_myyuchyh_zasobiv_fotoreportajvideo
“Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на поліцію, угруповання діяло в декількох регіонах України. Зловмисники займалися підробкою миючих засобів і пральних порошків, використовуючи маркування міжнародної торгової марки. Зазвичай для збуту продукції зловмисники використовували Інтернет. Також збут здійснювався і через магазини.”
• http://poradumo.pp.ua/dim-i-zatuhok/27146-zasobi-dlya-mittya-posudu-sklad-shkodi-domashn-recepti.html
“Як повідомляють оперативники, практично кожен 10 флакон з таким засобом є підробкою. Ну чому на прилавки ринків і магазинів так легко потрапляє фальсифікована побутова хімія? Іноді навіть самі продавці не знають, що продають підробку, так як не вимагають сертифікатів на товар і не цікавляться його походженням.”
По-друге, в пропозиції переможця міститься гарантійний лист виробника, що виключає вірогідність закупівлі фальсифікату.
По-третє, оприлюднену ціну в Інтернеті не можна вважати ринковою, оскільки невідомо коли останній час оновлювалася відповідна сторінка. Це є досить актуальним на фоні інфляційних процесів в Україні: у 2015 році індекс інфляції склав 143,3%, 2016 — 112,4%, 2017 — 112,5% (https://index.minfin.com.ua/economy/index/inflation/). Таким чином, твердження про те, що ціна, запропонована переможцем, значно відрізняється від ринкової ціни носить характер припущень, тобто є необгрунтованим.
Під час розгляду скарги Замовник запросив у виробника актуальні ціни. Прайс лист з актуальними цінами виробника до відповіді додається.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
порунення
Номер:
93158ef8f7304f22afe17dc3d3096868
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-12-001263-c.b2
Назва:
порунення
Вимога:
Дивно, але згідно Протоколу № 107 від 14 грудня 2017 року торги скасовані в зв'язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів,а тепер знову винекла ця потреба, не підкажете чому?Ну добре, тоді дайте відповіді на питаня, які є у вимозі. Сподіваємось, що ви знаєте, що Замовник повинен відповідати на всі питання в період уточнення.
Пов'язані документи:
Учасник
- тмо псих.pdf 14.12.2017 16:51
Дата подачі:
14.12.2017 16:51
Вирішення:
Окрему увагу маємо звернути на необхідність додержання обома сторонами (замовником та учасником) Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35 з урахуванням змін, затверджених наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 20.06.2017 №49.
У п.14.1 вищезазначеного Порядку зазначено, що вимога учасника повинна, серед іншого, містити таку інформацію: підстави подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати; зміст вимог до замовника та їхнє обґрунтування.
Пунктом 14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель передбачено три варіанти рішення замовника щодо вимоги: "Задоволено", "Відхилено" або "Не задоволено".
Емоційні звернення, які за своїм змістом не відповідають вимогам п.14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель (тобто фактично не є вимогами у розумінні цього Порядку) відхиляються замовником.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
порушення
Номер:
a595b20ac99c418daa1a07e4e030e2d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-12-001263-c.a1
Назва:
порушення
Вимога:
Доброго дня, а що трапилось,чому різко змінився код закупівлі?Ось Ваша відповідь: "РОЗ'ЯСНЮЄМО, що згідно з п.11 “Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908, після прийняття рішення щодо державної реєстрації засобу видається свідоцтво про державну реєстрацію засобу за встановленою формою. Як вже зазначалося у відповіді на попереднє звернення (UA-2017-11-17-003322-a.b1). Засоби “Чистолайн-Посуд” та “Чистолайн-Ванна кімната” мають свідоцтва про державну реєстрацію деззасобу за встановленою формою. За таких умов, відсутні будь-які підстави для тверджень, що ця продукція не є дезінфекційними засобами., засіб «Чистолайн-Посуд» та серветки «НОР-експрес» було визначено за кодом ДК 021-2015 (CPV): 33630000-5 - Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату, оскільки вони входять до розділу, групи та класу саме коду ДК 021-2015 (CPV): 33630000-5. Таким чином, Замовником було вірно визначено код предмета закупівлі відповідно до Закону . Дивно, то згідно правильності визнання коду, який же правильний, той що був у попередній закупівлі, чи той що зараз. Якось у Вас Закон, що дишло, куди ......Де Ваші знамениті дискримінаційні вимоги до засобу? Ви настільки впевнені в своєму завідомому переможці, що не затрудняєте себе такими вимогами.Аое нас дуже радує, що ви так "тщательно" миєте посуд, адже тільки у вересні ви закупили майже 1 тону лише цьог засбу, вірніше987 л іі через 2 місяці ще хочете 2095 л. Розумієте , у нас питання 3 тони засобу для миття посуду,навіщо ви купуєте такий не економний засіб? З 1л концентруту виходить лише 100л робочого розчину. прицьому неоправдано дорога вртість-96 грн. Адже є засоби в рази економічніші та дешевші. Хто вирішив так вибачте, безглуздо , витрачати державні кошти? Чому не має конкуренції засобів, кому це вигідно? Не інакше, як зговір.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2017 14:37
Вирішення:
Територіальне медичне об’єднання “ПСИХІАТРІЯ” є найбільшим медичним закладом міста Києва, який виконує важливі соціальні функції по наданню якісної медичної допомоги найбільш незахищеним соціальним верстам населення. Щороку стаціонарну допомогу отримує близько 10 тис хворих, а також здійснюється біля 60 тис амбулаторних відвідувань. Дана закупівля повязана з необхідністю забезпечення безперервності медичного процесу. Пропонування аналогів (еквівалентів) умовами закупівлі не передбачено.
Питання щодо визначення предмета закупівлі при допорогових закупівлях неодноразово висвітлювалися Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Так, зокрема, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України на запит 203/2016 від ТОВ “Ледум” щодо протиріч між Порядком здійснення допорогових закупівель та Законом України “Про публічні закупівлі” зазначило таке:
“Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.
Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 №1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ на допорогові закупівлі.”
З цією консультацією можна ознайомитися за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=4e8b366b-74d7-4e51-9128-be0054689e5a&lang=uk-UA
Таким чином, під час здійснення допорогових закупівель замовник у вимогах до предмета закупівлі має право зазначати посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника. При цьому замовник може (але не зобов'язаний) вказати аналоги та/або еквіваленти. У випадку з допороговими закупівлями будь-які посилання на порушення порядку визначення предмета закупівлі, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”, є безпідставними.
З огляду на вказане, замовником повністю дотримані вимоги чинного законодавства, яке регулює допорогові закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено