• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Засіб дезінфекційний мийний

Завершена

199 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 12.12.2017 11:56 - 15.12.2017 12:15
Вимога
Відхилено

порушення

Номер: 2108f4e092ec4818a1d6f9da53ec764a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-12-001201-c.a2
Назва: порушення
Вимога:
Закупівля з даним засобом ,була скасована згідно Протоколу № 107 від 14 грудня 2017 року торги скасовані в зв'язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів,а тепер знову винекла ця потреба, не підкажете чому? Саме тому, що закупівля мала дуже багато порушень, які Ви просто ігнорували, а коли один із учасників подав таки скаргу в АМКУ- ви злякались та скасували закупівлю. Думаєте тепер знову перехитрите? Ні ! Настутна скарга - в правоохоронні органи і тепер це вже - не зупинити . Досить!Ну добре, тоді дайте відповіді на питаня, які є у вимозі. Сподіваємось, що ви знаєте, що Замовник повинен відповідати на всі питання в період уточнення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Окрему увагу маємо звернути на необхідність додержання обома сторонами (замовником та учасником) Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35 з урахуванням змін, затверджених наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 20.06.2017 №49. У п.14.1 вищезазначеного Порядку зазначено, що вимога учасника повинна, серед іншого, містити таку інформацію: підстави подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати; зміст вимог до замовника та їхнє обґрунтування. Пунктом 14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель передбачено три варіанти рішення замовника щодо вимоги: "Задоволено", "Відхилено" або "Не задоволено". Емоційні звернення, які за своїм змістом не відповідають вимогам п.14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель (тобто фактично не є вимогами у розумінні цього Порядку) відхиляються замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

відсутність вимог

Номер: caeee220c9a24d53a6f8d3ec336bb92b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-12-001201-c.a1
Назва: відсутність вимог
Вимога:
Шановний Замовнику,чому засіб, який зареєстрований, як дезінфекційний( Свідоцтво про державну реєстрацію№05.03.02-08/1515 від 07.04.2016),код ДКПП 20.20.1 згідно Висновку СЕЕ №05.03.02.-04/11244 від 05.04.2016 , основна діюча речовина 0,1% алкілдиметилбензиламонію хлорид- ніяк не відповідає коду 39820000-6 Органічні поверхнево активні речовини, бо вони не є ключевими, не визначаються контролем якості засобу, тому не мають ніякого значення для визначення коду.В попередній закупівлі цей засіб Ви віднесли до коду33630000-5 Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату і всіх відповідях писали , що це саме правильний код,бо зареєстрований, як дезінфікуючий засіб, в тепер стверджуєте, що це інший код. Але він не правильний. хто Вам це все диктує, Ви ж розумієте, що в системі ПРОЗОРРО відсліджуються державні закупівлі за Замовником, а не комерційними структурами- постачальниками. Це Ви витрачаєте ДЕРЖАВНІ кошти, і Ви будете відповідати, а не Ваш улюблений постачальник, але ні він теж буде відповідати, коли вашими закупівлями займуться правоохоронні органи. А їм тут роботи не початий край. Та на всякий випадок, скажіть ,а де перглянути дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі? Може відкриєте секрет, що ж це за такий дорогий та не замінний засіб для миття ванни?Можливо нам є що Вам запропонувати. Це порушення визначення коду, для уникнення відкритих торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Територіальне медичне об’єднання “ПСИХІАТРІЯ” є найбільшим медичним закладом міста Києва, який виконує важливі соціальні функції по наданню якісної медичної допомоги найбільш незахищеним соціальним верстам населення. Щороку стаціонарну допомогу отримує близько 10 тис хворих, а також здійснюється біля 60 тис амбулаторних відвідувань. Дана закупівля повязана з необхідністю забезпечення безперервності медичного процесу. Пропонування аналогів (еквівалентів) умовами закупівлі не передбачено. Питання щодо визначення предмета закупівлі при допорогових закупівлях неодноразово висвітлювалися Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Так, зокрема, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України на запит 203/2016 від ТОВ “Ледум” щодо протиріч між Порядком здійснення допорогових закупівель та Законом України “Про публічні закупівлі” зазначило таке: “Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 №1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі. У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель. З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ на допорогові закупівлі.” З цією консультацією можна ознайомитися за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=4e8b366b-74d7-4e51-9128-be0054689e5a&lang=uk-UA Таким чином, під час здійснення допорогових закупівель замовник у вимогах до предмета закупівлі має право зазначати посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника. При цьому замовник може (але не зобов'язаний) вказати аналоги та/або еквіваленти. У випадку з допороговими закупівлями будь-які посилання на порушення порядку визначення предмета закупівлі, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”, є безпідставними. З огляду на вказане, замовником повністю дотримані вимоги чинного законодавства, яке регулює допорогові закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено