Куртка зимова подовжена із застібкою на блискавці з вітрозахисною планкою на липучках. Комірець стійка. Капюшон вшитий в горловину.
Брюки робочі зимові з поясом на ґудзиках і шлейками через плечі. Шлейки з карабінами і рамками для регулювання довжини. Шлевки під ремінь. Гульфик на блискавці. Кишені косі, врізні.
Куртка робоча зимова пряма, подовжена, застібка на ґудзиках, відкладний комір. Рукава прямі, без манжетів. Поличка з кокеткою. Кишені нижні з листочкою в рельєфних швах. Напівпояс в бічних швах.
Куртка зимова темно-синя коротка, з поясом на гумці. Комір-стійка, рукава з манжетами на гумці. Центральна застібка на блискавці з планкою на кнопках. Нижні кишені косі, врізні, з листочкою на кнопці.
Куртка зимова пряма, подовжена, із застібкою на блискавці і вітрозахисною планкою на липучках. Комір – стійка. Капюшон стягується за допомогою шнура та фіксаторів. Рукав з манжетою на гумці. Поличка з кокеткою.
Період оскарження:08.12.2017 23:14 - 11.12.2017 23:11
Вимога
Вирішена
Оскарження
Номер:73df96c8e0e24a5b96110633c28c10ba
Пов'язана кваліфікація:ФОП Курганов Вадим Вадимович, UA-EDR 3365704159
Ідентифікатор запиту:UA-2017-12-08-003825-c.c1
Назва:Оскарження
Вимога:
Доброго дня!
Після проведення аукціону менеджер ФОП Курганова В.В. зв'язався особисто з Манівчуком Васильом Миколайовичем та запронував зробити зразок товару. На що була відповідь "поки що не треба. Чекайте дзвінка". Ми не відмовляємося зробити зразок. Чому ж нас відхилили?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.12.2017 10:31
Вирішення:Доброго дня !
Згідно п.3 Розділу "До уваги учасників" Оголошення про проведення допорогової закупівлі "2017. Верхній одяг різний – 36 шт." передбачено: " Учасник зобов’язаний, надати як невід’ємну частину тендерної пропозиції, зразок пропонованого товару".
Також зазначено: "Передача зразка замовнику здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів після проведення аукціону по накладній учасника (виписується в 3-х примірниках з позначенням найменування, одиниці обліку та кількості одиниць, всі примірники накладної завіряються печаткою учасника) за адресою Замовника.
Таким чином Учасник, який за результатами аукціону надав найбільш економічно вигідну пропозицію повинен був невідкладно (для забезпечення 2-х денного строку) надіслати зразки товару Замовнику.
Підкреслюємо, що 2-х денний термін для надання зразка був передбачений з метою якнайшвидшого здійснення закупівлі враховуючи закінчення бюджетного року та відповідно припинення фінансування по даній статті витрат.
Шляхом телефонного зв’язку, офіційними особами Учасника ФОП Курганов В.В. повідомлено Замовника, що на даний час зазначеного товару у наявності не має, однак Учасник може здійснити його виготолвення та надасть зразки у строк - орієнтовно середина січня 2018 року.
Як зазначалося вище, закупівля здійснюється згідно з вимогами Бюджетного кодексу України, тобто у межах поточного бюджетного року - до 31 грудня 2017 року.
З огляду на вищенаведене, та з метою використання виділеного на 2017 рік фінасування на придбання спецодягу, Замовник, по завершенню передбаченого тендерною документацією строку - 2 робочих днів, не отримавши зразків товару, відхилив поточну пропозицію та визначив переможцем наступного учасника закупівлі..
Уповноважена особа Закарпатського ЦГМ з питань публічних закупівель
Пуглик Р.І.