• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія (код ДК 021:2015: 09310000-5).

Спрощена закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами (абзац 3 підпункт 1 пункту 1) та за переліком та обсягами, визначеними згідно наказу Регіонального офісу водних ресурсів у Дніпропетровській області №61 від 09.03.2022.

Завершена

9 120 571.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 602.86 UAH
Період оскарження: 16.08.2022 11:05 - 20.08.2022 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Пропозиція учасника-переможця не відповідає умовам оголошення

Номер: d5cb4f58433f4dcca7ed6f6b6d1e778f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-16-002548-a.b1
Назва: Пропозиція учасника-переможця не відповідає умовам оголошення
Вимога:
Пропозиція учасника-переможця не відповідає умовам оголошення з нижчезазначеного: 1. П.11.2 оголошення передбачено, що Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 передбачено банківська гарантія повинна містити таку інформацію: строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. П.11.6 Оголошення містить вимогу що банківська гарантія повинна обов’язково містити строк сплати суми забезпечення (гарантованої суми)банком-гарантом протягом 5 робочих днів з дня отримання першої письмової вимоги бенефіціара. Проте, в наданій учасником гарантії № ГР003ЕЦП22 від 23 серпня 2022 року передбачено, що за цією Гарантією Гарант безвідклично зобов’язаний сплатити Бенефіціару Суму Гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання Гарантом письмової вимоги Бенефіціара про сплату Суми Гарантії (далі - вимога). Таким чином, учасником порушені вимоги П.11.6 Оголошення щодо строків сплати суми забезпечення. 2. відповідно до п.16 оголошення документи та дані подаються Учасником з урахуванням вимог законів України від 22.05.2003 № 851-IV "Про електронні документи та електронний документообіг", від 05.10.2017 № 2155-VIII "Про електронні довірчі послуги" з накладанням КЕП. При перевірці електронного цифрового підпису учасника на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням: http://czo.gov.ua/verify встановлено, що пропозиція містить удосконалений електронний підпис учасника: Підписувачі Підписувач БОРИСКІН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ П.І.Б. БОРИСКІН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ Країна Україна РНОКПП 3012606118 Організація (установа) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЦЕНТР ПЛЮС" Код ЄДРПОУ 43809493 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 12:34:52 24.08.2022 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 485F7E0700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований На офіційному сайті Антимонопольного комітету України за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv оприлюднена інформація від 04 березня 2021 року про те, що постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснюється розгляд скарг, у тому числі, щодо відсутності кваліфікованих електронних підписів на тендерних пропозиціях учасників, у разі, якщо необхідність накладення таких підписів на документи тендерних пропозицій передбачені умовами тендерної документації. На розгляд органу оскарження надходить велика кількість скарг щодо невідповідності електронних підписів учасників умовам тендерних документацій, зокрема, що підписи, які містяться у складі тендерних пропозицій учасників не є саме кваліфікованими електронними підписами. У зв'язку з викладеним, Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим Таким чином, Учасником не виконані вимоги п.16 оголошення документи та дані подані Учасником без накладання КЕП. 3. На гарантійний лист від діючого Постачальника, з яким на даний час укладено договір на постачання електричної енергії, про не відключення об’єктів Замовника від електропостачання у разі наявності заборгованості перед ним за електричну енергію у разі переходу на іншого Постачальника не накладено кваліфікований електронний підпис діючого Постачальника, а удосконалений електронний підпис учасника (п.6.1.14 Додатку 3 ). 4. .відповідно до п.16 Оголошення якщо для Учасників законодавством не передбачені документи, які вимагає Замовник, надаються відповідні обґрунтування. Учасником не надані обгрунтування щодо відсутності документів: рішення засновників про створення юридичної особи що здійснює діяльність на підставі модельного статуту; Витяг про право сплати єдиного податку, довідка про взяття на облік платника податку. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця торгів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пояснення щодо вимоги про усунення порушення № UA-2022-08-16-002548-a.b1 при проведенні спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: Електрична енергія (код ДК 021:2015: 09310000-5) (номер процедури в електронній системі закупівель UA-2022-08-16-002548-a) . 1. Дійсно, в п. 11.6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що банківська гарантія повинна обов’язково містити строк сплати суми забезпечення (гарантованої суми) банком-гарантом протягом 5 робочих днів з дня отримання першої письмової вимоги бенефіціара. Проте, п.11.2 оголошення зазначено, що зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р.№2628. Так, в п. з даної форми зазначено, що за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Таким чином, банківська гарантія, надана учасником спрощеної закупівлі ТОВ «Енергоцентр плюс» відповідає нормам, встановленим законодавством, а також вимогам п. 11.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Згідно з п. 6 розд. VІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про електронні довірчі послуги» первісно був передбачений дворічний перехідний період для повноцінного переходу суб’єктів на використання КЕП, який розпочався з моменту набрання чинності цим Законом. Оскільки Закон Українки «Про електронні довірчі послуги» набрав чинності 07.11.2018 р., то повноцінний перехід на використання КЕП на захищених носіях мав завершитися 07.11.2020 р. Проте, постановою Кабінету Міністрів України № 193 від 03.03.2020 р. (далі – постанова №193) запроваджено експериментальний проєкт, який фактично дозволив замість КЕП або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри використовувати удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, Експериментальний проєкт спочатку мав реалізовуватися до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31.12.2021 р. (абз. 2 п. 1 постанови № 193). Постановою Кабінету Міністрів України № 227 від 17.03.2021 р. строк реалізації проєкту було продовжено до 05.03.2022 р., проте зазначених змін до Закону «Про електронні довірчі послуги» внесено так і не було. В свою чергу, були внесені зміни до п. 24 постанови Кабінету Міністрів України № 1236 від 09.12.2020, а саме: даний пункт доповнено п.п. 6, відповідно до якого на період дії карантину було дозволено використання КЕП та печаток, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2022 р. №928, дію карантину продовжено до 31.12.2022 р. Крім того, постановою Кабінету Міністрів від 17.03.2022 р. № 617, на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Так, використання КЕП є обов’язковим для: - органів державної влади та органи місцевого самоврядування; - підприємств , установ та організацій державної форми власності; - державних реєстраторів; - нотаріусів; - інших суб’єктів, уповноважених державою на здійснення функцій державного реєстратора. Учасник спрощеної закупівлі ТОВ «Енергоцентр плюс» не відноситься до жодної вищезазначеної категорії осіб. Щодо посилання у вимозі на лист Міністерства цифрової трансформації України, то повідомляємо, що листи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами і не можуть встановлювати нові правові норми, а мають лише інформаційний, рекомендаційний, роз’яснювальний характер та є службовою кореспонденцією. На підставі вищенаведеного, удосконалений електронний підпис (УЕП) ТОВ «Енергоцентр плюс» визнається як кваліфікований електронний підпис (КЕП) та дискваліфікувати даного Учасника з підстав використання УЕП не має законодавчих підстав. 3. Чинним постачальником електричної енергії на об’єкти Регіонального офісу водних ресурсів у Дніпропетровській області є ТОВ «Енергоцентр плюс». Тому, на гарантійному листі про не відключення об’єктів Замовника від електропостачання у разі наявності заборгованості перед ним за електричну енергії в разі переходу до іншого постачальника вірно накладений електронний підпис директора діючого постачальника – ТОВ «Енергоцентр плюс». 4. Учасником спрощеної закупівлі ТОВ «Енергоцентр плюс» в складі пропозиції було надано скановану копію Статуту, що виключає використання Товариством модельного статуту. Тому, додатково пояснювати не надання рішення засновників про створення юридичної особи, що здійснює діяльність на підставі модельного статуту не є обов’язковим. В п.3.2. Вимог до учасників та способів їх підтвердження, які є додатком 2 до оголошення про проведення спрощених закупівель зазначено, що Учасником надаються сканкопія Витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг про право сплати єдиного податку або довідка про взяття на облік платника податку. Так, замовником вимагався будь який з перелічених документів. Подання Учасником всіх трьох документів одночасно Замовником не вимагалося. Надання одного з зазначених документів виключало надання інших документів. В складі пропозиції ТОВ «Енергоцентр плюс» було надання Витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість, що відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатково пояснювати не надання Витягу про право сплати єдиного податку або довідки про взяття на облік платника податку не є обов’язковим. Тому пропозиція Учасника ТОВ «Енергоцентр плюс» підготовлена у повній відповідності до всіх вимог Замовника, отже, відсутні підстави для скасування рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.09.2022 08:22