• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

засіб мийний лужний

Торги не відбулися

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 25.10.2017 11:35 - 26.11.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Вимогаємо усунення дискримінаційних умов до Учасників!

Номер: e79743d93cb841f8b214ecc024aecaca
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-25-000557-b.b6
Назва: Вимогаємо усунення дискримінаційних умов до Учасників!
Вимога:
1).Вимога відповідно п7. частини 8 розділу 3 «Копія ГОСТу або ДСТУ або технічних умов на виготовлення товару з даними про найменування, тип, вид товару, правила приймання, випробування, транспортування, зберігання, основні технічні характеристики товару.» є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до учасників, які можуть придбати товар безпосередньо в іноземного виробника, у якого взагалі відсутні ГОСТ або ДСТУ або технічні умови. Також, інформація щодо Технічних умов може бути комерційною таємницею компанією-виробника або компанії-власника Технічних умов і отримання інформації щодо Технічних умов буде не можливим, що є дискримінацією по відношенню до певного кола учасників. Відповідно вимог частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, Вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД. 2) Вимога до учасників відповідно Додатку № 3 «В складі тендерної пропозиції надати підтверджуючи документи (технічні умови) щодо пакування та тари пропонуємої продукції згідно вимог до Учасника» є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до учасників, які можуть придбати товар безпосередньо в іноземного виробника, у якого взагалі відсутні технічні умови. Також, інформація щодо Технічних умов може бути комерційною таємницею компанією-виробника або компанії-власника Технічних умов і отримання інформації щодо Технічних умов буде не можливим, що є дискримінацією по відношенню до певного кола учасників. Відповідно вимог частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, Вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД. 3) Вимога до учасників відповідно Додатку № 3 «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати сертифікат або паспорт якості або технічні умови на продукцію з підтвердженням кожної складової технічного опису Замовника.» є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до певного кола виробників. Виробники можуть випускати продукцію, згідно технічних умов, які не містять усі показники технічного опису Замовника. Жорстка прив'язка до показників, які винесені в технічний опис замовника призводить до дискримінаційних умов учасників, які не можуть взяти участь з продукцією в технічних умовах на яку, немає хоч би одного з перерахованих показників. Тому вимагаємо виключити вимогу надання технічних умов на продукцію з підтвердженням кожної складової технічного опису Замовника. Також, надання технічних умов на продукцію з підтвердженням кожної складової технічного опису Замовника є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до учасників, які можуть придбати товар безпосередньо в іноземного виробника, у якого взагалі відсутні технічні умови. Також, інформація щодо Технічних умов може бути комерційною таємницею компанією-виробника або компанії-власника Технічних умов і отримання інформації щодо Технічних умов буде не можливим, що є дискримінацією по відношенню до певного кола учасників. Тому вимагаємо виключити вимогу надання технічних умов на продукцію з підтвердженням кожної складової технічного опису Замовника. Також, надання сертифікату або паспорту якості є неправомірною та дискримінаційною вимогою до певного кола учасників, оскільки сертифікат або паспорт якості видається виробником на партію ТІЛЬКИ після виготовлення продукції. А оскільки учасником може бути постачальник, який закуповує товар по результатам проведення процедури закупівлі в разі перемоги, то надання сертифікату або паспорту якості з підтвердженням кожної складової технічного опису Замовника є не можливим. Тому вимагаємо вилучити даний пункт з тендерної документації. 4) Вимога до учасників відповідно Додатку № 3 «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи (технічні умови), які підтверджують усі технічні, якісні, хімічні та кількісні показники пропонуємої продукції.» є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до учасників, які можуть придбати товар безпосередньо в іноземного виробника, у якого взагалі відсутні технічні умови. Також, інформація щодо Технічних умов може бути комерційною таємницею компанією-виробника або компанії-власника Технічних умов і отримання інформації щодо Технічних умов буде не можливим, що є дискримінацією по відношенню до певного кола учасників. Відповідно вимог частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, Вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД. 5). Відповідно вимог до учасників «Товар постачається в упаковці (тарі), що забезпечує захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання. Товар повинен мати необхідні маркування, а саме: найменування, назву та призначення продукції, найменування виробника (адреса та телефон), обсяг в літрах, дата виготовлення продукції, термін придатності продукції, умови зберігання, склад засобу (перелік складових речовин у порядку зменшення їх масової частки у рецептурі, технічних умов за яким виробляється продукція, запобіжні заходи, спосіб застосування.» обсяг зазначений в літрах, а в Технічній специфікаvції – в кг. Вимагаємо змінити розбіжності. Зазначаємо, що вимоги до предмету закупівлі є дискримінаційними до тих потенційних Учасників аукціону, які не являються виробниками або їх офіційними представниками на території України, оскільки більшість з перелічених документів є власністю виробника і жоден з інших потенційних Учасників, крім виробників предмету закупівлі та/або їх офіційних представників на території України не зможе надати всі документи, які підтверджують усі технічні, якісні, хімічні та кількісні показники предмету закупівлі. А відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників, якому, на нашу думку, не відповідають зазначені вище вимоги до Учасників. Виходячи з наведеного, ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, усунувши зазначені дискримінаційні умови до Учасників!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Техні́чні умо́ви (ТУ) — це нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги[1]. ТУ встановлюють вимоги до продукції, призначеної до самостійного постачання (виконання, надавання) та регулюють відносини між виробником (постачальником) та споживачем (користувачем). ТУ можуть бути невід'ємною частиною комплекту конструкторської, технологічної або іншої технічної документації на продукцію або окремим документом. В ТУ, які є окремим документом, має бути повний комплекс вимог до продукції, її виготовлення, контролювання, приймання та постачання. Враховуючи вищевикладене, надання технічних умов на продукцію не є дискримінаційною вимогою, так як містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що відповідає вимогам п.2.ч.3 ст.22 ЗУ "Про Публічні закупівлі."
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога до Учасника

Номер: aae09e5ccb6d4769964a9bd50b677321
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-25-000557-b.b5
Назва: Дискримінаційна вимога до Учасника
Вимога:
Доброго дня! Тендерною документацією зі змінами які викладено на електронний майданчик 14.11.2017 року, Додатком №3 технічною специфікацією та вимогою до Учасників прописано про те, що «В складі тендерної пропозиції надати підтверджуючи документи (технічні умови) щодо пакування та тари пропонуємої продукції згідно вимог до Учасника». Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки ТУ (технічні умови) є власністю виробника, який не зобов’язаний передавати або надавити їх за виключенням випадків коли це передбачено законодавством. Вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу та привести документацію у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Техні́чні умо́ви (ТУ) — це нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги[1]. ТУ встановлюють вимоги до продукції, призначеної до самостійного постачання (виконання, надавання) та регулюють відносини між виробником (постачальником) та споживачем (користувачем). ТУ можуть бути невід'ємною частиною комплекту конструкторської, технологічної або іншої технічної документації на продукцію або окремим документом. В ТУ, які є окремим документом, має бути повний комплекс вимог до продукції, її виготовлення, контролювання, приймання та постачання. Враховуючи вищевикладене, надання технічних умов на продукцію не є дискримінаційною вимогою, так як містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що відповідає вимогам п.2.ч.3 ст.22 ЗУ "Про Публічні закупівлі."
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: f0ffa49603624e4db170cdf43b652bbc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-25-000557-b.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Враховуючи що на миючу здатність засобу і на якість миття впливає наявність поверхнево-активних речовин та їх тип, вимагаємо включити до документації відповідну інформацію та документу що її підтверджують
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Тендерною документацією Замовника без урахування змін, дані вимоги були влючені. Проте, у звязку з вимогами та скаргами інших учасників на те, що дані технічні характеристики предмета закупівлі дискримінують права окремих категорій учасників, з метою обєктивної та неупередженої оцінки, Замовником були внесені відповідні зміни до тендерної документації. Водночас, необхідно зазначити, що відповідно до ст. 18 ЗУ "Про Публічні закупівлі" учасники закупівель, які вважають, що їх права порушені вимогами тендерної документації мають право звернутися до органу оскарження.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 71e239a8cd64417996bb5ec5a20bc01b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-25-000557-b.a1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації у зв’язку з наступним: 1. Згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації: «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати сертифікат або паспорт якості на продукцію з підтвердженням кожної складової технічного опису Замовника» (цитата). Згідно з описом технічного опису Замовника предмет закупівлі повинен відповідати наступним вимогам: - призначення: для миття рухомого складу залізничного транспорту; - зовнішній вигляд рідина: рідкий; - показник активності водневих іонів (рН) більше 8; - чистильна (мийна) здатність не менше 90 %; - масова частка поверхнево-активних речовин від 0,5% до 9,0%; - густина при 20 оС. г/см³ від 0,8 до 1,4; - рівень первинного біологічного розклад не менше 80%. Зазначені в технічному описі вимоги є дискримінаційними з огляду на те, що їх виконання неможливе для інших Учасників крім безпосередніх виробників предмету закупівлі. Так, наприклад, жоден з виробників не зазначає у складі документів до предмету закупівлі «призначення: для миття рухомою складу залізничного транспорту», оскільки застосування предмету закупівлі є значно ширшим ніж це прописано Замовником. 2. Згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації: «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи (технічні умови), які підтверджують усі технічні, якісні, хімічні та кількісні показники пропонуємої продукції» (цитата). Зазначена вимога є дискримінаційною з огляду на те, що її виконання неможливе для інших Учасників крім безпосередніх виробників предмету закупівлі, оскільки технічні умови є власністю виробника і жоден з інших Учасників, крім виробників предмету закупівлі, не зможе надати документи які підтверджують усі технічні, якісні, хімічні та кількісні показники пропонуємої продукції. 3. Згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації: «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інструкцію виробника (з нормами витрат та складовими речовинами продукції) із застосування засобу мийного лужного для зовнішнього миття рухомого складу на об'єктах залізничного транспорту для автоматичного миття» (цитата). Зазначена вимога є дискримінаційною з огляду на те, що її виконання неможливе для інших Учасників крім безпосередніх виробників предмету закупівлі, оскільки інструкція виробника (з нормами витрат та складовими речовинами продукції) є власністю виробників і не передається виробниками подальшим покупцям. 4. Згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації: «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати акти випробувань пропонуємого засобу для зовнішнього миття рухомого складу на об'єктах залізничного транспорту за допомогою дозуючої станції (датованими не раніше 2017року)» (цитата). Зазначена вимога є дискримінаційною з огляду на те, що її виконання неможливе для інших Учасників крім тих, які на дату проведення аукціону вже мають зазначені акти випробувань. 5. Згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації: «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію свідоцтва про акредитацію власної лабораторії виробника продукції або незалежної лабораторії з якою виробник має взаємовідносини щодо проходження вхідного та вихідного контролю пропонуємої продукції (для підтвердження надати копію договору або гарантійний лист від лабораторії щодо співпраці з Учасником)» (цитата). Зазначена вимога є дискримінаційною з огляду на те, що її виконання неможливе для інших Учасників крім безпосередніх виробників предмету закупівлі, оскільки стосується взаємовідносин між безпосереднім виробником і його лабораторією. Зазначена лабораторія, яка не має жодного відношення до потенційного Учасника, не має жодної зацікавленості надавати гарантійний лист будь-якому Учаснику а не виробнику з яким вона співпрацює. 6. Згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації: «Якщо Учасник не є виробником продукції, що є предметом закупівлі, такий Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступну інформацію про виробника продукції: назву виробника продукції; код ЄДРПОУ, адресу місцезнаходження та оригінал Гарантійного листа від Виробника продукції до Замовника (з вказівкою процедури закупівлі) щодо гарантування можливості виробництва продукції у відповідності до умов тендерної документації» (цитата). Зазначена вимога є дискримінаційною з огляду на те, що її виконання неможливе для інших Учасників крім безпосередніх дилерів (дистрибуторів, офіційних представників виробників) предмету закупівлі на території України. Фактично відповідно до вказаних вище вимог перелік потенційних учасників штучно звужується Замовником до невеличкої кількості компаній, які є виробниками предмету закупівлі та/або їх офіційними представниками на території України, що зменшує рівень конкуренції при підготовці та проведенні зазначеного аукціону, дискримінуючи тим самим більшу кількість потенційних учасників, які не є офіційними представниками виробників. Відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників, якому, на нашу думку, не відповідають зазначені вище вимоги до Учасників. Виходячи з наведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, усунувши зазначені дискримінаційні умови до Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Шановний учасник! Ваші запити на даний час на розгляді, за результатами будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

Скарга на умови закупівель

Номер: 4869a680b1fd4357af8c67bc1ba768ea
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-25-000557-b.c4
Назва: Скарга на умови закупівель
Скарга:
До постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Фізична особа-підприємець Букрєєва Анастасія Ігорівна 70600, Запорізька обл., Пологівський район, місто Пологи, вул. ЄДНОСТІ, будинок 13, квартира 16 код ЭДРПОУ 3294710382 тел. +380664758974, e-mail: anastasiay.chudo@bk.ru Замовник: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» 02096, м. Київ, вул. Привокзальна, 3 код ЭДРПОУ 40123444 тел. (044) 465-28-82 Закупівля: UA-2017-10-25-000557-b Кінцевий строк оскарження: 11.11.2017 р. о 00:00год. СКАРГА щодо порушення Замовником проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення (оголошення № UA-2017-10-25-000557-b опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 25.10.2017 р.) Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-10-25-000557-b Філією «Українська залізнична швидкісна компанія» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) було розпочато процедуру публічних закупівель: «Засіб миючий лужний», код за ДК021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення (далі – Закупівля). 25 жовтня 2017 року Замовником опубліковано файл «ТД лужний.pdf», який містить у собі тендерну документацію щодо Закупівлі. 30 жовтня 2017 року через веб-портал Уповноваженого органу було подано вимогу щодо усунення дискримінаційних умов. На думку заявника, тендерна документація включає дискримінаційні вимоги і обмежує конкуренцію, тим самим дана документація порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Заявник вимоги зазначив у своїй вимозі, що Замовник штучно звужує коло суб’єктів, які зможуть взяти участь в Закупівлі шляхом виставлення необґрунтовано високих показників щодо предмета Закупівлі. 02 листопада 2017 р. Замовником було надано відповідь, що вимога знаходиться на розгляді. На день подання скарги статус вимоги визначено, як «Вимога задоволена». Таким чином, можна зробити висновок, що Замовник погодився із тим фактом, що тендерна документація порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дискримінує учасників та обмежую конкуренцію на даній закупівлі, що унеможливлює досягнення мети прозорості та досягнення найбільшої економії. 08 листопада 2017 року Замовником опубліковано зміни до тендерної документації, які завантажено на веб-портал Уповноваженого органу, в порядку визначеному ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Скаржник – Фізична особа-підприємець Букрєєва А.І. має намір взяти участь в Закупівлі, однак при ознайомленні зі змінами до тендерної документації було виявлено ряд вимог, які суперечать чинному законодавству, є дискримінаційними та спрямованими на умисне обмеження конкуренції з наданням переваг певному колу суб’єктів господарювання, що призведе до неефективної закупівлі за завищеними цінами. Замовником порушено основні принципи, визначені у статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки встановлено вимоги, які дискримінують учасників відкритих торгів та обмежують конкуренцію між можливими учасниками. Суть порушень: 1. Згідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Так, відповідно до останньої редакції тендерної документації, опублікованої Замовником технічна специфікація містить наступне найменування товару: «Засіб миючий лужний на основі поверхнево-активних речовин для зовнішнього/внутрішнього миття залізничного транспорту виготовлений у відповідності до ТУУ 24.5-2025793-007:2008 із змінами 1,2,3,4,5 «Засоби миючі на основі повернево-активних речовин. Технічні умови» або еквівалент». Відповідно до оголошення предметом закупівлі є «засіб мийний лужний», проте технічна специфікація містить найменування, яке повністю відрізняється від найменування зазначеного в оголошенні, а також містить посилання на ТУУ24.5-2025793-007:2008 із змінами 1,2,3,4,5 «Засоби миючі на основі поверхнево-активних речовин. Технічні умови» або еквівалент». Натомість будь-яке обґрунтування необхідності посилання на ТУУ 24.5-2025793-007:2008, яке належить Товариству з обмеженою відповідальністю «СВК-ПЛЮС», ідентифікаційний номер юридичної особи: 33580257 (на день подання скарги Товариство має наступне найменування ТОВ «МЕНДЕЛЄЄВ ЛАБ»), дані обставини підтверджуються відомостями наявними на Інтернет-сайті: http://svk.com.ua/category/sredstva_mojushhie_chistjashhie_dezinficirujushhie/ та відомостями наявними в ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (виписка додається). Отже, виходячи з викладеного, керуючись положеннями п.3 ч.2 ст. 22 Закону, можна зробити висновок, що найменування товару (предмета закупівлі) зазначене в технічній специфікації не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Замовником до вимог технічної специфікації включено критерії, які обмежують конкуренцію та дискримінують інших учасників ринку. Замовником безпідставно та незаконно до технічних вимог та якості предмета закупівлі (технічна специфікація) було включено: -показник активності водневих іонів (pH) – більше 11,5*; -чистильна (мийна) здатність згідно СОУ МПП 71.100-077 – не менше 95% * -масова частка поверхнево-активних речовин – не меньше 5%**; -норми витрачання мийного засобу при приготуванні робочих розчинів для регулювання миття пасажирських вагонів***: -до 2-х діб-0,05кг -від 2-х до 5-и діб-0,05-0,1кг -більше 5-ти діб-0,1-0,2 кг - при застосуванні засобів при максимальних концентраціях робочого розчину згідно інструкції з використання залишкова кількість ПАР на поверхнях після обробки не повинні перевищувати 0,15мкг/см²****, міграція поліфосфатів у водне середовище не повинна перевищувати 8,00 мкг/см²****; СПАР-20,00мкг/см²****; в робочих концентраціях миючі засоби не повинні мати подразнюючої дії на шкіру та слизові оболонки очей, індекс негативної дії на стан шкіри людини - 0 балів****. Показник активності водневих іонів (pH) – більше 11,5 є таким, що порушує конкуренцію, оскільки більшість учасників ринку мийних засобів мають даний показник на рівні від 10 до 12, тобто лише обмежено коло учасників зможе надати документи, які будуть відповідати вимогам замовника. Між тим, перша редакція технічної специфікації передбачала, що рівень водневих іонів (pH) має бути більше 8. Отже, Замовник збільшив вимоги щодо рівня водневих іонів (pH) на 3,5 проте не надав жодного нормативного обґрунтування своєму рішенню, що дає підстави вважати, про заінтересованість Замовника в обмеженні конкуренції та недопущені учасників, які можуть надати нижчу ціну, що призведе до спотворення результатів торгів. Замовником визначено, що чистильна (мийна) здатність згідно СОУ МПП 71.100-077 має бути не менше 95%. Зауважимо, СОУ МПП 71.100-077 – стандарт, який поширюється на продукцію хімічну (товари побутової хімії) вітчизняного та імпортного виробництва і установлює єдині вимоги до приймання продукції за її якістю і кількістю, плану випробувань. Таким чином, СОУ МПП 71.100-077 не визначає методику чистильної (мийної) здатності. Крім того, більшість учасників ринку не може досягти такого рівня і зазначають майну здатність на рівні – 90 %, що також є дуже високим показником, проте такі учасники не зможуть прийняти участь в даній закупівлі та надати свої пропозиції, що є очевидним проявом обмеження конкуренції. Отже, Замовником при визначенні даної вимоги було порушено ст.. 22 Закону. Згідно до технічної специфікації Замовника, масова частка поверхнево-активних речовин (далі - ПАР) має становити не менше 5%, проте Замовник не дає обґрунтування такого показника, нормативна документація не передбачає найменшої межі показника наявного ПАР мийного засобу. Таким чином, виробники або їх представники, які мають показник ПАР нижче 5% не зможуть перемогти у даній закупівлі навіть у разі, якщо їх продукція буде більш якісною та економічно вигідною. Між тим, Замовник визначив норму витрачання мийного засобу, проте порівняння використання предмета закупівлі здійснюється із розрахунку доба/кг, а не площа вагону/кг чи будь-який інший метод. Національні, державні або галузеві стандарти, які передбачають норму витрачання мийного засобу та способи і методи розрахунку відсутні. Таким чином, учасники та потенційні учасники торгів не могли прогнозувати яким чином буде здійснюватись розрахунок норми витрачання, тому даний показник (вимога) є таким, що дискримінує право кожного учасника на участь в процедурі закупівлі та призводить до обмеження конкуренції в цій Закупівлі. Також, технічна специфікація встановлює залишкову кількість ПАР на поверхнях після обробки при застосуванні засобів при максимальних концентраціях робочого розчину, Замовник визначає граничні межі залишку ПАР та їх подразнюючий вплив на шкіру та слизову оболонку очей. Замовник визначив, що показник впливу на шкіру та слизову оболонку очей має бути на рівні – 0. Документ, який регламентує і на підставі якого видається висновок надається Згідно наказу МОЗ України №247 від 09.10.2000 р. «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Визначені Замовником показники ПАР не можуть бути відображені у висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. Між тим, показник щодо «впливу на шкіру та слизову оболонку очей має бути на рівні – 0», може бути практично не виконуваним, оскільки мийні засоби у своєму складі містять хімічні речовини, які можуть впливати на ці чинники, отже Замовник визначає умову, яка є прийнятною та досяжною лише для одного учасника або його представника, що призводить до обмеження конкуренції та дискримінації інших суб’єктів господарювання. Крім цього, замовником визначено спосіб підтвердження вказаних вимог: *зазначений показник повинен бути підтверджений нормативним документом у відповідності до якого виготовляється запропонований товар ** зазначений показник повинен бути підтверджений технічним описом інгредієнтів наданих виробником запропонованого товару у відповідності до Додатку 2 Технічного регламенту мийних засобів, затвердженого Постановою кабінету міністрів від 20 серпня 2008 р. № 717 *** зазначений показник повинен бути підтверджений інструкцією з використання запропонованого товару **** зазначені показники повинні бути підтверджені висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію Показники якості (кожна складова), які не відмічені зірочкою повинні бути підтверджені нормативною документацією розробленою згідно чинного законодавства у відповідності до якої виготовляється запропонований учасником товар. Виходячи з вище викладеного, можна зробити висновок, що вимоги визначені Замовником у технічній специфікації орієнтовані на одного виробника або його представника, який визначив відповідні показники у своїй технічній документації, технічних умовах тощо. Такі дії Замовника є незаконними, необґрунтованими, такими, що суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та основним засадам ринкової економіки, порушують законодавство про конкуренцію. 3. Замовник вимагає надати в складі тендерної пропозиції копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (термін дії якого повинен бути на весь період постачання товару) для підтвердження показників якості встановлених в таблиці «технічна специфікація» з урахуванням приміток до таблиці. В висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію повинно бути зазначено посилання на відповідність Регламенту ЄС № 648/2004 Європейського парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31.03.2004р.та сфера застосування повинна бути «для промислових потреб». Скаржник звертає увагу органу оскарження на те, що наявність вимоги щодо надання відповідного документа (висновку) є дискримінаційною вимогою та обмежує конкуренцію, з огляду на наступне, по-перше, Державна санітарно-епідеміологічна служба була ліквідована постановою КМУ від 29 березня 2017 р. № 348, по-друге, Постановою Кабінету Міністрів України від 12.06.2013 № 408 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 р. № 717» (далі – Постанова) затверджено нову редакцію Технічного регламенту мийних засобів (далі – Технічний регламент). Основною ціллю прийняття Постанови було приведення положень Технічного регламенту у відповідність до стандартів Регламенту Європейського Парламенту та Ради 648/2004/ЄС від 31 березня 2004 р. «Про миючі засоби». Отже, з моменту набрання чинності – 26.12.2013 р., нової редакції Технічного регламенту, необхідність посилання на відповідність Технічному регламенту є достатньою вимогою до висновку компетентного органу, оскільки фактично Регламент ЄС № 648/2004 та Технічний регламент мають встановлювати тотожні вимоги до мийних засобів. Таким чином, посилання у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Регламенту ЄС № 648/2004 Європейського парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31.03.2004р. чи висновку іншого компетентного органу, не є нормативно обґрунтованою вимогою до предмета закупівлі та не може вимагатися з боку Замовника, крім того випадку, якщо Замовник переслідує мету обмежити конкуренцію. По-третє, замовник штучно обмежую кількість учасників шляхом зазначення сфери застосування мийного засобу, який є предметом Закупівлі, оскільки учасники не могли передбачити усі можливі сфери застосування, законодавством не визначену уніфікованого класифікатору згідно якого можна було б обрати перелік сфер застосування, відсутність фрази «для промислових потреб» не є свідченням того, що запропоновані учасниками мийні засоби не можуть досягти основної мети Замовника – чищення (миття) вагонів. Зважаючи на викладене, можна зробити висновок, що дана вимога незаконною та необґрунтованою, оскільки суперечить ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Замовник вимагає надати в складі тендерної пропозиції інструкцію (з нормами витрат та складовими речовинами продукції) на запропонований учасником товар із застосування засобу мийного лужного для зовнішнього миття рухомого складу на об’єктах залізничного транспорту для автоматичного миття (за допомогою дозуючої станції) для підтвердження показників якості встановлених в таблиці «технічна специфікація» з урахуванням приміток до таблиці. Інструкція повинна бути розроблена або видана особами або установами, що мають компетенцію для розробки таких інструкцій у відповідності до чинного законодавства. У складі пропозиції надати підтвердження такої компетентності. Законодавством України не передбачено складання інструкцій «на об’єктах транспорту для автоматного миття (за допомогою дозуючої станції)», по-перше, замовником не визначено, яка саме застосовується дозуюча станція її марка, виробник, модифікація тощо, по-друге, розроблення інструкцій та їх видача не регламентується законодавством України, тому складання інструкцій з визначенням норм витрат належить до компетенції та повноважень виробника мийного засобу, по-третє, Замовник не визначає компетентного органу та документи, якими компетенція цього органу може бути підтверджена, а також законодавство на яке він посилається при формулюванні та обґрунтуванні необхідності надання цих документів, які нібито повинні підтвердити якість предмета закупівлі. Отже, дана вимога і спосіб її підтвердження є такими, що не відповідають вимогам законодавства, порушує права та законні інтереси суб’єктів господарювання, порушує вимоги та принципи Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Замовник вимагає від учасника надати сертифікат або паспорт якості або будь-який інший документ на запропоновану продукцію у відповідності до вимог Технічного регламенту мийних засобів, затвердженого Постановою КМУ від 20.08.2008 № 717 з підтвердженням кожної складової технічного опису Замовника. Ознайомившись з Технічним регламентом можна зробити висновок, що він не містить положень, які визначають документ, яким підтверджується якість мийного засобу. Отже, норма, яка встановлюює документ його форму та зміст у Технічному регламенті відсутня. Технічний регламент містить норми, які передбачають процедуру оцінки відповідності встановлену постановою Кабінету Міністрів України від 7 жовтня 2003 р. № 1585 «Про затвердження Технічного регламенту модулів оцінки відповідності», проте документ (паспорт, сертифікат, тощо), який встановлює якість товару – відсутній. 6. Замовник вимагає від учасників сертифікат відповідності на систему управління якістю на відповідність запропонованої продукції ДСТУ ІSO 9001:2009, виданий органом з сертифікації систем менеджменту. В наданому сертифікаті повинна бути зазначена інформація щодо виробництва засобів на основі поверхнево-активних речовин. Наявність даного сертифікату з вузько направленим уточненням щодо виробництва засобів на основі ПАР не є свідченням того, що продукція даного виробника має вищу якість, адже даний сертифікат підтверджує наявність на підприємстві системи управління якістю. Така сертифікація здійснюється добровільно, а не в обов’язковому порядку. Законодавство не передбачає обов’язкову сертифікацію за цим стандартом, тому Замовник вимагаючи відповідну сертифікацію штучно звужує коло суб’єктів, які можуть скласти конкуренцію в даній закупівлі. Отже, Замовником порушено положення ст..3 Закону. Дана вимога має бути виключена шляхом внесення змін до Тендерної документації. З огляду на вище викладене, можна зробити висновок, що Замовником допущено суттєві порушення при складанні тендерної документації, порушено принцип недискримінації, включено до тендерної документації вимоги, які обмежують коло учасників, тим самим, порушено положення ст.ст. 3, 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі та в порядку передбаченому ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушення порядку проведення процедури відкритих торгів UA-2017-10-25-000557-b з боку Замовника. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, якими усунути наявні порушення законодавства України про публічні закупівлі, зокрема, виключивши з Тендерної документації дискримінаційні умови (вимоги) шляхом виключення вимог щодо: 1) показник активності водневих іонів (pH) – більше 11,5*; 2) чистильна (мийна) здатність згідно СОУ МПП 71.100-077 – не менше 95% * 3) масова частка поверхнево-активних речовин – не меньше 5%**; 4) «норми витрачання мийного засобу при приготуванні робочих розчинів для регулювання миття пасажирських вагонів***: -до 2-х діб-0,05кг -від 2-х до 5-и діб-0,05-0,1кг -більше 5-ти діб-0,1-0,2 кг»; 5) «при застосуванні засобів при максимальних концентраціях робочого розчину згідно інструкції з використання залишкова кількість ПАР на поверхнях після обробки не повинні перевищувати 0,15мкг/см²****, міграція поліфосфатів у водне середовище не повинна перевищувати 8,00 мкг/см²****; СПАР-20,00мкг/см²****; в робочих концентраціях миючі засоби не повинні мати подразнюючої дії на шкіру та слизові оболонки очей, індекс негативної дії на стан шкіри людини - 0 балів****»; 6) в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (термін дії якого повинен бути на весь період постачання товару) для підтвердження показників якості встановлених в таблиці «технічна специфікація» з урахуванням приміток до таблиці. В висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію повинно бути зазначено посилання на відповідність Регламенту ЄС № 648/2004 Європейського парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31.03.2004р.та сфера застосування повинна бути «для промислових потреб»; 7) в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати сертифікат або паспорт якості або будь-який інший документ на запропоновану продукцію у відповідності до вимог Технічного регламенту мийних засобів, затвердженого Постановою КМУ від 20.08.2008 № 717 з підтвердженням кожної складової технічного опису Замовника; 8) в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інструкцію (з нормами витрат та складовими речовинами продукції) на запропонований учасником еквівалентний товар із застосування засобу мийного лужного для зовнішнього миття рухомого складу на об’єктах залізничного транспорту для автоматичного миття (за допомогою дозуючої станції) для підтвердження показників якості встановлених в таблиці «технічна специфікація» з урахуванням приміток до таблиці. Інструкція повинна бути розроблена або видана особами або установами, що мають компетенцію для розробки таких інструкцій у відповідності до чинного законодавства. У складі пропозиції надати підтвердження такої компетентності. 9) в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати сертифікат або паспорт якості або будь-який інший документ на запропоновану еквівалентну продукцію у відповідності до вимог Технічного регламенту мийних засобів, затвердженого Постановою КМУ від 20.08.2008 № 717 з підтвердженням кожної складової технічного опису Замовника; 10) сертифікат відповідності на систему управління якістю на відповідність запропонованої еквівалентної продукції ДСТУ ІSO 9001:2009, виданий органом з сертифікації систем менеджменту. В наданому сертифікаті повинна бути зазначена інформація щодо виробництва засобів на основі поверхнево-активних речовин. Додаток: платіжне доручення про внесення плати за подання скарги №70 від 10.11.2017р. Фізична особа-підприємець А.І. Букрєєва
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.12.2017 18:52
Автор: ФОП БУКРЄЄВА АНАСТАСІЯ ІГОРІВНА, БУКРЄЄВА АНАСТАСІЯ ІГОРІВНА +380664758974 anastasiay.chudo@bk.ru
Скарга
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 050203596b40480d9f7938937c8ab049
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-25-000557-b.b7
Назва: Вимога
Скарга:
Такое ощущение, что отвечает не заказчик, а ТОВ "Благодарочка"-текст, стиль, слова-все как у них в жалобах и в ответах на жалобы.... Такие совпадения.... а на качество мы так понимаем, Вам плевать....тоесть можно воды из под крана налить?
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.11.2017 20:21
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН", Діденко Інесса Петрівна 380949101335 41387@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА на умови закупівлі (тендерну документацію Замовника)

Номер: b0a52e68601445159e0473b75b11f866
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-25-000557-b.c3
Назва: СКАРГА на умови закупівлі (тендерну документацію Замовника)
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03680, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД», в особі директора Ілюхи Андрія Миколайовича 18008, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Оборонна, буд. 16 код ЄДРПОУ: 40447256 Замовник: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» 02096, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3 Номер у ЦБД: UA-2017-10-25-000557-b СКАРГА на умови закупівлі (тендерну документацію Замовника) 25.10.2017 року Філією «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) було опубліковано інформацію про закупівлі «засіб мийний лужний», які було присвоєно № UA-2017-10-25-000557-b Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» вбачає порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме встановлення дискримінаційних умов, які призводять до звуження конкуренції, а також наявність умов, що порушують законодавство України, зокрема: 1. У додатку № 3 Тендерної документації замовника міститься таблиця «Технічна специфікація». Відповідно до цієї таблиці Замовником вимагається «чистильна (мийна) здатність згідно СОУ МПП 71.100-077 – не менше 95%». Слід зазначити, що СОУ МПП 71.100-077 - стандарт поширюється на продукцію хімічну (товари побутової хімії) вітчизняного та імпортного виробництва (надалі - товари) і установлює єдині вимоги до приймання продукції за її якістю і кількістю, плану випробувань. Чистильну (мийну) здатність за ним не визначають. Враховуючи вищевикладене, замовником встановлену вимогу, яка порушує ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме встановлено чистильну (мийну) здатність відповідно до документу, який це не регулює. 2. У додатку № 3 Тендерної документації замовника міститься таблиця «Технічна специфікація». Відповідно до цієї таблиці Замовником вимагається «норми витрачання мийного засобу при приготуванні робочих розчинів для регулювання миття пасажирських вагонів***: -до 2-х діб-0,05кг -від 2-х до 5-и діб-0,05-0,1кг -більше 5-ти діб-0,1-0,2 кг» Зазначена вимога тендерної документації Замовника не визначає якої кількості робочого розчину стосуються ці норми. Також, ця вимога є дискримінаційною, оскільки штучно звужує коло учасників лише тими, у кого саме такі норми витрат. В той же час, Замовником проігноровано той факт, що потенційний постачальник може надати продукцію, яка потребує менше норм витрат, що дозволить зекономити бюджетні кошти і не проводити найближчим часом нові тендери. Враховуючи вищевикладене, замовником встановлену вимогу, яка порушує ст. 3, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: наявне обмеження у вигляді норм робочого розчину, без зазначення «еквівалент, який має не гірші показники». 3. У додатку № 3 Тендерної документації замовника міститься таблиця «Технічна специфікація». Відповідно до цієї таблиці Замовником вимагається «при застосуванні засобів при максимальних концентраціях робочого розчину згідно інструкції з використання залишкова кількість ПАР на поверхнях після обробки не повинні перевищувати 0,15мкг/см²****, міграція поліфосфатів у водне середовище не повинна перевищувати 8,00 мкг/см²****; СПАР-20,00мкг/см²****; в робочих концентраціях миючі засоби не повинні мати подразнюючої дії на шкіру та слизові оболонки очей, індекс негативної дії на стан шкіри людини -0 балів****». Показники, які вимагаються Замовником мають бути підтверджені висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію. Згідно наказу МОЗ України №247 від 09.10.2000 р. «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; Таким чином, він не може містити даних щодо залишкової кількості ПАР на поверхнях після обробки (не повинні перевищувати 0,15мкг/см²), міграції поліфосфатів у водне середовище (не повинна перевищувати 8,00 мкг/см²); СПАР-20,00мкг/см². Враховуючи вищевикладене, замовником встановлену вимогу, яка порушує ст. 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовником встановлені вимога щодо наявності показників, які не можуть бути відображені в висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, оскільки не передбачені наказу МОЗ України №247 від 09.10.2000 р. «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», на підставі якого і видається висновок. 4. Відповідно додатку № 3 Тендерної документації Замовником вимагається «В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (термін дії якого повинен бути на весь період постачання товару) для підтвердження показників якості встановлених в таблиці «технічна специфікація» з урахуванням приміток до таблиці. В висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію повинно бути зазначено посилання на відповідність Регламенту ЄС № 648/2004 Європейського парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31.03.2004р.та сфера застосування повинна бути «для промислових потреб» Така вимогу абсолютно неправомірною і незаконною, оскільки, як вказано вище, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; Таким чином, він не може містити даних щодо показників якості мийного засобу, а також посилання на відповідність Регламенту ЄС № 648/2004 Європейського парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31.03.2004 р. Крім того сфера застосування визначається у висновку відповідно до технічних умов, згідно із якими засіб виготовляється. Вимога запису «сфера застосування повинна бути «для промислових потреб» є непотрібною деталізацією. Якщо засіб має сферу застосування - на транспорті, то це вже є підтвердженням того, що він використовується «для промислових потреб» Враховуючи вищевикладене, замовником встановлену вимогу, яка порушує ст. 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовником встановлені вимога щодо наявності показників, які не можуть бути відображені в висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, оскільки не передбачені наказу МОЗ України №247 від 09.10.2000 р. «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», на підставі якого і видається висновок. 5. Відповідно додатку № 3 Тендерної документації Замовником вимагається «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інструкцію (з нормами витрат та складовими речовинами продукції) на запропонований учасником товар із застосування засобу мийного лужного для зовнішнього миття рухомого складу на об’єктах залізничного транспорту для автоматичного миття (за допомогою дозуючої станції) для підтвердження показників якості встановлених в таблиці «технічна специфікація» з урахуванням приміток до таблиці. Інструкція повинна бути розроблена або видана особами або установами, що мають компетенцію для розробки таких інструкцій у відповідності до чинного законодавства. У складі пропозиції надати підтвердження такої компетентності». Зазначена вимога Замовника може бути використана для маніпуляції під час кваліфікації Замовника, оскільки Замовником не надано уточнення, який саме документ має бути поданий, щоб підтвердити компетенцію та яким нормативно-правовим актом регулюється вимагається підтвердження компетенції розробника інструкції. Також, невідомо як інструкцію (з нормами витрат та складовими речовинами продукції) може підтвердити показники якості. Враховуючи вищевикладене, необхідно зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації і виправити неточності зазначені вище. 6. Відповідно додатку № 3 Тендерної документації Замовником вимагається «В складі тендерної пропозиції надати підтверджуючи документи щодо пакування та тари пропонуємої еквівалентний продукції згідно вимог до Учасника». Зазначена вимога Замовника може бути використана для маніпуляції під час кваліфікації Замовника, оскільки Замовником не надано уточнення, який саме документ має бути поданий, щоб підтвердити пакування та тари пропонуємої еквівалентний продукції згідно вимог до Учасника. Враховуючи вищевикладене, необхідно зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації і виправити неточності зазначені вище. 7. Відповідно додатку № 3 Тендерної документації Замовником вимагається «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати підтвердження відповідності запропонованого еквіваленту у вигляді документів, що зазначені в частині 20 Технічного регламенту мийних засобів, затвердженого Постановою КМУ від 20.08.2008 № 717». У п. 20. Технічного регламенту йдеться про те, що виробник або його уповноважений представник обов’язково формує комплект технічної документації, що підтверджує відповідність мийного засобу вимогам цього Технічного регламенту та включає такі документи: нормативний документ, згідно з яким виробляється мийний засіб, або специфікацію виробника на мийний засіб; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, виданий у встановленому порядку; опис та інструкцію із застосування мийного засобу; інформацію про склад мийного засобу із зазначенням переліку інгредієнтів, які застосовані під час виробництва такого засобу, типу (аніонні, катіонні, амфотерні, неіоногенні, дезінфектант тощо), молекулярної маси та кількості поверхнево-активних речовин; протоколи випробувань біологічного розкладу поверхнево-активних речовин, що входять до складу мийного засобу, та сертифікат відповідності, виданий призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (установлення відповідності продукції за результатами перевірки); декларацію про відповідність мийного засобу вимогам цього Технічного регламенту. Всі ці документи (крім протоколів випробувань біологічного розкладу) вже вимагаються іншими пунктами тендерної документації. Зазначені документи вже вимагаються в інших пунктах тендерної документації Замовника, а тому невідомо причини повторної вимоги документів. Крім того, згідно п.21. Технічного регламенту Виробник або його уповноважений представник зберігає комплект технічної документації протягом п’яти років після виготовлення останньої партії мийного засобу і надає його для проведення перевірки в установлених законодавством випадках. Враховуючи викладене, для попередження маніпуляції під час кваліфікації Замовника необхідно вилучити цей пункт з тендерної документації Замовника. 8. Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції сертифікат або паспорт якості або будь-який інший документ на запропоновану еквівалентну продукцію у відповідності до вимог Технічного регламенту мийних засобів, затвердженого Постановою КМУ від 20.08.2008 № 717 з підтвердженням кожної складової технічного опису Замовника. Сертифікат аналізу – документ визначеної технічними умовами або іншим нормативним документом (напр.ДСТУ), що підтверджує відповідність товару вимогам технічних умов або ДСТУ. Він не містить конкретних назв і масової частки всіх компонентів засобу, які перераховані у технічному описі, а тому не може підтверджувати кожну складову технічного опису Замовника. Крім того, сертифікат або паспорт якості або будь-який інший документ на запропоновану еквівалентну продукцію не може відповідати вимогам Технічного регламенту мийних засобів, оскільки Технічний регламент мийних засобів не містить таких понять, як сертифікат або паспорт якості. Враховуючи вищевикладене, замовником встановлену вимогу, яка порушує ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки не відповідає вимогам нормативних документів (технічних умов, ДСТУ та технічного регламенту мийних засобів). Враховуючи вищевикладене, у проведенні закупівлі № UA-2017-10-25-000557-b, наявне порушення ст. 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Замовником встановлені вимоги в тендерній документації, що суперечать законодавству України та містять дискримінаційні умови а тому, керуючись ст.ст. 16, 18, 22, Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Повідомити про дату, час та місце розгляду скарги. 3. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2017-10-25-000557-b. 4. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації Замовника якими усунути наявні там порушення законодавства України та дискримінаційні умови, про які було зазначено вище. Додаток: Сканкопія квитанції щодо сплати збору. Директор ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД» А.М. Ілюха 10.11.2017 року
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.11.2017 15:25
Автор: ТОВ "ІНТЕРЕНЕРГОТРЕЙД", Рогоза Олег +380678364001 interenergotrade@gmail.com