• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Завершена

1 176 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 880.00 UAH
Період оскарження: 16.08.2022 10:21 - 20.08.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в спрощеній закупівлі

Номер: 331eef36ae624e0ea97015d5a283cbb4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-16-001577-a.c1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в спрощеній закупівлі
Вимога:
Комунальним підприємством «Шепетівське ремонтно-експлуатаційне підприємство Шепетівської міської ради» (надалі Замовник) огошено спрощену закупівля відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»), назва предмета закупівлі: Контейнер пластиковий для збору ТПВ SULO, об’ємом 1100 літрів з плоскою розділеною на дві частини кришкою (зелений) (44613700-7 Контейнери для сміття) Код ДК 021:2015: 44613700-7 Контейнери для сміття ( далі товар ), UA-2022-08-16-001577-a. Джерело фінансування – місцевий бюджет. Детально ознайомившись з оголошенням та вимогами які викладені у закупівлі та проекті договору як до предмета закупівлі так і до потенційних Учасників та, згідні прийняти участь в даній закупівлі, крім дискримінаційних вимог викладених в спрощеній закупівлі, а саме: 1. Назва предмета закупівлі в оголошені спрощеної закупівлі – містить назву виробника , а саме - SULO, фото подано контейнерів виробництва фірми SULO, тобто запропонувати Учасники зможуть тільки контейнери виробництва SULO, підтвердження цьому в Додатку 4 , п.15 Даною закупівлею не передбачена пропозиція еквіваленту. Наявне порушення ст. 5. Закону пункту 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Це дискримінаційна вимога до Учасників які не поставляють контейнери SULO в тому числі і для нас. 2. В проекті договору містяться дискримінація потенційних постачальників, якы дозволяють Замонику на свій розсуд трактувати формулювання нижченаведених пунктів, а саме : 2.1. Якість, поставленого за договором, товару повинна в усьому відповідати діючим нормативним актам щодо якості даного виду товару. Пояснення: продукція в Україні не виготовляється, діючі нормативні акти відсутні. Для чого тоді це писати ? 2.2. У разі поставки Постачальником Товару нижчої якості, ніж вимагається стандартом чи технічними умовами зазначеними в оголошенні, Покупець має право відмовитись від прийняття і оплати Товару, а якщо Товар уже оплачений Покупцем, - вимагати повернення сплаченої суми. Пояснення: Невідомо яким чином буде визначатися нижча якість, на розсуд Покупця напевно. Для чого тоді це писати ? 2.3. Товар постачається окремими партіями за письмовою чи усною заявкою Покупця, в якій вказується кількість, номенклатура та назва Товару, не пізніше 60 календарних днів з дати підписання Договору. Пояснення: Покупець робить усну заявку на 1шт контейнерів. І так кожен день через день . Тому потрібно графік поставки.Для чого це писати ? 2.4. Постачальник зобов'язується передавати Покупцеві товар, за місцем знаходження Покупця, разом з супровідними документами, що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром, відповідно до вимог чинного законодавства України (рахунок, видаткову накладну, податкову накладну, товарно-транспортну накладну, документи, що підтверджують якість товару). Пояснення: Податкова давно вже в електронній формі виписується, як передати її Замовнику при поставці товару невідомо, для бюджетних коштів ( кошти місцевого бюджету ) оформлюється податкова - касовим методом по факту оплати, . Для чого тоді це писати ? 2.5. Гарантійний строк експлуатації Товару становить не менше 10-ти років. Пояснення: Гарантія від виробника 12 ( дванадцять місяців) при належній експлуатації. Звідки взято Гарантійний строк експлуатації Товару становить не менше 10-ти років і це напевно має Учасник гарантувати . Звісно контейнер може експлуатуватися 10років і більше років, проте Учасник- Постачальник не може цього гарантувати, це залежить від належної експлуатації . Для чого тоді це писати ? 2.8. Товар повинен бути упакованим належним чином, що забезпечує його збереження при перевезенні. Пояснення: Даний товар не передбачає пакування, тобто контейнери з заводу виробника відпускаються просто в стопках ( вставлені один в один) без будь-якого пакування. Для чого тоді це писати ? 2.10. При поставці технічні, якісні та кількісні характеристики Товару повинні цілком відповідати заявленим у тендерній документації технічним вимогам, чинним в Україні стандартам та технічній документації на даний товар. Пояснення: продукція в Україні не виготовляється, , чинних в Україні стандартів та технічної документації на даний товар нема, на скільки нам відомо. Для чого тоді це писати ? 5.2. За порушення умов зобов’язання щодо якості Товару з Постачальника стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків вартості неякісної Продукції, що була отримана Покупцем. Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні. Пояснення: Невідомі зобов’язання щодо якості товару, що мав на увазі Замовник, визначення якісного товару в оголошені спрощеної закупівлі відсутнє. 5.3. За порушення умов зобов’язання щодо строків поставки Товару з Постачальника стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків вартості непоставленої Продукції. Пояснення: Покупець може просити поставити один контейнер через день , через десять днів по одному контейнеру як йому заманеться, тобто потенційний Учасник стає в залежність від Замовника в проекті договору, що нереально. Тому потрібно чіткій графік поставки . Звертаємо увагу Замовника, що ст. 5. Закону передбачає, що 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Вважаємо, наявні ознаки порушення ст. 5 Закону. Вимагаємо: 1. Прийняти дану Вимогу до розгляду. 2. Внести зміни в дану спрощену закупівлю, шляхом вилучення слова SULO. 3. Назву предмета закупівлі сформулювати єдиним текстом, щоб не було розбіжностей . 4. Вилучити з Додатка 4 пункт 15, тобто вилучити формулювання : Даною закупівлею не передбачена пропозиція еквіваленту. 5. Вилучити з проекту договору пункти 2.1, 2.2, 2.3, 2.4,2.8,2.10,.5.2,.5.3. 6. Долучити графік поставки предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! 1. Відповідно до частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право у вимогах до предмета закупівлі вказувати конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, без зазначення аналогів та/або еквівалентів. Тому, вживаючи слово SULO, ми не порушуємо вимоги статті 5 Закону. 2. Щодо питання 2 Вимоги: 2.1. У Додатку 4 вказано, що якість Товару повинна відповідати євро стандартам EN 840-2 та RAL-GZ 951/1. 2.2. Якість Товару буде перевірятись Покупцем під час приймання Товару. Покупець зобов'язаний перевірити кількість, асортимент, комплектність, якість, цільність тари та (або) упаковки, пломб на них (у разі наявності), а також відсутність ознак пошкодження та (або) псування Товару. 2.3. Весь Товар планується замовляти однією заявкою (якщо не відбудеться ніяких форс-мажорних обставин), тому розробляти графік поставок не має сенсу. 2.4. В пункті 2.4 визначено перелік документів, які можуть бути передані разом з Товаром. Це не означає, що вони обов'язково мають бути всі. 2.5. Мається на увазі, що контейнери повинні бути новими та якісно виготовленими із первинного (нова сировина) поліетилену високої щільності (HDPE), що дозволить їх використовувати довгий час. 2.6. Товар має бути поставлений у заводській упаковці, якщо така упаковка передбачена Виробником. 2.7. Товар повинен відповідати технічним вимогам, наведеним у Додатку 4 до Оголошення, та європейським стандартам EN 840-2, RAL-GZ 951/1. 2.8. Якість Товару буде перевірятись Покупцем під час приймання Товару. Товар повинен бути новий, мати маркування відповідно до Додатку 4 до Оголошення, повинні бути відсутні ознаки пошкодження та (або) псування Товару. 2.9. Товар повинен бути поставлений не пізніше 60 календарних днів з дати підписання Договору. Весь Товар планується замовляти однією заявкою (якщо не відбудеться ніяких форс-мажорних обставин), тому розробляти графік поставок не має сенсу. Крім того повідомляємо, що контейнери даного виробника можуть поставляти щонайменше 4 компанії в Україні, що підтверджує відсутність дискримінації з нашого боку. Таким чином Вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено