• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи (послуги зі встановлення систем тривожної сигналізації)

Завершена

67 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 338.00 UAH
Період оскарження: 16.08.2022 09:07 - 20.08.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги до учасників, обмеження кола потенційних учасників

Номер: 1178a554885440f08638606c0e43ef54
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-16-000475-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги до учасників, обмеження кола потенційних учасників
Вимога:
Щодо кваліфікаційної вимоги Замовника стосовно наявності в Учасника Cертифікати, відповідності державного зразка, які відповідають вимогам: - Послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації. (ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014; ДСТУ 4030-2001; ДСТУ EN 16763:2017); - Послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем суспільної сигналізації (ДСТУ EN 50134-7:2017); »; повідомляємо, що на сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні містить таке обладнання як: відеосповіщувачі, Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Так як даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації система відеоспостереження і відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації. Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником." На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити дані дискримінаційні вимоги зі складу тендерної документації або не вважати за невідповідність пропозиції учасника тендерній документації у разі ненадання даного сертифікату та посвідчень. Шановний замовник. ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ТА НЕ ПОРУШУВАТИ ЧИННЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ!!! Також зазначимо, що у Ваших діях вбачається зговір та корупційна складова. Дані факти будуть направлені у відповідні органи!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу: Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. З метою економії бюджетних коштів, цільового їх використання та гарантованого якісного виконання робіт по встановленню сигналізації, Замовник має право вимагати від Учасника документи, які підтверджують відповідність стандартам: ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014; ДСТУ 4030-2001; ДСТУ EN 16763:2017; ДСТУ EN 50134-7:2017. Співробітники Замовника не є спеціалістами в галузі побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем тривожної сигналізації і не можуть перевірити відповідність наданих послуг, хоча керівник Закладу несе безпосередню відповідальність за протипожежний стан приміщення. Тому наявність відповідного Сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки послуг що надаються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів і гарантує те, що послуги які будуть ним надані будуть відповідати Національному стандарту. Таким чином, вимоги ТД щодо надання учасниками зазначених вище сертифікатів є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.5,16,22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми чи форми власності за умови його відповідності відповідним стандартам якості. СЕРТИФІКАТ Є ДОКУМЕНТОМ, ЩО ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ - відповідним ДСТУ, вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено