-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель Червонослобідської сільської ради Черкаського району Черкаської області сільськогосподарського призначення (полезахисні лісові смуги) (ДК 021:2015 (CPV): 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Місцезнаходження замовника: 19604, Черкаська обл., Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Соборна, 2/1, код за ЄДРПОУ 04408778, орган місцевого самоврядування (категорія замовника – відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вид закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»; Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики - відповідно до оголошення та додатку 1 до нього; Джерело фінансування: згідно річного плану; Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідно до оголошення та додатків до нього
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження:
15.08.2022 21:34 - 19.08.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо рішення та дій Замовника - ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, оформлені ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯ уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Виконавчого комітету Червонослобідської сільської ради від «05» вересня 2022 року (далі – протокольне рішення), що розміщене «05» вересня 2022 року на Prozorro в рамках закупівлі UA-2022-08-15-009908-a, яким встановлено невідповідність пропозиції ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» (далі - Учасник) вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) та відхилено пропозицію ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП», такими що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують права та законні інтереси ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП».
Номер:
8de793b877824ae4a67befd8dbc17b24
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-15-009908-a.b3
Назва:
Щодо рішення та дій Замовника - ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, оформлені ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯ уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Виконавчого комітету Червонослобідської сільської ради від «05» вересня 2022 року (далі – протокольне рішення), що розміщене «05» вересня 2022 року на Prozorro в рамках закупівлі UA-2022-08-15-009908-a, яким встановлено невідповідність пропозиції ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» (далі - Учасник) вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) та відхилено пропозицію ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП», такими що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують права та законні інтереси ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП».
Вимога:
Вважаємо рішення та дії Замовника - ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, оформлені ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯ уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Виконавчого комітету Червонослобідської сільської ради від «05» вересня 2022 року (далі – протокольне рішення), що розміщене «05» вересня 2022 року на Prozorro в рамках закупівлі UA-2022-08-15-009908-a, яким встановлено невідповідність пропозиції ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» (далі - Учасник) вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) та відхилено пропозицію ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП», такими що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують права та законні інтереси ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП».
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 - Фінансова звітність малого підприємства ТОВ ЛЕКСТАТУС ГРУП за 2021 рік.pdf 06.09.2022 14:23
- ВИМОГА_ТОВ_ЛЕКСТАТУС_ГРУП від 06.09.2022.pdf.p7s.zip 06.09.2022 14:23
- ВИМОГА_ТОВ_ЛЕКСТАТУС_ГРУП від 06.09.2022.docx 06.09.2022 14:23
Дата подачі:
06.09.2022 14:23
Вирішення:
Шановний учасник! На Вашу Вимогу до замовника від 06.09.2022 ID: UA-2022-08-15-009908-a.b3 (Вих. № 06/09-002), повідомляємо, що Замовник у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, а в даному конкретному випадку Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Проведення спрощеної закупівлі регламентоване статтею 14 Закону. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначаються відомості, вказані у частині третій статті 14 Закону. В даній статті Закону також зазначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатись інша інформація. При проведенні спрощеної закупівлі Замовник самостійно визначає інформацію, яку вважає за потрібне зазначити у оголошені. Однак, відповідно до абз.2 ч.14 ст.14 Закону, учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що Ваша вимога містить вказівку на необхідність скасування протокольного рішення уповноваженої особи, що суперечить вимогам статті 14 Закону, зокрема абз.2 ч.14. Як вірно було зазначено у протокольному рішенні Уповноваженої особи, «Згідно абз.2 і 3 п. 14.3. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, визначено, що якщо оголошенням вимагається надання будь-якого документу або інформації, передбачено, що така інформація має бути достовірною. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) в іншому випадку пропозиція учасника може бути відхилена. Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про те, що він погоджується з вимогами оголошення, розуміє його зміст, умови та поняття, та про те, що уся інформація, подана ним у складі пропозиції є невід’ємною її частиною, чинною та достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів з посиланням на норми чинного кримінального законодавства. Згідно абз.15 п. 14.13. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, визначено, що разом з пропозицією учасником подається проект договору (без додатків), який повинен бути підписаний і заповнений зі сторони учасника (при заповненні проекту договору номер, дата та цінові показники не зазначаються). При цьому, проект договору (Додаток 2 Оголошення про закупівлю), містить пункт 11.2, відповідно до якого: «11.2. Учасник є суб’єктом господарювання – мікропідприємництва, малого підприємництва, середнього підприємництва, великого підприємництва (необхідне підкреслити Учаснику)». Відповідно до частини третьої статті 55 Господарського кодексу України: Суб’єкти господарювання залежно від кількості працюючих та доходів від будь-якої діяльності за рік можуть належати до суб’єктів малого підприємництва, у тому числі до суб’єктів мікропідприємництва, середнього або великого підприємництва. Суб’єктами мікропідприємництва є: фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи - підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 10 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України; юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 10 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України. 9 Суб’єктами малого підприємництва є: фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи - підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України; юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України. Суб’єктами великого підприємництва є юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) перевищує 250 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності перевищує суму, еквівалентну 50 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України. Інші суб’єкти господарювання належать до суб’єктів середнього підприємництва. У складі пропозиції учасника ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" надано файл «27.1. Проект договору ІЗ Червонослобідської ср» із проектом договору, однак всупереч вимогам Оголошення про закупівлю в пункті 11.2. проекту договору учасником підкреслено інформацію про класифікацію суб’єкта господарювання учасника як малого підприємництва, що є недостовірною інформацією про учасника. Так, у складі пропозиції учасника ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" у закупівлі «технічна інвентаризація об'єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) на об'єкти нерухомого майна» (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-07-21-002603-a, ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-21-002603-a) було надано файл «5. Копія Фін звіт за 2021 (Ф1,Ф2) елкт.ор. (1)», згідно якого вбачається, що учасник ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" за останній звітний період (2021 календарний рік) річний дохід від діяльності не перевищує суму (код рядка 2000 становить 13712,6 тис.грн.), еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України, що згідно даних офіційного сайту НБУ становить 64 620 000,00грн. за 2021 рік (https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerate-chart). Вказане вище свідчить про те, що насправді вказаний учасник є суб’єктом мікропідприємництва, а не малого підприємництва. Згідно п. 1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. З огляду на вищевикладене, вирішено відхилити пропозицію ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" відповідно п.1 ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».» Разом з тим, зі змісту вимоги учасника вбачається, що на його переконання він нібито є суб’єктом малого підприємництва і додатково надає разом з вимогою Фінансову звітність малого підприємства ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" за 2021 рік, згідно якої вбачається середню кількість працівників за 2021 рік 28 осіб і те, що річний дохід від діяльності не перевищує суму (код рядка 2000 становить 13712,6 тис.грн.), еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України, що згідно даних офіційного сайту НБУ становить 64 620 000,00грн. за 2021 рік (https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerate-chart), що відповідає статусу суб’єкта мікропідприємництва відповідно до положень статті 55 Господарського кодексу України (оскільки відсутні перевищення одночасно по двом критеріям класифікації суб’єкта підприємництва). При цьому, необхідно звернути увагу на безпідставності подання Фінансової звітності саме як малого підприємства ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" за 2021 рік, оскільки відповідно до пункту 2 розділу І Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (наказом Міністерства фінансів України 25.02.2000 № 39 (у редакції наказу Міністерства фінансів України 24.01.2011 № 25)) норми цього Національного положення (стандарту) застосовуються мікропідприємствами, малими підприємствами … які визнані такими відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». В свою чергу, відповідно до ч.2 ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»: для цілей цього Закону підприємства (крім бюджетних установ) можуть належати до таких категорій підприємств - мікропідприємств, малих, середніх або великих підприємств, Мікропідприємствами є підприємства, показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв: балансова вартість активів - до 350 тисяч євро включно; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - до 700 тисяч євро включно; середня кількість працівників - до 10 осіб включно. Малими є підприємства, які не відповідають критеріям для мікропідприємств та показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв: балансова вартість активів - до 4 мільйонів євро включно; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - до 8 мільйонів євро включно; середня кількість працівників - до 50 осіб включно. Оскільки показники учасника ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" не відповідають одночасно двом із вищевказаних критеріїв для малого підприємства (наявне лише перевищення середньої кількості працівників за 2021 рік - 28 осіб), тому ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" в розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» є Мікропідприємством і за 2021 рік повинно було подавати Фінансову звітність мікропідприємства згідно Додатку 2 Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», а не малого підприємства згідно Додатку 1.
Водночас, посилання ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" у своїй вимозі на необхідність застосування абзацу 3 частини 15 статті 29 Закону є безпідставним, оскільки вказаною частиною Закону унормовано питання отримання і використання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі, а не спрощеної закупівлі, що є різними видами закупівель відповідно до положень Закону (зокрема п.5 ч.2 ст. 4 і ст.13). При цьому, як зазначалось вище, спрощена закупівля є окремим видом закупівлі згідно ст.14 Закону, і не являється процедурою закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо умов тендеру
Номер:
7d4a4655b22240f1855aa7b86acc3964
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-15-009908-a.b2
Назва:
Щодо умов тендеру
Вимога:
Шановний замовнику!
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вами вказано, що учасник у складі пропозиції має надати, зокрема: «гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику надати послуги якісно в обсягах, кількості та терміни встановлені замовником, а також із обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам настанов, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва». Просимо внести зміни в оголошення, в цій частині, виключивши частину речення – «а також із обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам настанов, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва», оскільки предметом закупівлі є землевпорядні, а не будівельні роботи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2022 11:11
Вирішення:
Шановник учасник! В оголошення будуть внесені зміни. Дякуємо за запитання
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо умов тендеру
Номер:
927d94a90970480999d829cdb42a0a4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-15-009908-a.b1
Назва:
Щодо умов тендеру
Вимога:
Шановний замовнику!
Просимо виключити з Додатку 1 Оголошення п.п.6.2 п.6 (щодо необхідності надання Витягу з Державного земельного кадастру сформованого за результатами наданої послуги у паперовому вигляді) оскільки, відповідно до Перехідних положень Земельного Кодексу (п.п.6 п.27) - формування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, зазначених у підпункті «а» підпункту 1 цього пункту, крім тих, що передаються в оренду відповідно до підпункту 2 цього пункту ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ. Тобто виготовляється технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель без реєстрації земельних ділянок.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2022 11:04
Вирішення:
Шановник учасник! В оголошення будуть внесені зміни. Дякуємо за запитання
Статус вимоги:
Задоволено