• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по збиранню, перевезенню, зберіганню, видаленню, утилізації, знешкодженню відходів (категорії В та С)

Джерело фінансування - кошти НСЗУ. П. 8 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" - мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Завершена

175 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
Період оскарження: 15.08.2022 16:45 - 02.09.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Переможець підлягає відхиленню

Номер: c663f0b4968e48699df0e8a5ad4f0a06
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-15-008883-a.b5
Назва: Переможець підлягає відхиленню
Вимога:
Шановний Замовнику! Переглянувши документи Переможця, хочемо наголосити, що він підлягає відхиленню із наступних причин. 1. Переможець не має власного обладнання для Утилізації відходів, оскільки відповідно до Договору №1/12 від 01.12.2020р. Утилізатор знаходиться в оренді. Але відповідно до Наказу МОЗ 325 для відходів категорії В суб'єкт господарювання повинен мати тільки ВЛАСНЕ обладнання. 2. Копія Договору №1/12 від 01.12.2020р. надана без належного завірення копію документу та без підпису та печатки уповноваженої особи. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію Переможця, оскільки він не відпоідає вимогам Законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник розглянув вимогу ТОВ "А-ЕНЕРГО" (далі – Скаржник) від 14.09.2022року щодо неправомірного, на його думку, визначення переможця та повідомляє наступне. 1. Щодо наявності у Переможця власного обладнання для Утилізації відходів, оскільки відповідно до Договору №1/12 від 01.12.2020р. Утилізатор знаходиться в оренді. Але відповідно до Наказу МОЗ 325 для відходів категорії В суб'єкт господарювання повинен мати тільки ВЛАСНЕ обладнання. З вказаним твердженням скаржника не погоджуємося та вважаємо його безпідставним та необґрунтованим з наступних підстав. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" міститься файл з назвою «01-2_договір оренди УТ 500.pdf», в якому визначено, що Утилізатор УТ500 знаходиться в оренді. Відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Замовником вимагалося: учасником надати Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури матеріально-технічної для виконання договору: - надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження інформації учасник надає документи, що підтверджують право власності/користування учасника вказаним у довідці обладнанням/матеріально-технічною базою (копії балансової відомості (витягу з балансової відомості)/інвентаризаційної відомості (витягу з інвентаризаційної відомості) або діючого договору оренди (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акту приймання-передачі, підписаного сторонами, чинний протягом всього періоду надання послуг). Відповідно до розділу V пункту 20 Наказу МОЗ 325 «Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.» Щодо власності чи/або оренди обладнання у вищевказаному Законі жодних вимог не висунуто. Тобто, Замовником не встановлено вимог щодо наявності власного обладнання для утилізації відходів також такої імперативної вимоги/норми в вищевказаному Наказі немає. Враховуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" з вказаної причини. 2.Щодо надання учасником Копія Договору №1/12 від 01.12.2020р. без належного завірення копію документу та без підпису та печатки уповноваженої особи. Вказане на субєктивну думку Скаржником не може слугувати підставою для відхилення пропозиції учасника. Так, Замовником в тендерній документації в п.1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено наступне «Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Перелік формальних помилок визначений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Окремо зазначаємо, що У складі тендерної пропозиції Учасника- переможця надані скан-копії та оригінали документів які були підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП) кожен окремо, та в цілому тендерна пропозиція Учасника що не суперечить чинному Законодавству. Враховуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" з вказаної причини. Враховуючи викладене, вважаємо вимогу Скаржника безпідставною, необґрунтованою, такою, що суперечить вимогам тендерної документації та чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Переможець підлягає відхиленню

Номер: 03dfafc8e11b4ad189bf3729080af2bd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-15-008883-a.b4
Назва: Переможець підлягає відхиленню
Вимога:
Шановний Замовнику! Переглянувши документи Переможця, хочемо наголосити, що він підлягає відхиленню із наступних причин. 1. Переможець не має власного обладнання для Утилізації відходів, оскільки відповідно до Договору №1/12 від 01.12.2020р. Утилізатор знаходиться в оренді. Але відповідно до Наказу МОЗ 325 для відходів категорії В суб'єкт господарювання повинен мати тільки ВЛАСНЕ обладнання. 2. Копія Договору №1/12 від 01.12.2020р. надана без належного завірення копію документу та без підпису та печатки уповноваженої особи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не до кінця написано
Дата скасування: 14.09.2022 14:06
Вимога
Відхилено

договір на санітарну обробку на виробничі приміщення

Номер: d16bbeda4f024d739e95ba9ff755d07a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-15-008883-a.b3
Назва: договір на санітарну обробку на виробничі приміщення
Вимога:
Санітарна обробка є складовою частиною спеціальної обробки. Це комплекс ліквідації забруднення радіоактивними речовинами, зараження небезпечними (ОР і СДЯР) хімічними і біологічними засобами особового складу формувань ЦЗ і населення. Яким чином санітарна обробка відноситься до приміщення, де встановлен утилізатор із власном технологічним процесом?? Видаліть безглузду вимогу із ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня!!! МИ дуже вдячні вам за таку цікавість до закупівлі, та з приводу вашої вимоги хочимо повідомити наступне: Замовник під час складання тендерної документації щодо закупівлі Послуги по збиранню, перевезенню, зберіганню, видаленню, утилізації, знешкодженню відходів (категорії В та С) неухильно дотримувався вимог Закону Україні "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Так, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на зазначене, Замовник переконаний, що складнощів для надання відповідних документів у добросовісного учасника, який має намір надавати якісно послуги, не виникне.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

спеціальне навчання працівників що допускаються до обслуговування обладнання (утилізатора) по утилізації небезпечних відходів

Номер: a36944d3037a4349976511f771b64856
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-15-008883-a.b2
Назва: спеціальне навчання працівників що допускаються до обслуговування обладнання (утилізатора) по утилізації небезпечних відходів
Вимога:
Замовник, питання до вас. Ви працюєте у державній установі чи пунтку видачі спеціальних навчань? Це повний абсурд, який ви просите від Учасників. До того ж, навчання саме с такою назвою не існує. Не беріть на себе, як на уповноважену особу забагато зобов'язань та видаліть абсурдну вимогу та ту, яка обмежує коло Учасників. Інакше, ми, як Учасники, яких ви спеціально обмежуєте у документах, можемо звернутися до правоохоронних органів із зазаначенням порушення Законодавства та ймовірною попередньої домовленості із мйбутнім Переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня!!! МИ дуже вдячні вам за таку цікавість до закупівлі, та з приводу вашої вимоги хочимо повідомити наступне: Замовник під час складання тендерної документації щодо закупівлі Послуги по збиранню, перевезенню, зберіганню, видаленню, утилізації, знешкодженню відходів (категорії В та С) неухильно дотримувався вимог Закону Україні "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Так, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на зазначене, Замовник переконаний, що складнощів для надання відповідних документів у добросовісного учасника, який має намір надавати якісно послуги, не виникне. Також, Відповідно до Закону України «Про відходи» поводження з небезпечними відходами здійснюється шляхом кінцевого знищення (спалювання) на спеціальному сертифікованому обладнанні. Згідно п. 4.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та п. 8 і 13 Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженими Наказом Державного Комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 р., роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі відносяться до робіт з підвищеною небезпекою. Тому для обслуговування даного обладнання допускаються працівники які пройшли спеціальне навчання та мають допуск до роботи з даним обладнанням. Отже, ми як замовник послуг з поводження з небезпечними відходами, маємо право вимагати документи, які підтверджують кваліфікацію працівників майбутнього виконавця.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 138f9fdc6ca64d6896ee545720f3cb0d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-15-008883-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
На якій підставі Замовник встановлює наступну вимогу для Учасників? А саме, "Довідку територіального розміщення виробничих потужностей, яка підтверджує їх розміщення в Житомирській області.".? Яким нпа прописана наявність обов'язкових виробничих потужностей саме у Житомирській області?? Замовник порушує ЗУ "Про публічні Закупівлі" та штучно обмежує коло Учасників. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу із ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено