-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга з проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, для отримання дозволу на експлуатацію ліфтів
538
Торги відмінено
32 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 160.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 160.00 UAH
Період оскарження:
15.08.2022 15:39 - 19.08.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА абз.2 ч.14 ст.14
Номер:
32fc7434cfa24675b059537c88f1e194
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-15-007577-a.b3
Назва:
ВИМОГА абз.2 ч.14 ст.14
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технічний центр експертизи об’єктів нафтогазової промисловості», учасник спрощеної закупівлі: код ДК 021:2015: 71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуга з проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, для отримання дозволу на експлуатацію ліфтів) (UA-2022-08-15-007577-a Закупівля на prozorro.gov.ua), керуючись абз.2 ч.14 ст.14 та ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, звертаємося до Вас як замовника стосовно вашого рішення зазначеного в Протоколі №22125/4 від 08.09.2022 з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, з огляду на наступне:
1. У Протоколі №22125/4 від 08.09.2022 зазначено, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме - в додатку до атестату про акредитацію відсутня сфера інспектування лифтового обладнання.
Проте ні Оголошенням, ні вимогами до предмету закупівлі НЕ ВИМАГАЛОСЯ від учасника НАДАННЯ у складі його пропозиції для оцінки та розгляду Додатку до атестату про акредитацію, як і самого атестату (НЕМАЄ ТЕКСТУ НІ В Оголошенні, НІ в Вимогах - НАДАТИ Атестат про акредитацію Національного агентства з акредитації України, що засвідчує компетентність учасника в сфері інспектування: ЕКСПЕРТИЗА СТАНУ ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКИ ПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА (атестат в повному обсязі – з додатком).)
2. У ДОДАТКУ 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» Замовником чітко зазначено, що «Виконавці, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва мають відповідати вимогам згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 12.04.2018 №507 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 07 травня 2018 р. за № 569/32021…»
ПРОТЕ наказ Міністерства соціальної політики України від 12 квітня 2018 року № 507 «Про затвердження Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07 травня 2018 року за № 569/32021 визнано таким, що втратив чинність з 01.04.2022р. (Наказом Міністерства економіки України від 06 січня 2022 року №34-22).
А ТОМУ відповідно до ч.11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» «11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
3. Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», який визначає правові та організаційні засади функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності, документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє дозвільний орган про свою відповідність вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності (у тому числі матеріально-технічної бази, кваліфікації персоналу - якщо це зумовлено особливостями провадження відповідного виду господарської діяльності) та на підставі якого набуває право на провадження заявленого виду господарської діяльності і несе передбачену законом відповідальність, - це декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація).
Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» спеціально уповноважений орган з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності (далі - уповноважений орган) - центральний орган виконавчої влади, визначений Кабінетом Міністрів України.
Державна служба України з питань праці (Держпраці) — центральний орган виконавчої влади України, утворений відповідно до вимог постановою Кабінету Міністрів від 10 вересня 2014 р. А національний орган України з акредитації НААУ не є центральним органом виконавчої влади, визначений Кабінетом Міністрів України.
І відповідно до Постанови КМУ від 26.11.2011 р. №1107 зі змінами від 03.02.2021 р. №77 для виконання робіт підвищеної небезпеки (а саме, експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання) необхідно мати дозвіл (Декларація), яка реєструється в Держпраці України.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технічний центр експертизи об’єктів нафтогазової промисловості» відповідно до постанови КМУ від 26.11.2011 р. №1107 зі змінами від 03.02.2021 р. №77 для виконання робіт підвищеної небезпеки (а саме, експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки) має дозвіл (Декларація, яка зареєстрована в Держпраці України) і надало в складі своєї пропозиції Декларацію.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технічний центр експертизи об’єктів нафтогазової промисловості» є експертною організацією.
Окрім того, додатково інформуємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технічний центр експертизи об’єктів нафтогазової промисловості» ще до 24 лютого 2022р. подало в НААУ заявку на розширення сфери акредитації, зокрема, і на додання в сферу виду послуг з експертизи – ліфтове обладнання. Однак через воєнний стан НААУ довгий час не працювало.
Також нагадуємо Замовнику, що відповідно до абз.2 ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Отже, вважаємо, що пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технічний центр експертизи об’єктів нафтогазової промисловості» не повинна бути відхилена з тих підстав, які зазначені в Протоколі №22125/4 від 08.09.2022.
Тому ми звертаємося до замовника щодо відновлення законності його дій і рішень в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-технічний центр експертизи об’єктів нафтогазової промисловості» або надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та Вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2022 17:56
Вирішення:
Закупівлю буде скасовано , для приведення технічного завдання у відповідність.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
78976cdef4dc4d02a3e4591aa7d1371a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-15-007577-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технічний центр експертизи об’єктів нафтогазової промисловості», учасник спрощеної закупівлі: код ДК 021:2015: 71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуга з проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, для отримання дозволу на експлуатацію ліфтів) (UA-2022-08-15-007577-a Закупівля на prozorro.gov.ua), керуючись ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів (які продовжують залишатися порушеними Замовником) звертаємося (оскільки Законом кількісно необмежено кількість звернень) до Вас як замовника та до органу, що здійснює контроль над замовником, застосовуючи для цього електронну систему закупівель, стосовно вашого рішення зазначеного в Протоколі №22125/2 від 30.08.2022 та відповіді ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ "ВЕКТОР" у відповіді на вимогу від 01.09.22, 16:40.
Своїм рішенням (Протокол №22125/2 від 30.08.2022) про визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ "ВЕКТОР" ви продовжуєте порушувати права інших учасників даної закупівлі на об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі порушені відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне:
По-перше,
Законом України «Про публічні закупівлі» про залучення субпідрядника йдеться лише у процедурах закупівлі (відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог) і за умови «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Відповідно до абз.2 п.13 ч.3 ст. 14 В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, проте в Оголошені закупівлі UA-2022-08-15-007577-a інформації про залучення субпідрядника немає.
По-друге,
У Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» вказано «2. Забезпечити виконання вищезазначених послуг відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме:
- Відповідно до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» затвердженого постановою КМУ від 26.11.2011 р. № 1107 зі змінами від 03.02.2021 р. №77}.»
Звертаємо увагу Замовника, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ "ВЕКТОР" НЕ МОЖЕ Забезпечити виконання вищезазначених послуг відповідно до вимог чинного законодавства України, оскільки немає дозволу на виконання таких робіт. Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єктів господарювання – це Вид робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до Постанови КМУ від 26.11.2011 р. № 1107 зі змінами від 03.02.2021 р. №77. А у ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ "ВЕКТОР" є лише Декларація зареєстрована в Держпраці України на вид робіт - «Навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання.».
По-третє,
Щодо вимоги «Акредитації експертної організації повинна бути виконана відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2015», то У Додатку 3 не вказано, що акредитація відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2015 повинна бути проведена Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування. Акредитацію за ДСТУ EN ISO 9001:2015 здійснюють Органи з сертифікації.
Отже, Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ "ВЕКТОР" повинна бути відхилена Замовником, бо не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі (підстава п.1 ч.13 ст.14 ЗУ), оскільки у ДОДАТКУ 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» Замовником чітко зазначено, що «Акредитація експертної організації повинна бути виконана відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2015»
Учасник, якого ви визнали переможцем, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ "ВЕКТОР" НЕ є експертною організацією, НЕ має акредитації за ДСТУ EN ISO 9001:2015 і Не має дозволу (декларації) проводити експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єктів господарювання відповідно до Постанови КМУ від 26.11.2011 р. № 1107 зі змінами від 03.02.2021 р. №77.
А юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СТАНДАРТ" (ЄДРПОУ: 41617268) не є учасником даної закупівлі. Також питання виникає - чому юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СТАНДАРТ" (ЄДРПОУ: 41617268) самостійно не приймає участь?! Можливо ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ "ВЕКТОР" сам використовує без дозволу документи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СТАНДАРТ".
У закупівлі UA-2022-07-25-008261-a Закупівля на prozorro.gov.ua є документ, наданий ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ "ВЕКТОР" 26.08.2022р., який підтверджує, що адреса ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СТАНДАРТ" – Донецька область, м. Краматорськ.
Також нагадуємо Замовнику, що відповідно до абз.2 ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Пов'язані документи:
Учасник
- декларація 07.02.17р..PDF 01.09.2022 23:55
- 11. Довідка про субпідрядника (ТОВ Нео Стандарт).PDF 01.09.2022 23:55
Дата подачі:
01.09.2022 23:55
Вирішення:
Добрий ранок , враховуючи ващу вимогу, рішення уповноваженої особи щодо відхилення Учасника ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ "ВЕКТОР" , буде прийнято після засідання Ради з питань здійснення закупівель в КПІ ім. Ігоря Сікорського , найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Звернення
Номер:
1e0fd3ece0fb489caa7d36ac86b5632a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-15-007577-a.b1
Назва:
Звернення
Вимога:
ЗВЕРНЕННЯ
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технічний центр експертизи об’єктів нафтогазової промисловості», учасник спрощеної закупівлі: код ДК 021:2015: 71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуга з проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, для отримання дозволу на експлуатацію ліфтів) (UA-2022-08-15-007577-a Закупівля на prozorro.gov.ua), керуючись ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів звертаємося до Вас як замовника та до органу, що здійснює контроль над замовником, застосовуючи для цього електронну систему закупівель, стосовно вашого рішення зазначеного в Протоколі №22125/2 від 30.08.2022.
Своїм рішенням (Протокол №22125/2 від 30.08.2022) про визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ "ВЕКТОР" ви порушили права інших учасників даної закупівлі на об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі порушені відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне:
- Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ "ВЕКТОР" повинна бути відхилена Замовником, бо не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі (підстава п.1 ч.13 ст.14 ЗУ), оскільки у ДОДАТКУ 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» Замовником чітко зазначено, що «Виконавці, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва мають відповідати вимогам згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 12.04.2018 №507 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 07 травня 2018 р. за № 569/32021. Акредитація експертної організації повинна бути виконана відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2015»
Проте Учасник, якого ви визнали переможцем, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ "ВЕКТОР" НЕ є експертною організацією відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 12.04.2018 № 507. У складі своєї пропозиції він надав документ (файл з назвою «атестат про акредитацію ТОВ НЕО СТАНДАРТ.pdf») юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СТАНДАРТ" (ЄДРПОУ: 41617268), яка є експертною організацією відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 12.04.2018 № 507. ПРОТЕ ні в Оголошені ні у Вимогах до предмету закупівлі Замовник не зазначив інформацію щодо можливості залучення супдібрядника чи співвиконавця для надання послуг учасником.
- Окрім того, відсутнє будь-яке підтвердження інформації, що акредитація СУБПІДРЯДНОЇ експертної організації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СТАНДАРТ" виконана відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2015, як то зазначено у Додатоку 3 до Оголошення.
Також, звертаємо увагу Замовника, що згідно з останньою інформацією, що оприлюднена в ЕСЗ, фактична адреса ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СТАНДАРТ" (ЄДРПОУ: 41617268) – Донецька область, м.Краматорськ. Нині Донецька область, м.Краматорськ перебуває в переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), що ставить під сумнів надання якісних взагалі послуг.
Ще зазначимо, що, відповідно до п. 15. Оголошення Замовником вказано – «15. Інша інформація: Пропозиції учасників відхиляються у випадку, якщо Учасником не дотримані вимоги, зазначені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмету закупівлі.»
Тому ми звертаємося до замовника щодо відновлення законності його дій і рішень в рамках Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- ЗВЕРНЕННЯ.pdf 31.08.2022 17:24
Дата подачі:
31.08.2022 17:24
Вирішення:
Шановний Учасник , стосовно вашого звернення повідомляємо що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ "ВЕКТОР", учасник спрощеної закупівлі: код ДК 021:2015: 71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуга з проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, для отримання дозволу на експлуатацію ліфтів) (номер тендера в ЦБД UA-2022-08-15-007577-a), повідомляє наступне:
• в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі Замовником не була визначена заборона щодо залучення субпібрядника чи співвиконавця для надання послуг учасником. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ "ВЕКТОР", як учасник закупівлі, в пакеті документів для участі заявив договір № 04 від 04.01.2022 р. з ТОВ "НЕО "СТАНДАРТ" про надання послуг з організації та проведенні експертиз стану охорони праці та безпеки промислового виробництва під час експлуатації обладнання підвищеної небезпеки.
• стосовно вимог ДОДАТКУ 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)», а саме «Виконавці, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва мають відповідати вимогам згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 12.04.2018 №507 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 07 травня 2018 р. за № 569/32021. Акредитація експертної організації повинна бути виконана відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2015»:
Просимо звернути увагу, що наказ Міністерства соціальної політики України від 12 квітня 2018 року № 507 «Про затвердження Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07 травня 2018 року за № 569/32021 визнано таким, що втратив чинність з 01.04.2022р. (Наказом Міністерства економіки України від 06 січня 2022 року №34-22).
Діюче законодавство у сфері охорони праці та безпеки промислового виробництва визначає Вимоги до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки, затверджених наказом Міністерства економіки України від 06.01.2022 № 34-22, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 01.02.2022 за № 118/37454 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0118-22#Text)
• Щодо Акредитації експертної організації повинна бути виконана відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2015». Пунктом 1 розділу ІІ Вимог до експертних організацій (як у тих, що втратили свою чинність, так і в діючій редакції визначено: Експертна організація повинна бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування.
Національне агентство з акредитації проводить акредитацію відповідно до Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності” з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів з акредитації за основними напрямками:
- Випробувальні та калібрувальні лабораторії ДСТУ ISO/IEC 17025
- Органи із сертифікації продукції, процесів та послуг ДСТУ EN ISO/IEC 17065
- Органи із сертифікації систем менеджменту ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1
- Органи із сертифікації персоналу ДСТУ EN ISO/IEC 17024
- Органи з інспектування ДСТУ EN ISO/IEC 17020
- Медичні лабораторії ДСТУ EN ISO 15189
- Провайдери перевірки кваліфікації ДСТУ EN ISO/IEC 17043
- Органи з верифікації ДСТУ ISO 14065
(https://naau.org.ua/2-struktura-natsionalnoi-sistemi-akreditatsii)
Виходячи з вищесказаного, вимоги ДОДАТКУ 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)», потрібно розуміти з виконанням вимог діючого законодавства.
Зазначаємо, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗИ ОБ'ЄКТІВ НАФТОГАЗОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ" як експертна організація, яка має намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки не має. Акредитацію експертної організації, яка повинна бути виконана відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2015, тому що акредитація для таких організацій здійснюється згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020.
Також просимо звернути увагу, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗИ ОБ'ЄКТІВ НАФТОГАЗОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ" (атестат акредитації за №70334, дійсний до 23 січня 2024 року) НЕ МАЄ у сфері акредитації виду робіт на виконання експертизи стану охорони праці під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виду обладнання ЛІФТИ, а тому не має права виконувати таку експертизу, що є порушенням вимог Національного агентства з акредитації України.
Отже, субпідрядна організація ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СТАНДАРТ" як експертна організація, яка має намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки МАЄ акредитацію згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020, у сфері якої містить вид інспектування на виконання експертизи стану охорони праці під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виду обладнання ЛІФТИ,
Станом на 01 вересня 2022 року здійснення діяльності експертної організації, а саме проведення робіт з інспектування виконується за адресою 03040, місто Київ, вул.Васильківська, будинок 1, офіс 211, про що належним чином повідомлено Національному агентству з акредитації України , лист №161 від 16.08.2022р
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ "ВЕКТОР", учасник спрощеної закупівлі: код ДК 021:2015: 71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуга з проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, для отримання дозволу на експлуатацію ліфтів) (номер тендера в ЦБД UA-2022-08-15-007577-a), не порушив умов закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні