• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Бетонні суміші (асфальтобетон), будівельні матеріали (цемент), холодний асфальт , код 44110000-4 Конструкційні матеріали за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: (Лот №1. Бетонні суміші (асфальтобетон), відповідний код – 44113620-7; Лот № 2.Будівельні матеріали (цемент), відповідний код – 44111200-3, Лот 3. Асфальт холодний - відповідний код – 44113620-7)

Завершена

1 386 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 105.00 UAH
Період оскарження: 15.08.2022 12:35 - 04.09.2022 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації по Лоту № 3 Холодний асфальт

Номер: ef3c7a49a7ba43f6b9335e62d22ed4e4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-15-004116-a.b2
Назва: СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації по Лоту № 3 Холодний асфальт
Скарга:
Замовником торгів - Комунальним підприємством «Славута-Сервіс» Славутської міської ради (далі – КП «Славута-Сервіс», Замовник) 15 серпня 2022 року було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-15-004116-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» (надалі – ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП», Скаржник), яке має багаторічний досвід постачання Холодного асфальту, виявило бажання взяти участь у Лоті № 3 Холодний асфальт відповідного тендеру та подати свою тендерну пропозицію щодо Лоту № 3. Холодний асфальт по предмету закупівлі Бетонні суміші (асфальтобетон), будівельні матеріали (цемент), холодний асфальт, код 44110000-4 Конструкційні матеріали за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: (Лот №1. Бетонні суміші (асфальтобетон), відповідний код – 44113620-7; Лот № 2. Будівельні матеріали (цемент), відповідний код – 44111200-3, Лот 3. Холодний асфальт - відповідний код – 44113620-7) (надалі – Лот № 3 Холодний асфальт), а тому уважно ознайомилося з Тендерною документацією, затвердженою протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від «15» серпня 2022 року (надалі – ТД). Разом з тим, ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» при підготовці тендерної пропозиції по Лоту № 3 Холодний асфальт відповідно до вимог ТД було встановлено, що окремі положення ТД по Лоту № 3 Холодний асфальт містять Компанія ТОВ "Бізнес Лідер Груп" ЄДРПОУ 39868914 Адреса: 03148, Україна, м. Київ, вул. Жмеринська 22-б, 201 http://rockphalt.com.ua http://facebook.com/rockphalt тел: +38 (044) 222-72-77 e-mail: info@rockphalt.com.ua дискримінаційний характер, які в порушення частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи те, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 01 вересня 2022 року о 10:00, Скаржник відповідно до частини восьмої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» має законне право на оскарження умов тендерної документації по Лоту № 3. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Доказом та фактичним обґрунтуванням, що у ТД по Лоту № 3 Холодний асфальт наявна дискримінаційна вимога є те що, у таблиці щодо Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Відповідно до Лота № 3 Асфальт холодний пункту 2. Вимоги до предмету, викладеного у Додатку № 3 до ТД, Замовником встановлено вимогу, що обмежує територіальне місцезнаходження учасника відстанню до місцезнаходження Замовника, а саме: Учасник має бути в радіусі не більше 35 (тридцяти п’яти ) кілометрів від місцезнаходження Замовника (м. Славута Хмельницької області). Вищезазначена вимога Замовника щодо обмеження територіального місцезнаходження учасника закупівлі UA-2022-08-15-004116-a по Лоту № 3 Холодний асфальт відстанню до місцезнаходження Замовника, є дискримінаційною та протиправною, такою, що штучно та безпідставно обмежує коло потенційних учасників та позбавляє можливості брати участь у цій закупівлі суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, які виробляють та/або постачають холодний асфальт, але їх місцезнаходження не розташоване в радіусі не більше 35 (тридцяти п’яти ) кілометрів від місцезнаходження Замовника (м. Славута Хмельницької області). Крім того, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у ТД наведеної вище вимоги, зокрема, не надав документального підтвердження та розрахунків необхідності встановлення розташування учасника в радіусі не більше 35 (тридцяти п’яти ) кілометрів від місцезнаходження Замовника (м. Славута Хмельницької області) та не довів, що ця вимога є гарантією своєчасного постачання Замовнику товару чи його відвантаження, а також впливає на якість товару. Натомість, Законом не передбачено право Замовника встановлювати граничну відстань місцезнаходження учасника відносно до місцезнаходження Замовника. Таким чином, взяти участь у Лоті № 3 Холодний асфальт процедури закупівлі UA-2022-08-15-004116-a зможуть тільки ті учасники, які розташовані в радіусі не більше 35 (тридцяти п’яти) кілометрів від місцезнаходження Замовника (м. Славута Хмельницької області). На виконання вимог частини п’ятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Скаржник ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» зазначає, що розташований в радіусі більше 35 (тридцяти п’яти) кілометрів від місцезнаходження Замовника (м. Славута Хмельницької області), а тому наявність вимоги «Учасник має бути в радіусі не більше 35 (тридцяти п’яти ) кілометрів від місцезнаходження Замовника (м. Славута Хмельницької області)» по Лоту № 3 Холодний асфальт у ТД порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства та дискримінує ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» як учасника закупівлі UA-2022-08-15-004116-a по Лоту № 3, оскільки на даний час ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» не може підготувати тендерну пропозицію по Лоту № 3 закупівлі UA-2022-08-15-004116-a, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити пропозицію ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП». Отже, встановлення Замовником у ТД вимоги щодо обмеження територіального місцезнаходження учасника закупівлі відстанню до місцезнаходження Замовника, а саме: «Учасник має бути в радіусі не більше 35 (тридцяти п’яти ) кілометрів від місцезнаходження Замовника (м. Славута Хмельницької області)», є незаконною та такою, що обмежує права та законні інтереси ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» як учасника закупівлі UA-2022-08-15-004116-a по Лоту № 3 на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Дії Замовника в частині встановлення у ТД по Лоту № 3 наведеної вище вимоги порушують статтю 5 та частину четверту статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі UA-2022-08-15-004116-a по Лоту № 3, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Антимонопольний комітет України, як орган оскарження у сфері публічних закупівель, також дотримується позиції стосовно неприпустимості встановлення замовником у тендерній документації необґрунтованих та не передбачених законодавством вимог, що призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедур закупівель. Так у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) № 12488-р/пк-пз від 06.09.2019 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-09-001077-b), № 10832-р/пк-пз від 07.08.2019 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-05-000117-b), № 2400-р/пк-пз від 25.04.2017 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-16-002516-b) дії Замовника в частині встановлення у ТД обмежуючих вимог щодо територіального місцезнаходження учасника та/або конкретної відстані до Замовника трактується органом оскарження такими, що порушують вимоги частини Компанія ТОВ "Бізнес Лідер Груп" ЄДРПОУ 39868914 Адреса: 03148, Україна, м. Київ, вул. Жмеринська 22-б, 201 http://rockphalt.com.ua http://facebook.com/rockphalt тел: +38 (044) 222-72-77 e-mail: info@rockphalt.com.ua третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону, а також зазначені вимоги не можуть бути гарантією своєчасного постачання товару Замовнику чи його відвантаження. Отже, з урахуванням наведеної вище інформації, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до ТД по Лоту 3. Холодний асфальт шляхом виключення із таблиці щодо Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Відповідно до Лота № 3 Асфальт холодний пункту 2. Вимоги до предмету, викладеного у Додатку № 3 до ТД, положення щодо обмеження територіального місцезнаходження учасників закупівлі: «Учасник має бути в радіусі не більше 35 (тридцяти п’яти) кілометрів від місцезнаходження Замовника (м. Славута Хмельницької області)». Виходячи з вищевикладеного, керуючись Конституцією України та статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі по Лоту № 3. Холодний асфальт за предметом по предмету закупівлі Бетонні суміші (асфальтобетон), будівельні матеріали (цемент), холодний асфальт , код 44110000-4 Конструкційні матеріали за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: (Лот №1. Бетонні суміші (асфальтобетон), відповідний код – 44113620-7; Лот № 2. Будівельні матеріали (цемент), відповідний код – 44111200-3, Лот 3. Холодний асфальт - відповідний код – 44113620-7), ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-15-004116-a. 3. Зобов’язати Замовника - Комунальне підприємство «Славута-Сервіс» Славутської міської ради з метою усунення дискримінаційної умови по відношенню до Скаржника, а також умов, що обмежують конкуренцію, внести зміни в тендерну документацію по Лоту № 3, ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-15-004116-a, шляхом виключення з неї дискримінаційної вимоги що обмежує територіальне місцезнаходження учасника відстанню до місцезнаходження Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.08.2022 13:58
Автор: ТОВ "БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП", Аштаменко Олексій 380442227277 info@rockphalt.com.ua http://rockphalt.com.ua/
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: b1ca99f834b44500b906fa27c869f68b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-15-004116-a.c1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Як потенційний учасник відкритих торгів UA-2022-08-15-004116-a на закупівлю по Лоту 3. Холодний асфальт - відповідний код – 44113620-7) за предметом Бетонні суміші (асфальтобетон), будівельні матеріали (цемент), холодний асфальт, код 44110000-4 Конструкційні матеріали за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: (Лот №1. Бетонні суміші (асфальтобетон), відповідний код – 44113620-7; Лот № 2. Будівельні матеріали (цемент), відповідний код – 44111200-3, Лот 3. Холодний асфальт - відповідний код – 44113620-7), ми уважно ознайомилися з тендерною документацією, затвердженою протокольним рішенням Уповноваженої особи від «15» серпня 2022 року (далі – ТД) та виявили, що у Додатку № 3 до ТД стосовно Лоту № 3 Холодний асфальт, наявна дискримінаційна вимога, яка дуже сильно звужує коло учасників відкритих торгів та протидіє здоровій конкуренції і раціональному витрачанню коштів у період воєнного стану. Так, у таблиці щодо Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Відповідно до Лота № 3 Асфальт холодний пункту 2. Вимоги до предмету, викладеного у Додатку № 3 до ТД, встановлено конкретні вимоги до місцезнаходження учасників закупівлі, а саме: Учасник має бути в радіусі не більше 35 (тридцяти п’яти ) кілометрів від місцезнаходження Замовника (м. Славута Хмельницької області). Вищезазначена вимога Замовника щодо конкретного місцезнаходження учасника закупівлі UA-2022-08-15-004116-a, є дискримінаційною та протиправною, такою, що обмежує підприємства, які виробляють та/або постачають холодний асфальт, але їх місцезнаходження не в радіусі не більше 35 (тридцяти п’яти ) кілометрів від місцезнаходження Замовника (м. Славута Хмельницької області). Крім того, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у ТД наведеної вище умови, зокрема, не надав документального підтвердження та розрахунків необхідності встановлення максимальної відстані розташування бази відвантаження учасника від Замовника, у розмірі саме в радіусі не більше 35 км. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть тільки ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності базу навантаження холодного асфальту, розташовану в радіусі не більше 35 км від місцезнаходження Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, і нашого підприємства, яке планує взяти участь у Лоті 3 закупівлі UA-2022-08-15-004116-a. Звертаємо увагу, що відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Такої ж позиції дотримується і Антимонопольний комітет України, як орган оскарження у сфері публічних закупівель. Так у рішенні № 12488-р/пк-пз від 06.09.2019 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) дії Замовника в частині встановлення у ТД обмежуючих вимог щодо місцезнаходження учасника, мотивовані тим що Замовником здійснюється доставка товару за рахунок Замовника (самовивозом) визнані такими, що порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника,пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-09-001077-b). Отже, Замовником грубо порушуються вимоги частин першої та четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до ТД щодо відкритих торгів UA-2022-08-15-004116-a на закупівлю по Лоту 3. Холодний асфальт шляхом виключення із таблиці щодо Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Відповідно до Лота № 3 Асфальт холодний пункту 2. Вимоги до предмету, викладеного у Додатку № 3 до ТД, положення щодо місцезнаходження учасників закупівлі: «Учасник має бути в радіусі не більше 35 (тридцяти п’яти) кілометрів від місцезнаходження Замовника (м. Славута Хмельницької області)».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Зазначена Вами вимога щодо внесення зміни до ТД щодо відкритих торгів UA-2022-08-15-004116-a на закупівлю по Лоту 3. Холодний асфальт шляхом виключення із таблиці щодо Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Відповідно до Лота № 3 Асфальт холодний пункту 2. Вимоги до предмету, викладеного у Додатку № 3 до ТД, положення щодо місцезнаходження учасників закупівлі: «Учасник має бути в радіусі не більше 35 (тридцяти п’яти) кілометрів від місцезнаходження Замовника (м. Славута Хмельницької області)», не є обґрунтованою. Наявність такої вимоги до учасників обумовлена економічним чинником. З метою зменшення експлуатаційних витрат, пов’язаних з пересуванням транспортних засобів, а також для забезпечення можливості отримання відповідного товару в максимально оперативному режимі, Замовником було встановлено допустиму відстань місця знаходження Замовника до бази (асфальтобетонного заводу) Учасника. Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Окрім того, зазначаємо, що проєктом договору, викладеним у тендерній документації, не передбачено, що Постачальник несе витрати пов`язані з поставкою та розвантаженням товару (не включається у вартість товару). Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що вимога не є дискримінаційною, тому що на встановленій відстані знаходиться достатня кількість потенційних учасників.
Статус вимоги: Відхилено