-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:33940000-1: Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього (камера холодильна, візок гідравлічний)
Завершена
296 925.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 484.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 484.63 UAH
Період оскарження:
15.08.2022 11:32 - 27.08.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
дякую за дуже компетентну відповідь
Номер:
6a1f1b9f92f34bfd9324ccbe034274b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-15-002921-a.b7
Назва:
дякую за дуже компетентну відповідь
Вимога:
Але, шановний Замовнику, на Вашому місті я б не хвалився своєю компетентністю і "досвідом" юридичного спілкування з АМКУ, а все ж таки визнав свої продумані хитрощі (в нормах Закону), маючи елементарну людську совість, і не повторював їх у майбутньому.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2022 15:08
Вирішення:
Вимога не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" й пдлягає відхиленню як не дійсна.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
додатково до скарги - вношу поправку!
Номер:
3b731fb21ba84e27ac60c2986726adaa
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-15-002921-a.c6
Назва:
додатково до скарги - вношу поправку!
Вимога:
вношу поправку до неверно написаного мною коду ДК. Прошу читати "код ДК 021:2015:33940000-1"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2022 18:30
Вирішення:
Вимога не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" й пдлягає відхиленню як не дійсна.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
хитрість та порушення Замовника наочні!
Номер:
8b8bd5c0f7a14b7e92e43766d909f5ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-15-002921-a.a5
Назва:
хитрість та порушення Замовника наочні!
Вимога:
Шановний Замовник! Дякуємо за підказку захованих між рядками вимог ТД! Тепер я не здивований, чому не відразу знайшов такі ваші вимоги. Яку ж хитрість треба мати, щоб вписати вимогу щодо довідки з банку про відкриття рахунку та відсутності заборгованості за кредитами в пункт 4) р. "Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції", коли само забезпечення тендерної пропозиції не вимагалося! Ця вимога вписана между рядками тексту зовсім не по темі та ще в ній не сказано, що довідку учасник повинен надати саме у складі своєї пропозиції! Цитую: "...Учасник повинен надати довідку(и) з обслуговуючого банку(ів)...." Де надати? Коли надати? Зрозуміло на перший погляд, що саме при поверненні забезпечення, але ніяк не в пропозиції учасника! Те саме стосується і п.3.8 р.3 "Інша інформація", де мова йде щодо згоди учасників зі змістом тендерної документації у разі відсутності запитань з їхнього боку, і відразу навіть не з червоного рядка пишеться вимога Замовника про лист- роз`яснення щодо обставин передбачених ст. 8 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні. До чого саме тут ця тема? Також вимога щодо реєстру(переліку) наданих документів вписана Замовником наприкінці п.1,8 ТД, у якому йдеться зовсім по інше, а саме - про надання паспорту уповноваженої особи у формі електронного документа. Всі ці факти говорять тільки про одне - Замовник намагався прописати тендерну документацію під свого учасника і заплутати інших учасників! Інакше чому всі ці вимоги не написати відразу в пункті "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції", а ще виділити жирним шрифтом такі нестандартні завдання, щоб звернути увагу усіх учасників, як це роблять чесні Замовники. Також хочу нагадати Замовнику, що зміни, які їм було внесено в тендерну документацію відносно аналогічного договору теж невипадкові, тому що вони були зроблені саме після прохання обраного "переможця" щодо скасування вимоги аналогічності договору по коду ДК 021:2015 39310000-8. Адже у нього такого договору просто немає! Одним словом, перед нами наочні факти грубого порушення Закону "Про публічні закупівлі"- домовленість між Замовником та визначеним їм "переможцем" та дискримінація учасників! Тому, шановний Замовник, якщо ми звернемося до АМКУ по цім фактам, не думаю, що допоможе Ваш досвід юридичного спілкування з АМКУ, у якому Ви такі впевнені, тим більше зараз за годину військових дій.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО Відповідь на вимогу.pdf 06.09.2022 12:07
Дата подачі:
05.09.2022 18:21
Вирішення:
Шановний Учаснику! Замовник нагадує про те що Ви пишете вимоги в державній централізованій системі публічних закупівель «Prozorro», а не публікуєте пост в соціальній мережі, де виможете публікувати власні безпідставні, бездоказові та не етичні домисли та припущення! Ви відверто зловживаєте правом яке Вам надає ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення»! Вам неодноразово надавалися кваліфіковані роз’яснення, але Ваша власна некомпетентність не дозволяє Вам зрозуміти норми Закону та тендерної документації (далі – ТД), в зв’язку з чим Замовник надає остаточне роз’яснення:
Тендерна документація по даній закупівлі була розроблена згідно чітких норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон). Учасники, згідно статтей 18 та 24 Закону, мали право звертатися через електронну систему закупівель, протягом періоду уточнень та подання пропозицій з питаннями, вимогами та скаргами стосовно змісту ТД, у зв’язку з чим, до Замовника була надіслана вимога UA-2022-08-15-002921-a.b1, стосовно вимог аналогічного договору яка яка була частково задоволена. Більше звернень до Замовника під час даного періоду не було.
Також Замовник нагадує що згідно п. 3.8. ч. 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД: «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.»
Враховуючи вище сказане Замовник дійшов висновку (як і дійде висновку орган оскарження в разі подання скарги), що ФОП Грабко Роман Костянтинович не подав пропозицію згідно вимог ТД та законодавства України у зв’язку з власною некомпетентністю, а не наявністю якихось обмежень для нього (дискримінації) чи порушених його прав.
Беручи до уваги вищесказане, замовник нагадує Учаснику: Якщо ФОП Грабко Роман Костянтинович до сих пір вважає що його права були порушені, то він має право звернутися зі скаргою до АМКУ.
Всі наступні вимоги даного учасника будуть відхилені Замовником як такі що не відповідають вимогам ч. 4 ст. 33 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
оскарження щодо визначення переможця
Номер:
efb574fd43f34111a62f5f62121b2971
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-15-002921-a.c4
Назва:
оскарження щодо визначення переможця
Вимога:
Ми вже зрозуміли, що для вас найважливішим критерієм оцінки пропозицій цього тендера є кваліфікований електронний підпис (КЕП) та реєстр документів, ніж сама суть пропозиції. Але ми повинні привернути Вашу увагу, що в тендерній пропозиції визначеного Вами переможця є більш серйозні зауваження та порушення. Так, ФОП Томишинець І.В. не дає чіткої відповіді відносно кваліфікаційним критеріям до ст.16 ЗУ згідно вимогам Додатку №1, а саме про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації. Його довідка - це просто відписка без жодних доказів! А що стосується наявності досвіду аналогічного договору, то він просто його не має! Договір, який він надає, не є аналогічним за предметом закупівлі ні по найменуванню товару, ні по коду ДК 021:2015! Продаж каталок з носилками - це не холодильна камера моргу і навіть не гідравлічний підйомний візок! Товар відрізняється! Це є грубим порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі", де основною вимогою ст.16 є не просто наявність договору, а ще і документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, це мається на увазі ще і видаткові накладні з продажу, і позитивні відгуки. Що стосується реєстру наданих документів від ФОП Томишинець І.В., то в його переліку перераховані ні всі документи, які завантажені в пропозицію, та не в тій же послідовності. Навіщо тоді такий реєстр? Також звертаємо увагу, що всі скан-копії документів у цього учасника оформлены недбало, не всі аркуші в одному документі завірені печаткою та підписом, а довідка про технічні вимоги - це просто переписка вимог Замовника без жодного редагування! На підставі визначених порушень у тендерній пропозиції ФОП Томишинець І.В. вимагаємо скасування рішення Замовника щодо визначення його переможцем. Якщо рішення не буде скасовано будемо змушені оскаржити це в АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО Відповідь на вимогу.pdf 05.09.2022 15:07
Дата подачі:
02.09.2022 17:07
Вирішення:
Відповідно ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення, у зв’язку з чим Замовник надає відповідні роз’яснення:
Шановний Учаснику! Замовник при оцінці тендерних пропозиції керується виключно вимогами тендерної документації та вимогами законодавства України! Вимога п 1.1. ч. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД): Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (Додаток 1);
В додатку №1. нами вимагається довідка в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору. Під наявністю слід розуміти власне, орендоване, або отримане як послугу майно чи технології.
В складі тендерної пропозиції учасника – серед довідок і гарантій «Документи_учасн_хол.pdf» учасник вказує, що в нього наявні обладнання, матеріально-технічна база, технології, працівники відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання замовлення, постачання товару та виконання умов договору закупівлі, що повністю відповідає вимогам нашої тендерної документації. Надання розшифровок, розгорнутих довідок із зазначенням, яке саме обладнання, матеріально-технічна база є в учасника, нами не вимагалися в тендерній документації.
Щодо аналогічного договору : на виконання вимоги учасника UA-2022-08-15-002921-a.b1,
з метою розширення кола учасників в конкурентній процедурі і необмеження лише тими учасниками, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, і який буде подібний за змістом та своєю правовою природою, та недопущення дискримінаційних вимог по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Вимоги в ТД по ст.16 були відредаговані і змінені. Договір наданий учасником підтверджує досвід виконання аналогічних договорів, і дає підставу зробити висновок про наявність відповідного досвіду. Ваша вимога є необгрунтованою і субєктивною.
Згідно змін до тендерної документації про закупівлю в новій редакції вимагалася:
«3.1.Довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою.
3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції:
- оригінал або копію договору(ів) (не менше 2 1);». ФОП Томишинець І.В. надав в складі пропозиції і довідку про аналогічний договір і сам договір з додатками і видатковою накладною, яка підтверджує його виконання – зокрема це «Реєстр_аналог_договір.pdf» та «Аналог_договір.pdf».
Згідно пункту 1.1 тендерної документації вимагалося: «Також тендерна пропозиція Учасника повинна містити реєстр (перелік) наданих документів, який адресується Замовнику, містить свій реєстраційний номер та дату реєстрації у вихідній кореспонденції Учасника (в разі не подання Учасником в складі пропозиції даного реєстру (переліку) - така пропозиція може бути відхилена Замовником як така що не відповідає вимогам тендерної документації).» В складі пропозиції учасник надав реєстр наданих документів що адресується Замовнику, містить реєстраційний номер та дату реєстрації у вихідній кореспонденції Учасника Вимога невмотивована.
Згідно пункту 1.1 учасник подає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію (Додаток 3) – ФОП Томишинець І.В. в складі тендерної пропозиції серед документів «Документи_учасн_хол.pdf» надав таку інформацію.
Документи ФОП Томишинець І.В. завірені у відповідності до вимог ДСТУ 4163:2020), як і передбачено ТД.
Зважаючи на вище сказане Замовник дійшов до висновку, що ФОП Томишинець І.В. чітко дотримався вимог ТД, тому Замовник вважає вашу вимогу безпідставною.
Разом з цим Замовник повідомляє що має досвід юридичного спілкування з АМКУ щодо неправомірно оскаржених закупівель, та нагадує про відповідальність Учасника за порушення вимоги останнього абзацу ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
оскарження щодо визначення переможця
Номер:
0513a0f6cbba411ab469696b5c103375
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-15-002921-a.a3
Назва:
оскарження щодо визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник! М
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.09.2022 15:42
Вирішення:
Вимога не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" й пдлягає відхиленню як не дійсна.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
питання до Протоколу дискваліфікації
Номер:
b63c26103c1d4463865e4e70e8b4e0e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-15-002921-a.a2
Назва:
питання до Протоколу дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовник! Підкажіть, будь ласка, де саме у вашій тендерній документації вказано про надання довідки щодо заборгованості за кредитами, датованої не більше 10-ти денної давнини? Згідно ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" мається на увазі вимога до учасників щодо заборгованості із сплати податків та зборів (обов`язкових платежів), а відносно заборгованості за кредитами нічого не сказано. Також в ТД нами не знайдено Вашу вимогу щодо надання листа-роз`яснення до ст.8 ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 05.09.2022 12:12
Дата подачі:
02.09.2022 15:39
Вирішення:
Відповідно ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення, у зв’язку з чим Замовник надає відповідні роз’яснення:
Шановний Учаснику! Замовник наголошує на необхідності уважніше читати тендерну документації й більш компетентно готувати тендерні пропозиції! Вимога щодо надання листа-роз`яснення до ст.8 ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" міститься в останьому реченні пункту 3.8. частини 3 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації. Вимога про довідку з обслуговуючого банку (-ів) (у разі відкриття рахунків у декількох банках – подаються довідки з кожного банку) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована (-ні) не більше 10-денної давнини відносно дати подання документа (в якій (-их) повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами) міститься в частині 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога на умови закупівлі
Номер:
015306db95fc437884ce1d85f64e1191
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-15-002921-a.b1
Назва:
Вимога на умови закупівлі
Вимога:
Наша компанія має намір взяти участь у даній закупівлі. Ознайомившись із вимогами, що встановлені Замовником у тендерній документації ми вважаємо, що умови процедури закупівлі, викладені в тендерній документації, є такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують права Учасників на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015:33940000-1: Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього (камера холодильна, візок гідравлічний)
Замовником в Додатку 1 До тендерної документації встановлено наступну вимогу:
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно Інструкція з підготовки тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
3. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1.Довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою.
3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції:
- оригінал або копію договору(ів) (не менше 2);
Встановлення зазначених вимог обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір», тож звернемось до інших джерел. Відповідно до Академічного тлумачного словника (том 1, 1970–1980, стор. 42) аналогічний — це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий.
Наша компанія є оптовою компанією, яка має можливість поставки товару, що вимагається у даній закупівлі. Проте запропонований товар наша компанія не продавала відповідно до даного коду національного класифікатора ДК 021:2015, відповідно відсутні договори із аналогічним кодом національного класифікатора ДК 021:2015. Отже підтвердити дану вимогу немає можливості, що і обмежує право Учасника на прийняття участі у даній закупівлі. Проте ми маємо можливість надати аналогічні договори, що підтверджують поставку іншого товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням.
Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати договори згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015:33940000-1: Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дотримується позиції, що дані вимоги є дискримінаційними та невідповідають законодавству України.
Зокрема, розглядаючи скаргу, подану на умови тендерної документації, якими встановлювалась вимога щодо подання учасниками, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, декількох (2–3 шт.) аналогічних договорів на поставку аналогічного за предметом закупівлі товару (щодо процедури закупівлі № UA-2017-03-10-000350-a), Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку щодо її дискримінаційності та невідповідності законодавству України (Витяг з рішення АМКУ № 2240-р/пк-пз від 26.04.2017 (оголошення № UA-2017-03-10-000350-a).
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації виключивши
вимоги щодо надання аналогічних договорів за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015 та у кількості не менше 2.
Дані вимоги є обмежуючими та дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені Законом та такими, що порушують право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на умови закупівлі.pdf 19.08.2022 15:22
- Протокол розяснення .pdf 22.08.2022 11:34
Дата подачі:
19.08.2022 15:22
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, Замовник розглянув вашу Вимогу й повідомляє наступне:
Згідно ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.» Згідно п. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Зважаючи на вище сказане Замовник прийняв рішення частково задовольнити вашу Вимогу шляхом внесення зміни в тендерну документацію в частині вимоги аналогічного договору який є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015.
Статус вимоги:
Задоволено