-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування пацієнтів
Невід’ємними частинами оголошення є додатки: Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі). Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю. Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги. Додаток № 4. Цінова пропозиція. Питання, що не висвітленні у цьому оголошенні та його додатках, регулюються чинними нормативно-правовими актами України.
Торги відмінено
1 477 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 387.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 387.50 UAH
Період оскарження:
15.08.2022 09:47 - 19.08.2022 09:43
Вимога
Без відповіді
щодо наявност сертифікатів
Номер:
bb3510762b5a4c4caae5b38807040d2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-15-000857-a.c3
Назва:
щодо наявност сертифікатів
Вимога:
3) Пунктом 12 Додатку №1 Оголошення встановлено, що У складі пропозиції учасники подають видані їм сертифікати:
- на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT),
- на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT),
- на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015),
- на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).
Хочемо повідомити уповноважену особу Замовника про те, що сертифікація в України у сфері, що стосується послуг харчування не є обов’язковою. В тому числі, Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (HACCP), теж не є обов’язковою (ч.7 ст. 20 Закону України «Про основні принципи вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
Органом, що здійснює контроль впровадження та дотримання вказаних процедур є Держпродспоживслужба України (Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», Наказ №446 Мінагрополітики України від 08.08.2019 року).
Вказаним органом здійснюється перевірка суб’єктів господарювання щодо запровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, про що видається відповідний Акт.
У своїй діяльності я керуюся принципами системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (HACCP).
При наданні кейтерингових послуг суб’єктом господарювання враховуються та застосовуються заходи захисту екології, а також перевіряється дотримання працівниками заходів з охорони праці.
Встановлення таких вимог у спрощеній закупівлі про надання сертифікатів є дискримінаційним, адже отримання таких сертифікатів не є обов’язковим, а для участі у спрощеній закупівлі Учасник повинен здійснити додаткових заходів для отримання цих сертифікатів та понести неспіврозмірні витрати. Таким чином, така вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників у спрощеній закупівлі.
Зважаючи на вказане вище, з метою збільшення конкуренції спрощеної закупівлі, а отже, і дотримання Замовником принципу ефективності закупівлі, пропорційності прошу уповноважену особу Замовника внести зміни до Оголошення закупівлі, виключивши вимогу про те, що Учасник повинен надати видані їм сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.08.2022 13:32
Вимога
Без відповіді
щодо транспорту
Номер:
7e912cbde2b445838d32d81001c239be
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-15-000857-a.b2
Назва:
щодо транспорту
Вимога:
1) Додатком №3 Оголошення передбачено, що Учасник у складі пропозиції надає в тому числі - довідку, складену у довільній формі, з інформацією про перелік наявного на правах власності, користування чи інших правах обладнання та матеріально-технічної бази (холодильного, морозильного та теплового обладнання, складського приміщення для зберігання продуктів харчування та не менше двох транспортних засобів для транспортування продуктів харчування / готових страв), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, із долученням підтверджуючих документів про їх наявність;
Приміщення (їдальні) Замовника надаються Учаснику для використання для надання послуг на правах оренди з відшкодуванням витрат на комунальні послуги тощо.
- документи про державну реєстрацію потужностей, які використовує Учасник, що проведена уповноваженими органами на автотранспорт та складські приміщення (експлуатаційний дозвіл);
Крім того, п.6 Додатку №1 до Оголошення чітко вказано, що приготування їжі та харчування пацієнтів здійснюватиметься в приміщеннях (їдальнях) медичного закладу та з використанням обладнання, що передаються в користування (оренду) учаснику-переможцю з відшкодуванням витрат на комунальні послуги тощо.
Таким чином, транспортування готових страв виключається за умовами Оголошення.
П.3 Додатку №1 Оголошення зазначено, що Доставка сировини та готової продукції здійснюється транспортом Учасника чи транспортом постачальників з дотриманням вимог санітарії.
Таким чином Оголошення містить суперечливі вимоги, згідно одних – допускається доставка продуктів харчування транспортом постачальників, згідно іншх – категорично має бути не менше два транспортних засоби в Учасника.
Транспортування продуктів харчування не обов’язково здійснюється самим суб’єктом господарювання, що надає кейтерингові послуги. Наприклад, досить часто суб’єкт господарювання укладає договори з постачальниками продуктів харчування, які своїми транспортними засобами здійснюють доставку продуктів за замовленням.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тією ж статтею визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Встановивши вимогу про те, що саме Учасник повинен мати не менше двох транспортних засобів для постачання продуктів харчування, уповноважена особа Замовника фактично обмежує можливість взяти участь у закупівлі тим суб’єктам господарювання, які вже багато років надають кейтерингові послуги, продукти харчування яким доставляють відповідні Постачальники своїм транспортом згідно укладених договорів про поставку продуктів харчування. Таким чином, така вимога Замовника є дискримінаційною.
Зважаючи на вказане вище, з метою збільшення конкуренції спрощеної закупівлі, а отже, і ефективності закупівлі, прошу уповноважену особу Замовника внести зміни до Оголошення закупівлі, виключивши вимогу про те, що Учасник повинен надати інформацію про не менше двох транспортних засобів для транспортування продуктів харчування / готових страв та документи про державну реєстрацію потужностей, які використовує Учасник, що проведена уповноваженими органами на автотранспорт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.08.2022 13:31
Вимога
Без відповіді
щодо аналогічних договорів
Номер:
6dce39e0988946228edafc00327f623c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-15-000857-a.b1
Назва:
щодо аналогічних договорів
Вимога:
1) Додатком №3 Оголошення передбачено, що Учасник в складі пропозиції надає наступні документи про відповідність учасника вимогам спрощеної закупівлі, в тому числі не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, за якими виконано зобов’язання, із долученням листів-відгуків від контрагентів про належне виконання цих договорів.
При цьому, під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відноситься до коду державного класифікатора ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги та замовником якого є заклад охорони здоров’я.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тією ж статтею визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Встановивши вимогу про те, що аналогічний договір повинен бути укладеним виключно із закладом охорони здоров’я, Уповноважена особа Замовника фактично обмежує можливість взяти участь у закупівлі тим суб’єктам господарювання, які мають багаторічний та позитивний досвід з надання кейтерингових послуг (в тому числі з меню, яке враховує особливості харчування людини (харчового статусу), але не у закладі охорони здоров’я. Таким чином, така вимога Замовника є дискримінаційною.
Зважаючи на вказане вище, з метою збільшення конкуренції спрощеної закупівлі, а отже, і ефективності закупівлі, прошу уповноважену особу Замовника внести зміни до Оголошення закупівлі, виключивши вимогу про те, що замовником по аналогічному договору є заклад охорони здоров’я.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.08.2022 13:29