• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, код за ДК 021:2015 - 44610000-9 (Контейнери пластикові для збору ТПВ об'ємом 1100 літрів)

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Горянин» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 33678185; категорія замовника – третя категорія замовників, відповідно до п.3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, код за ДК 021:2015 - 44610000-9 (Контейнери пластикові для збору ТПВ об'ємом 1100 літрів) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість товарів: 54 комплекти Місце поставки: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 296 000,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 01.11.2022 р. (за заявкою замовника, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня подачі заявки) 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 22.09.2022 00:00 7) умови оплати: Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником на підставі видаткової накладної або акту приймання-передачі шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної або акту приймання-передачі. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично ЕСЗ 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Відсутня.

Торги відмінено

1 296 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 960.00 UAH
Період оскарження: 14.08.2022 20:59 - 18.09.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга - неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

Номер: 6acf76fbfd2b4ea59956ad248f50bdf7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-14-000100-a.c2
Назва: Скарга - неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
Скарга:
Зміст скарги міститься у доданих документах
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.10.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.10.2022 15:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.10.2022 16:32
Дата виконання рішення Замовником: 16.11.2022 09:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6420-р/пк-пз від 25.10.2022 уповноваженою особою замовника прийнято рішення про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РЕНТОК ГРУП" за процедурою закупівлі «відкриті торги»: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, код за ДК 021:2015 - 44610000-9 (Контейнери пластикові для збору ТПВ об'ємом 1100 літрів) (Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2022-08-14-000100-a), а саме рішення, оформленого протоколом від 03.10.2022 р. №б/н.
Автор: ТОВ "РЕНТОК ГРУП", Віра Іванова +380971189910 rentokgrup.ivo@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 3aaa3e382e484f4697405a527dda0c35
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-14-000100-a.a1
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Умови тендерної документації, які оскаржуються 1. Контейнер має бути оснащений 4-ма не знімними (литими) ручками 2. Контейнер обладнаний 4-ма само направляючими колесами, на поворотних кронштейнах з гальванічним покриттям, 200 мм, два з яких обладнані гальмами. Та вантажопідйомністю кожного не менше 250 кг. Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Керуючись ст. 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» - ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї скарги.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.09.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.08.2022 14:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.09.2022 14:42
Дата виконання рішення Замовником: 14.09.2022 13:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ від 06.09.2022 № 5715-р/пк-пз про задоволення скарги UA-2022-08-14-000100-a.a1, замовником (КП "Горянин") внесено зміни до тендерної документації (в доданих файлах)
Автор: ТОВ "НВП "Укрресурс", Хомич Віктор 380913502291, 380913502292 v1h4@ukr.net http://www.ukrresurs.com