-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
змінно-запасні частини до автонавантажувачів ЛЗА, ТСМ
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.
Завершена
211 924.35
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 119.24 UAH
мін. крок: 1% або 2 119.24 UAH
Період оскарження:
30.10.2017 16:10 - 12.11.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо розділення на лоти
Номер:
8a991a38d9d84a748c6e3d30e92e77f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-30-001360-b.a1
Назва:
Щодо розділення на лоти
Вимога:
Для забезпечення принципів здійснення закупівель та коректної підготовки тендерної пропозиції просимо розділити номенклатуру закупівлі на лоти відповідно до техніки, для якої призначені змінно-запасні частини: Лот 1 Змінно-запасні частини до автонавантажувачів ТСМ; Лот №2 Змінно-запасні частини до автонавантажувачів ЛЗА та автокрану МАЗ.
Вищезазначені зміни в тендерній документації нададуть можливість участі більшій кількості постачальників, що забезпечить високий рівень конкуренції серед учасників, а це у свою чергу дозволить успішно здійснити закупівлю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Щодо розділення на лоти.pdf 02.11.2017 14:54
Дата подачі:
02.11.2017 14:54
Вирішення:
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі - ДП «ІЗМ МТП») уважно розглянуло Вашу вимогу за вих. № 02/10-Т від 02.11.2017 та керуючись п. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) повідомляє таке.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II "Визначення предмета закупівлі товарів і послуг" Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями.
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов'язком замовника.
Аналогічна думка викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. N 3304-06/26774-06 «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)».
Таким чином тендерна документація була розроблена відповідно до діючого законодавства з урахуванням виробничих потреб підприємства, та практики розгляду скарг Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та вважаємо, що у тендерній документації не міститься жодних дискримінаційний вимог, що звужують коло учасників та порушують норми статей 3, 5 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено