• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»; (Капітальний ремонт ДНЗ № 96 на вулиці Клепарівській, 31 у місті Львові)

Торги відмінено

12 438 363.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 124 383.63 UAH
Період оскарження: 11.09.2017 10:40 - 28.09.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішень

Номер: 4715b586e6504dad98601ea8720eb984
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-11-000285-a.b3
Назва: Оскарження рішень
Скарга:
17 жовтня 2017 р. тендерний комітет Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради своїм протоколом неправомірно і без зазначення правових підстав дискваліфікував пропозицію ПП «ТЕРМОБУД-КИЇВ». ПП «ТЕРМОБУД-КИЇВ» вважає свою дискваліфікацію незаконною і безпідставною виходячи з наступного: Відповідно до п.1 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Як зазначено у Тендерній документації Замовника: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження файлів з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; інформацією в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації); документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів); Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у тендерній документації.(Додаток 2) Уже в розділі V. Оцінка тендерної пропозиції Замовник вимагає від Учасників надати: До договірної ціни мають бути надані, наведені нижче, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: Зведений кошторисний розрахунок вартості; Договірна ціна; Локальні кошториси; Підсумкові відомість ресурсів; Розрахунок заробітної плати; Розрахунок вартості матеріальних ресурсів; Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів; Розрахунок загально-виробничих витрат; Розрахунок адміністративних витрат; Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки); Лінійний календарний графік виконання робіт. Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх робіт, передбачених в технічних вимогах Замовника. В додатку №2 Замовник встановив: 1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, 2. Інші документи, які повинен надати Учасник в складі своєї пропозиції 1. Завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; 2. Завірена копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); 3. Завірена копія ліцензії. 4. Загальні відомості про учасника. 5. Завірена копія статуту Учасника (для юридичних осіб). 6. Копія ідентифікаційного коду та заповнених сторінок паспорту фізичної особи-підприємця, якщо учасник наділений даним юридичним статусом, для юридичних осіб, особи, що уповноважена на підписання договору. 7. Лист-згода на обробку персональних даних, за формою наведеною в додатку 4 до тендерної документації. 8. Копія (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення, довіреність, чи інше. 9. Цінова пропозиція за результатом Аукціону, яка є твердою та буде ціною договору. ПП «ТЕРМОБУД-КИЇВ» було надано УСІ належно укладені документи. Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та практики та роз’яснень АМКУ Замовник при розгляді тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації оцінює виключно документи завантажені Учасником до ЦБД до Кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте як видно з протоколу від 17.10.2017 р. Замовником невірно трактовані вимоги тендерної документації. Тендерний комітет посилаючись на вимогу додатку 2 до тендерної документації надати Учасниками календарний графік не враховує того факту, що ця вимога викладена ним у основному тексті тендерної документації без зазначення очікуваних строків виконання робіт та інших вимог до Графіку. В тендерній документації взагалі відсутня інформація про кінцевий строк виконання робіт. Посилання ж на додаток 2 є неправомірним, оскільки ні Розділ 1. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ» ні Розділ 2. «Інші документи, які повинен надати Учасник в складі своєї пропозиції» не містять вимоги до УЧАСНИКА надати календарний графік на 2017 та 2018 роки. Замовник в Додатку 2 розмістив ще й розділ «Документи, які додатково зобов’язаний надати Учасник-переможець закупівлі не пізніше двох днів після завершення Аукціону» де є вимога надати календарний графік на 2017 та 2018 роки проте ця вимога стосується Учасника-переможця. Проте цей розділ не може бути підставою для дискваліфікації виходячи з наступного: Замовник в тендерній документації зазначає, що «Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.» В Законі України “Про публічні закупівлі” Визначення основних термінів зазначене у ст.1 відповідно до якої: 35) учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 15) переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі; Отже вимога надати календарний графік на 2017 та 2018 роки стосується Переможця, яким ПП «ТЕРМОБУД-КИЇВ» визнано не було – на сторінці https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-11-000285-a відсутня інформація про визнання ПП «ТЕРМОБУД-КИЇВ» переможцем, Замовник не повідомив нам про намір укласти договір. А що до вимоги до Учасника-переможця закупівлі «надати не пізніше двох днів після завершення Аукціону» вищевказаний документ то така вимога не є правомірною в розумінні ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки ПП «ТЕРМОБУД-КИЇВ» не міг в статусі Переможця подати документи надати не пізніше двох днів після завершення Аукціону, оскільки в цей час він перебував в статусі «Кваліфікація». Відповідно до ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи інформацію, наведену вище, та відсутність інших зауважень тендерного комітету зрозумілим є те, що Пропозиція ПП «ТЕРМОБУД-КИЇВ» відповідає усім вимогам Документації не може бути відхилена Замовником відповідно до статті 30 Закону.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.12.2017 22:51
Дата виконання рішення Замовником: 18.12.2017 18:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокол від 18.12.2017 № 137 тендерним комітетом управління освіти ДГП ЛМР скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Термобуд-Київ» та рішення про визначення переможцем ТзОВ «Будівельно-інвестиційна компанія «Галицький будівельник» за процедурою закупівлі - ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»; (Капітальний ремонт ДНЗ № 96 на вулиці Клепарівській, 31 у місті Львові) оголошення № UA-2017-09-11-000285-a.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМОБУД-КИЇВ", ЮРІЙ ПАРФЕНЮК +380674084367 vitaliy.parfeniuk@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення про переможця

Номер: 7936d7399fa9450083797a208a1a141d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-11-000285-a.a2
Назва: Скасування рішення про переможця
Вимога:
ВИМОГА про скасування рішення у процесі проведення Закупівлі UA-2017-09-11-000285-a ТОВ «Еталон-Ком» - Учасник відкритих торгів на закупівлю робіт «ДК 021:2015 - 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" Капітальний ремонт ДНЗ № 96 на вулиці Клепарівській, 31 у місті Львові» звертається до Вас - замовника (Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради) з вимогою скасувати рішення тендерного комітету (протокол №119 від 13.11.2017р. ), оскільки учасник-переможець ТзОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК» не дотримався вимог тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 16 Кваліфікаційні критерії, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. У додатку 2«Кваліфікаційні вимоги» тендерної документації на закупівлю Замовник вимагав від Учасників надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, за поданою нижче формою: №з/п ПІБ Посада Освіта Назва спеціальності Досвід роботи на аналогічній посаді, років 1 2 3 4 5 6 Учасник-переможець ТзОВ «Будівельно-інвестиційна компанія «Галицький Будівельник», - надав довідку, яка не відповідає вимогам вищевказаної форми: надавши у колонці 2 (ПІБ) прізвище та ініціали, а в колонці 5 (Назва спеціальності) фактично не вказав спеціальність працівників, як вимагалось. Крім того, відсутня кваліфікована робоча сила, за винятком водіїв. У довідці «Довідка про незалучення субпідрядних організацій» (вих. №314 від 26.09.2017р.) ТзОВ «Будівельно-інвестиційна компанія «Галицький Будівельник» вказано, що субпідрядні організації залучатись не будуть. Роботи протипожежного призначення, а саме: вогнезахист, підлягають ліцензуванню. Ліцензія видана інспекцією Держархбудконтролю України не передбачає роботи протипожежного призначення. У лінійному календарному графіку виконання робіт ТзОВ «Будівельно-інвестиційна компанія «Галицький Будівельник» не вказано суму фінансування в 2017 році.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ТзОВ «Будівельно-інвестиційна компанія «Галицький Будівельник» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід відповідно до форми, що вимагалась. ТзОВ «Будівельно-інвестиційна компанія «Галицький Будівельник» надано ліцензію яка передбачає виконання робіт, що вимагались.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення про дискваліфікацію

Номер: 3ed42a18ad314110bc44f8bf0a1412e5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-11-000285-a.c1
Назва: Скасування рішення про дискваліфікацію
Вимога:
17 жовтня 2017 р. тендерний комітет Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради своїм протоколом неправомірно і без зазначення правових підстав дискваліфікував пропозицію ПП «ТЕРМОБУД-КИЇВ». ПП «ТЕРМОБУД-КИЇВ» вважає свою дискваліфікацію незаконною і безпідставною виходячи з наступного: Відповідно до п.1 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Як зазначено у Тендерній документації Замовника: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження файлів з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; інформацією в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації); документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів); Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у тендерній документації.(Додаток 2) Уже в розділі V. Оцінка тендерної пропозиції Замовник вимагає від Учасників надати: До договірної ціни мають бути надані, наведені нижче, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: Зведений кошторисний розрахунок вартості; Договірна ціна; Локальні кошториси; Підсумкові відомість ресурсів; Розрахунок заробітної плати; Розрахунок вартості матеріальних ресурсів; Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів; Розрахунок загально-виробничих витрат; Розрахунок адміністративних витрат; Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки); Лінійний календарний графік виконання робіт. Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх робіт, передбачених в технічних вимогах Замовника. В додатку №2 Замовник встановив: 1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, 2. Інші документи, які повинен надати Учасник в складі своєї пропозиції 1. Завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; 2. Завірена копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); 3. Завірена копія ліцензії. 4. Загальні відомості про учасника. 5. Завірена копія статуту Учасника (для юридичних осіб). 6. Копія ідентифікаційного коду та заповнених сторінок паспорту фізичної особи-підприємця, якщо учасник наділений даним юридичним статусом, для юридичних осіб, особи, що уповноважена на підписання договору. 7. Лист-згода на обробку персональних даних, за формою наведеною в додатку 4 до тендерної документації. 8. Копія (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення, довіреність, чи інше. 9. Цінова пропозиція за результатом Аукціону, яка є твердою та буде ціною договору. ПП «ТЕРМОБУД-КИЇВ» було надано УСІ належно укладені документи. Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та практики та роз’яснень АМКУ Замовник при розгляді тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації оцінює виключно документи завантажені Учасником до ЦБД до Кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте як видно з протоколу від 17.10.2017 р. Замовником невірно трактовані вимоги тендерної документації. Тендерний комітет посилаючись на вимогу додатку 2 до тендерної документації надати Учасниками календарний графік не враховує того факту, що ця вимога викладена ним у основному тексті тендерної документації без зазначення очікуваних строків виконання робіт та інших вимог до Графіку. В тендерній документації взагалі відсутня інформація про кінцевий строк виконання робіт. Посилання ж на додаток 2 є неправомірним, оскільки ні Розділ 1. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ» ні Розділ 2. «Інші документи, які повинен надати Учасник в складі своєї пропозиції» не містять вимоги до УЧАСНИКА надати календарний графік на 2017 та 2018 роки. Замовник в Додатку 2 розмістив ще й розділ «Документи, які додатково зобов’язаний надати Учасник-переможець закупівлі не пізніше двох днів після завершення Аукціону» де є вимога надати календарний графік на 2017 та 2018 роки проте ця вимога стосується Учасника-переможця. Проте цей розділ не може бути підставою для дискваліфікації виходячи з наступного: Замовник в тендерній документації зазначає, що «Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.» В Законі України “Про публічні закупівлі” Визначення основних термінів зазначене у ст.1 відповідно до якої: 35) учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 15) переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі; Отже вимога надати календарний графік на 2017 та 2018 роки стосується Переможця, яким ПП «ТЕРМОБУД-КИЇВ» визнано не було – на сторінці https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-11-000285-a відсутня інформація про визнання ПП «ТЕРМОБУД-КИЇВ» переможцем, Замовник не повідомив нам про намір укласти договір. А що до вимоги до Учасника-переможця закупівлі «надати не пізніше двох днів після завершення Аукціону» вищевказаний документ то така вимога не є правомірною в розумінні ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки ПП «ТЕРМОБУД-КИЇВ» не міг подати документи в статусі Переможця надати не пізніше двох днів після завершення Аукціону, оскільки в цей час він перебував в статусі «Кваліфікація». Відповідно до ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи інформацію, наведену вище, та відсутність інших зауважень тендерного комітету зрозумілим є те, що Пропозиція ПП «ТЕРМОБУД-КИЇВ» відповідає усім вимогам Документації не може бути відхилена Замовником відповідно до статті 30 Закону. Враховуючи викладене, просимо скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ПП «ТЕРМОБУД-КИЇВ».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В додатку 2 до тендерної документації чітко вказувалось, що учасник повинен надати календарний графік виконання робіт в якому повинен передбачити виконання робіт на 2017 та 2018 роки. Всупереч даній вимозі, ваше підприємство надало календарний графік виконання робіт крім 2017 та 2018 років, ще і на 4 місяці 2019 року, що є невідповідністю вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено