-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень Опорного закладу освіти «Олицький ліцей Олицької селищної ради» на вул.Шкільна,14 в смт Олика, Луцького району Волинської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
2 789 101.86
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 945.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 945.51 UAH
Період оскарження:
12.08.2022 12:45 - 18.08.2022 13:00
Вимога
Відхилено
Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію ТзОВ "Олицький агробуд"
Номер:
71f2a9b2fa5b453ea2bf2dc5b8297409
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-12-004696-a.b1
Назва:
Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію ТзОВ "Олицький агробуд"
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію нас як учасника закупівлі. Оскільки договірна ціна є твердою, а строки виконання робіт становлять приблизно 3 місяці (до 31 грудня 2022 року) ми не вважаємо за потрібне збільшувати вартість робіт за рахунок коштів на покриття інфляції.
Згідно тендерної документації для більш якісної підготовки тендерної пропозиції, учасники можуть ознайомитися на місці з обсягом робіт. Ми ознайомились з об’ємом робіт, і підтвердили свою присутність на об’єкті актом.
Зокрема дана вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872, Рішення від 30.10.2020 №20243).
Ми повністю підтвердили кваліфікаційні, технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2022 19:32
Вирішення:
Шановний Учасник, уповноваженою особою Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Олицької селищної ради (надалі – Замовник), розглянуто Вашу вимогу щодо незаконного, на Вашу думку, відхилення пропозиції. Із зазначеного приводу, повідомляємо наступне:
1. Щодо неврахування в складі договірної ціни коштів на покриття витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Як вбачається з протоколу відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі (Протокол №55 від 26 серпня 2022 року), підставою для відхилення являється саме не включення в склад договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Оскільки, відповідно до пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Дана вимога Настанови є обов’язком, а не правом учасника, виконання якої може залежати від бажання або не бажання потенційного учасника. При прийнятті рішення про відхилення Вашої пропозиції, Замовник керувався виключно нормами Закону, зокрема, Настанови з визначення вартості будівництва, яка прямо зобов’язує включати вказані витрати до складу договірної ціни. Доцільність це чи не доцільність включення даних витрат до складу договірної ціни, в даному випадку, не належить до компетенції Замовника, а виключно до компетенції законотворця.
Інформуємо Вас, що керуючись статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Жодних запитань чи вимог щодо надання роз’яснень з приводу вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у вказаний період не надходило, що свідчить про Вашу достатню обізнаність щодо вимог оголошення.
Слід також додати, що Замовником надано посилання на практику органу оскарження стосовно даної підстави відхилення, яка показує правомірність прийнятого рішення Замовником. (Рішення від 11.08.2022 № 5396)
2. Щодо ненадання акту огляду у відповідності до вимог оголошення. Слід одразу ж зазначити, що предметом розгляду Вашої вимоги НЕ можуть бути умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, адже керуючись нормою Закону, а саме статтею 14 п.14 передбачено право Учасника, пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Слід зазначити, що Закон не містить визначення дискримінаційної вимоги, адже будь-яка вимога, по своїй суті, може обмежувати певного учасника та являтись для нього, на його переконання, дискримінаційною. Керуючись статтею 14 Закону, у Вас була можливість звернутись до Замовника із запитанням що стосується складання акту огляду, або вимогою про його виключенням з умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, однак, ні в період уточнень (в електронній системі закупівель) ні в період подачі пропозиції, жодних запитань/вимог чи звернень щодо отримання акту огляду за підписом Замовника не надходило. Більше того, вважаємо, що дана вимога не може трактуватись в даному контексті як дискримінаційна, тобто така, що обмежує конкуренцію, оскільки до Замовника не надходило жодних запитів з Вашої сторони, щодо отримання акту огляду об’єкта за підписом Замовника.
Резюмуючи наведене вище, рішення про відхилення Вашої пропозиції, прийнято на основі повного та всебічного аналізу вашої пропозиції на відповідність вимогам Закону та умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В Замовника відсутні будь-які законні підстави для перегляду рішення про дискваліфікацію Вашої пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено