• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Гіпербарична барокамера Respiro 270 (або її еквівалент).

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 12.08.2022 12:08 - 27.08.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ "ЕКНА УКРАЇНА"

Номер: df2df45b009d40eb9e7d42738db7b04b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-12-004007-a.c1
Назва: Неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ "ЕКНА УКРАЇНА"
Вимога:
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 8" Харківської міської ради, Код ЄДРПОУ 03293913, 61174, Україна, Харківська область, м. Харків, просп. Перемоги, 53 2. Скаржник: ТОВ "ЕКНА УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 43476054, 02141 м. Київ, вул. Лариси Руденко, буд.6А, 3. Номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2022-08-12-004007-a (код ДК 021:2015 “33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії” "33157500-0 Гіпербаричні камери", код НК 024:2019 12061 Гіпербарічна стаціонарна камера). 4. Підстави подання вимоги: Дискваліфікація Учасника, ТОВ «ЕКНА УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 43476054), який запропонував найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, (ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №31 Уповноваженої особи від 05.09.2022 року). 5. Обґрунтування вимоги: Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКНА УКРАЇНА» на підставі абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначивши наступні підстави: Перша підстава для відхилення: 1) Пунктом 7 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: «Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого предмету закупівлі у кількості та в терміни визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України), або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого виробником, яким підтверджується можливість поставки в кількості, якості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів (в складі пропозиції надається оригінал листа)». Учасник в складі тендерної пропозиції надав наступні документи: Доручення від 15 серпня 2022 року виробника товару Shanghai Baobang Medical Equipment Co., Ltd (Файл «14 Лист від виробника товару_Authorization letter»). Цей документ не включає назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, а саме «Гіпербарична барокамера Respiro 270 (або її еквівалент)», що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи викладене тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКНА УКРАЇНА» не погоджується з даним рішенням, оскільки Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» встановлено порядок визначення предмету закупівлі яким передбачено наступне: 1. Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. 2. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі. 3. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ЕКНА УКРАЇНА» надав наступні документи: Доручення від 15 серпня 2022 року виробника товару Shanghai Baobang Medical Equipment Co., Ltd (Файл «14 Лист від виробника товару_Authorization letter»). Цей документ включає номер оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-08-12-004007-a та назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме: (код ДК 021:2015 “33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії” "33157500-0 Гіпербаричні камери", код НК 024:2019 12061 Гіпербарічна стаціонарна камера). Уточнена назва предмету закупівлі «Гіпербарична барокамера Respiro 270 (або її еквівалент)» не була зазначена , оскільки нами пропонується саме еквівалент, як зазначено в уточненій назві – Гіпербарична камера ST701, тому саме цю назву зазначено в листі від виробника. Отже, нами не було порушено вимоги тендерної документації і зазначено номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника та назву еквіваленту, що пропонується. Не зазначення уточненої назви предмета закупівлі, а саме слів «Гіпербарична барокамера Respiro 270 (або її еквівалент)» не є суттєвою помилкою та не впливає на зміст тендерної пропозиції, яка надає економію бюджетних коштів в розмірі 323 000,00 грн., а в порівнянні з наступною тендерної пропозицію, яка на розгляді у Замовника, в 315 500,00 грн., що повинно бути основним аргументом під час дії в Україні воєнного стану через воєнну агресію російської федерації, задля економії бюджетних коштів та дотримання основних принципів закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Друга підстава для відхилення: 2) Пунктом 2 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 4 до Тендерної документації було встановлено: «Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місцяпроживання та громадянство. Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками – юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у відповідності до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».». Учасник в складі тендерної пропозиції надав наступні документи: Довідку про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника Вих. №СН-23/08 – 20 від 23.08.2022р. (Файл «34 Довідка про засновника та кінцевого бенефіціарного власника Екна Україна». Зазначена довідка Учасника не містить інформації стосовно назви юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Заперечення: Звертаємо увагу шановного замовника, що Пунктом 2 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 4 до Тендерної документації було встановлено: «Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місцяпроживання та громадянство. Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками – юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у відповідності до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».». Учасник в складі тендерної пропозиції надав наступні документи: Довідку про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника Вих. №СН-23/08 – 20 від 23.08.2022р. (Файл «34 Довідка про засновника та кінцевого бенефіціарного власника Екна Україна». Зазначена довідка Учасника не містить інформації стосовно назви юридичної особи, оскільки серед засновників ТОВ «ЕКНА УКРАЇНА» немає юридичної особи взагалі, єдиним засновником та кінцевим бенефіціарним власником є фізична особа, громадянин України, про що і була надана інформація в даній довідці: СКИБА ГЕННАДІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 02093, місто Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬСЬКА, будинок 26-З, квартира 43, Розмір частки засновника (учасника): 10 000,00 Отже, надана довідка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «ЕКНА УКРАЇНА». Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЕКНА УКРАЇНА» повністю відповідає вимогам тендерної документації, проте Замовник застосував дискримінаційний підхід до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ЕКНА УКРАЇНА», нехтуючи основними принципами закупівель, передбачених в ст.5 Закону. Вимагаємо: 1. Надати пояснення та додаткову інформацію про причини прийняття такого рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та причин невідповідності пропозиції ТОВ «ЕКНА УКРАЇНА» умовам тендерної документації. 2. Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКНА УКРАЇНА», у зв’язку з неправомірними діями замовника. У разі не прийняття правомірного рішення замовником будемо змушені звертатись до Державної аудиторської служби України та правоохоронних органів.
Вирішення: Уповноваженою особою була розглянута вимога учасника ТОВ "ЕКНА УКРАЇНА" від 05 вересня 2022 року за номером UA-2022-08-12-004007-a.c1 щодо надання пояснень та додаткової інформації про причини прийняття рішення замовником про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та причин невідповідності пропозиції ТОВ «ЕКНА УКРАЇНА» умовам тендерної документації та відміні такого рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКНА УКРАЇНА», у зв’язку з неправомірними діями замовника. Керуючись частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. У зв’язку із вещевикладеним надаємо відповідь.
Статус вимоги: Відхилено