• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Пристрої звужувальні)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-06-23-000205-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.

Завершена

1 607 900.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 16 079.00 UAH
Період оскарження: 12.08.2022 11:35 - 09.09.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо рішення Замовника про недопущення до аукціону

Номер: 8790eaeb3914444b859cf1ac734a4a5e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-12-003362-a.b1
Назва: Щодо рішення Замовника про недопущення до аукціону
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" (далі – Замовник) оголосило відкриті торги з публікацією англійською мовою з предметом закупівлі «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Пристрої звужувальні) / Instruments for measuring flow, level and pressure of liquids and gases (Narrowing device)» (далі – Закупівля; номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі): UA-2022-08-12-003362-a). ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЗАВОД «ПРОМПРИЛАД» (далі – Суб’єкт оскарження), яке є виробником пристроїв звужувальних (діафрагм) для вимірювання об’єму газу, подало тендерну пропозицію по Закупівлі. Однак, Замовник відхилив тендерну пропозицію Суб’єкта оскарження (протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.10.2022; копія додається, додаток № 1), обґрунтовуючи таке рішення наступним: «Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Пропозиція ПРАТ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЗАВОД "ПРОМПРИЛАД" (код ЄДРПОУ 05782912) відхиляється на підставі абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - Учасником завантажено гарантійний лист (файл: 1.1. Гарантійний лист Учасника.pdf) без зазначення номерів позицій Товару, щодо яких буде здійснюватися гарантійне та післягарантійне обслуговування.» Суб’єкт оскарження вважає рішення Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції протиправним, а також таким, що порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, виходячи з наступного. У додатку 1.1. до тендерної документації Закупівлі (далі – Документація) міститься форма гарантійного листа (додається, додаток № 2) з вимогами Замовника щодо його складання. Так, у назві колонки 11 таблиці 2 Замовником зазначено: "Номер(-и) позицій Товару(-ів)14, щодо яких буде здійснюватися гарантійне та післягарантійне обслуговування". У примітці 14 Замовником вказано: «Учасник повинен надати по усім позиціям запропонованих Товарів інформацію про організацію(-ї), що буде(-уть) здійснювати гарантійне та післягарантійне обслуговування.». Однак, Замовник чітко не визначив яким має бути структура (формат) номера у колонці 11 таблиці 2, а також не встановив ніяких вимог щодо перенесення (дублювання) такого номера з іншої частини гарантійного листа та (або) Документації (з поміж іншого не встановив чітких та однозначних вимог щодо необхідності перенесення (відповідності) номерів з колонки 1 таблиці 1 та (або) колонки 10 таблиці 2 в колонку 11 таблиці 2. Колонка 1 таблиці 1 та колонка 10 таблиці 2 мають назву «Позиція №2». Приміткою 2 до форми гарантійного листа визначено: «Номер позиції повинен відповідати номеру позиції товару (предмету закупівлі), зазначеного у Додатку 1 до тендерної документації.». Слід наголосити, що примітку 2 Замовником застосовано до обох зазначених колонок, тобто як колонки 1 таблиці 1, так і колонки 10 таблиці 2 (див. рисунки нижче). Суб’єкт оскарження у наданому в складі його тендерної пропозиції гарантійному листі (копія додається, додаток № 3), складеному за формою додатку 1.1. до Документації, в колонці 1 таблиці 1 та колонці 10 таблиці 2 чітко зазначив номери всіх позицій, які відповідають номеру позиції товару (предмету закупівлі), зазначеного у Додатку 1 до Документації, тобто належним чином та у повному обсязі виконав вимоги Замовника, зазначені останнім у примітці 2 до форми гарантійного листа. Також Суб’єкт оскарження виконав належним чином та у повному обсязі вимоги Замовника, зазначені останнім у примітці 14, тобто надав по усім позиціям запропонованих Товарів інформацію про організацію, що буде здійснювати гарантійне та післягарантійне обслуговування. Отже, з урахування вищенаведеного (відсутності чітких вимог Замовника щодо формату номера та джерела його запозичення для колонки 11 таблиці 2), номером може вважатися і не буде порушувати умов Документації застосовані Суб’єктом оскарження позначення типу "ДКС-80" (практика використання літер в номерах є загальнопоширеною). Слід також наголосити, що Документація (в тому числі додаток 1.1.) не містить ніяких заборон чи обмежень щодо зазначення саме у колонці 11 (наголошуємо, не у колонці 1 таблиці 1 та колонці 10 таблиці 2) номера, який є тотожним позначенню моделі товару. Необхідно також проаналізувати гарантійний лист, складений допущеним Замовником до аукціону учасником ТОВ «ВКФ «МАНОМЕТР УКРАЇНА» (копія додається, додаток № 4) за формою додатку 1.1. до Документації та наданий останнім у складі його тендерної пропозиції. Так, названий учасник у колонці 10 таблиці 2 (з урахуванням вимоги Замовника щодо застосування до цієї колонки примітки 2) зазначив лише позицію 1 (див. рисунок нижче), чим також формально недотримав вимог, вказаних Замовником у примітках 2 та 14, тобто не надав по усім позиціям запропонованих Товарів інформацію про організацію(-ї), що буде(-уть) здійснювати гарантійне та післягарантійне обслуговування (надав таку інформацію лише щодо позиції 1, а не всіх 41-ї позиції). Виходячи з аналізу вимог, вказаних Замовником у формі гарантійного листа (додаток 1.1. до Документації), для їх повного виконання (тобто всіх вимог в сукупності) з формальної точки зору необхідно було продублювати номери у колонках 10 та 11 таблиці 2. Водночас, у порівнянні з тендерною пропозицією учасника ТОВ «ВКФ «МАНОМЕТР УКРАЇНА» тендерна пропозиція Суб’єкта оскарження більш відповідає вимогам Замовника, оскільки останнім у колонці 10 таблиці 2 гарантійного листа зазначено (перелічено) усі 41 позицію, на які будуть поширюватися гарантійні зобов’язання, в той час як учасник ТОВ «ВКФ «МАНОМЕТР УКРАЇНА» в цій частині зазначив лише позицію 1, чим формально недотримав вимоги примітки 2 до форми гарантійного листа. Із вищенаведеного виснується, що тендерні пропозиції Суб’єкта оскарження та учасника ТОВ «ВКФ «МАНОМЕТР УКРАЇНА» (в частині наданого ними гарантійного листа) за своїм змістом відповідають вимогам Замовника. Частиною 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, Замовником при здійсненні оцінки тендерних пропозицій було порушено принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, оскільки за наявності вищеописаних формальних недоліків у гарантійних листах Суб’єкта оскарження та учасника ТОВ «ВКФ «МАНОМЕТР УКРАЇНА», Замовником було неправомірно відхилено тендерну пропозицію Суб’єкта оскарження. Враховуючи вищенаведене, просимо Колегію: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.10.2022 по закупівлі «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Пристрої звужувальні) / Instruments for measuring flow, level and pressure of liquids and gases (Narrowing device)» (номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі): UA-2022-08-12-003362-a) в частині відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЗАВОД «ПРОМПРИЛАД» і його недопущення до аукціону та зобов’язати прийняти рішення про його допуск до аукціону. Перелік документів (доказів), що додаються: 1. Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій від 07.10.2022. 2. Форма гарантійного листа (додаток 1.1. Документації) 3. Копія гарантійного листа Суб’єкта оскарження. 4. Копія гарантійного листа учасника ТОВ «ВКФ «МАНОМЕТР УКРАЇНА»
Дата розгляду скарги: 20.10.2022 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.10.2022 16:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.10.2022 10:08
Дата виконання рішення Замовником: 02.11.2022 07:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Cкасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЗАВОД "ПРОМПРИЛАД" за процедурою закупівлі – "Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Пристрої звужувальні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-08-12-003362-a., затверджене протоколом № 22-1089-р-1 від 07 жовтня 2022 р.
Задовільнена: Так
Автор: ПРАТ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЗАВОД "ПРОМПРИЛАД", Токмиленко Олександр 380342750582 MARKETING@PRYLAD.COM.UA http://prylad.com.ua