-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Запасні частини до колійних машин (Лот 1 - 34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху; Лот 2 - 34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" зі змінами. Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Торги не відбулися
10 436 884.22
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 26 092.21 UAH
мін. крок: 0.2% або 26 092.21 UAH
Період оскарження:
12.08.2022 09:39 - 18.08.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушень
Номер:
64b5e786b83440ceac9b796303153292
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-12-000939-a.b2
Назва:
Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Вимога щодо усунення порушень
Відповідно до п.2.1 ч.2 Додатку 1 до Документації публічної закупівлі:
Для продукції залізничного призначення (відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT) учасник повинен надати наступні документи:
Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати:
на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або акт кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року;
на обʼєкти інфраструктури та їх складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3
ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 8.5 ДСТУ 8634:2016 – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року.
Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції,
АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) учасники повинні надати:
на рухомий склад та його складові – копію акту приймальної комісії відповідно до п. 4.1 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії, до складу якої входить представник АТ «Укрзалізниця», відповідно до п.п. 7.7.8, 7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року;
на об’єкти інфраструктури та їх складові – копію акту приймальної комісії відповідно до п. 4.1 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії, до складу якої входить представник АТ «Укрзалізниця», відповідно до п.п. 7.1, 7.2 ДСТУ 8634:2016 відповідно до п.7.6 ДСТУ 8634:2016 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності.
При цьому, відповідно до розділу І. «Галузь застосування» ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT):
Дійсний стандарт розповсюджується на продукцію залізничного призначення, виготовлену знову чи таку, що пройшла капітальний ремонт та/або модернізацію, яка в силу законодавства, положень технічних умов на продукцію чи за умовами договорів (контрактів) її поставки підлягає інспекторському контролю.
Разом з тим, згідно вимог до оцінки відповідності продукції, викладених у Додатку 1, Вимоги щодо надання підтверджуючих документів з інспекторського контролю не застосовуються до продукції за предметом закупівлі.
Таким чином, вимога п.2.1 ч.2 Додатку 1 до Документації публічної закупівлі про надання протоколів (актів) кваліфікаційних випробувань є незаконною та дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають зазначених документів при тому, що до продукції за предметом закупівлі Вимоги щодо надання підтверджуючих документів з інспекторського контролю не застосовуються, що, в свою чергу, значно звужує коло потенційних учасників без вагомих підстав та усуває конкуренцію.
Звертаємо увагу на практику Органу оскарження з даного питання, відповідно до якої вказані вимоги неодноразово визнавалися незаконними: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.09.2021 № 21714, №2740-р/пк-пз від 09.02.2022.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закріплено одними із основних принципів проведення публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ч. 7 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
На підставі ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», задля забезпечення дотримання принципів прозорості та недискримінаційності,
ВИМАГАЄМО:
1. Усунути порушення, допущенні під час проведення спрощеної закупівлі, в частині встановлення вимог до предмету закупівлі.
2. Привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Документацію публічної закупівлі) в частині вимог до предмету закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства, а саме: виключити вимоги п.2.1 ч.2 Додатку 1 до Документації публічної закупівлі про надання протоколів (актів) кваліфікаційних випробувань.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2022 16:18
Вирішення:
Замовником розглядається Ваша вимога щодо внесення змін до Документації публічних закупівель (у частині вимог до премету закупівлі) та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни, які будуть оприлюднені в електронній системі закупівель
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
terms
Номер:
892afcef3b284295b0bc61030c517f50
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-12-000939-a.b1
Назва:
terms
Вимога:
We propose you to provide security of payment using standard banking procedure:
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.08.2022 12:05
Вирішення:
Замовником прийнято рішення залишити документацію без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.08.2022 15:29