• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

43830000-0 Електричні інструменти (Електричний інструмент)

43830000-0 Електричні інструменти (Перфоратор BOSCH PROFESSIONAL GBH 2-26 DFR) – 1шт.; 43830000-0 Електричні інструменти (Акумуляторна дриль-шуруповерт Bosch PROFESSIONAL GSR 12V-30) – 1шт.; 43830000-0 Електричні інструменти (Болгарка (кутова шліфмашина) Sparky MB 1600СPA (AVR)) – 1 шт.; 43830000-0 Електричні інструменти (Термофен DeWalt D26414) – 1 шт.; 43830000-0 Електричні інструменти (Пила дискова мережева DeWALT DWE560) – 1 шт.; 43830000-0 Електричні інструменти (Дриль ударний BOSCH PROFESSIONAL GSB 16 RE) – 1 шт.; 43830000-0 Електричні інструменти (Кутова шліфмашина Bosch PROFESSIONAL GWS 9-125 S) – 1 шт.; 43830000-0 Електричні інструменти (Фарборозпилювач Wagner W 590 FLEXiO) – 1 шт.

Торги не відбулися

45 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 225.00 UAH
Період оскарження: 12.08.2022 09:40 - 18.08.2022 17:30
Вимога
Відхилено

Повторна вимога скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ"

Номер: db7b3c1c95544c7a8497892269b0cd48
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-12-000956-a.b2
Назва: Повторна вимога скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ"
Вимога:
Проігнорувавши наведені доводи , посилання на норми закону та роз'яснення офіційного інформаційного органу – порталу системи «Прозоро» «ІНФОБОКС» , Замовник без достатньої аргументації відхилив вимогу учасника скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" , показавши свою юридичну безграмотність , неспроможність належно розуміти та дотримуватись норм закона та відсутність логіки. У своєму пояснені про відмову Замовник написав " Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. " Для юридичної особи - це підпис директора, якому як посадовій особі (фізічній особі на посаді ) видається окремий КЕП директора , який відрізняється від КЕПу тієї ж особи. Для Фізичної-особи підприємця посадова особа - це власник , фізична особа . Не існує КЕПа "власника " , ані КЕПа "Фізичної-особи підприємця", про що було роз'яснення офіційного інформаційного органу – порталу системи «Прозоро» «ІНФОБОКС», посилання : https://infobox.prozorro.org/articles/chi-isnuye-elektronniy-pidpis-fopa-ta-kep-na-zvichayniy-fleshci : . Існує КЕП фізичної особи. Вимагаючи підписання пропозиції неіснуючим юридичним інструментом, Замовник порушує норми законодавства . Учасник має намір подати скаргу до суду із вимогою признати вищевказану вимогу незаконною, скасувати закупівлю , розірвати договір з переможцем, повернути товар учаснику-преможцю у разі поставки , компенсувати позивачу моральні та матеріальні збитки, Також учасник має намір подати скаргу у вищий орган, якому підпорядковується Замовник - НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ , Код ЄДРПОУ засновника: 37994258 та особисто керівнику Корсуну В.І. . У випадку продовження цього юридичного свавілля Учасник має намір подати скаргу в "Dozorro" та розповсюджити інформацію про дії Замовника у системі "ПРОЗОРО" . Виходячи з вищевказаного , вимагаємо скасувати рішення протоколу про дискваліфікацію пропозиції ФОП Зубкова В.П. та визнати його переможцем або скасувати закупівлю як таку, що містить вимогу, яка протирічить існуючому законодавству .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Законодавство України розрізняє різні організаційно – правові форми господарювання (Класифікатор організаційно-правових форм господарювання (КОПФГ) Наказ Держспоживстандарту України від 28 травня 2004 року № 97), зокрема і «Фізична особа – підприємець». Фізичною особою – підприємцем може бути громадянин України, іноземний громадянин, особа без громадянства, що здійснює підприємницьку діяльність. Громадянин визнається суб’єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи. Відповідно до п.37 ч.1 ст 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі – Учасник) – фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа – резидент або неризидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином фізична особа і фізична особа-підприємець – це юридично різні учасники процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Разом з цим, п. 24 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що пропозиція Учасника спрощеної закупівлі – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку Учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Серед умов, визначених ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. У свою чергу, згідно з ч. 9 ст. 14 Закону, пропозиції подаються Учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (ч. 3 ст. 12 Закону). Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до Учасників щодо оформлення та подання пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням ч. 3 ст. 12 Закону і ч. 9 ст. 14 Закону. Звертаємо увагу, що п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу відповідно до п. 36 ч. 1 ст. 1 Закону) № 1082 від 11 червня 2020 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 липня 2020 року за № 610/34893, передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Враховуючи викладене, вимога оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо обов’язкового накладення на пропозицію Учасника кваліфікованого електронного підпису Учасника/уповноваженої особи Учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, відповідає вимогам чинного законодавства України, тобто Учасником на пропозицію накладено кваліфікований електронний підпис фізичної особи Зубков Володимир Прокопович, а не кваліфікований електронний підпис (КЕП) Фізичної-особи підприємця Зубков Володимир Прокопович.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога скасувати рішення протоколу про дискваліфікацію пропозиції ФОП Зубкова В.П.

Номер: eee89ebc57f54e1da358e0eb49ae8a67
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-12-000956-a.b1
Назва: Вимога скасувати рішення протоколу про дискваліфікацію пропозиції ФОП Зубкова В.П.
Вимога:
ФОП Зубков В.П. не погоджується з дискваліфікацією з наступних причин: - Згідно Закону України про електронні довірчі послуги від 05.10.2017 № 2155-VII, ст.23 , п.2, пп.3 та розясненню офіційного інформаційного органу – порталу системи «Прозоро» «ІНФОБОКС», посилання : https://infobox.prozorro.org/articles/chi-isnuye-elektronniy-pidpis-fopa-ta-kep-na-zvichayniy-fleshci : Закон України «Про електронні довірчі послуги» окремо не виділяє таку категорію користувачів електронних довірчих послуг, як фізична особа-підприємець, тож така особа може використовувати особистий електронний підпис. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» користувачі електронних довірчих послуг – підписувачі, створювачі електронних печаток, відправники та отримувачі електронних даних, інші фізичні та юридичні особи, які отримують електронні довірчі послуги у надавачів таких послуг відповідно до вимог цього Закону. Підписувач – фізична особа, яка створює електронний підпис. Кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково мають містити, зокрема, ідентифікаційні дані, які однозначно визначають користувача електронних довірчих послуг, серед іншого, обов’язково: • прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) підписувача та унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера, облікової картки платника податків, сповістили про це податкову та мають відповідну відмітку в паспорті). При цьому кваліфіковані сертифікати відкритих ключів можуть містити інші ідентифікаційні дані фізичних або юридичних осіб, необов’язкові додаткові спеціальні атрибути, визначені у стандартах для кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів. Ці атрибути не мають впливати на інтероперабельність і визнання кваліфікованих електронних підписів. Тому радимо Замовникам вимагати в учасників - ФОПів підписувати пропозиції за допомогою підпису фізичної особи, а не електронного підпису ФОПа, бо останнього насправді не існує. Згідно вищевказаного вимагаємо скасувати рішення протоколу про дискваліфікацію пропозиції ФОП Зубкова В.П. та визнати його переможцем. В протилежному випадку маємо право оскаржувати рішення Замовника в судовому порядку, у вищих органах та залишити негативний відгук у «Dozorro».
Вирішення: Відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пропозиція подається учасником спрощеної закупівлі замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Серед умов, визначених ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. У свою чергу, згідно з ч. 9 ст. 14 Закону, пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (ч. 3 ст. 12 Закону). Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням ч. 3 ст. 12 Закону і ч. 9 ст. 14 Закону. Звертаємо увагу, що п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу відповідно до п. 36 ч. 1 ст. 1 Закону) № 1082 від 11 червня 2020 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 липня 2020 року за № 610/34893, передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Враховуючи викладене, вимога оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо обов’язкового накладення на пропозицію учасника кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, відповідає вимогам чинного законодавства України, тобто учасником на пропозицію накладено кваліфікований електронний підпис фізичної особи Зубков Володимир Прокопович, а не кваліфікований електронний підпис (КЕП) Фізичної-особи підприємця Зубков Володимир Прокопович.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні