• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 44420000-0 Будівельні товари (Клейка стрічка (скотч)

Більш детальна інформація в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. Проєкт договору в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. Строк поставки товарів: до 31.12.2022 (протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Постачальником рознарядки Замовника)

Торги не відбулися

121 721.60 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 217.22 UAH
Період оскарження: 11.08.2022 17:44 - 17.08.2022 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення

Номер: d45701455fcc4b4aa0d4875994756f28
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-11-010607-a.a1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Міститься в файлі: Вимога.pdf
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідь на Ваш лист-вимогу від 31.08.2022 № 7 про перегляд рішення стосовно дискваліфікації ТОВ «Офіс Комфорт» у межах оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № UA-2022-08-11-010607-a, повідомляє про наступне. Підпунктом 2.1 пункту 2 таблиці «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 2 до Оголошення визначено вичерпний перелік документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію, а саме: «2.1 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.» Однак учасником жодного документа із визначеного переліку не надано. Крім того, учасник зазначив у файлі «Таблиця 1.pdf», в графі 6 «Позначення нормативно-технічної документації, за якою виготовляється продукція, що пропонується до постачання» вказано «НД виробника», не розшифровано. У Додатку 2 до Оголошення зазначено, що у разі неможливості надання/ненадання учасником будь-якого документа у складі пропозиції - учасник повинен надати замість нього лист пояснення/довідку/гарантійний лист з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. При цьому, учасником не надано листа пояснення/довідки/гарантійного листа з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти щодо ненадання копії ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Також, частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Учасник не скористався правом звернення за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі до замовника. Таким чином, враховуючи вищевикладене, приймаючи рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Офіс Комфорт», уповноважена особа діяла виключно в порядку і спосіб, визначеними Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.09.2022 08:12