-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги медичних лабораторій
Завершена
1 309 126.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 493.88 UAH
мін. крок: 0% або 493.88 UAH
Період оскарження:
11.08.2022 15:50 - 23.08.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
64f230cef99245f581f0fe22ff837991
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-11-008841-a.c1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Комунальним некомерційним підприємством «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради (далі за текстом - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі за предметом «Послуги медичних лабораторій», оголошення UA-2022-08-11-008841-a.
До участі у відкритих торгах на закупівлю послуг (Лот 4 – Послуги медичних лабораторій Славутської філії діалізного відділення КНП "ХОЛ" Хмельницької обласної ради) було подано 2 (дві) тендерні пропозиції:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. Ф. М. МИХАЙЛОВА" СЛАВУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ; ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТ".
Замовником, проведено розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам, визначеним у оголошенні. За результатами розгляду, Замовником визначено переможцем тендеру КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. Ф. М. МИХАЙЛОВА" СЛАВУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Однак, ми не погоджуємося із прийнятим рішенням та вважаємо його незаконним і таким, що порушує мої права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства. Аналізом пропозиції КП "СЛАВУТСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. Ф. М. МИХАЙЛОВА" СЛАВУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ встановлено її не відповідність вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.п. 3.5.13. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, за надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України, ПРО ЩО НАДАЄТЬСЯ ВІДПОВІДНА ЗГОДА В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ. Проте, в порушення вимог тендерної документації дана згода не надана у складі тендерної пропозиції. Отже, пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині і підлягає відхиленню згідно абз. 3 п. 1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі дотримання Замовником вимог Закону, він повинен був відхилити тендерну пропозицію КП СЛАВУТСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. Ф. М. МИХАЙЛОВА" СЛАВУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та розглянути нашу пропозицію, що беззаперечно порушує наші права як учасника процедури закупівлі.
Тому, на підставі вище викладеного, рішення, які прийняте уповноваженою особою Замовника, щодо обрання переможцем КП СЛАВУТСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. Ф. М. МИХАЙЛОВА" СЛАВУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ є неправомірним і підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2022 18:21
Вирішення:
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог викладених в п. 3.5.13. ч. 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації визначено, що за надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України, про що надається відповідна згода в складі пропозиції. Повідомляємо скаржника, що вказана вимога викладена в ч. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону ТД. Вказану вимогу можна вважати такою, що підтверджує відсутність підстав для відхилення передбачених ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі.».
Так, відповідно до п. 3.5.5. ч. 5 ч. (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
14) замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Відповідно до п. 3.5.6. та 3.5.7 ч. 5 ч. (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)
3.5.6. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом заповнення електронних форм, а також зобов’язаний надати в складі пропозиції:
- Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у пункті 5, 6, 12 і 13 частини першої ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.5.7. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених частиною другою ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та зобов’язаний надати в складі пропозиції:
- Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частині другій ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасником на виконання вказаних вище вимог тендерної документації надано в складі своєї пропозиції ряд довідок, що підтверджують відсутність підстав для відхилення його пропозиції передбачених ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також у відповідності до ч.15 ст.29 Закону та п. 5.1.8. ч. 1 (Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію) розділу V (Оцінка тендерної пропозиції) визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Тобто передбачена можливість звернення Замовником (самостійно) за підтвердженням інформації, наданої учасником.
Тому вважаємо вказану помилку формальною (несуттєвою), що жодним чином не змінює зміст поданої Учасником пропозиції, так як ним надано підтверджуючі документи, що підтверджують факт відсутності підстав для відхилення передбачених ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також наявності можливості перевірки Замовником (самостійно) інформації наданої Учасником. Дякуємо за питання!
Статус вимоги:
Не задоволено