• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Програмне забезпечення «Реєстр територіальної громади» з впровадженням та підтримкою

Торги відмінено

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 45.00 UAH
Період оскарження: 06.11.2017 16:57 - 19.11.2017 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

про порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі

Номер: adbe4957bd4249bb9f96eb40f7208bf2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-06-002725-c.a2
Назва: про порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
23 листопада 2017 року електронною системою закупівель була проведена оцінка тендерних пропозицій на закупівлю програмного забезпечення «Реєстр територіальної громади» з впровадженням та підтримкою за кодом ДК 021:2015 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-06-002725-c)(далі – «Закупівля»). За результатами оцінки тендерних пропозицій Учасників електронного аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією була визнана пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Інститут розробки інформаційних систем» (далі – «ТОВ «ІРІС»). Протоколом Замовника № б/н від 27 листопада 2017 р. тендерну пропозицію ТОВ «ІРІС» було визнано такою, що відповідає вимогам Тендерної документації на Закупівлю, визначено ТОВ «ІРІС» переможцем процедури закупівлі. 27 листопада 2017 р. Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з Переможцем. Ознайомившись з вимогами Тендерної документації Замовника, тендерною пропозицією Переможця процедури закупівлі, Суб’єктом оскарження було виявлено, що насправді тендерна пропозиція ТОВ «ІРІС» не відповідає вимогам Тендерної документації на Закупівлю з огляду на наступне. Пунктом 5.1. Тендерної документації визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, серед яких присутній критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати серед іншого довідку про досвід виконання аналогічних договорів, складена у довільній формі із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів та найменування поставленого обладнання. Аналогічним договором у тендерній документації Замовника «…вважається договір, предметом якого є поставка/надання послуг програмного забезпечення «Реєстр територіальної громади» з впровадженням та підтримкою та/або впровадження іншого програмного забезпечення (програмний продукт), аналогічний по функціональності програмному забезпеченню "Реєстр територіальної громади" та копію виконаного (частково виконаного) аналогічного договору, разом з копіями документів, що підтверджують факт поставки/надання послуг (видаткова накладна та/або акт прийому – передачі, тощо);…» (п. 5.1.1. Тендерної документації). У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІРІС» наявна Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, в якій ТОВ «ІРІС» зазначив про досвід виконання чотирьох договорів, з яких: - Договір № 1 від 22 вересня 2017 р. (надання послуг з встановлення налаштування та системного супроводу програмного забезпечення «Реєстр територіальної громади» для Управління адміністративних послуг Роменської міської ради) наданий без документів які підтверджують його виконання (часткове виконання); - Договір № 35/12/Т від 22 грудня 2016 р. (надання послуг зі створення програмного модулю «Реєстр матеріалів технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що розташовані на території м. Дніпро» та програмного модулю «Облік проживання/перебування фізичних осіб на території м. Дніпро» для Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради) є договором про створення програмного забезпечення відмінного за функціональністю від програмного забезпечення «Реєстр територіальної громади» (наведеної Замовником у Технічних вимогах), зокрема: • в Технічних вимогах (Додаток 1 до Тендерної документації) визначено, що до комплексу службових програмних модулів РТГ повинна входити підсистема «Інформаційна взаємодія» (забезпечує взаємодію (інформаційний обмін) з іншими автоматизованими системами, інформаційними базами та ресурсами). Відповідно до Технічних (якісні) вимоги до послуг (Додаток № 2 до Договору № 35/12/Т від 22.12.2016 .р), наданих ТОВ «ІРІС» така підсистема не створювалась; • в Технічних вимогах (Додаток 1 до Тендерної документації) встановлено, що Реєстр територіальної громади повинен забезпечити, серед іншого:  формування та друк заяви-анкети про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичної особи;  формування та друк відмови у здійсненні реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичної особи;  перевірку персональних даних особи за базами даних, які сформовані з використанням персональних даних Державного реєстру виборців;  формування та друк заяви-анкети для внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру;  взаємопов’язаний пошук за атрибутами, відображення в інтерфейсі результатів, друк списку чи картки;  перевірку факту реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичної особи за іншою адресою в межах обслуговування реєстру;  пошук інформації про фізичну особу за базою даних реєстру;  формування та друк за встановленими формами звітів, довідок, карток, повідомлень тощо;  взаємодію з Єдиним державним демографічним реєстром (Розділ ІІІ абз. 2 Технічних вимог) Проте, такі функціональні можливості програмного забезпечення не визначені у Технічних (якісних) вимогах до послуг (Додаток № 2 до Договору № 35/12/Т від 22.12.2016 .р).  Замовник у Технічних вимогах визначив, що до складу програмного забезпечення РТГ повинно входити програмне забезпечення комплексу зчитування даних з безконтактного електронного носія паспорта громадянина України у формі картки. Відповідно до Технічних (якісні) вимоги до послуг (Додаток № 2 до Договору № 35/12/Т від 22.12.2016 р.), наданих ТОВ «ІРІС» такий компонент не створювався. Тобто, програмне забезпечення, створене ТОВ «ІРІС» за Договором № 35/12/Т від 22 грудня 2016 р. не є аналогічним по функціональності програмному забезпеченню "Реєстр територіальної громади" - Договір про надання послуг № 25/09/17 від 14 вересня 2017 р. (послуги із забезпечення функціонування, модернізації та технічного супроводу програмного модулю «Облік проживання/перебування фізичних осіб на території м. Дніпро») наданий без документів, які підтверджують його виконання (часткове виконання); - Договір № 3871 від 29 серпня 2016 р. (створення програмно-апаратної платформи для надання електронних адміністративних послуг для Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр») не містить в собі інформації про функціональні можливості розробленого за ним програмного забезпечення. Отже, Замовник об’єктивно не міг зробити висновок про те, що за цим договором впроваджувалось програмне забезпечення (програмний продукт), аналогічне по функціональності програмному забезпеченню "Реєстр територіальної громади". З огляду на це, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІРІС» на підставі ч.1. ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а саме - «наявність досвіду виконання аналогічних договорів». Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ІРІС», Замовник порушив вимоги ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Суб’єкта оскарження (як учасника процедури закупівлі), керуючись ст.ст. 3, 16, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника (Виконавчий комітет Уманської міської ради) скасувати рішення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Інститут розробки інформаційних систем» переможцем процедури закупівлі.
Дата прийняття рішення по скарзі: 21.12.2017 19:27
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОУПЕН ДАТА", Опольський Віталій Станіславович 380443370563 support@open-data.com.ua
Скарга
Прийнята до розгляду

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: e7766d24b0dc4680b27f45d2598b49b1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-06-002725-c.c3
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
06 листопада 2017 року Виконавчим комітетом Уманської міської ради (далі - Замовник) оприлюднене оголошення про проведення публічної закупівлі код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 72260000-5 - Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Програмне забезпечення «Реєстр територіальної громади» з впровадженням та підтримкою) (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-06-002725-c) (далі - Закупівля). На участь у відкритих торгах за предметом Закупівлі було надано пропозиції від шести учасників: - ТОВ "ІНСТИТУТ РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ" з ціною - 98 910,00 - ТОВ "АЙКЮЖН ІТ" з ціною - 99 000,00 грн. - ТОВ "ТЕХНОІНФОСОФТ" з ціною - 267 455,00 грн. - ТОВ "ЦЕНТР МУНІЦИПАЛЬНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ" з ціною - 447 900,00 грн. - ТОВ ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ з ціною - 448 200,00 грн. - ТОВ "ОУПЕН ДАТА" з ціною - 450 000,00 грн. Рішенням тендерного комітету Виконавчого комітету Уманської міської ради (Протокол № б/н від 27.11.2017) (далі – Рішення Замовника) визнано учасником-переможцем за предметом Закупівлі - ТОВ "ІНСТИТУТ РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ" з ціною – 98 910,00 грн. Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерні пропозиції Учасників мають розглядатись за принципом об’єктивності та неупередженості. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону). Таким чином, Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника про визнання ТОВ "ІНСТИТУТ РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ" переможцем процедури Закупівлі (далі - Переможець) враховуючи наступне. Відповідно до Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: підрозділ «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: - п. 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів з: - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідною технічною специфікацією, згідно додатку 1 цієї документації; - п. 1.5. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій у форматі pdf. (рекомендовано), виготовлених згідно переліку необхідних документів тендерної пропозиції учасника, що передбачені згідно цієї документації; - п. 1.6. У випадку, якщо визначені цієї документацією документи (за винятком випадків, передбачених п. 5.6 цього Розділу) не завантажені учасником до моменту завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель згідно ст. 25 Закону, пропозиція такого учасника відхиляється згідно ст. 30 Закону; - п. 2.1. В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України. підрозділ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»: - п. 6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, у додатку 1 документації. Тендерною документацією, а саме Додатком 1 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовник визначив, що: - Розділ І Вступ, Даний документ містить основні вимоги до надання послуг з провадження ліцензійного програмного забезпечення «Реєстр територіальної громади». - Розділ ІІ Підстави для впровадження, При наданні послуг з впровадження інформаційної системи «реєстр територіальної громади» необхідно користуватись наступними нормативно-правовими актами та національними та міжнародними стандартами: - Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»; - Закону України «Про захист персональних даних»; - інші нормативні акти, Гост, ДСТУ. - Даний перелік не є вичерпним. Таким чином, Замовник зобов’язав Учасників подати необхідні документи, шляхом завантаження у вигляді скан-копій до тендерної пропозиції, а саме документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам на предмет закупівлі. Тендерна пропозиція Переможця не містить в повній мірі підтвердження (сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи про використання засобів захисту інформації) відповідності технічним, якісним, кількісним вимогам Тендерної документації Замовника по предмету Закупівлі, з наступних підстав: Згідно ЗУ «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», зазначено, що: ст. 8 «Державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинні оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності здійснюється за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством. Для створення комплексної системи захисту державних інформаційних ресурсів або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, використовуються засоби захисту інформації, які мають сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту інформації. Підтвердження відповідності та проведення державної експертизи цих засобів здійснюються в порядку, встановленому законодавством.»; ст. 1 «інформаційна (автоматизована) система - організаційно-технічна система, в якій реалізується технологія обробки інформації з використанням технічних і програмних засобів; обробка інформації в системі - виконання однієї або кількох операцій, зокрема: збирання, введення, записування, перетворення, зчитування, зберігання, знищення, реєстрації, приймання, отримання, передавання, які здійснюються в системі за допомогою технічних і програмних засобів»; Згідно ЗУ «Про захист персональних даних», зазначено, що: ст.2 «персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, здійснених повністю або частково в інформаційній (автоматизованій) системі та/або в картотеках персональних даних, які пов'язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширенням (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням відомостей про фізичну особу»; ст. 5 «ч 1. Об'єктами захисту є персональні дані, які обробляються в базах персональних даних. ч. 2. Персональні дані, крім знеособлених персональних даних, за режимом доступу є інформацією з обмеженим доступом». Нормативно-правові акти з технічного захисту інформації є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами системи технічного захисту інформації (п. 6 Положення про технічний захист інформації в Україні, затвердженого Указом президента України від 27 вересня 1999 року № 1229/99). Нормативним документом, системи технічного захисту інформації, НД ТЗІ 2.5-005-99 «Класифікація автоматизованих систем і стандартні функціональні профілі захищеності оброблюваної інформації від несанкціонованого доступу» затвердженого наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 28 квітня 1999 року № 22, а саме Додатком А (Вибір профілю захищеності залежно від призначення автоматизованих систем) п. А. 1 (Стандартні функціональні профілі захищеності в КС, що входять до складу автоматизованих систем, призначених для автоматизації діяльності органів державної влади) встановлено: «в автоматизованих системах, призначених для автоматизації діяльності органів державної влади, часто обробляється інформація з обмеженим доступом. Основними загрозами для інформації в таких системах є загрози, що призводять до несанкціонованого ознайомлення з інформацією, тобто загрози (порушення) конфіденційності. У зв’язку з цим до КЗЗ ОС, що входять до складу АС, у першу чергу пред’являються вимоги щодо забезпечення конфіденційності оброблюваної інформації, персональної відповідальності користувачів за дотримання режиму секретності.». Згідно з частиною 9 статті 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Суб’єкта оскарження, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону, Просимо: 1. Прийняти Скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за цією скаргою. 2. Встановити наявність порушення принципів здійснення закупівель. 3. Зобов’язати Замовника торгів скасувати рішення про визнання ТОВ "ІНСТИТУТ РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ" переможцем процедури Закупівлі. 4. Повідомити Суб’єкта оскарження про час і місце розгляду даної скарги. Додатки: 1. Платіжне доручення про внесення плати за подання Скарги; Директор Л.П. Тимчук
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Автор: ООО "ЦЕНТР МУНІЦИПАЛЬНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ", Олена Шур +380671361637 olena.shur@gmail.com http://www.cmsm.com.ua/
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення дискримінаціних умов тендерної документації

Номер: 6e89589ca5ff47e4be9ed8c71bd1fc75
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-06-002725-c.c1
Назва: Вимога про усунення дискримінаціних умов тендерної документації
Вимога:
Детально вивчивши умови тендерної документації на закупівлю (ідентифікаційний номер в системі електронних закупівель UA-2017-11-06-002725-c) по предмету Код 72260000-5 - Послуги пов'язані з програмним забезпеченням (Програмне забезпечення «Реєстр територіальної громади» з впровадженням та підтримкою) повідомляємо наступне. Абзацом 4 підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації встановлена вимога про надання в складі тендерної пропозиції Учасника довідки про досвід виконання аналогічних договорів, складена у довільній формі із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів та найменування поставленого обладнання. Аналогічним договором у цій тендерній документації вважається договір, предметом якого є поставка/надання послуг програмного забезпечення «Реєстр територіальної громади» з впровадженням та підтримкою. Хочемо зауважити, що специфіка закупівлі, технічні та якісні вимоги предмету закупівлі не потребують обов'язкової наявності досвіду з впровадження та підтримки програмного забезпечення «Реєстр територіальної громади». З огляду на технічне завдання, реалізацію даного проекту може на себе взяти будь-яка профільна компанія яка займаєтеся програмуванням. Крім того, хочемо відмітити, що така вимога тендерної документації призведе до обмеження кола потенційних учасників і як наслідок — конкуренції. Також, частина 3 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлює, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. З огляду на вище викладене, просимо виключити умову про надання підтвердження досвіду про виконання аналогічних договорів саме в галузі впровадження та підтримки програмного забезпечення «Реєстр територіальної громади», оскільки вона має дискримінаційний характер та порушує принципи здійснення закупівель. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено