• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщень та території

Завершена

1 263 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 630.00 UAH
Період оскарження: 22.11.2017 18:05 - 03.12.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо дискримінаційної вимоги п.п. 1.2. п.1 додатку 2 до тендерної документації

Номер: 39dde6d8956e4ec58177b11c704e02fd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-22-002901-a.b2
Назва: щодо дискримінаційної вимоги п.п. 1.2. п.1 додатку 2 до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частиною 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників. Вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначається межа або конкретний досвід, визначений річним стажем надання Учасником послуг, що закуповуються. Таким чином Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду роботи по охороні об’єктів не менше 2 років та досвід роботи на ринку охоронних послуг не менше 5 років (вимога підпункту 1.2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації). Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в підпункті 1.2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, оскільки наше підприємство використовує бюджетні кошти та утримує на балансі майно, що належить територіальній громаді м. Дніпро, а об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність, тому для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг, у зв’язку з цим і заявлена вимога щодо надання інформації про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та вимоги, що Учасник (Виконавець) повинен мати досвід роботи по охороні об’єктів не менше 2 років, досвід роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років, повинен мати досвід охорони комунальних закладів. Слід зазначити,що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків. Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Пошук стабільної компанію з досвідом роботи у сфері надання охоронних послуг не є дискримінаційним положенням.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

щодо дискримінаційної вимоги п. 17 технічної частини додатку 4

Номер: 74bace9be1984c8898083f1f1fa98334
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-22-002901-a.a1
Назва: щодо дискримінаційної вимоги п. 17 технічної частини додатку 4
Вимога:
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Вимога замовника, щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпро з можливістю відвідування представниками замовника (вимога п. 17 технічної частини додатку 4 до тендерної документації), суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в тендерній документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п. 17 технічної частини додатку 4 до тендерної документації, порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу або прибрати з тексту конкретизацію міста.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З метою оцінки якості виконаних послуг в Тендерної документації наявна вимога находження охороняємих об’єктів у м. Дніпро. Вимога замовника щодо наявності у учасника офісу в м. Дніпро є цілком обґрунтована, тому що здійснення оперативного реагування мобільної групи (час прибуття котрої від міста розташування до об’єкта охорони Замовника повинна становити не більше 5 хв. 00 сек.) є дуже сумливим, якщо матеріально-технічної база та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті. При проведенні відкритих торгів наше підприємство керується ЗУ «Про публічні закупівлі». У частині 4 статті 22 зазначено: "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Для отримання якісного продукту, Замовник має право вимагати від потенційних Учасників підтвердження його досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
Статус вимоги: Не задоволено