-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Витратні матеріали та комплектуючі до картриджів, принтерів, багатофункціональних пристроїв фірми OKI, Samsung, HP, Xerox (ДК 021:2015-30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Торги не відбулися
2 274 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 371.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 371.00 UAH
Період оскарження:
10.08.2022 16:45 - 22.08.2022 00:00
Скарга
Відхилено
Відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ» за результатами закупівлі UA-2022-08-10-008824-a
Номер:
281126359a664be483e41a801789511c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-10-008824-a.b3
Назва:
Відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ» за результатами закупівлі UA-2022-08-10-008824-a
Скарга:
Оскарження рішення, оформлене Протоколом уповноваженої особи Офісу Генерального прокурора № 4/36 від 31 серпня 2022 року щодо відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ» за результатами закупівлі UA-2022-08-10-008824-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Копія Статуту.pdf 08.09.2022 16:05
- СКАРГА UA-2022-08-10-008824-a ТОВ СІНТ.pdf 08.09.2022 16:05
- Проєкт договору .docx 08.09.2022 16:05
- Тендерна документація (зі змінами).docx 08.09.2022 16:05
- Документ, що підтверджує оплату за скаргу.pdf 09.09.2022 10:01
- рішення від 13.09.2022 № 5778.pdf 13.09.2022 14:57
- інформація про перенесення розгляду скарги від 22.09.2022 №1388.pdf 22.09.2022 16:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2022 № 6072.pdf 30.09.2022 12:58
- рішення від 29.09.2022 № 6072.pdf 03.10.2022 15:07
- Пояснення по суті скарги.doc 15.09.2022 17:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.09.2022 10:37
Дата розгляду скарги:
22.09.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.09.2022 14:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.10.2022 15:07
Вимога
Вирішена
Про зміну вимог у додатку 3 та умов оплати за товар згідно проекту договору.
Номер:
82183746cd52428bbe04cd1b2488cf18
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-10-008824-a.b2
Назва:
Про зміну вимог у додатку 3 та умов оплати за товар згідно проекту договору.
Вимога:
Шановний Замовнику!
В додатку 3 тендерної документації є вимога про надання авторизаційних листів від виробників витратних матеріалів. Зауважуємо, що офіційні представництва виробників, зазначених у документації товарів, призупинили свою діяльність на території Україні на час воєнного стану. Зокрема, офіційні представництва виробників НР та ОКІ. Тому така вимога не може бути виконана жодним постачальником і власне тому ваша попередня закупівля UA-2022-07-25-007999-a, лот 2 не відбулась.
Просимо замінити вимогу "авторизації від виробників" на вимогу "авторизації офіційних представників виробника або дистрибутора в Україні".
Також, у проекті договору зазначено:
"IV. Порядок здійснення оплати
4.1. Оплата вартості фактично поставленого Товару здійснюється шляхом переказу Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів із дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної та на підставі рахунку, пред’явленого Постачальником до сплати."
У зв'язку із вкрай нестабільною економічною ситуцією в країні, зважаючи на прив'язку оплат за товар постачальниками до курсу валют, та задля запобігання в подальшому відмови у постачанні товару, просимо змінити строк оплати за відвантажений товар до 3 (трьох) банківських днів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2022 15:29
Вирішення:
Вітаємо! Відповідно до пункту 2.4 розділу 2 Наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати прийняття ними до виконання бюджетного фінансового зобов’язання, якщо інше не передбачено бюджетним зобов’язанням, подають до відповідного органу Казначейства Реєстр фінансових зобов’язань, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання та бюджетного фінансового зобов’язання. За результатами розгляду вимоги будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Просимо внести зміни в додаток 3
Номер:
9ac02602145148299b6de3f6ce03a7b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-10-008824-a.b1
Назва:
Просимо внести зміни в додаток 3
Вимога:
Просимо внести зміни в додаток 3 до тендерної документації у пункті вимоги "у разі, якщо учасник не є виробником оригінальних витратних матеріалів, необхідно додатково надати у складі своєї тендерної пропозиції авторизаційний лист від виробника витратних матеріалів і т.д.". В даній вимозі замінити "авторизаційний лист від виробника" на "авторизаційний лист від офіційного представника виробника або офіційного дистрибутора виробника в Україні"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2022 14:38
Вирішення:
Вітаємо! За результатами розгляду вимоги будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено