-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту та технічного обслуговування техніки (технічне обслуговування систем та засобів автоматизації)
технічне обслуговування систем та засобів автоматизації
Завершена
14 482 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
31.07.2017 09:16 - 28.10.2017 01:00
Вимога
Вирішена
Вимога\скарга на умови закуплівлі
Номер:
5f9f5ad4ed744d269c96715303e96a3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-31-000086-b.c2
Назва:
Вимога\скарга на умови закуплівлі
Вимога:
Вимога замовнику, Публічному акціонерному товариству «УКРТРАНСГАЗ» Філії Управління магістральних газопроводів «КИЇВТРАНСГАЗ», щодо умов закупівлі за оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2017-07-31-000086-b (на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-31-000086-b).
Вимога подається на підставі того, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що є порушенням Законом України «Про публічні закупівлі»:
-Додаток №2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ та ІНШІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ТОРГІВ» п. 1.2.3. - «Копії підтверджуючих документів (сертифікатів, дозволів, листів) на право виконання сервісних та ремонтних робіт (технічного супроводження) від виробника або офіційного представника обладнання встановленого на об'єктах УМГ «Київтрансгаз», а саме: «METRIX», «Amot», «Honeywell», «Siemens», САК ГПА Ц-6,3С, САК-ГПУ-10-01, САК-ГПУ-6, ВИЗА-РС, ВИЗА АПОГ».
18 серпня 2017 ТОВ «УКРТЕХНОРЕСУРС» надав офіційну Вимогу вих. №13 від 18.08.2017 р., на яку отримав офіційну відповідь 19 серпня 2017 р. (з якою можна ознайомитись на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-31-000086-b): -«Основною задачею УМГ «Київтрансгаз» при траспортуванні газу є безперебійна та надійна перекачка газу, а вона в свою чергу забезпечується надійною роботою газоперекачувальних агрегатів які оснащенні в основному системами: «METRIX», «Amot», «Honeywell», ВИЗА-РС, ВИЗА АПОГ, САК ГПА Ц-6,3С, САК-ГПУ-10-01, САК-ГПУ-6. Дані системи вже давно відпрацювали свій ресурс і тому потребують якісного та кваліфікованого проведення технічного обслуговування.
В зв'язку з цим, УМГ «Київтрансгаз» наполягає про надання учасниками відкритих торгів копії підтверджуючих документів (сертифікатів, дозволів, листів) на право виконання сервісних та ремонтних робіт (технічного супроводження) від виробника або офіційного представника обладнання встановленого на об'єктах УМГ «Київтрансгаз»».
Відповідь від 19 серпня 2017 року на Вимогу базується лише на суб’єктивному висновку службової особи Замовника, оскільки не містить жодного посилання на нормативно-правовий документ, окрім наполягання.
А саме, твердження, що газоперекачувальні агрегати УМГ «КИЇВТРАНСГАЗ» в основному оснащенні системами: «METRIX», «Amot», «Honeywell», ВИЗА-РС, ВИЗА АПОГ, САК ГПА Ц-6,3С, САК-ГПУ-10-01, САК-ГПУ-6,- не відповідає дійсності. З досвіду проведення аналогічних робіт та на підставі Додатку І.1 до договору №1507000206 від 15.07.2015, який було укладено між ТОВ «УКРТЕХНОРЕСУРС» та філією "УМГ "КИЇВТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" (Додаток 1 до Вимоги), вищезазначені системи мають наступний кількісний склад:
-Загальна кількість КЦ -23 шт;
-кількість ГПА (ГМК) – 138 шт.
Система вібрації METRIX та ВИЗА -РС встановлена на 41ГПА, що є 30% від загальної кількості, система паливного регулювання АМОТ встановлена на 12 ГПА, що є 9% від загальної кількості, САК ГПА Ц-6,3С, САК-ГПУ-10-01, САК-ГПУ-6,- АТТІЗ встановлена на 38 ГПА, що складає 28 %, системи ВІЗА АПОГ реалізована на 10 КЦ та складає 43% від загальної кількості, САК КЦ Honeywell реалізована на 4 КЦ і складає відповідно 17%. Між іншим, ВІЗА АПОГ та САК КЦ Honeywell введені в промислову експлуатацію в 2012 р. та в 2016 р. роках відповідно.
Отже, є всі підстави офіційну інформацію, надану Філією УМГ «КИЇВТРАНСГАЗ»: «…газоперекачувальних агрегатів які оснащенні в основному системами: «METRIX», «Amot», «Honeywell», ВИЗА-РС, ВИЗА АПОГ, САК ГПА Ц-6,3С, САК-ГПУ-10-01, САК-ГПУ-6» та «… Дані системи вже давно відпрацювали свій ресурс…», - вважати недостовірною.
Також, у відповіді на Вимогу від 19 серпня 2017 року не було надано правового підтвердження підстав, з яких Замовник має право вимагати в кваліфікаційних критеріях наявність підтверджуючих документів (сертифікатів, дозволів, листів) саме при обслуговуванні систем METRIX», «Amot», «Honeywell», ВИЗА-РС, ВИЗА АПОГ, САК ГПА Ц-6,3С, САК-ГПУ-10-01, САК-ГПУ-6» : (…«УМГ «КИЇВТРАНСГАЗ» наполягає про надання учасниками відкритих торгів копії підтверджуючих документів (сертифікатів, дозволів, листів)..., оскільки в п.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» надано вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, в яких відсутня інформація про надання сертифікатів, дозволів, листів.
Таким чином, безпідставні вимоги до кваліфікаційних критеріїв учасників з боку УМГ «КИЇВТРАНСГАЗ», є нічим іншим, як сприянням недобросовісній конкуренції серед учасників, дискримінацією учасників та зловживанням, що порушує ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
В свою чергу повідомляємо, що у період 2015-2016 р.р. ТОВ «УКРТЕХНОРЕСУРС», надавало аналогічні послуги з технічного обслуговування систем та засобів автоматизації філіям:
- "УМГ "ЛЬВІВТРАНСГАЗ", "УМГ "ПРИКАРПАТТРАНСГАЗ", "УМГ "ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ", УМГ "ХАРКІВТРАНСГАЗ", "УМГ "КИЇВТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ".
Згідно умов договору № 1507000206 від 15.07.2015 р. між Філією "УМГ "КИЇВТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" та ТОВ «УКРТЕХНОРЕСУРС», послуги були надані вчасно та в повному обсязі, ніяких зауважень та претензій до виконання даних послуг замовник не надавав, що і є підтвердженням проведення якісного та кваліфікованого технічного обслуговування.
Враховуючи вищенаведене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,-
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни в тендерну документацію та видалити пункт 1.2.3. Додатку №2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ та ІНШІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ТОРГІВ», що усуне дискримінаційні вимоги тендерної документації.
2. Надати офіційну відповідь на підставі яких відомчих нормативних документів чи інших правових норм чинного законодавства України вимагається надання документів (сертифікати, дозволи, листи) на право виконання сервісних та ремонтних робіт (технічного супроводження) від виробника або офіційного представника обладнання встановленого на об'єктах УМГ «КИЇВТРАНСГАЗ», а саме на системами: «METRIX», «Amot», «Honeywell», ВИЗА-РС, ВИЗА АПОГ, САК ГПА Ц-6,3С, САК-ГПУ-10-01, САК-ГПУ-6.
У разі відхилення даної вимоги нами буде подано скаргу до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення до Замовника за роз'ясненнями 24.08.2017 11:59
Дата подачі:
24.08.2017 11:59
Вирішення:
Питання щодо надання учасниками копій підтверджуючих документів (сертифікатів, дозволів, листів) на право виконання сервісних та ремонтних робіт (технічного супроводження) від виробника або офіційного представника обладнання встановленого на об'єктах УМГ «КИЇВТРАНСГАЗ» потребує додаткового опрацювання.
На даний час відповідальним відділом готуються зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога\скарга на умови закуплівлі
Номер:
3694e2cb59984818b548d34944109570
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-31-000086-b.b1
Назва:
Вимога\скарга на умови закуплівлі
Вимога:
Вимога замовнику, Публічному акціонерному товариству «УКРТРАНСГАЗ» Філії Управління магістральних газопроводів «КИЇВТРАНСГАЗ», щодо умов закупівлі за оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2017-07-31-000086-b (на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-31-000086-b).
Вимога подається на підставі того, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що є порушенням Законом України «Про публічні закупівлі»:
-Додаток №2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ та ІНШІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ТОРГІВ» п. 1.2.3. - «Копії підтверджуючих документів (сертифікатів, дозволів, листів) на право виконання сервісних та ремонтних робіт (технічного супроводження) від виробника або офіційного представника обладнання встановленого на об'єктах УМГ «Київтрансгаз», а саме: «METRIX», «Amot», «Honeywell», «Siemens», САК ГПА Ц-6,3С, САК-ГПУ-10-01, САК-ГПУ-6, ВИЗА-РС, ВИЗА АПОГ».
Звертеємо Вашу увагу на те, що офіційним представником «METRIX», «Amot», «Honeywell» на території України та розробником систем ВИЗА-РС, ВИЗА АПОГ, являється ТОВ «КОТРІС», http://kotris.kiev.ua/, розробником САК ГПА Ц-6,3С, САК-ГПУ-10-01, САК-ГПУ-6 - є ТОВ НПВ « АТТІЗ», що робить їх монополістами у даній сфері послуг, а відповідно, вимога наявності підтверджуючих документів (сертифікатів, дозволів, листів) на право виконання сервісних та ремонтних робіт (технічного супроводження) від виробника або офіційного представника обладнання порушує ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників.
Крім того, повідомляємо, ТОВ «УкрТехноРесурс» має великий досвід проведення робіт та надання послуг на об’єктах ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» в частині проведення технічного обслуговування систем автоматизованого керування на компресорних станціях, а отже, проаналізувавши Додаток №1 до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі», а саме «Орієнтовний перелік систем автоматизованого керування Замовника», прийшли до висновку, що системи «METRIX», «Amot», «Honeywell», ВИЗА-РС, ВИЗА АПОГ, САК ГПА Ц-6,3С, САК-ГПУ-10-01, САК-ГПУ-6 , складають лише 10% від загальної кількості систем, які необхідно обслуговувати, з чого виникає питання, з яких підстав вимагається наявність підтверджуючих документів (сертифікатів, дозволів, листів) саме при обслуговуванні вказаних систем, які є незначною часткою від загальної кількості для проведення технічного обслуговування.
Враховуючи вищенаведене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОСИМО:
1. Внести зміни в тендерну документацію та видалити пункт 1.2.3. Додатку №2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ та ІНШІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ТОРГІВ», що усуне дискримінаційні вимоги тендерної документації.
У разі відхилення даної вимоги ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 18.08.2017 10:49
Дата подачі:
18.08.2017 10:49
Вирішення:
Основною задачею УМГ «Київтрансгаз» при траспортуванні газу є безперебійна та надійна перекачка газу, а вона в свою чергу забезпечується надійною роботою газоперекачувальних агрегатів які оснащенні в основному системами: «METRIX», «Amot», «Honeywell», ВИЗА-РС, ВИЗА АПОГ, САК ГПА Ц-6,3С, САК-ГПУ-10-01, САК-ГПУ-6. Дані системи вже давно відпрацювали свій ресурс і тому потребують якісного та кваліфікованого проведення технічного обслуговування.
В зв'язку з цим, УМГ «Київтрансгаз» наполягає про надання учасниками відкритих торгів копії підтверджуючих документів (сертифікатів, дозволів, листів) на право виконання сервісних та ремонтних робіт (технічного супроводження) від виробника або офіційного представника обладнання встановленого на об'єктах УМГ «Київтрансгаз».
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
9e8ded5e0af04442a49bf23495296bc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-31-000086-b.a4
Назва:
Скарга
Скарга:
¬¬¬СКАРГА
відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2017-07-31-000086-b ● 4c94431d7d0a4082a2d3c50823003666
(далі – Процедура закупівлі)
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються
Філія "УМГ "КИЇВТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ"
(далі – Замовник)
Ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРТЕХНОРЕСУРС"
(далі – ТОВ "УКРТЕХНОРЕСУРС",
суб'єкт оскарження);
вул. Фрунзе, буд. 82, офіс 256, м. Київ, 04080;
контактний телефон: (044) 337-19-16
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
ТОВ "УКРТЕХНОРЕСУРС" має намір прийняти участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником.
При цьому Замовником у тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ "УКРТЕХНОРЕСУРС" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно встановлення у тендерній документації дискримінаційних (по відношенню до ТОВ "УКРТЕХНОРЕСУРС") вимог, а також вимог, які обмежують конкуренцію, порушуються законодавство та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками.
Так, предметом закупівлі є послуги з ремонту та технічного обслуговування техніки (технічне обслуговування систем та засобів автоматизації), а саме – систем автоматизованого керування, виробником яких є компанії СФ "ІНЕК", ТОВ "Котрис", ТОВ НВП "АТТІЗ", Amot (див. Орієнтовний перелік систем автоматизованого керування Замовника, наведений у Додатку № 1 до тендерної документації).
Разом з цим, Замовником у тендерній документації встановлена вимога, відповідно до якої що учаснику необхідно у складі своєї тендерної пропозиції надати, зокрема, «Копія(ї) гарантійного(их) листа(ів) від виробників систем автоматики, технічне обслуговування яких визначено цією тендерною документацією, щодо підтвердження можливостей:
- постачання оригінальних запасних частин, спеціалізованих витратних матеріалів та оснащення;
- надання необхідної технічної документації та оновлень програмного забезпечення;
- надання консультацій та технічної підтримки при оновленні та корегуванні програмного забезпечення.» (підпункт 2.1.2. Додатку № 2 до тендерної документації).
Під час підготовки до участі у Процедурі закупівлі ТОВ "УКРТЕХНОРЕСУРС" направляло до вищезазначених виробників (зокрема, ТОВ "Котріс" а також до ТОВ НВП "АТТІЗ") листи з пропозиціями залучення їх фахівців до надання послуг, а також з проханням надати підтверджуючі документи (сертифікати, дозволи, листи) на право виконання сервісних та ремонтних робіт (технічного супроводження) обладнання встановленого на об'єктах УМГ "Київтрансгаз" (скан-копії листів додаються). Зазначені листи було направлено з метою отримання документів для забезпечення відповідності ТОВ "УКРТЕХНОРЕСУРС" вимогам, встановленим Замовником у редакції тендерної документації, чинної на той момент. Після внесення змін до тендерної документації ТОВ "УКРТЕХНОРЕСУРС" листами № 3-29/09, 7-29/09, 13-29/09 від 29.09.2017 р. звернулося до компаній ТОВ "КОТРІС", СФ "ІНЕК", ТОВ НВП "АТТІЗ" з проханням надати гарантійні листи відповідно оновлених вимог тендерної документації.
При цьому, відповідей на зазначені вище листи й досі не отримано та "на контакт" уповноважені особи зазначених суб'єктів господарювання не йдуть, у зв'язку з чим надати копії запитуваних Замовником документів неможливо.
Нагадуємо, що ТОВ «УКРТЕХНОРЕСУРС» 30.08.2017 зверталося зі скаргою
UA-2017-07-31-000086-b.c3 (номер скарги, присвоєний в електронній системі Prozorro під час її подання) щодо дискримінаційних умов проведення процедури закупівлі
UA-2017-07-31-000086-b до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ).
Рішенням від 20.09.2017 № 6558-р/пк-пз АМКУ було встановлено, зокрема наступне:
«…Замовник не надав документального підтвердження наявності двох потенційних учасників, які мають у сукупності копії підтверджуючих документів (сертифікатів та/або дозволів та/або листів) на право виконання сервісних та ремонтних робіт (технічного супроводження) всіх наведених виробників або офіційних представників обладнання (зокрема, «METRIX», «Amot», «Honeywell», «Siemens», САК ГПА Ц-6,3С, САК-ГПУ-10-01, САК-ГПУ-6, ВИЗА-РС, ВИЗА АПОГ).
Замовник не обґрунтував необхідності встановлення в Документації вищевказаної вимоги, не спростував інформації Скаржника.».
«Дії Замовника порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників (у тому числі Скаржника) та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.».
Рішенням від 20.09.2017 № 6558-р/пк-пз було зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації процедури закупівлі - ДК 021:2015:50530000-9. Послуги з ремонту та технічного обслуговування техніки (технічне обслуговування систем та засобів автоматизації), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2017-07-31-000086-b, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.».
27 вересня 2017 року Замовник вніс зміни до тендерної документації щодо Процедури закупівлі, однак при цьому Замовником не було усунено дискримінаційного характеру вимог тендерної документації, адже компанії СФ "ІНЕК", ТОВ "Котрис", ТОВ НВП "АТТІЗ", Amot є представниками або виробниками обладнання METRIX", "Amot", "Honeywell", "Siemens", САК ГПА Ц-6,3С, САК-ГПУ-10-01, САК-ГПУ-6, ВИЗА-РС, ВИЗА АПОГ".
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками Процедури закупівлі у складі своїх тендерних пропозицій «Копія(ї) гарантійного(их) листа(ів) від виробників систем автоматики, технічне обслуговування яких визначено цією тендерною документацією, щодо підтвердження можливостей:
- постачання оригінальних запасних частин, спеціалізованих витратних матеріалів та оснащення;
- надання необхідної технічної документації та оновлень
програмного забезпечення;
- надання консультацій та технічної підтримки при оновленні та корегуванні програмного забезпечення»
є аналогічною по суті з вимогою, яка містилася у попередній редакції тендерної документації: «копії підтверджуючих документів (сертифікатів та/або дозволів та/або листів), виданих учаснику та/або працівнику(ам) учасника, які будуть задіяні при наданні послуг на право виконання сервісних та ремонтних робіт (технічного супроводження) від виробника або офіційного представника обладнання встановленого на об'єктах УМГ "КИЇВТРАНСГАЗ", а саме: "METRIX", "Amot", "Honeywell", "Siemens", САК ГПА Ц-6,3С, САК-ГПУ-10-01, САК-ГПУ-6, ВИЗА-РС, ВИЗА АПОГ"».
Встановлення вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції «Копія(ї) гарантійного(их) листа(ів) від виробників систем автоматики, технічне обслуговування яких визначено цією тендерною документацією, щодо підтвердження можливостей:
- постачання оригінальних запасних частин, спеціалізованих витратних матеріалів та оснащення;
- надання необхідної технічної документації та оновлень програмного забезпечення;
- надання консультацій та технічної підтримки при оновленні та корегуванні програмного забезпечення» не надає можливості суб'єкту оскарження, який не може з об'єктивних причин отримати зазначені вище гарантійні листи, прийняти участь в Процедурі закупівлі.
Зауважуємо, що участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, які мають змогу отримати вищевказані документи (гарантійні листи), та відповідні вимоги тендерної документації перешкоджають учасникам (у тому числі, суб'єкту оскарження), які не мають змоги з незалежних від них підстав отримати вказані документи, прийняти участь у Процедурі закупівлі, що є порушенням норм чинного законодавства України.
Також, Замовником у тендерній документації не наведено правового підтвердження підстав, з яких він має право вимагати в критеріях тендерній документації надання зазначених гарантійних листів.
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до вимог частини четвертої статті 16 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Одночасно, згідно з вимогами частини четвертої статті 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ТОВ "УКРТЕХНОРЕСУРС" вимагає усунути з тендерної документації дискримінаційну та незаконну вимогу щодо надання: «Копія(ї) гарантійного(их) листа(ів) від виробників систем автоматики, технічне обслуговування яких визначено цією тендерною документацією, щодо підтвердження можливостей:
- постачання оригінальних запасних частин, спеціалізованих витратних матеріалів та оснащення;
- надання необхідної технічної документації та оновлень програмного забезпечення;
- надання консультацій та технічної підтримки при оновленні та корегуванні програмного забезпечення.».
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
ТОВ "УКРТЕХНОРЕСУРС" має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі надати Замовнику послуги, що є предметом закупівлі.
Зауважуємо, що у період 2015-2016 р.р. ТОВ "УКРТЕХНОРЕСУРС", надавало аналогічні послуги з технічного обслуговування систем та засобів автоматизації філіям:
- "УМГ "ЛЬВІВТРАНСГАЗ", "УМГ "ПРИКАРПАТТРАНСГАЗ", "УМГ "ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ", УМГ "ХАРКІВТРАНСГАЗ", "УМГ "КИЇВТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ".
Згідно умов договору № 1507000206 від 15.07.2015 р. між Філії "УМГ "КИЇВТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" та ТОВ "УКРТЕХНОРЕСУРС", послуги були надані вчасно та в повному обсязі, ніяких зауважень та претензій до виконання даних послуг замовник не надавав, що і є підтвердженням проведення якісного та кваліфікованого технічного обслуговування.
Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси ТОВ "УКРТЕХНОРЕСУРС".
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 16 Закону встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище умов порушують вимоги частини третьої статті 5, частини четвертої статті 16 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси суб'єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування
ТОВ "УКРТЕХНОРЕСУРС" вимагає зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши наведені вище дискримінаційні умови (а саме – виключення з тендерної документації вказаних вимог), та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства, та виконати цим самим у повному обсязі Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.09.2017 № 6558-р/пк-пз.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження. Задовольнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ "УКРТЕХНОРЕСУРС", зокрема, на його право участі у Процедурі закупівлі та отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі тощо.
До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження, крім того, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua.
З повагою та сподіванням на
законність і неупередженість
під час розгляду нашої скарги,
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист Котріс 290917 30.09.2017 15:50
- Лист ІНЕК 290917 30.09.2017 15:50
- Лист АТТІЗ 290917 30.09.2017 15:50
- Скан-копія платіжного доручення 30.09.2017 15:50
- Договір КТГ 30.09.2017 15:50
- Лист Котріс 30.09.2017 15:50
- Лист АТТІЗ 30.09.2017 15:50
- Скарга до АМКУ 30.09.2017 15:50
- Супровідний лист 13.10.2017 19:50
- Доповнення до скарги 13.10.2017 19:50
- Скрін шот ІНЕК припинено 13.10.2017 19:50
- ЄДР ІНЕК детально 13.10.2017 19:50
- Копія конверт ІНЕК вибув 13.10.2017 19:50
- Скрін відповіді АТТИЗ 13.10.2017 19:50
- рішення від 04.10.2017 № 6941+лист Замовнику.PDF 04.10.2017 21:15
- Інформація про резулютивну частину рішення від 19.10.2017 № 7376.pdf 20.10.2017 19:17
- Рішення від 19.10.2017 № 7376.pdf 24.10.2017 20:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.09.2017 15:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.10.2017 20:05
Дата виконання рішення Замовником:
02.11.2017 09:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
замовником було внесено зміни до ТД
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
41162b9801a74ecbb1428018442b2e10
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-31-000086-b.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на умови закупівлі. Номер оголошення про проведення процедури закупівлі,що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2017-07-31-000086-b ● 4c94431d7d0a4082a2d3c50823003666
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 30.08.2017 17:37
- Скан-копія платіжного доручення 30.08.2017 17:37
- Скріншоти 30.08.2017 17:37
- Лист АТТІЗ 30.08.2017 17:37
- Лист Котріс 30.08.2017 17:37
- Договір КТГ 30.08.2017 17:37
- Супровідний лист 01.09.2017 14:27
- Доповнення до скарги 01.09.2017 14:27
- рішення від 01.09.2017 №6035+лист Замовнику.PDF 01.09.2017 18:02
- інформація про перенесення розгялду скарги UA-2017-07-31-000086-b.с3.pdf 19.09.2017 13:34
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2017 № 6558.pdf 21.09.2017 16:42
- рішення від 20.09.2017 № 6558.PDF 25.09.2017 19:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2017 17:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2017 19:52
Дата виконання рішення Замовником:
02.11.2017 09:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником було внесено зміни до ТД