-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг озера Біле, озера Підбірна, озера Лебедине, озера «ставок Яремчука №6», озера Вирлиця, озера Видубицьке, озера Гнилуша, озера Алмазне, ставка без назви у Совській балці, ставка без назви у Совській балці, озера Синє, затоки «Галерна», озера Жандарка, штучної водойми на вул. Електротехнічній (кар’єр 2), штучної водойми на вул. Данькевича (кар’єр 3), озера Малинівка)
Торги не відбулися
9 629 994.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 96 299.94 UAH
мін. крок: 1% або 96 299.94 UAH
Період оскарження:
09.08.2022 16:54 - 13.09.2022 00:00
Скарга
Скасована
Скарга на дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Номер:
ed8fe4e23a2d4a2a8ff3d4bd3389421f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-09-009449-a.b3
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Скарга:
СКАРГА
щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановленням дискримінаційних вимог у тендерній документації
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» (далі - Замовником) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (далі - Закон 922-УІІІ) 09.08.2022 року оприлюднено інформацію про проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі: «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг озера Біле, озера Підбірна, озера Лебедине, озера «ставок Яремчука №6», озера Вирлиця, озера Видубицьке, озера Гнилуша, озера Алмазне, ставка без назви у Совській балці, ставка без назви у Совській балці, озера Синє, затоки «Галерна», озера Жандарка, штучної водойми на вул. Електротехнічній (кар’єр 2), штучної водойми на вул. Данькевича (кар’єр 3), озера Малинівка)», ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-09-009449-a (далі - Закупівля).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДПВІ» (далі - Скаржник), маючи бажання взяти участь у зазначеній закупівлі, розглянули тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням Уповноваженої особи протокол № 304/22 від 09 серпня 2022 року, зі змінами (протокол від 02.09.2022 № 382/22), зі змінами (протокол від 05.09.2022 № 385/22), зі змінами (протокол від 09.09.2022 № 397/22), зі змінами (протокол від 09.09.2022 № 398/22).
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону № 922-УІІІ закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ч.4 ст. 5 Закону № 922-VIII передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону № 922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Скаржником оскаржуються вимоги тендерної документації, пов’язані з кваліфікаційними критеріями, визначеними ст. 16 Закону 922-VIII, а саме щодо публічного посилання на розміщення аналогічного договору.
Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 5 тендерної документації, визначено вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме:
«довідка учасника у довільній формі завірена підписом уповноваженої особи учасника про наявність договорів, аналогічних предмету закупівлі (не менше одного). Довідка повинна містити назву замовників, контактну інформацію замовників (адреса, ПІБ відповідальної особи та контактний номер, код ЄДРПОУ), назву та рік постачання товару та публічне посилання на розміщення договору. До довідки додаються копії зазначених договорів, документи, які підтверджують виконання договорів в повному обсязі (у разі виконання договорів не в повному обсязі, учасником надається відповідний лист пояснення щодо причин не повного виконання) та копії позитивних відгуків про добросовісне та своєчасне надання послуг за договором укладеним на виконання норм статті 47 Закону України «Про землеустрій» по розробці проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів»
Скаржник вважає, що дану вимогу тендерної документації слід розцінювати як дискримінаційну та таку, що обмежує коло осіб, які можуть брати участь у закупівлі.
Скаржник вважає, що Замовник невірно трактує значення аналогічного договору стверджуючи, що аналогічні договори, це договори, що укладені за результатами конкурсних торгів, які знаходяться у публічному доступі (тобто публічні торги). Публічні торги проводяться загалом органами державної влади, органами місцевого самоврядування та органами соціального страхування, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації), які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Тобто Замовник вважає, що якщо підприємство надавало послуги з Розроблення проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг лише комерційним установам та без проведення публічних торгів, то воно вже не може приймати участі у даній закупівлі.
Скаржник наголошує на тому, що згідно п. 3 частини 3 статті 186 Земельного кодексу України та Закону України Про землеустрій ст. 47 Проект землеустрою щодо організації і встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг за своїм складом та погодженням немає відмінностей незалежно від того з ким було укладено договір з бюджетною організацією чи з приватною/комерційною установою.
Також звертаємо Вашу увагу, що Антимонопольним комітетом України було здійснено розгляд аналогічної скарги щодо публічного посилання на розміщення договору на користь Учасника-скаржника, як приклад рішення п.5 АМКУ Рішення від 16.08.2017 № 5605.
Дана вимога Замовника порушує права Скаржника, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Для захисту прав та законних інтересів Скаржника та інших потенційних учасників даної закупівлі, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації відповідно до викладеного в Скарзі.
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою усунення порушень, які викладені у цій Скарзі
ПРОСИМО:
Зобов’язати Замовника внести зміни до вимог щодо наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (Розділ ІІІ, п. 5, п.п. 2 Тендерної документації), а саме викласти його п.п. 2 у наступній редакції:
«довідка учасника у довільній формі завірена підписом уповноваженої особи учасника про наявність договорів, аналогічних предмету закупівлі (не менше одного). Довідка повинна містити назву замовників, контактну інформацію замовників (адреса, ПІБ відповідальної особи та контактний номер, код ЄДРПОУ), назву та рік постачання товару. До довідки додаються копії зазначених договорів, документи, які підтверджують виконання договорів в повному обсязі (у разі виконання договорів не в повному обсязі, учасником надається відповідний лист пояснення щодо причин не повного виконання) та копії позитивних відгуків про добросовісне та своєчасне надання послуг за договором укладеним на виконання норм статті 47 Закону України «Про землеустрій» по розробці проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів.»
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1.pdf 12.09.2022 16:13
- Додаток 1.docx 12.09.2022 16:13
- Скарга.docx 12.09.2022 16:13
- Скарга.pdf 12.09.2022 16:14
- Додаток_2_Рішення_АМКУ_від_16_08_2017_року_№_5605_рпк.pdf 12.09.2022 16:14
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
13.09.2022 00:01
Скарга
Скасована
Щодо публічного посилання на розміщення аналогічного договору
Номер:
a56a786a164d4b00b1966fe011c45967
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-09-009449-a.c2
Назва:
Щодо публічного посилання на розміщення аналогічного договору
Скарга:
Шановний Замовнику!
Учасником була проаналізована тендерна документація, якою була встановлена вимога щодо аналогічного договору, який повинен мати публічне посилання на розміщення договору. Учасник вважає, що дану вимогу тендерної документації слід розцінювати як дискримінаційну та таку, що обмежує коло осіб, які можуть брати участь у закупівлі. Учасник вважає, що Замовник невірно трактує значення аналогічного договору стверджуючи, що аналогічні договори, це договори, що укладені за результатами конкурсних торгів, які знаходяться у публічному доступі (тобто публічні торги). Публічні торги проводяться загалом органами державної влади, органами місцевого самоврядування та органами соціального страхування, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації), які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Тобто Замовник вважає, що якщо підприємство надавало послуги з Розроблення проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг лише комерційним установам та без проведення публічних торгів, то воно вже не може приймати участі у даній закупівлі. Учасник наголошує на тому, що згідно п. 3 частини 3 статті 186 Земельного кодексу України та Закону України Про землеустрій ст. 47 Проект землеустрою щодо організації і встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг за своїм складом та погодженням немає відмінностей незалежно від того з ким було укладено договір з бюджетною організацією чи з приватною/комерційною установою. Тому, враховуючи вищенаведене, просимо Вас вилучити з тендерної документації вимогу, щодо публічного посилання на розміщення аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
06.09.2022 09:25
Вимога
Відхилено
Щодо спеціального дозвілу на виконання топографо-геодезичних вишукувань
Номер:
a98898a620c74217ada996fa419d2806
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-09-009449-a.c1
Назва:
Щодо спеціального дозвілу на виконання топографо-геодезичних вишукувань
Вимога:
Шановний Замовнику!
Проаналізувавши вимоги тендерної документації, ми як Учасник звертаємо вашу увагу на наступне порушення, яке може вплинути на укладання договору без законних для того підстав.
Згідно п.п. 19, пункту 27 Розділу X ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Земельного кодексу України «Під час дії воєнного стану земельні відносини регулюються з урахуванням таких особливостей»:
Під час дії воєнного стану на відповідних територіях не підлягає обмеженню (крім комендантської години) виконання сертифікованим інженером-землевпорядником та/або сертифікованим інженером-геодезистом обстежувальних, вишукувальних, топографо-геодезичних робіт, у тому числі для складання документації із землеустрою, використання геодезичного обладнання (геодезичних ГНСС-приймачів, електронних тахеометрів, теодолітів), користування геодезичними та картографічними даними, відомостями про координати пунктів Державної геодезичної мережі, а також надання відомостей про координати поворотних точок меж об’єктів Державного земельного кадастру, за умови надання сертифікованому інженеру-землевпоряднику та/або сертифікованому інженеру-геодезисту, який виконує такі роботи, органом Служби безпеки України спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану, в якому зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові (за наявності); серія та номер паспорта громадянина України; дата видачі та номер кваліфікаційного сертифіката; місце роботи; район (райони) виконання топографо-геодезичних вишукувань. Спеціальний дозвіл на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану не надається сертифікованому інженеру-землевпоряднику та/або сертифікованому інженеру-геодезисту, який сприяв діяльності держави-агресора, організаціям держави-агресора чи їх представникам, що завдало шкоди інтересам національної безпеки України, або який брав участь у діяльності політичних партій чи громадських організацій, діяльність яких заборонена у порядку, встановленому законом. Для отримання спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану сертифікований інженер-землевпорядник та/або сертифікований інженер-геодезист подає до відповідного органу Служби безпеки України клопотання про надання спеціального дозволу із зазначенням планованого району (районів) виконання топографо-геодезичних вишукувань, адреси місця проживання та контактного номера телефону, до якого додаються копія паспорта громадянина України, копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків та копія кваліфікаційного сертифіката.
Перевірка сертифікованих інженерів-землевпорядників, сертифікованих інженерів-геодезистів у зв’язку з наданням спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану здійснюється органами Служби безпеки України протягом 10 днів з дня подання клопотання та доданих до нього документів. Спеціальний дозвіл на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану анулюється органом Служби безпеки України у разі виявлення недостовірних відомостей у документах, що надавалися для його отримання, або якщо підстава для відмови у наданні спеціального дозволу виникла після його надання.
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На підставі зазначеного повідомляємо, що Земельним кодексом прямо передбачено наявність спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань, який виданий органом Служби безпеки України під час дії воєнного стану, а отже Замовник має включити таку вимогу до Тендерної документації, тому що Учасники, які не матимуть даного дозволу не мають права надавати послуги щодо обстежувальних, вишукувальних, топографо-геодезичних робіт, у тому числі для складання документації із землеустрою, використання геодезичного обладнання (геодезичних ГНСС-приймачів, електронних тахеометрів, теодолітів), користування геодезичними та картографічними даними, відомостями про координати пунктів Державної геодезичної мережі, а також надання відомостей про координати поворотних точок меж об’єктів Державного земельного кадастру, що спричинить до можливого зриву термінів виконання робіт та до негативних наслідків для Замовника.
Сертифіковані інженери-землевпорядники та/або сертифіковані інженери-геодезисти, які не пройшли перевірку Служби безпеки України можуть виявитися такі, що сприяли діяльності держави-агресора, організаціям держави-агресора чи їх представникам, що завдало шкоди інтересам національної безпеки України, або які брали участь у діяльності політичних партій чи громадських організацій, діяльність яких заборонена у порядку, встановленому законом.
Отже, вимагаємо включити до складу Тендерної документації наявність спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань, який виданий органом Служби безпеки України під час дії воєнного стану, для Учасників, саме по місту Києву (район (райони) виконання топографо-геодезичних вишукувань, які зазначені Згідно п.п. 19 пункту 27 Розділу X ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Земельного кодексу України) де і буде проводитися фактичне надання послуг Учасником, про що зазначено в Технічному завданні.
У разі відхилення вимоги, у подальшому для Замовника укладання договору з Учасником, який не матиме такого дозволу матиме негативні наслідки, та буде вважатися таким що укладено не законно.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога КП ПЛЕСО.PDF 29.08.2022 17:43
Дата подачі:
29.08.2022 17:43
Вирішення:
Уповноважена особа розглянула вимогу про усунення порушення учасника закупівлі: «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг озера Біле, озера Підбірна, озера Лебедине, озера «ставок Яремчука №6», озера Вирлиця, озера Видубицьке, озера Гнилуша, озера Алмазне, ставка без назви у Совській балці, ставка без назви у Совській балці, озера Синє, затоки «Галерна», озера Жандарка, штучної водойми на вул. Електротехнічній (кар’єр 2), штучної водойми на вул. Данькевича (кар’єр 3), озера Малинівка)», код ДК 021:2015 – 71250000-5 (ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-09-009449-a) (далі – Закупівля), зареєстровану 29 серпня 2022 о 17:43 год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Згідно з нормами статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відтак, тендерна документація на Закупівлю містить усю необхідну інформацію для підготовки тендерних пропозицій учасниками процедури закупівлі, зокрема, вимогу щодо отримання спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань сертифікованим інженером-землевпорядником протягом не більше ніж 14 календарних днів з дати підписання договору та надання його копії КП «Плесо» протягом 1 (одного) календарного дня з дати отримання. При цьому, у разі не отримання спеціального дозволу зазначеного вище в встановлений термін Виконавець повідомляє Замовника письмово, що є підставою для розірвання Договору із застосуванням відповідних штрафних санкцій передбачених нормами Договору.
Дана вимога встановлена в тендерній документації на Закупівлю передбачена виключно для переможця процедури Закупівлі та зумовлена наступним.
Відповідно до норм закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей регулювання земельних відносин в умовах воєнного стану» від 12.05.2022 №2247-IX (набрання чинності 09.06.2022) під час дії воєнного стану на відповідних територіях не підлягає обмеженню (крім комендантської години) виконання сертифікованим інженером-землевпорядником та/або сертифікованим інженером-геодезистом обстежувальних, вишукувальних, топографо-геодезичних робіт, у тому числі для складання документації із землеустрою, використання геодезичного обладнання (геодезичних ГНСС-приймачів, електронних тахеометрів, теодолітів), користування геодезичними та картографічними даними, відомостями про координати пунктів Державної геодезичної мережі, а також надання відомостей про координати поворотних точок меж об’єктів Державного земельного кадастру, за умови надання сертифікованому інженеру-землевпоряднику та/або сертифікованому інженеру-геодезисту, який виконує такі роботи, органом Служби безпеки України спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану, в якому зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові (за наявності); серія та номер паспорта громадянина України; дата видачі та номер кваліфікаційного сертифіката; місце роботи; район (райони) виконання топографо-геодезичних вишукувань. Спеціальний дозвіл на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану не надається сертифікованому інженеру-землевпоряднику та/або сертифікованому інженеру-геодезисту, який сприяв діяльності держави-агресора, організаціям держави-агресора чи їх представникам, що завдало шкоди інтересам національної безпеки України, або який брав участь у діяльності політичних партій чи громадських організацій, діяльність яких заборонена у порядку, встановленому законом. Для отримання спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану сертифікований інженер-землевпорядник та/або сертифікований інженер-геодезист подає до відповідного органу Служби безпеки України клопотання про надання спеціального дозволу із зазначенням планованого району (районів) виконання топографо-геодезичних вишукувань, адреси місця проживання та контактного номера телефону, до якого додаються копія паспорта громадянина України, копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків та копія кваліфікаційного сертифіката.
Перевірка сертифікованих інженерів-землевпорядників, сертифікованих інженерів-геодезистів у зв’язку з наданням спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану здійснюється органами Служби безпеки України протягом 10 днів з дня подання клопотання та доданих до нього документів. Спеціальний дозвіл на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану анулюється органом Служби безпеки України у разі виявлення недостовірних відомостей у документах, що надавалися для його отримання, або якщо підстава для відмови у наданні спеціального дозволу виникла після його надання.
На виконання зазначеного, наказом Служби безпеки України від 23.06.2022 р. № 159 затверджено Порядок видачі спеціальних дозволів на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану, їх обліку та зберігання (далі – Порядок).
Відповідно до норм Порядку, для виконання (проведення) під час дії воєнного стану на відповідних територіях обстежувальних, вишукувальних, топографо-геодезичних робіт, у тому числі для складання документації із землеустрою, використання геодезичного обладнання (геодезичних ГНСС-приймачів, електронних тахеометрів, теодолітів), користування геодезичними та картографічними даними, відомостями про координати пунктів Державної геодезичної мережі, а також надання відомостей про координати поворотних точок меж об’єктів Державного земельного кадастру, заявник надає до відповідного регіонального органу СБУ клопотання та надає заяву-згоду на обробку, зберігання та використання персональних даних (додаток 3). Зазначені документи подаються у паперовому вигляді нарочно або засобами поштового зв’язку.
Формами зазначених документів передбачено надання відомостей, які є вихідними даними і надаються Замовником після укладання договору.
Враховуючи вищевикладене, учасник процедури закупівлі не має можливості подання вищезазначеної інформації.
Таким чином, оскільки тендерна документація на Закупівлю містить усі вимоги, передбачені чинним законодавством України, Ваша вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено