• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (роботи з встановлення) системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуації у будівлі навчального корпусу №1 КНЛУ (Перша черга)

Завершена

5 464 880.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 54 648.80 UAH
Період оскарження: 09.08.2022 13:12 - 15.08.2022 14:00
Вимога
Відхилено

сертифікат

Номер: c405a5b15a8948308fa56490d1985a67
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-004866-a.c9
Назва: сертифікат
Вимога:
ВАША ВІДПОВІДЬ: Шановний ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.09.2020 №17326, згідно з яким прийнято відносно вимоги Учасника про виключення Сертифікату SA 8000-2014 прийнято наступне рішення: «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню. Жоден нормативний документ не містить вимог що до строків отримання суб’єктом господарювання відповідного сертифікату. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України - відповідним ДСТУ, вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Поясніть та доведіть що - Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України - відповідним ДСТУ. Є більш ста сертифікатів, та який вам заманеться на вашу закупівлю нами невідомо, тому ВИМАГАЕМО дати нам час на виконання ваших дурниць, та прописати це в закупівлі: в разі відсутності необхідних сертифікатів учасник-переможець може надати справку про те що дані сертифікати будуть надані після іх отримання
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – Законом України «Про стандартизацію», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 р. № 1163-р, відповідними Державними стандартами України (ДСТУ). Вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Будь-який учасник, за власним бажанням має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги. . З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, вашу вимогу стосовно надання у складі документації іншого документа замість Сертифікату зі стандартизації ISO для підтвердження відповідності якісних характеристик послуг учасників - міжнародним та національним стандартам України, як відхилену.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення постанови №169

Номер: 8f850e0af6b544829484c0e13f6210e4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-004866-a.b8
Назва: Порушення постанови №169
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі. Потенційний Учасник з розумінням відноситься до наданих ваших відповідей, а точніше банальних відписок. В попередніх відписках ви зазначили, що до моменту оприлюднення оголошення про дану закупівлю, було вивчено цілу низку аналогічних закупівель. За основу взяті закупівлі, котрі відповідали напрямку виконання робіт з монтажу систем протипожежного захисту та вартість яких становить або перевищує 1,5 мільйона гривень. Умови до Учасників про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, встановлено у відповідності до специфіки предмета закупівлі, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про охорону праці», Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» Наказу Державного Комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою». Надайте чітку відповідь ссилаючись на чинне законодавство України, в якому пункті чи абзаці Постанови №169 (на яку ви ссилаєтеся в протоколі) від 28.02.2022 року "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" вам як Замовнику, а також іншим недобросовісним Замовником дозволено в правому полі змінювати тип процедури закупівлі - з відкритих торгів та спрощену процедуру закупівлі. Де є підтвердження того, що ви як і інші недобросовісні Замовники не порушуєте Закон України. В Постанові №169 від 28.02.2022 року "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" немає жодного навіть натяку про можливість зміни типу закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Замовник з розумінням відноситься до вказаного вами зауваження у формі вимоги, та повідомляє, що особливості проведення спрощених закупівель в умовах воєнного стану зазначена у Постанові КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану". Закупівля проводиться відповідно до вимог ч. 1 п.1 вказаної Постанови у порядку проведення спрощених закупівель. Кожен Учасник, який відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам, має право на участь у закупівлі. Разом з тим зазначаємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», до компетенції Замовника не належить надання роз’яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель. Ваша вимога надання Замовником роз’яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель суперечить законодавству України та підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: a472dddac3cd4c66ac7f3ab2fd1186b1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-004866-a.b7
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику в додатку №1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в п.2.1 ви вимагаєте від Учасників надати - посвідчення про навчання з питань надання домедичної допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) Доводимо до Вашого відома, що згідно чинного законодавства, а Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) п. 5.1 Відповідно до Теми 7 «Надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку» типової програми проходження навчання входить в "Загальний курс з Охорони праці" і ніяких додаткових навчань чинним законодавством не передбачено, тим паче чиннним законодавством не передбачено видачу ніяких додаткових посвідчень. Також необхідно зауважити, згідно Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) відсутня будь-яка інформація що необхідності або обов’язкові відмітки в протоколі (чи витягу з протоколу, а тим паче в посвідченні) про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) Це знову і знову в черговий раз відкрито демонструє, і ви цього вже не приховуєте та незаперечуєте, порушення вами, як Замовником чинного законодавства України, а саме Закону України "Про охорону праці", Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) та відповідно статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Наполягаємо на внесенні змін в тендерну документацію, шляхом видалення даної вимоги до Учасників, адже дана вимога, цілком і повністю суперечить вимогам чинного законодавства України і є не що інше як вашої "забаганкою" спрямована під певного Учасника процедури закупівлі, що вцілому призводить до навмисного обмеження їх кількості та дискримінації вцілому. В попередній відповіді ви чітко дали зрозуміти що Ви, як Замовник виступаєте, за здорову та відкриту конкуренцію, цитуємо вас - відповідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями; забороняється усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб’єктів господарювання. Ми як потенційний Учасник а також інші потенційні Учасники процедури закупівлі вбачаємо в ваших діях, як Замовника, що вислів "конкуренція" дуже тісно пов'язана у вас з "грубими" порушеннями Законодавства України і наявністю захмарних незрозумілих "забаганок", який йдуть в повний розріз з чинним законодавством України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до положення підпункту 3.1. пункту 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), а саме - Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, вашу вимогу як таку, що відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: b789d535eba142438b73bdc373a5d3b8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-004866-a.c6
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику в додатку №1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в п.2.2 ви вимагаєте від Учасників надати - посвідчення про функціональне навчання з техногенної безпеки у сфері цивільного захисту; Доводимо до Вашого відома, що згідно чинного законодавства Навчання з питань цивільного захисту регулюється: - статтями 39, 40 та 91 Кодексу цивільного захисту України; - Порядком здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 р. № 444; - Порядком проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 р. № 819; - Положенням про організацію навчального процесу з функціонального навчання, затвердженим наказом МВС від 21 жовтня 2014 № 1112, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 5 листопада 2014 р. за № 1398/26175. Згідно статтей 39, 40 та 91 Кодексу цивільного захисту України та інших вищезазначених нормативних документів, ті працівники (фахівці) перелік посад та спеціальностей, які перераховані вами в тендерній документації а саме: Провідний інженер – проектувальник; Інженер – проектувальник (у частині кошторисної документації); Експерт будівельний; Керівник робіт; Виконавці робіт, не потребуюють взагалі ніякого проходження навчання з питань цивільного захисту. Це черговий раз відкрито демонструє порушення вами, як Замовником чинного законодавства України, а саме статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Наполягаємо на внесенні змін в тендерну документацію, шляхом видалення даної вимоги до Учасників, адже дана вимога, цілком і повністю суперечить вимогам чинного законодавства України і є не що інше як вашої "забаганкою" спрямована під певного Учасника процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, просимо вас, звернути увагу, що в документації чітко прописано що дане навчання стосується лише керівника підприємства а не: «Провідний інженер – проектувальник; Інженер – проектувальник (у частині кошторисної документації); Експерт будівельний; Керівник робіт; Виконавці робіт», тому надання відповідного навчання на даних працівників не передбачається, проте якщо ви надасте відповідні документи на власних працівників, це буде свідчити про безумовну готовність вашого персоналу для виконання робіт в нетипових умовах, котрі зараз панують на території нашої країни. Наразі необхідність для внесення змін до документації відсутня, дякуємо за ваше звернення!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Підтверження корупційних дій

Номер: db9652c9b6d54cfea5ad5779036577eb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-004866-a.b5
Назва: Підтверження корупційних дій
Вимога:
Шановний Замовнику. Судячи з двох абзаців вашої попередньої відповіді а точніше не відповіді а "набору слів" ви офіційно підтверджуєте в зацікавленості в певній фірмі, адже цитуємо вас - Будь який Учасник не має права вимагати у Замовника усунення з ринку або обмеження доступу до участі у закупівлі іншого суб’єкта господарювання. Ваша вимога про не допуск до участі у закупівлі іншого Учасника та відміну спрощеної закупівлі суперечить законодавству України та підлягає відхиленню. Тобто виходячи з ваших слів, що Учасник не має права вимагати у Замовника усунення з ринку або обмеження доступу до участі у закупівлі іншого суб’єкта господарювання, тендерна документація, яку ви як Замовник завантажили в закупівлю чітко сформована під певного Учасника і ви цього не заперечуєте. Ми впевненні, що результати аукціону все це продемонструють для всіх Учасників які будуть цьому свідками, а також для правоохоронних органів та КРУ. Хочемо освіжити в памяті саме для уповноваженої особи Замовника, що згідно чинного законодавства України - Основною особливістю сфери публічних закупівель є те, що до відповідальності притягаються посадові особи замовника, в розумінні Закону № 922, а не сам замовник, як юридична особа. Посадова особа Замовника несе адміністратину або кримінальну відповідальність.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Замовник з розумінням відноситься до вказаного вами зауваження у формі вимоги, та повідомляє, що особливості проведення спрощених закупівель в умовах воєнного стану зазначена у Постанові КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану". Закупівля проводиться відповідно до вимог ч. 1 п.1 вказаної Постанови у порядку проведення спрощених закупівель. До моменту оприлюднення оголошення про дану закупівлю, було вивчено цілу низку аналогічних закупівель. За основу взяті закупівлі, котрі відповідали напрямку виконання робіт з монтажу систем протипожежного захисту та вартість яких становить або перевищує 1,5 мільйона гривень. Дані відповідних закупівель є у вільному доступі та можливі для перегляду. Кожен Учасник, який відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам, має право на участь у закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

сертифікат

Номер: aaa704332b114988b04aae23ec134614
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-004866-a.a4
Назва: сертифікат
Вимога:
Законодавство не передбачає надання документів таких як Сертифікатів ISO SA 8000-2014 та інших сертифікатів. Для виконання робіт достатньо ліцензії, тому якщо вашим бажанням є наявність у учасника цих документів, про що вам пишуть, то для задоволення ваших потреб учасникам потрібен час - в звязку з тим, що надання цих документів від акредитованого органу в Україні проводиться на протязі 30-60 діб з моменту подачи заявки, тож просимо доповнити п ТД: в разі відсутності необхідних сертифікатів учасник-переможець може надати справку про те що дані сертифікати будуть надані після іх отримання. Ми, як майбутні виконавці послуг, не маем можливості знати заздалегідь які вимоги ви впише в ТЗ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.09.2020 №17326, згідно з яким прийнято відносно вимоги Учасника про виключення Сертифікату SA 8000-2014 прийнято наступне рішення: «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню. Жоден нормативний документ не містить вимог що до строків отримання суб’єктом господарювання відповідного сертифікату. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України - відповідним ДСТУ, вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 33d825d4259b4f1f9fab4ccb352ffec9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-004866-a.c3
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, у тендерній документації наявна вимога щодо надання сертификату SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності відносно монтажу систем пожежної сигналізації. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки отримання вказаного сертифікату не передбачено жодним нормативно-правовим актом і є виключно добровільною справою кожного підприємства. Ще можна було б зрозуміти, якби Замовником було комерційне підприємство, проте для отримання ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення таких вимог не передбачено, таким чином не повинно бути передбачено і в тендерній документації державного підриємства. Просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу. Даною вимогю до Учасників ви Навмисне обмежуєте кількість її Учасників зменшуючи його аж до 1 (одного) вигідного вам. Окрім все що не є обов'язковим а добровільним набуває рис дискримінації. Дискримінуючи Учасників процедури закупівлі ви "грубо" порушуєте вимоги статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Ви можете зараз зауважити що Замовник має право встановлювати одну або декілька вимог до Учасників. Але для отримання даного необовязкового сертифікату потрібен як мінімум місяць часу ви і так обмежили Учасників процедури закупівлі в часі змінивши "незаконно" тип закупівлі з відкритих торгів - термін періоду уточнення та періоду подачі пропозицій становить 14 робочих днів на спрощену закупівлю - період становить 7 робочих днів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.09.2020 №17326, згідно з яким прийнято відносно вимоги Учасника про виключення Сертифікату SA 8000-2014 прийнято наступне рішення: «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Корупція чистої води + докази

Номер: f6c66fd3309d46159875e79d116d25dc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-004866-a.c2
Назва: Корупція чистої води + докази
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, якщо вас так можна назвати (Шановний). Ви є одним з Учасником корупційної схеми по розкраданню державних коштів, під час Воєнного стану в країні. Коли одні люди проливають свою кров, інші не мають що одягти та їсти, втративши свої оселі. Вибачте за грубість, але ми маємо беззаперечні факти та докази. Пропонуємо Вам ознайомитися з фактами та доказами а відповідно і матеріалами наступної закупівлі. Тип закупівлі: Спрощена процедура Вид предмету закупівлі: Послуги Тендер ID UA-2022-07-25-004519-a Визначення переможця: за найнижчою цiною ID 0cfa09b3fb514badaf79ff9cce1e8e18 План закупівлі: UA-P-2022-07-25-000966-c Назва закупівлі: Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Ліцею №1 Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області за адресою: Київська обл. сел. Гостомель. вул Рекунова буд 11-А Перебіг процедури (зміна типу закупівлі з відкритих торгів на спрощену процедуру закупівлі) так саме здійснена в незаконний спосіб Замовником, а саме у вигляді протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою процедури закупівлі. Документи та вимоги до Учасників закупівлі Ліцей №1 повторюються "слово в слово" з документами та вимогами до Учасників вашої закупівлі. Цитуємо п.2 вашого протоколу №103-а щодо прийняття рішення уповноваженою особою "Забезпечити проведення спрощеної закупівлі в межах законодавства" Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України "Про публічні закупівлі" вимагає від Замовника дотримання наступних норм чинного законодавства: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ви беззаперечно і навмисно, разом з зацікавленим Учасником, а саме ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" 02068 Україна м. Київ місто Київ вул.Ахматової Анни, будинок 7/15, офіс 5, який "люб'язно" надав Вам, які Замовнику дану тендерну документацію з зазділегідь підгтовленими під себе вимогами до Учасників. Ви грубо порушуєте Закон Україин "Про публічні закупівлі", а саме вимоги статті 5. Також беззаперечними фактами та доказами, що це є повна корупція з Вашої сторони є те, що єдиним Учасником тендерної закупівлі "Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Ліцею №1 Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області за адресою: Київська обл. сел. Гостомель. вул Рекунова буд 11-А" ID UA-2022-07-25-004519-a тендеру є вищезазначене ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" 02068 Україна м. Київ місто Київ вул.Ахматової Анни, будинок 7/15, офіс 5. При бюджеті закупівлі, який становить 3 638 498.60 грн з ПДВ, пропозиція переможця становила 3 638 000.00 грн з ПДВ. Напевно це просто так зірки співпали в щасливому українському небі та просторі, адже в Україні більш не має фірм та організацій, які також якісно і на рівні виконують роботи щодо капітального ремонту та монтажу систем протипожежного захисту, які є предметом закупівлі. Так на вашу думку? У вигляді беззаперечних фактів корупційних дій з Вашого боку, як Замовника процедури закупівлі та одного з зацікавлених Учасників та відповідно майбутнього потенційного переможця - ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" 02068 Україна м. Київ місто Київ вул.Ахматової Анни, будинок 7/15, офіс 5. додаємо всю документацію щодо тендерної закупівлі: Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Ліцею №1 Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області за адресою: Київська обл. сел. Гостомель. вул Рекунова буд 11-А. Наполягаємо на відміні тендерної закупівлі та оголошення її в іншому вигляді, як того вимагає чинне законодавство України, а саме з наявністю в тендерній документації Вимог до Учасників, які не є дискримінаційними і якими ви навмисне обмежуєте коло їх потенційних Учасників, звужуючи його до одного - ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" 02068 Україна м. Київ місто Київ вул.Ахматової Анни, будинок 7/15, офіс 5. В іншому разі ми змушенні будемо звернутися з офіційною заявою до правоохоронних органів та до інших органів, які здійснюють контроль над Замовником, згідно п.20. статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, Замовник з розумінням відноситься до вказаного вами зауваження у формі вимоги, та повідомляє, що до моменту оприлюднення оголошення про дану закупівлю, було вивчено цілу низку аналогічних закупівель. За основу взяті закупівлі, котрі відповідали напрямку виконання робіт з монтажу систем протипожежного захисту та вартість яких становить або перевищує 1,5 мільйона гривень. Умови до Учасників про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, встановлено у відповідності до специфіки предмета закупівлі, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про охорону праці», Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» Наказу Державного Комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою». Кожен Учасник, який відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам, має право на участь у закупівлі. Також хочемо нагадати ситуацію щодо нашої минулорічної процедури закупівлі а саме відкритих торгів №UA-2021-06-03-004784-c «Роботи з встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях гуртожитку № 3 КНЛУ». Дана закупівля була проведена тендерним комітетом КНЛУ і погоджена всіма її членами. Ви ж також вказували на прописані дискримінаційні вимоги в тендерній документації та як ви можете побачити у закупівлі приймало участь 8 учасників та шляхом аукціону було ЧЕСНО визначено переможця. Закупівля яка вас цікавить зараз, проводиться уповноваженою особою яка завірила і погодила всю тендерну документацію та проєкт договору а також розроблену експертизу та проєктно-кошторисну документацію, відповідно до якої будуть виконуватися роботи, у юристів, уповноваженої з антикорупційної діяльності та провідного інженера з пожежної безпеки КНЛУ. Загальна сума закупівлі визначена документацією проєкту який пройшов відповідну до чинних законодавчих норм експертизу та погоджена з головним бухгалтером КНЛУ. Додатково повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями; забороняється усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб’єктів господарювання. Будь який Учасник не має права вимагати у Замовника усунення з ринку або обмеження доступу до участі у закупівлі іншого суб’єкта господарювання. Ваша вимога про не допуск до участі у закупівлі іншого Учасника та відміну спрощеної закупівлі суперечить законодавству України та підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Порушення чинного законодавства в сфері Публічних закупівель

Номер: 2b23ca507b154ba0a9ed658346259bf4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-004866-a.c1
Назва: Порушення чинного законодавства в сфері Публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі. Ретельно ознайомившись з завантаженим Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №103-а від 09 серпня 2022 року вирішено провести змінити тип закупівлі - з відкритих торгів на спрощену процедуру закупівлі. В протоколі № 103-а від 09 серпня 2022 року ви ссилаєтеся на Постанову №169 від 28.02.2022 року "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану". Ретельно ознайомившись та проаналізувавши Постанову №169 від 28.02.2022 року ми не знайшли ніякого підтвердження щодо можливості в законний спосіб зміни типу закупівлі з відкритих торгів на спрощену процедуру закупівлі, щодо предметів закупівлі, яким є дана закупівля , а саме в сфері виконання робіт "Систем протипожежного захисту", які жодним чином не відносяться до державних закупівель у сфері оборони здійснюють публічні/оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”, згідно п.1 п.1) Постанови №169 від 28.02.2022 року Наполягаємо на чіткому роз'ясненні, яким пунктом чинної Постанови №169 від 28.02.2022 року ви керуєтеся змінюючи тип процедури закупівлі. При повному ігноруванні Вимоги ми змушені будемо звернутися до Державних Органів які ведуть контроль, щодо публічних заупівель, а також до Правоохоронних органів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, Замовник з розумінням відноситься до вказаного вами зауваження у формі вимоги, та повідомляє, що особливості проведення спрощених закупівель в умовах воєнного стану зазначена у Постанові КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану". Закупівля проводиться відповідно до вимог ч. 1 п.1 вказаної Постанови у порядку проведення спрощених закупівель. До моменту оприлюднення оголошення про дану закупівлю, було вивчено цілу низку аналогічних закупівель. За основу взяті закупівлі, котрі відповідали напрямку виконання робіт з монтажу систем протипожежного захисту та вартість яких становить або перевищує 1,5 мільйона гривень. Дані відповідних закупівель є у вільному доступі та можливі для перегляду. Разом з тим зазначаємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», до компетенції Замовника не належить надання роз’яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель. Ваша вимога надання Замовником роз’яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель суперечить законодавству України та підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні