• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100 код ДК 021:2015 09110000-3- Тверде паливо

Відповідна закупівля оголошена на підставі підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року №169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" (зі змінами)

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2022 12:07 - 15.08.2022 11:56
Вимога
Відхилено

Вимога щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ПП "АКВАНТ"

Номер: 55ebca19b70142c4956aed2e7da3e644
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-003961-a.c6
Назва: Вимога щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ПП "АКВАНТ"
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ПП "АКВАНТ"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Номер вимоги: UA-2022-08-09-003961-a.c6 Через електронну систему закупівель до нас, як до замовника – Вознесенського професійного ліцею, надійшла вимога № UA-2022-08-09-003961-a.c6. Уповноваженою особою Вознесенського професійного ліцею здійснено розгляд даної вимоги. За результатами розгляду повідомляємо таке. 1. Згідно оголошення, Учасники у складі пропозиції також повинні надати такі документи: - сканована копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик або копія паспорту якості або копія протоколу випробувань або копія сертифікату якості з урахуванням того, що вказані в цих документах технічні, якісні характеристики запропонованого вугілля за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (ДСТУ) з обов’язковим зазначенням виробника вугілля та показниками якості, що характеризують безпечність вугілля (повинні включати в себе класифікаційні параметри, такі як хлор на сухий стан палива, склад золи у відсотковому покажчику згідно з діючими стандартами, сірок на сухий стан палива, миш’як на сухий стан палива). ПП «АКВАНТ» у складі тендерної пропозиції надано - сканована копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на запропоноване вугілля за предметом закупівлі, яке відповідає встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (ДСТУ) з обов’язковим зазначенням виробника вугілля - ПП «ІМЛОР» та показниками якості, що характеризують безпечність вугілля (включаючи в себе класифікаційні параметри, такі як хлор на сухий стан палива, склад золи у відсотковому покажчику згідно з діючими стандартами, сірок на сухий стан палива, миш’як на сухий стан палива) – стор 11-12 тендерної пропозиції. Чим виконано вимогу оголошення Замовника. Твердження щодо відсутності даного документа у складі тендерної пропозиції ПП «АКВАНТ» – незаконне та таке що дискримінує систему закупівель вцілому. Виникає питання чому уповноважена особа - Ірина Білоконь закриває очі на документ, що повністю відповідає вимозі оголошення та наданий нашим підприємством у складі тендерної пропозиції і відхиляє таку тендерну пропозицію? Дане питання вказує на корупційну складову і підтверджує порушення порядку проведення торгів та кримінального законодавства.* Коментар: у складі пропозиції учасника ПП «АКВАНТ» немає жодного відповідного документу, який би ураховував те, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (ДСТУ). Означене яскраво свідчить, що пропозиція учасника ПП «АКВАНТ» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Також, і у нас «виникає питання», на підставі чого звичайне приватне підприємство вважає себе уповноваженим безапеляційно звинувачувати уповноважену особу в «корупційній складовій і підтвердженні порушення порядку проведення торгів та кримінального законодавства»!? На нашу думку, дії ПП «АКВАНТ» свідчать про ознаки порушення права на повагу до честі, гідності та недоторканність ділової репутації уповноваженої особи Вознесенського професійного ліцею, що може спричинити відповідні правові наслідки! 2. Згідно оголошення: Учасники у складі пропозиції також повинні надати такі документи: інформація про застосовувані учасником заходи захисту довкілля при зберіганні та поставці товару – вугілля кам’яного марки ДГ (13-100). ПП «АКВАНТ» надає інформацію про застосовувані учасником заходи захисту довкілля при зберіганні та поставці товару – вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) - сторінка 16 файлу «Пропозиція_vz (1).pdf».Чим виконано вимогу оголошення Замовника. Твердження щодо відсутності даного документа у складі тендерної пропозиції ПП «АКВАНТ» – незаконне та таке що дискримінує систему закупівель вцілому. Виникає питання чому ЗНОВУ уповноважена особа - Гончаренко Марина Юріївна закриває очі на документ, що повністю відповідає вимозі оголошення та наданий нашим підприємством у складі тендерної пропозиції і відхиляє таку тендерну пропозицію? Дане питання вказує знову на корупційну складову і підтверджує порушення порядку проведення торгів та кримінального законодавства.* Коментар: уповноважена особа Вознесенського професійного ліцею Ірина Білоконь під час ознайомлення зі змістом даної частини вимоги встановила, що вона адресована уповноваженій особі іншого замовника. Таким чином дана частина вимоги не підлягає розгляду в порядку, передбаченому частиною 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та не передбачає надання відповіді. 3. Згідно оголошення: Учасники у складі пропозиції також повинні надати такі документи: - позитивний лист відгук до одного із зазначених вище аналогічних договорів на постачання товару за кодом ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо. ПП «АКВАНТ» надало файл «Аналогічні договори за 2 останні роки_vz.pdf» на сторінці 9 якого міститься позитивний відгук. Такими діями ПП «АКВАНТ» ЗНОВУ виконано вимогу оголошення Замовника. Твердження щодо відсутності даного документа у складі тендерної пропозиції ПП «АКВАНТ» – незаконне, брехливе та таке що дискримінує систему закупівель вцілому. Виникає питання чому ЗНОВУ – ВЖЕ ВТРЕТЕ уповноважена особа - Ірина Білоконь закриває очі на документ, що повністю відповідає вимозі оголошення та наданий нашим підприємством у складі тендерної пропозиції і відхиляє таку тендерну пропозицію? Дане питання вказує знову на корупційну складову і підтверджує порушення порядку проведення торгів та кримінального законодавства. ЧОМУ ЗАМОВНИК ЙДЕ НА УМИСНЕ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ?* Коментар: у складі пропозиції учасника приватне підприємство «АКВАНТ» не має саме позитивного листа відгуку до одного із наданих ним аналогічних договорів на постачання товару за кодом ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо. Означене яскраво свідчить, що пропозиція учасника ПП «АКВАНТ» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Також, і у нас «виникає питання», на підставі чого звичайне приватне підприємство знову вважає себе уповноваженим безапеляційно звинувачувати уповноважену особу в «корупційній складовій і підтвердженні порушення порядку проведення торгів та кримінального законодавства»!? Крім того, а хто надав звичайному приватному підприємству право встановлювати порушення Закону? На нашу думку, дії ПП «АКВАНТ» свідчать про ознаки порушення права на повагу до честі, гідності та недоторканність ділової репутації уповноваженої особи Вознесенського професійного ліцею, що може спричинити відповідні правові наслідки! 4. Згідно примітки оголошення - Дані технічні вимоги є невід’ємною складовою пропозиції учасника торгів. Оформляються на фірмовому бланку за підписом керівника (підприємства, установи, організації) та скріплюються мокрою печаткою (за наявності). Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/установ/організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі. Замовник у протоколі про відхилення тендерної пропозиції ПП «АКВАНТ» зазначає, що дата оголошення 09 серпня, і цю вимогу ПП «АКВАНТ» ніби-то не виконано. ХОЧА виникає питання, а як дата видачі документа впливає на змість? Якщо такі документи видані в законному порядку, а не надруковані «папірці»?* Коментар: наше оголошення про проведення спрощеної закупівлі містило чітку вимогу: «Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/установ/організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі.». Неможливість учасника ПП «АКВАНТ» її виконати яскраво свідчить, що його пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. ПРОТЕ, ЗАМОВНИКУ НЕ ЗАВАЖАЄ ВИЗНАТИ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ МИКОЛАЇВОБЛПАЛИВО" з намальованими «документами» (ми так розуміємо – улюбленого учасника, що запропонував такий гонорар, від якого уповноважена особа не змогла відмовитись, адже так старанно закривала очі на документи, що наявні у складі тендерної пропозиції ПП «АКВАНТ»). Зазначаємо, що УСІ документи «переможця» видані самим переможцем, проте уповноважена особа не звертає на це уваги, і обирає наймаксимальнішу ціну за товар, порушуючи принципи проведення закупівель.* Коментар: наше оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містило вимог щодо органів, які повинні були видавати відповідні документи. Крім того, керуючись вашою логікою, ПП «АКВАНТ» прекрасно розумів вимоги нашого оголошення та успішно «намалював» й собі «документ» - СЕРТИФІКАТ сертифікат ISO/ІЕС 17050-1:2006 «Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги», підписаний директором Кімом О.А. Слід зазначити, що пропозиція жодного учасника нашої спрощеної закупівлі не була відхилена з підстави невідповідності органів, які видали ті чи інші документи! Це яскраво свідчить про неухильне дотримання нами такого принципу здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, як недискримінація учасників та рівне ставлення до них! Також, Замовник порушив вимоги щодо надання відповіді на вимогу, що опублікована у електроній системі - 15.08.2022, об 11:55. ID: UA-2022-08-09-003961-A.B4 Вимоги до замовника. ВІІДПОВІДЬ НЕ НАДАНО І ДО СІ!* Коментар: По-перше, дана вимога висунута іншою юридичною особою ніж ПП «АКВАНТ», і виникає питання, чому даний учасник на неї взагалі посилається? Може учасник ПП «АКВАНТ» є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі!? По-друге, відповідь на дану вимогу є неможливою, оскільки закінчився період уточнень й електронна система закупівель унаслідок внутрішнього регламенту не дозволяє розмістити результати розгляду даного звернення, що зафіксовано відповідним чином та не впливає на процес проведення процедури закупівлі. Крім того, пояснити яким чином так вийшло, що Замовник копіював документацію і відповіді з процедури - Ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-09-001616-a? Чому усе однакове? Навіть кількість товару у технічній специфікації? Навіть підстави для відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства? Відповіді на вимоги?* Коментар: Ми не розуміємо про яку «документацію» іде мова, однак чинне законодавство України не передбачає, що будь-яке оголошення про проведення спрощених закупівель є об’єктом авторського права. Ми не розуміємо які порівняння та з чим робить учасник ПП «АКВАНТ», однак відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» так чи інше всі оголошення про проведення спрощених закупівель є однаковими, оскільки містять обов’язкові законодавчі вимоги, наприклад такі як: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником; 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів; 5) строк поставки товарів; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі; 12) інша інформація. Крім того, вважаємо довести до вашого відома, що під час розгляду вашої пропозиції у нашій спрощеній закупівлі не відбувалося жодне «відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства». Таким чином, ми можемо лише припустити, що стабільне відхилення різними замовниками пропозицій (тендерних пропозицій) учасника ПП «АКВАНТ» в закупівлях – є лише наслідком стабільної якості підготовки пропозицій (тендерних пропозицій) вашими співробітниками. З огляду на все викладене вище, ми не вбачаємо жодної правової підстави для задоволення вимоги учасника ПП «АКВАНТ», яка базується на звинуваченнях та спробах виправдати очевидні недоліки власної пропозиції. І, відверто кажучи, і сам учасник ПП «АКВАНТ» розуміє безпідставність власної вимоги, а лише намагається завдяки тиску отримати незаконну перемогу в даній закупівлі! * орфографія, синтаксис та пунктуація автора вимоги збережені
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ПП "АКВАНТ"

Номер: ab3da015ec484a95a5a5e06d2ff7ad6a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-003961-a.c5
Назва: Вимога щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ПП "АКВАНТ"
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ПП "АКВАНТ"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Через електронну систему закупівель до нас, як до замовника – Вознесенського професійного ліцею, надійшла вимога № UA-2022-08-09-003961-a.c5. Уповноважена особа Вознесенського професійного ліцею Ірина Білоконь під час ознайомлення зі змістом означеної вимоги встановила, що вона адресована уповноваженій особі іншого замовника. Таким чином дана вимога не є зверненням через електронну систему закупівель у розумінні частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та не передбачає надання відповіді.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Строк поставки товару

Номер: 1fb5ba8720c847488c6149956aad4967
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-003961-a.b4
Назва: Строк поставки товару
Вимога:
Таким чином поставку можна робити до 31.12.2022 року або поки дії надзвичайний стан?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

незаконна вимога

Номер: 8741e74fc5fe4e10a63be15dc9949fdc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-003961-a.c3
Назва: незаконна вимога
Вимога:
ви вимагаете: сертифікат ISO/ІЕС 17050-1:2006 «Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги» виданий на учасника закупівлі; Проте, шановний Замовнику, що це за сертифікат? ви читали взагалі що ви написали? такого сертифікату НЕ ІСНУЄ! вимагаємо виключити незаконну вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вашу вимогу! Просимо ознайомитися з даним національним стандартом за посиланням https://quality.nuph.edu.ua/wp-content/uploads/2018/04/dstu_iso_17050_2_2006.pdf
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

незаконна вимога

Номер: ee19afa1f08f4604a65b479b48ebcbef
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-003961-a.a2
Назва: незаконна вимога
Вимога:
Зазначаємо, що Офіційна назва ДСТУ звучить наступним чином: «НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ Вимоги та настанови щодо застосування ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT)» Отже, сертифікат може мати назву ISO 45001:2018 або ISO 45001:2019 але ви, Замовнику вимагає лише ISO 45001:2019, що є порушенням вимог законодавства. Також є дискримінаційною вимогою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вашу вимогу! Сертифікат, що нами вимагається дійсно повинен мати назву ISO 45001:2019. У тому разі, якщо у складі вашої пропозиції ви надасте відповідний сертифікат ISO 45001:2018 це не призведе до її відхилення з цієї підстави.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Строк поставки товару

Номер: ed2df1353dd347a08cd13b70eb82f38c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-003961-a.b1
Назва: Строк поставки товару
Вимога:
Згідно Оголошення и Проекту догвору строк поставки товарів становить до 23.08.2022 року. Але згідно даних системи публичних закупівель Prozorro строк подачі цінових пропозицій становить до 23.08.2022 12:00. Крім того після цього повинен бути ще аукціон, оцінка пропозицій, період оскарження, укладання договору. Таким чином вимагаємо вказати реальну дату поставки товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вашу вимогу! Однак, радимо уважніше ознайомитися з нашими вимогами: 5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів: до 23.08.2022 року або не пізніше дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.
Статус вимоги: Відхилено