-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт Клеванської загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів Рівненської районної ради Рівненської області (заміна вікон)
Торги відмінено
175 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
14.07.2016 12:44 - 18.07.2016 16:00
Вимога
Є відповідь
ОСКАРЖЕННЯ результатів аукціону
Номер:
6c8ac1af3a1e4cf4a94aed603883762a
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-14-000185-b.c1
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ результатів аукціону
Вимога:
21.07.2015 року наше підприємство отримало Інформація про відхилення пропозиції учасника електронного реверсивного аукціону. Причиною відхилення стало, те що згідно вимоги, викладеної у п. 10.5 Оголошення, місце реєстрації фірми виконавця робіт є Рівненський район, а переможець аукціону ПП ВІКНА-ЦЕНТР зареєстрований юридично у м. Львові.
Вважаємо, що відхилення нашої пропозиції та вимога щодо реєстрації фірми виконавця робіт суперечить вимогам чинного законодавства, є протиправною, а тому підлягає скасуванню виходячи з наступного:
Відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються:
- дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами;
Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про захист економічної конкуренції» забороняються дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), що полягають у схиленні суб'єктів господарювання, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю до порушень законодавства про захист економічної конкуренції, створенні умов для вчинення таких порушень чи їх легітимації.
Згідно ст. 31 Господарського кодексу України дискримінацією суб'єктів господарювання органами влади у цьому Кодексі визнається:
заборона створення нових підприємств чи інших організаційних форм господарювання в будь-якій сфері господарської діяльності, а також встановлення обмежень на здійснення окремих видів господарської діяльності або виробництво певних видів товарів з метою обмеження конкуренції;
примушування суб'єктів господарювання до пріоритетного укладання договорів, першочергової реалізації товарів певним споживачам або до вступу в господарські організації та інші об'єднання;
прийняття рішень про централізований розподіл товарів, який призводить до монопольного становища на ринку;
встановлення заборони на реалізацію товарів з одного регіону України в інший;
надання окремим підприємцям податкових та інших пільг, які ставлять їх у привілейоване становище щодо інших суб'єктів господарювання, що призводить до монополізації ринку певного товару;
обмеження прав суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів;
встановлення заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання або груп підприємців.
Дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Законом можуть бути встановлені винятки з положень цієї статті з метою забезпечення національної безпеки, оборони, загальносуспільних інтересів.
Крім того, відповідно до ст. 5 Закону України «Про здійснення державних закупівель», яка може бути застосована до цих правовідносин за аналогією, передбачає, що Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи наведене, вважаємо що встановлені обмеження про місце реєстрації фірми виконавця лише у Рівненському районі є дискримінаційними, а відтак підлягають скасуванню, а наше підприємство має бути оголошене переможцем аукціону. Також повідомляємо Вас, що у протилежному випадку, наше підприємство буде змушене звернутися до суду за захистом своїх прав та інтересів, що зумовить покладення усіх судових витрат на відповідача.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.07.2016 11:07
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої скарги щодо неправомірного відхилення Вашої пропопозиції повідомляємо про прийняття замовником рішення про відміну даної закупівлі у звязку з неможливістю усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань щодо закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено