• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний А-4

Закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року №169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану"( зі змінами).

Торги не відбулися

210 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2022 11:50 - 15.08.2022 18:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 0f32823ea452421ab01f32896cb690fb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-003636-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2022-08-09-003636-a на закупівлю «Папір офісний А-4» де Замовником виступає Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Київській області (філія ГСЦ МВС). Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-08-09-003636-a нами було встановлено, що вимоги до паперу офісного були встановлені для конкретної марки паперу, а саме «Maestro Standart+». Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати. Просимо Вас доповнити вимоги і викласти їх в наступній редакції: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»» для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля є спрощеною. Згідно з ч.4 ст.14 ЗУ №922 «Про публічні закупівлі»: «Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Таким чином, зазначення аналогу та/або еквіваленту не є обов’язковим для проведення спрощених закупівель. Вказані вимоги в документації спрощеної закупівлі не є дискримінаційними. Якість Паперу офісного "Maestro Standart+" повністю задовольняє якісні вимоги до паперу Замовника, тому потреба у закупівлі саме цього товару є обґрунтованою.
Статус вимоги: Відхилено