• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Картопля свіжа врожаю 2022 року

Завершена

721 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 607.50 UAH
Період оскарження: 09.08.2022 10:57 - 15.08.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення

Номер: 64c90f2d48464bbe9a17a489e71447a3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-002574-a.a1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Вимога на рішення замовника За результатом розгляду пропозицій по закупівлі Картопля свіжа врожаю 2022 року (UA-2022-08-09-002574-a) ПРОТОКОЛом № 21, щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту агропромислового розвитку Полтавської облдержадміністрації від 24.08.2022 року було відхилено пропозицію ФОП Ткаченко Олександр Миколайович, який з даним рішенням не погоджується, а саме: - підпункт 2 пункт 1 протоколу 21 « Учасником для підтвердження інформації про виконання аналогічних договорів (відповідно до умов оголошення) не надано актів приймання-передачі та/або товарних накладних в повному обсязі по Договору поставки товарів №13 від 23.01.2020, укладеного з Державною установою «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Полтавській області», при цьому п. 5.2 Договору поставки товарів №13 від 23.01.2020 визначено, що накладні є невід’ємною частиною цього договору. Крім того, скановані документи про виконання договору №13 від 23.01.2020 та Акт звірки взаєморозрахунків №2 від 13.08.2021 р. за контрастністю та чіткістю негативно впливають на їх розгляд, що суперечить вимогам пп. 14.3 оголошення про дану закупівлю» необхідно звернути увагу Замовника, що в оголошенні проведення спрощеної процедури закупівлі (експортовану до порталу Prozzoro 09.08.2022 року, підписану кваліфікаційним електронним підписом) у абзаці 6 пункті 14 ВІДСУТНЯ імперативна вимога наявність ПОВНОГО обсягу актів приймання-передач та/або товарних накладних і цей пункт визначений так: «Для підтвердження інформації про виконання Учасником аналогічного договору необхідно надати копії договору, разом із додатками і додатковими угодами, актів приймання-передачі та/або товарних накладних, документи, що підтверджують проведення розрахунків за договорами (акти звірки за договорами)». Також наявне активне посилання на – Єдиний урядовий портал використання публічних коштів, що оприлюднює та фіксується Замовником. Стосовно контрастності та чіткості Акта звірки взаєморозрахунків №2 від 13.08.2021 всі числові значення чітки та читабельні; - підпункт 3 пункт 1 протоколу 21 « Учасником для підтвердження інформації про виконання аналогічних договорів (відповідно до умов оголошення) не надано актів приймання-передачі та/або товарних накладних в повному обсязі по Договору №186 від 17.09.2020, укладеному з КП «Полтавська обласна клінічна інфекційна лікарня Полтавської обласної ради»» необхідно звернути увагу Замовника, що пунктом 6.1 Ціна договору складає 27000,00 грн договору №186 від 17.09.2020 на що і надана накладна; - підпункт 4 пункт 1 протоколу 21 «Наданий в пропозиції Учасника Договір №82п від 16.07.2020 не є аналогічним договором в розумінні оголошення по Закупівлі, оскільки він не є тотожним коду ДК 021:2015, за яким здійснюється ця закупівля. Крім того, Учасником по даному договору не надано актів приймання-передачі та/або товарних накладних в повному обсязі, що підтверджують його виконання» необхідно звернути увагу Замовника, що в оголошенні проведення спрощеної процедури закупівлі (експортовану до порталу Prozzoro 09.08.2022 року, підписану кваліфікаційним електронним підписом) у абзаці 6 пункті 14 ВІДСУТНЯ імперативна вимога наявність ПОВНОГО обсягу актів приймання-передач та/або товарних накладних і цей пункт визначений так: «Для підтвердження інформації про виконання Учасником аналогічного договору необхідно надати копії договору, разом із додатками і додатковими угодами, актів приймання-передачі та/або товарних накладних, документи, що підтверджують проведення розрахунків за договорами (акти звірки за договорами)», а також відсутня визначена кількість надання аналогічних договорів, тобто достатньо і одного; - підпункт 4 пункт 1 протоколу 21 «Інформація в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору не містить інформації щодо предмета договору, як це визначено п. 14 оголошення» - керуючись вимогами наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства в Україні №710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» пункту 2 : «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.», вся інформація стосовно предмету закупівлі читабельна та наявна. Відповідно до вимог пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями): «закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; ) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням» Одночасно ФОП Ткаченко Олександр Миколайович повідомляє, що у випадку негативного розгляду цієї вимоги вимушений буде скласти заяву до Державної аудиторської служби України та обласного відділення Прокуратури щодо притягнення уповноваженої особи до відповідальності за порушення процедури закупівлі або звернутися до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.